Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

90510000-5 Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям
Очікувана вартість
12 679,20 UAH
UA-2020-04-29-001036-b 3e070332aa8a4170bb1927d31787ef33
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Король Вікторія

+380985770599 lastochka59@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 29 квітня 2020
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальний дошкільний навчальний заклад комбінованого типу «Ясла-садок № 59 «Ластівка» Маріупольської міської ради Донецької області
Код ЄДРПОУ: 25795549
Місцезнаходження: 87524, Україна , Донецька обл., м. Маріуполь, вул. Сеченова, 80
Контактна особа: Король Вікторія
+380985770599
lastochka59@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:90510000-5: Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям


90510000-5 Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
90510000-5 Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 87524, Україна, Донецька область, м.Маріуполь, вул.Сеченова 80
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 90510000-5 — Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг 19. Оплата заданим договором здійснюється Платником та складає: 1056.60 (одна тисяча п'ятдесят шість грн. 60 коп.) грн., у т.ч. ПДВ 176,10 грн„ на місяць; 12679.20 (дванадцять тисяч шістсот сімдесят дев'ять грн. 20 копЛ грн.. у т.ч. ПДВ 2113.20 грн. на 2020 рік. Оплата за надані послуги здійснюється, Платником, щомісячно до 25-го числа наступного місяця за звітним згідно Акту здавання-приймання наданих послуг. Але, у разі затримки бюджетного фінансування, розрахунок за надані послуги здійснюється протягом 3 (трьох) банківських днів з дати отримання бюджетного призначення на свій реєстраційний рахунок. Пiсляоплата 3 Банківські 100

Тендерна документація

29 квітня 2020 12:07
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
29 квітня 2020 12:04
0001.tif
29 квітня 2020 12:04
0004.tif
29 квітня 2020 12:04
комунальник.rtf
29 квітня 2020 12:04
0003.tif
29 квітня 2020 12:04
0002.tif

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КОМУНАЛЬНИК"
#32164402
Переможець 12 679,20
UAH з ПДВ
29 квітня 2020 12:07

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
05 листопада 2020 09:45
доп угода.pdf зміни до договору
05 листопада 2020 09:40
Електронний підпис зміни до договору
19 травня 2020 09:17
1.rtf зміни до договору
19 травня 2020 09:12
Електронний підпис укладений
29 квітня 2020 12:11
0001.tif укладений
29 квітня 2020 12:09
0003.tif укладений
29 квітня 2020 12:09
0002.tif укладений
29 квітня 2020 12:09
комунальник.rtf укладений
29 квітня 2020 12:09
0004.tif укладений
29 квітня 2020 12:09

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
18 травня 2020
Дата публікації змін до договору:
19 травня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв'язку зі зміною реквізитів «Споживача» та «Платника», сторони дійшли згоди внести зміни до Розділу «Реквізити сторін» Договору і викласти його в наступній редакції:
Номер договору про закупівлю: 1333
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
03 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
05 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміна ціни в договорі про закупівлю у зв’язку зі зміною ставок податків і зборів та/або зміною умов щодо надання пільг з оподаткування - пропорційно до змін таких ставок та/або пільг з оподаткування (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зменшити суму договору на 2113,20 грн і внести зміни до абзацу першого пункту 19 розділу Ціна та порядок оплати послуг. Сума договору - виклавши його в наступній редакції:"Оплата за даним договором складає 7671,32 грн. у тчт ПДВ 1278,55 грн на 2020 рік"
Номер договору про закупівлю: 1333
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML