Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Паперові чи картонні реєстраційні журнали (книги обліку та журнали), ДК 021:2015: 22810000-1
Очікувана вартість
553 661,20 UAH
UA-2020-04-29-001252-b ce570a55aef34badb4c1a61abff5ecd7
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Наталія Олексіївна Гомзякова

+380964362090 gomzyakova@dhp.dniprorada.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДЕПАРТАМЕНТ ГУМАНІТАРНОЇ ПОЛІТИКИ ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 40506248
Місцезнаходження: 49000, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, просп. Д.Яворницького 75,А
Контактна особа: Наталія Олексіївна Гомзякова
+380964362090
gomzyakova@dhp.dniprorada.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 29 квітня 2020 12:49
Звернення за роз’ясненнями: до 22 травня 2020 23:00
Оскарження умов закупівлі: до 28 травня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 01 червня 2020 23:00
Початок аукціону: 02 червня 2020 12:07
Очікувана вартість: 553 661,20 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 768,31 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:22810000-1: Паперові чи картонні реєстраційні журнали


Місцезнаходження замовника - м. Дніпро, проспект Дмитра Яворницького, 75А;
Категорія Замовника - органи місцевого самоврядування, зазначені в п. 1 ч. 1 ст. 2 Закону;
Мова якою повинні готуватися тендерні пропозиції - українська.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
7233 штуки
книги обліку та журнали
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49000, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, заклади освіти Замовника
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 10 липня 2020
ДК 021:2015: 22810000-1 — Паперові чи картонні реєстраційні журнали

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 120 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
18 травня 2020 09:42
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
12 травня 2020 10:20
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
12 травня 2020 10:18
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
29 квітня 2020 12:50
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 травня 2020 09:42
перелік змін 18.05.20.docx
18 травня 2020 09:42
Тендерна документація нова редакція 2.doc
12 травня 2020 10:17
Тендерна документація нова редакція.doc
12 травня 2020 10:15
Тендерна документація.doc
29 квітня 2020 12:49
Тендерна документація.rtf
12 травня 2020 10:17
перелік змін 12.05.20.docx
12 травня 2020 10:17
Додаток 6 - Проект договору нова редакція.doc
12 травня 2020 10:15
Додаток 6 - Проект договору.doc
29 квітня 2020 12:49
Додаток 6 - Проект договору.docx
29 квітня 2020 12:49
Додаток 4 технічні, якісні та кількісні характеристики.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-04-29-001252-b.c1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ПРОВОЗЮК МИХАЙЛО ФЕОФАНОВИЧ, Код ЄДРПОУ:1931817678
Дата подання: 09 червня 2020 15:28
ПОРУШЕННЯ Закону України «Про публічні закупівлі» щодо незаконного визначення переможцем закупівлі
ВИМОГА
про вчинення дій з метою добровільного усунення порушення порядку проведення процедури публічної закупівлі – відкриті торги: щодо незаконного визначення переможцем закупівлі ПП "МОНУСКРИПТ ПРИВАТНЕ ПIДПРИЄМСТВО".


ДЕПАРТАМЕНТ ГУМАНІТАРНОЇ ПОЛІТИКИ ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (далі – Замовник) під час здійснення публічних закупівель є замовником торгів.
Замовником оголошено закупівлю відкриті торги з публікацією англійською мовою по предмету Паперові чи картонні реєстраційні журнали (книги обліку та журнали), ДК 021:2015: 22810000-1 ідентифікатор оголошення про закупівлю UA-2020-04-29-001252-b.
Відповідно до ч. 12 ст. 29 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), у разі якщо оголошення про проведення процедури закупівлі оприлюднюється відповідно до норм частини четвертої статті 10 цього Закону, замовник розглядає тендерні пропозиції на відповідність технічним вимогам, визначеним у тендерній документації, та визначає відповідність учасників кваліфікаційним критеріям до проведення автоматичної оцінки тендерних пропозицій у строк, що не перевищує 20 робочих днів. За результатами розгляду складається протокол розгляду тендерних пропозицій за формою, встановленою Уповноваженим органом, та оприлюднюється замовником на веб-порталі Уповноваженого органу відповідно до статті 10 цього Закону.

