Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015: 44810000-1 — Фарби (фарби з доставкою)
Очікувана вартість
80 271,00 UAH
UA-2020-04-29-001081-b 1bca380ff8bb4434a42e868bb79ed47e
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Наталя Смик

+380574161116 smuknatali@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Старосалтівська селищна рада Вовчанського району Харківської області
Код ЄДРПОУ: 04399068
Місцезнаходження: 62560, Україна , Харківська обл., смт. Старий Салтів Вовчанський район, вул. Перемоги, 15
Контактна особа: Наталя Смик
+380574161116
smuknatali@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 29 квітня 2020 12:13
Звернення за роз’ясненнями: до 06 травня 2020 15:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 12 травня 2020 15:00
Очікувана вартість: 80 271,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 401,36 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44810000-1: Фарби


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
705 штуки
фарби з доставкою
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 62560, Україна, Харківська область, Вовчанський район, смт Старий Салтів, вул. Перемоги, 15
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 травня 2020
ДК 021:2015: 44810000-1 — Фарби

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Категорія замовника: "1" - органи державної влади (орган законодавчої, органи виконавчої, судової влади), та правоохоронні органи держави, органи влади Автономної Республіки Крим, органи місцевого самоврядування, об’єднання територіальних громад Пiсляоплата 10 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
29 квітня 2020 12:15
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
29 квітня 2020 12:13
ТД ФАРБА 2020.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Аналогичный товар
Дата подання: 29 квітня 2020 19:07
Дата відповіді: 30 квітня 2020 10:22
Будет ли рассматриваться аналогичный товар? Спасибо
Відповідь: На ваш запит повідомляємо, що еквіваленти розглядатися не будуть.
Поставка
Дата подання: 04 травня 2020 16:45
Дата відповіді: 05 травня 2020 10:50
Прошу дати відповідь, поставка планується одноразова чи партіями, і адрес доставки один чи декілька?
Відповідь: На ваш запит повідомляємо, що поставка планується одноразова, адреса доставки котра вказана в оголошенні.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-04-29-001081-b.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ФОП "КРИВОНОС ОЛЕКСАНДР ВІКТОРОВИЧ", Код ЄДРПОУ:3130612317
Дата подання: 29 квітня 2020 13:24
Товар та технічне завдання
Шановний Замовнику,ознайомившись з Тендерною Документацією до даної закупівлі, хочу звернути Вашу увагу на те, що Вами зазначено в документації, конкретну торгівельну марку. Дані обставини прямо суперечать фундаментальним принципам чинного законодавства, щодо проведення процедури закупівлі, так як значно обмежують коло учасників, які можуть запропонувати фарбу не гіршої якості але іншої торгівельної марки. Прошу Вас прийняти дане зауваження до розгляду та внести відповідні зміни, які нададуть змогу створити здорову конкуренцію в даній процедурі закупівлі.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
30 квітня 2020 10:27
На ваш запит повідомляємо наступне. Відповіно до п. 4 статті 14 Закону України "Про публічні закупівлі" у вимогах до предмета закупівлі, що містять посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, замовник може вказати, які аналоги та/або еквіваленти приймаються у пропозиціях учасників. На підставі вищезазначеного, еквіваленти розглядатися не будуть. Вимога не задоволена.
Номер вимоги: UA-2020-04-29-001081-b.c2
Статус:
Не задоволена
Учасник: ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ТКАЛЕНКО ЄВГЕНІЙ ВАСИЛЬОВИЧ, Код ЄДРПОУ:3474410359
Дата подання: 30 квітня 2020 19:07
ТД
Шановний Замовнику вивчивши Тендерну документцію хочу звернути Вашу увагу на деякі аспекти, що значно обмежують коло учасників до даної процедури закупівлі та прямо порушують фундаментальні принципи ЗУ "Про публічні закупівлі".
1. Вами зазначається, що учасник повинен надати у складі пропозиції довідку, складену у довільній формі, яка містить відомості, що Учасник має відповідне обладнання та матеріально-технічну базу для виконання поставки та обслуговування товару щодо предмету закупівлі (зазначається: наявність у власності або користуванні виробничо-технічних приміщень, обладнання, машин, механізмів, техніки, ін.; їх кількість; технічний стан). З даних вимог складається думка, що якщо учасник не має виробничих приміщень обладнання то такий учасник може бути дискваліфікований як за невідповідність тендерній документації. Тобто якщо учасник має у користуванні чи у володінні нежитлове складське приміщення та не має виробничо технічних приміщеннь та обладнання він не має змоги прийняти участь у закупівлі так як чисто теоретично може бути дискваліфікований. Прошу прийняти дане зауваження до уваги та внести відповідні змни, які не обмежуватимуть коло учасників.
2. В обговоренні вами була дана відповідь на вимогу, що еквівалент не розглядається. Хочу зауважити, що замовникам слід ураховувати, що публічні закупівлі, у тому числі допорогові закупівлі, здійснюються за такими принципами, як зокрема добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; запобігання корупційним діям і зловживанням. Вимоги щодо посилання на конкретну торгівельну марку і виробника значно обмежує потенційне колотучасників, які можуть запропонувати еквівалени нічим не гірший,товару який пропосиний в технічних вимогах. Прошу прийняте це до уваги та внести зміни які нададуть змогу повноцінно втілювати життя фундаментальні принципи Закону України "Про публічні закупівлі" Дякую

Крім того прошу дати кокретику щодо аналогічних договорів їх повинно бути один чи декілька дякую.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
04 травня 2020 15:57
На ваш запит повідомляємо наступне.
1. Згідно з п.1 розділу 2 додатку 2 тендерної документації довідка, складена у довільній формі, яка містить відомості, що Учасник має відповідне обладнання та матеріально-технічну базу для виконання поставки та обслуговування товару щодо предмету закупівлі (зазначається: наявність у власності або користуванні виробничо-технічних приміщень, обладнання, машин, механізмів, техніки, ін.; їх кількість; технічний стан). Якщо учасник не вкажу у довідці вищезазначену інформацію пропозиція відхиляється. Разом з тим, учасник може зазначати інформацію про наявність власного, орендованого приміщення або іншу підставу користування приміщенням.
2. Відповіно до п. 4 статті 14 Закону України "Про публічні закупівлі" у вимогах до предмета закупівлі, що містять посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, замовник може вказати, які аналоги та/або еквіваленти приймаються у пропозиціях учасників. На підставі вищезазначеного, еквіваленти розглядатися не будуть.
Вимога не задоволена.
Номер вимоги: UA-2020-04-29-001081-b.c3
Статус:
Не задоволена
Учасник: ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ТКАЛЕНКО ЄВГЕНІЙ ВАСИЛЬОВИЧ, Код ЄДРПОУ:3474410359
Дата подання: 04 травня 2020 16:36
ТД
Шановний Замовнку Вами дана відповідь, щодо довідки, складена у довільній формі, яка містить відомості, що Учасник має відповідне обладнання та матеріально-технічну базу для виконання поставки та обслуговування товару щодо предмету закупівлі (зазначається: наявність у власності або користуванні виробничо-технічних приміщень, обладнання, машин, механізмів, техніки, ін.; їх кількість; технічний стан). Якщо учасник не вкажу у довідці вищезазначену інформацію пропозиція відхиляється. Разом з тим, учасник може зазначати інформацію про наявність власного, орендованого приміщення або іншу підставу користування приміщенням. Виходячи з даної відповіді, як як учасник який не маю (виробничо-технічних приміщень, обладнання, машин, механізмів, техніки, ін.; їх) але маю орендоване приміщення і запропоную найменшу ціну то моя пропозиція буде відхилина, як така, що невідповідає Документації. Хочу зазначити, що указуючи вимоги в документації саме про вииробничі приміщення та обладнання і механізми та те, що не розглядаються пропозиції без вищезазнаеної інформації. Ви як уповноважений орган прямо порушуєте принципи ЗУ "Про публічні закупівлі", так як обмежуєте потенційне коло учасників. Прошу звернути на це Вашу увагу. Дякую
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
05 травня 2020 15:12
На ваш запит повідомляємо наступне. Згідно з п.1 розділу 2 додатку 2 тендерної документації довідка, складена у довільній формі, яка містить відомості, що Учасник має відповідне обладнання та матеріально-технічну базу для виконання поставки та обслуговування товару щодо предмету закупівлі (зазначається: наявність у власності або користуванні виробничо-технічних приміщень, обладнання, машин, механізмів, техніки, ін.; їх кількість; технічний стан). Якщо учасник не вкажу у довідці вищезазначену інформацію пропозиція відхиляється. Разом з тим, учасник може зазначати інформацію про наявність власного, орендованого приміщення або іншу підставу користування приміщенням. Запитувачем не доведено наявність умов, що звужють коло учасників або обмежують конкуренцію.
Номер вимоги: UA-2020-04-29-001081-b.a4
Статус:
Вирішена
Учасник: ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ТКАЛЕНКО ЄВГЕНІЙ ВАСИЛЬОВИЧ, Код ЄДРПОУ:3474410359
Дата подання: 06 травня 2020 11:58
ТД
Шановний ЗАмовнику, щодо Вашої відповіді, що не доведено дичкримінації хочу зауважити. Що Законом України "Про публічні закупівлі" зазначається недискримінація учасників та рівне ставлення до них Вимогами, щодо наявності виробничо технічних та іншим механізмів не має обгрунтованої підстави встановлювати такі вимоги, оскільки характеристика даної процедури закупівлі можлива і при простій наявності складського приміщення яке слугуватиме для підготовки товару для доставки. Встановлючи вимоги. щодо виробничих приміщень механізмів та іншого що передбачено в Тендерній документації дає змогу брати участь лише виробнику, і тим більше зазначаючи конкретну торгову марку, лише одному виробнику, як наслідок такими діями знищується здорова конкуренція. ПРОШУ ВАС ЗВЕРНУТИ НА ЦЕ УВАГУ!!!!!!!! Дякую
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
06 травня 2020 12:27
На ваш запит повідомляємо наступне. Згідно з п.1 розділу 2 додатку 2 тендерної документації довідка, складена у довільній формі, яка містить відомості, що Учасник має відповідне обладнання та матеріально-технічну базу для виконання поставки та обслуговування товару щодо предмету закупівлі (зазначається: наявність у власності або користуванні виробничо-технічних приміщень, обладнання, машин, механізмів, техніки, ін.; їх кількість; технічний стан). Якщо учасник не вкажу у довідці вищезазначену інформацію пропозиція відхиляється. Разом з тим, учасник може зазначати інформацію про наявність власного, орендованого приміщення або іншу підставу користування приміщенням. Слід зазначити, що складське приміщення теж може бути виробничо-технічним. Замовник не встановлює окремих вимог щодо розмірів, або оснащення приміщення, тощо. Єдине обмеження – це повинно бути нежитлове приміщення. Запитувачем не доведено наявність умов, що звужють коло учасників або обмежують конкуренцію.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 12 травня 2020 15:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ВП "ПОЛІСАН" 75 667,80
UAH з ПДВ
75 667,80
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

