Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Утилізація сміття та поводження зі сміттям
Очікувана вартість
13 694,76 UAH
UA-2020-04-29-001273-b 93eb9efdaf264358816a151a180ce180
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Галина Витальевна Каменева

+380673788433 150dnz@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 29 квітня 2020
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНИЙ ДОШКІЛЬНИЙ НАВЧАЛЬНИЙ ЗАКЛАД "ЯСЛА-САДОК №150 "РОДЗИНКА" МАРІУПОЛЬСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ДОНЕЦЬКОЇ ОБЛАСТІ"
Код ЄДРПОУ: 22041732
Місцезнаходження: 87515, Україна , Донецька обл., м. Маріуполь, вул. Казанцева, 31-а
Контактна особа: Галина Витальевна Каменева
+380673788433
150dnz@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:90510000-5: Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям


Критерієм якості послуг з вивезення побутових відходів є дотримання графіка вивезення побутових відходів,правил надання послуг з поводження з побутовими відходами,інших вимог законадавства щодо надання послуг з вивезення побутових відходів.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Утилізація сміття та поводження за сміттям
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 87515, Україна, Донецька область, г Мариуполь, ул Казанцева, д. 31-а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 29 квітня 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 90510000-5 — Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

29 квітня 2020 12:56
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КОМУНАЛЬНИК"
#32164402
Переможець 13 694,76
UAH з ПДВ
29 квітня 2020 12:56

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
04 січня 2021 12:42
Утилізація сміття.pdf укладений
04 січня 2021 12:41
Електронний підпис зміни до договору
18 травня 2020 10:11
доп угода.pdf зміни до договору
18 травня 2020 10:09
Електронний підпис укладений
29 квітня 2020 13:09
утилізація сміття.pdf укладений
29 квітня 2020 13:08

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
18 травня 2020
Дата публікації змін до договору:
18 травня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі
Номер договору про закупівлю: 1324
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 29 квітня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 13 694,76
UAH (в тому числі ПДВ 2 282,46 UAH)