До участі в закупівлі подано наступні тендерні пропозиції:
1. ПП "МОНУСКРИПТ ПРИВАТНЕ ПIДПРИЄМСТВО"
2. ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ІНФОТЕХ"
3. ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ПРОВОЗЮК МИХАЙЛО ФЕОФАНОВИЧ
4. ТОВ "ЛІТО ДРУК"
5. ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР"
6. ТОВ "ДІДАКТА"
Нижче описую підстави та обґрунтування невідповідності тендерної пропозиції учасника ПП "МОНУСКРИПТ ПРИВАТНЕ ПIДПРИЄМСТВО" вимогам тендерної документації, які замовник повинен врахувати при оцінці тендерних пропозицій учасників закупівлі відповідно до ч. 12 ст. 29 Закону.
Вимоги до учасників закупівлі затвердженні рішенням тендерного комітету у тендерній документації.
Частиною 1 статті 31 Закону встановлено, що замовник відхиляє тендерну пропозицію в разі якщо: не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
Наголошуємо, що Замовник, в особі тендерного комітету є юридичною особою, що у розумінні статті 19 Конституції України з врахуванням рішення Конституційного Суду України № 7-рп/2009 від 16.04.2009 р. зобов'язаний діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України. За власною ініціативою тендерний комітет не може розширювати свої права, визначені Законом та Положенням про тендерний комітет, як наслідок не може виходити за рамки чітко сформульованих положень за тендерною документацією та не може допускати до аукціону тендерні пропозиції які не відповідають вимогам Замовника.

1. Відповідно до тендерної документації Розділ III. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції»:
- Листа-згоди учасника з проектом договору, засвідченого підписом уповноваженої особи, а також Проєкт договору із обов’язковим зазначенням виразу «згодні із умовами договору» та з обов’язковим зазначенням порядку змін його умов (без зазначення ціни (вартості) та без додатків до нього), що викладений в Додатку 6 до Документації;
Всупереч вимоги, що передбачена умовами тендерної документації та додатків до неї учасник ПП "МОНУСКРИПТ ПРИВАТНЕ ПIДПРИЄМСТВО" не містив в складі своєї пропозиції при поданні документів - «Проект договору з обов’язковим зазначенням порядку змін його умов» Таким чином, учасником подано неналежним чином оформлену тендерну пропозицію, що не відповідає умовам тендерної документації.

2. За тендерною документацією Розділ III. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції»:
- Обов’язково до виконання учасниками: документи, що надаються, повинні бути дійсними на час розкриття тендерної пропозиції Учасника, тобто, термін дії їх не повинен закінчитися;усі документи, які учасник готує самостійно (довідки, листи тощо) повинні мати вихідний номер, дату (дата не раніше 29.04.2020 р.), підпис уповноваженої особи та печатку учасника, у разі, якщо такі документи (матеріали та інформація) надані у формі електронного документа через електронну систему закупівель без накладання кваліфікованого електронного підпису учасника;

Учасник ПП "МОНУСКРИПТ ПРИВАТНЕ ПIДПРИЄМСТВО" в складі своєї пропозиції при поданні документів надали «01 червня 2020 18:1814 лист відгук.pdf»
Даний Лист-Відгук містить дату 16.04.2020, що в супереч вимозі за тендерною документацією, також хочу зазначити що ПП "МОНУСКРИПТ ПРИВАТНЕ ПIДПРИЄМСТВО" побачивши свою помилку завантажив після кінцевого строку подання пропозиції «06 червня 2020 13:41Відгук оновлений.pdf» - чим грубо порушив спосіб подання документів.
Відтак, учасником подано неналежним чином засвідчені документи в складі тендерної пропозиції.

3. За тендерною документацією «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі»:
- Інформація про необхідні технічні специфікації, маркування, сертифікати, протоколи випробувань та інші засоби підтвердження відповідності (опис предмета закупівлі) визначені у Додатку 4 до тендерної документації.
Якщо наявне посилання в Додатку 4 до тендерній документації на конкретні маркування, протокол випробувань чи сертифікат, замовником буде прийнято до розгляду маркування, протоколи випробувань чи сертифікати, що підтверджують відповідність еквівалентним вимогам та видані органами з оцінки відповідності, компетентність яких підтверджена шляхом акредитації або іншим способом, визначеним законодавством.