12 травня 2020 14:27
Електронний підпис
12 травня 2020 14:17
чорна 2_8 д.jpg
12 травня 2020 14:17
Шоколадна 2_8.jpg
12 травня 2020 14:17
чорна 0_9.jpg
12 травня 2020 14:17
СЕС лак 170 и 283 по ТУ.pdf
12 травня 2020 14:17
червона 2_8.jpg
12 травня 2020 14:17
ЧК 266 2_8кг.jpg
12 травня 2020 14:17
червона 0_9.jpg
12 травня 2020 14:17
світло-сіра 2_8.jpg
12 травня 2020 14:17
салатова 2_8.jpg
12 травня 2020 14:17
Пропозиція вся.pdf
12 травня 2020 14:17
фісташкова 2_8.jpg
12 травня 2020 14:17
фіолетова 2_8.jpg
12 травня 2020 14:17
помаранчева 2_8.jpg
12 травня 2020 14:17
помаранчева 0_9.jpg
12 травня 2020 14:17
сіра 2_8.jpg
12 травня 2020 14:17
синя 2_8.jpg
12 травня 2020 14:17
лак ПФ-170 0_75л.jpg
12 травня 2020 14:17
лак ПФ-170 2_5 л.jpg
12 травня 2020 14:17
коричнева 2_8.jpg
12 травня 2020 14:17
Копія Статуту.pdf
12 травня 2020 14:17
жовта 2_8.jpg
12 травня 2020 14:17
зелена 0_9.jpg
12 травня 2020 14:17
ЖК 266 2_8.jpg
12 травня 2020 14:16
Копія витягу ПДВ.pdf
12 травня 2020 14:16
Вишнева 2_8.jpg
12 травня 2020 14:16
бузкова 2_8.jpg
12 травня 2020 14:16
блакитна 2_8.jpg
12 травня 2020 14:16
зелена 2_8.jpg
12 травня 2020 14:16
біла 2_8.jpg
12 травня 2020 14:16
бежева 2_8.jpg
12 травня 2020 14:16
V-СЕС фарби ВД новий 2019.pdf
12 травня 2020 14:16
V-СЕС емалі ПФ новий 2019.pdf
12 травня 2020 14:16
Ultra White 12_6.jpg
12 травня 2020 14:16
Facade 12_6.jpg

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ВП "ПОЛІСАН"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ВП "ПОЛІСАН"
#32318370
Переможець 75 667,80
UAH з ПДВ
15 травня 2020 08:51

Документи

15 травня 2020 08:51
Електронний підпис
15 травня 2020 08:45
сканирование.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 15 травня 2020 08:51

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ВП "ПОЛІСАН"
#32318370
75 667,80
UAH з ПДВ
Документи

Документи

15 травня 2020 08:51
Електронний підпис
15 травня 2020 08:45
сканирование.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 липня 2020 14:18
додаткова угода 01.pdf укладений
02 липня 2020 14:05
Електронний підпис укладений
26 травня 2020 09:51
договор краска.pdf укладений
26 травня 2020 09:47

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 26 травня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 66 916,78
UAH (в тому числі ПДВ 11 152,79 UAH)
Причини розірвання договору: за згодою сторін