Учасник ПП "МОНУСКРИПТ ПРИВАТНЕ ПIДПРИЄМСТВО" в складі своєї пропозиції надав документи в яких Додатку 4 технічної специфікації відрізняється по технічним характеристикам від замовлених Замовником!


4. За тендерною документацією Учасники при поданні своєї пропозиції:
- Документи, які повинен подати Учасник для підтвердження того, що він здійснює господарську діяльність відповідно до положень установчих документів (статуту) та відповідно до вимог чинного законодавства:
- оригінал або нотаріально завірена копія Статуту (вимога для юридичних осіб)

Згідно із положеннями Закону України «Про товариства з обмеженою та додатковою відповідальністю» № 2275-VIII від 06.02.2018 року (далі – Закон № 2275-VIII), товариства, що зареєстровані у 2018 року, мають час до 17.06.2019 року для викладення своїх статутів в новій редакції з урахуванням законодавчих вимог. Після зазначеної дати окремі положення статуту, що протирічать вимогам Закону, будуть вважатись нечинними. Що в свою чергу призводить до часткової чинності Статуту в цілому.
Листом Міністерства юстиції України №6623/8.4.3/32-18 унормовано обов’язкову інформацію щодо даних, які повинні міститися у Статуті Товариства. Відповідно до частини четвертої статті 57 Господарського кодексу України статут суб'єкта господарювання повинен містити відомості про його найменування, мету і предмет діяльності, розмір і порядок утворення статутного капіталу та інших фондів, порядок розподілу прибутків і збитків, про органи управління і контролю, їх компетенцію, про умови реорганізації та ліквідації суб'єкта господарювання, а також інші відомості, пов'язані з особливостями організаційної форми суб'єкта господарювання, передбачені законодавством. Статут може містити й інші відомості, що не суперечать законодавству.
Згідно зі статтею 82 Господарського кодексу України установчі документи господарського товариства повинні містити відомості про вид товариства, предмет і цілі його діяльності, склад засновників та учасників, склад і компетенцію органів товариства та порядок прийняття ними рішень, включаючи перелік питань, з яких необхідна одностайність або кваліфікована більшість голосів, інші відомості, передбачені статтею 57 цього Кодексу.
Статут товариства з обмеженою відповідальністю, крім відомостей, зазначених у частині другій цієї статті, повинен містити відомості про розмір часток кожного з учасників, розмір, склад та порядок внесення ними вкладів (частина четверта статті 82 Господарського кодексу України).
У зв'язку з вищезазначеним, зауважимо, що правовий статус товариств з обмеженою відповідальністю та товариств з додатковою відповідальністю, порядок їх створення, діяльності та припинення, права та обов'язки їх учасників визначений Законом № 2275-VIII.
Так, перелік відомостей що повинні обов'язково зазначатися у статуті товариства з обмеженою відповідальністю та товариства з додатковою відповідальністю встановлений статтею 11 Закону № 2275-VIII.
Згідно з частиною п'ятою статті 11 Закону № 2275-VIII у статуті товариства зазначаються відомості про: повне та скорочене (за наявності) найменування товариства; органи управління товариством, їх компетенцію, порядок прийняття ними рішень; порядок вступу до товариства та виходу з нього.
Учасником ПП "МОНУСКРИПТ ПРИВАТНЕ ПIДПРИЄМСТВО" у складі тендерної пропозиції подано сканкопію Статуту «01 червня 2020 18:1815 СТАТУТ нот завырений.pdf»

Даний файл містить Статут учасника закупівлі, зміст якого затверджений загальними зборами учасників товариства №74 від 10.08.2001 року. Змін до статуту або його нової редакції тендерна пропозиція учасника не містить. Це означає, що поданий Статут до участі у закупівлі затверджений у 2018 року, а отже окремі його положення не відповідають вимогам Закону України «Про товариства з обмеженою та додатковою відповідальністю» № 2275-VIII від 06.02.2018 року, тобто є нечинними.
Порядок виплати дивідендів не відповідає змісту вимог за статтею 26, 27 Закону № 2275-VIII, а саме:
Виплата дивідендів здійснюється за рахунок чистого прибутку товариства особам, які були учасниками товариства на день прийняття рішення про виплату дивідендів, пропорційно до розміру їхніх часток.
Товариство виплачує дивіденди грошовими коштами, якщо інше не встановлено одностайним рішенням загальних зборів учасників, у яких взяли участь всі учасники товариства.
Дивіденди можуть виплачуватися за будь-який період, що є кратним кварталу, якщо інше не передбачено статутом.
Виплата дивідендів здійснюється у строк, що не перевищує шість місяців з дня прийняття рішення про їх виплату, якщо інший строк не встановлений статутом товариства або рішенням загальних зборів учасників.
Посадові особи товариства, винні у введенні в оману учасників товариства щодо його фінансового стану, зокрема шляхом подання (включення) недостовірної інформації до документів товариства, що призвело до здійснення неправомірних виплат, несуть разом з учасниками солідарну відповідальність за зобов’язанням щодо повернення виплат товариству.
Товариство не має права приймати рішення про виплату дивідендів або виплачувати дивіденди, якщо:
1) товариство не здійснило розрахунків з учасниками товариства у зв’язку із припиненням їх участі у товаристві або з правонаступниками учасників товариства відповідно до цього Закону;
2) майна товариства недостатньо для задоволення вимог кредиторів за зобов’язаннями, строк виконання яких настав, або буде недостатньо внаслідок прийняття рішення про виплату дивідендів чи здійснення виплати.
Статутом товариства можуть додатково передбачатися інші умови, за яких загальні збори учасників не можуть приймати рішення про виплату дивідендів чи за яких дивіденди не можуть виплачуватися.
Товариство не має права виплачувати дивіденди учаснику, який повністю або частково не вніс свій вклад.
Статут не містить порядку укладання значних правочинів та правочинів стосовно яких є заінтересованість, що не відповідає статтям 44,45 Закону № 2275-VIII. Взагалі не обумовлено положеннями Статуту.
З огляду на вказане вище, поданий на вимогу тендерної документації Статут не відповідє положенням діючого законодавства, зокрема Закону України «Про товариства з обмеженою та додатковою відповідальністю» № 2275-VIII від 06.02.2018 року.

Відтак, учасником подано не всі документи в складі тендерної пропозиції, що є чинними в розумінні діючого законодавства. Вимога щодо подання копії Статуту вважається невиконаною, а тендерна пропозиція такою, що не відповідає вимогам тендерної документації.


В зв’язку з викладеним вище, вважаю дії Замовника щодо визначення переможцем закупівлі ПП "МОНУСКРИПТ ПРИВАТНЕ ПIДПРИЄМСТВО" неправомірними, адже тендерна пропозиція учасника ПП "МОНУСКРИПТ ПРИВАТНЕ ПIДПРИЄМСТВО" не відповідає умовам тендерної документації та повинна бути відхилена на підставі п. 2 ч. 1 статті 31 Закону встановлено, що замовник відхиляє тендерну пропозицію в разі якщо: не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.


ПОПЕРЕДЖАЄМО ТА ВИМАГАЄМО:
1. Добровільно усунути порушення шляхом скасування рішення про визначення переможцем закупівлі ПП "МОНУСКРИПТ ПРИВАТНЕ ПIДПРИЄМСТВО".
2. Відхилити пропозицію Учасника ПП "МОНУСКРИПТ ПРИВАТНЕ ПIДПРИЄМСТВО" на підставі п. 2 ч. 1 ст. 31 Закону.
3. Розглянути наступну пропозицію на її відповідність вимогам тендерної документації.

У випадку ігнорування зазначеної Вимоги тендерним комітетом, ми змушені будемо звернутись за захистом своїх прав у порядку статті 18 Закону до Постійно діючої адміністративної колегії з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель із відповідною Скаргою.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
14 червня 2020 11:08
Департамент гуманітарної політики Дніпровської міської ради (далі – Замовник) проводить закупівлі з забезпеченням ефективного та прозорого здійснення закупівель, створенням конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігаючи проявам корупції у цій сфері та для розвитку добросовісної конкуренції.
Замовником оголошена закупівля Паперові чи картонні реєстраційні журнали (книги обліку та журнали (повний текс відповіді викладено в прикріпленому файлі "відповідь на вимогу")

Документи подані скаржником

09 червня 2020 15:28
Вимога UA-2020-04-29-001252-b.pdf

Документи

14 червня 2020 11:08
відповідь на вимогу.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 02 червня 2020 12:52

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПП "МОНУСКРИПТ ПРИВАТНЕ ПIДПРИЄМСТВО" 302 003,40
UAH з ПДВ
296 466,00
UAH з ПДВ
Документи
ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ІНФОТЕХ" 382 813,20
UAH з ПДВ
297 231,69
UAH з ПДВ
Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ПРОВОЗЮК МИХАЙЛО ФЕОФАНОВИЧ 349 804,00
UAH з ПДВ
346 900,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ЛІТО ДРУК" 430 622,00
UAH з ПДВ
349 688,50
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР" 475 497,00
UAH з ПДВ
428 276,40
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ДІДАКТА" 553 613,94
UAH з ПДВ
553 613,94
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

17 червня 2020 19:09
Електронний підпис
17 червня 2020 19:03
Пункт 13.pdf
17 червня 2020 19:03
Лист пояснення.pdf
17 червня 2020 19:03
пункт 6.pdf
17 червня 2020 19:03
Пункт 8.pdf
17 червня 2020 19:03
Пункт 2.pdf
17 червня 2020 19:03
Пункт 3.pdf
17 червня 2020 19:03
Пункт 12.pdf
17 червня 2020 19:02
Тендерна пропозиція.pdf
06 червня 2020 13:54
Електронний підпис
06 червня 2020 13:41
Відгук оновлений.pdf
01 червня 2020 18:19
Електронний підпис
01 червня 2020 18:18
04 Рішення засновника.pdf
01 червня 2020 18:18
33 Сертифікат СЕС.pdf
01 червня 2020 18:18
39.3 Виписка ЄДРЮ.pdf
01 червня 2020 18:18
14 лист відгук.pdf
01 червня 2020 18:18
02 специфікація.pdf
01 червня 2020 18:18
01 тендерна пропозиція.pdf
01 червня 2020 18:18
15 СТАТУТ нот завырений.pdf
01 червня 2020 18:18
26 гарантійний лист СТ17.pdf
01 червня 2020 18:18
10 довідка персонал.pdf

Публічні документи

01 червня 2020 21:15
Електронний підпис
01 червня 2020 21:12
Лист-відгук ЦОП.pdf
01 червня 2020 16:54
Електронний підпис
01 червня 2020 13:51
Електронний підпис
01 червня 2020 13:49
витягПДВ.pdf
01 червня 2020 13:49
ЄДРПОУ.pdf
01 червня 2020 13:49
Специфікація.pdf
01 червня 2020 13:49
комерційна пропозиція.pdf
01 червня 2020 13:49
Лист згода працівники.pdf
01 червня 2020 13:49
Довідка працівники.pdf
01 червня 2020 13:49
Технічна специфікація.pdf
01 червня 2020 13:49
Лист-згода Тимошенко.pdf
01 червня 2020 13:49
Довідка оподаткування.pdf
01 червня 2020 13:49
Довідка ст 17.pdf
01 червня 2020 13:49
Накази_співробітники.pdf
01 червня 2020 13:49
проект Договору.pdf
01 червня 2020 13:49
Висновки.pdf
01 червня 2020 13:49
Статут ДП ІНФОТЕХ.pdf
01 червня 2020 13:49
2020-6 Договір.pdf
01 червня 2020 13:49
2020-6 Видаткова.pdf

Публічні документи

01 червня 2020 18:44
Електронний підпис
01 червня 2020 18:43
Классный журнал V-XI.PDF
01 червня 2020 18:43
Классный журнал I-IV.pdf
01 червня 2020 18:43
Журнал ГПД.PDF
01 червня 2020 18:43
9.1. Трудовий договір.pdf
01 червня 2020 18:43
5. Паспорт.pdf
01 червня 2020 18:43
3. Витяг.pdf
01 червня 2020 18:43
2019 СЭС ШД.pdf
01 червня 2020 18:43
2. Висновок.pdf
01 червня 2020 18:43
16. Анкета.pdf
01 червня 2020 18:43
15. Тендерна пропозиція.pdf
01 червня 2020 18:43
13. Лист пояснення.pdf
01 червня 2020 18:43
1. Виписка.pdf

Публічні документи

01 червня 2020 14:06
Електронний підпис
01 червня 2020 14:05
Форма оподаткування.pdf
01 червня 2020 14:05
Технічні вимоги.pdf
01 червня 2020 14:05
Тендерна пропозиція.pdf
01 червня 2020 14:04
Специфікація.pdf
01 червня 2020 14:04
СОУ (завірена копія).pdf
01 червня 2020 14:04
Сертифікати якості.pdf
01 червня 2020 14:04
Свідоцтво ПДВ.pdf
01 червня 2020 14:04
Походження товару.pdf
01 червня 2020 14:04
Паспорт+код керівника.zip
01 червня 2020 14:04
Накази на посаду.zip
01 червня 2020 14:04
Лист-згода.pdf
01 червня 2020 14:04
Лист гарантія санкції.pdf
01 червня 2020 14:04
Захист середовища.pdf
01 червня 2020 14:04
Гарантія поставки.pdf
01 червня 2020 14:04
Гарантія пакування.pdf
01 червня 2020 14:04
Відповідність товарів.pdf
01 червня 2020 14:04
Відповідність ст.17.zip
01 червня 2020 14:04
Відповідність ДСТУ.pdf
01 червня 2020 14:04
Витяг ПДВ 30.04.2020р.pdf
01 червня 2020 14:04
Витяг ЄДР від 27.05.2020р..pdf
01 червня 2020 14:03
Баланс за 1кв.2020.zip
01 червня 2020 14:03
4-ОПП (завірена копія).pdf

Публічні документи

01 червня 2020 21:09
Електронний підпис
01 червня 2020 19:33
Тендерна пропозиція.pdf
01 червня 2020 19:33
Специфікація.pdf
01 червня 2020 19:33
СЕС ШД.pdf
01 червня 2020 19:33
Загальні визнання ШД.pdf
01 червня 2020 19:33
Витяг ПДВ_Оригінал.PDF
01 червня 2020 19:33
Витяг з ЄДР завірений.pdf
01 червня 2020 19:33
Аналогічний договір.pdf
01 червня 2020 19:33
банк 26.05.19.zip

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП "МОНУСКРИПТ ПРИВАТНЕ ПIДПРИЄМСТВО"

ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ІНФОТЕХ"

ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ПРОВОЗЮК МИХАЙЛО ФЕОФАНОВИЧ

ТОВ "ЛІТО ДРУК"

ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР"

ТОВ "ДІДАКТА"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ПП "МОНУСКРИПТ ПРИВАТНЕ ПIДПРИЄМСТВО"
#31593761
Переможець 296 466,00
UAH з ПДВ
09 червня 2020 09:28
Вимога про усунення невідповідностей
до 06 червня 2020 17:11

Вимога про усунення невідповідностей

Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах від 05.06.2020р. 1. Замовник 1.1. Департамент гуманітарної політики Дніпровської міської ради 1.2. ЄДРПОУ: 40506248 1.3. 49000, м. Дніпро, пр. Дмитра Яворницького, 75А. 1.4. Категорія Замовника - органи місцевого самоврядування, зазначені в п. 1 ч. 1 ст. 2 Закону. 2. Інформація про предмет закупівлі: 2.1. Найменування предмету закупівлі: «Паперові чи картонні реєстраційні журнали (книги обліку та журнали), ДК 021:2015: 22810000-1. 2.2. Кількість: 7 233 штук. 2.3. Місце поставки: м. Дніпро, заклади освіти замовника. 2.4. Строк поставки: до 10.07.2020 року. 3. Дата оприлюднення та унікальний номер оголошення про проведення закупівлі: UA-2020-04-29-001252-b. 4. Дата та час початку Аукціону: 02.06.2020 12:07 5. Дата та час закінчення Аукціону: 02.06.2020 12:52 6. Учасник, якому направляється повідомлення про усунення невідповідностей. 6.1 Найменування/прізвище, ім’я, по батькові: ПП «Монускрипт» 6.2. Код ЄДРПОУ/ ІПН: 31593761 6.3. Місцезнаходження, телефон, телефакс: 31362, Хмельницька область, село Розсоша, Центральна 4, тел.: +380680196892. 7. Перелік виявлених невідповідностей та посилання на вимогу тендерної документації, щодо якої виявлені невідповідності: 7.1 Учасником на вимогу п. 5 розділу ІІІ тендерної документації надано на підтвердження наявності аналогічного досвіду, договір № 490 де в п. 2.2 зазначено, що товар поставляється в обумовлені строки та обсязі вказаний в договорі, що є його невід’ємною частиною. Учасником не надано специфікацію, чи будь – який інший додаток де зазначена кількість поставки товару за договором. 7.2 Також на підтвердження належного виконання аналогічного договору Учасником надано лист-відгук по договору № 490 без відтиску печатки замовника за договором. Бланк замовника не є бланком строгої звітності, тому проставляння печатки є обов’язковим. 7.3. Учасником на вимогу п. 5 розділу ІІІ надано підтвердження працевлаштування співробітників зазначених в довідці про працівників, а саме накази про прийняття на роботу. Але є невідповідність в датах, які зазначені на наказах. Наприклад у працівників Гриндій, Плуталової, Величко зазначено, що формування наказу було 01.02.2017 року, приймають співробітника на роботу з 06.02.2017 року, а підставою є заяви зазначених працівників, які датовані 30.04.2007 роком. Замовнику не зовсім зрозуміло, працівник чекав 10 років до моменту його прийняття на роботу? Також в наказі про прийняття на роботу працівника Стрілецької зазначено, що дана особа приймається на посаду директора з виробництва, але Учасником в довідці про працівників зазначено, що Стрілецька також є дизайнером, проте підтверджуючих документів, що працівник займає дану посаду, а також умов займання цієї посади громадянкою Стрілецькою не надано. 8. Перелік інформації та/або документів, які повинен надати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 8.1. Учасник на вимогу п. 5 розділу ІІІ тендерної документації має надати додаток до договору або специфікацію де зазначена кількість товару за аналогічним договором. 8.2 Учасник на вимогу п. 5 розділу ІІІ тендерної документації має надати оновлені накази на працівників Гриндій, Плуталова, Величко з вірно зазначеними датами, щодо заяв даних співробітників про прийняття на роботу. Що стосується працівника Стрілецька, то Учасник має надати підтвердження у вигляді наказу по підприємству, що на даного співробітника покладено обов’язки дизайнера. 8.3. Учасник на вимогу п. 5 розділу ІІІ тендерної документації має надати оновлений лист-відгук з печаткою замовника по аналогічному логоворі. Уповноважена особа Замовника Н. О. Гомзякова

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 09 червня 2020 09:28

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПП "МОНУСКРИПТ ПРИВАТНЕ ПIДПРИЄМСТВО"
#31593761
296 466,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
04 січня 2021 14:37
Електронний підпис зміни до договору
14 липня 2020 15:41
дод.угода №2 від 14.07.2020 договір №0280-МК20 від 26.06.2020.pdf зміни до договору
14 липня 2020 15:40
Електронний підпис зміни до договору
30 червня 2020 16:38
Додаткова угода 1 від 26.06.2020 до дог. 0280-МК20.pdf зміни до договору
30 червня 2020 16:36
Електронний підпис укладений
30 червня 2020 16:32
Договір 0280-МК20 від 26.06.2020 року.pdf укладений
30 червня 2020 16:30

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
26 червня 2020
Дата публікації змін до договору:
30 червня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі
Номер договору про закупівлю: 0280-МК20
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
14 липня 2020
Дата публікації змін до договору:
14 липня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору та виконання зобов’язань щодо передання товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі
Номер договору про закупівлю: 0280-МК20
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 26 червня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 296 466,00
UAH