Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Фарби та емалі
Очікувана вартість
410 000,00 UAH
UA-2020-04-29-000891-b 537b7c3e7c5840ca9d557f0d43ff4bdd
Відкриті торги    Завершена    Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Марина Мирза

+380484532695 ar_osvita@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти, молоді та спорту Арцизької районної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 02145085
Місцезнаходження: 68400, Україна , Одеська обл., Арцизький район, місто Арциз,, ВУЛ. Соборна, будинок 44
Контактна особа: Марина Мирза
+380484532695
ar_osvita@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 29 квітня 2020 11:40
Звернення за роз’ясненнями: до 05 травня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 11 травня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 15 травня 2020 00:00
Початок аукціону: 15 травня 2020 15:57
Очікувана вартість: 410 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 050,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44810000-1: Фарби


Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою. (Згідно тендерної документації)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2699 кілограми
Фарби та емалі
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 68400, Україна, Одеська область, м. Арциз, вул. Соборна, 44
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 25 травня 2020  —  31 травня 2020
ДК 021:2015: 44810000-1 — Фарби

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
05 травня 2020 14:39
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
05 травня 2020 14:29
Перелік змін 2.pdf
05 травня 2020 14:29
ТД Фарба зі змінами 3.docx
05 травня 2020 11:14
Перелік змін.bmp
05 травня 2020 11:14
ТД Фарба ЗІ ЗМІНАМИ.docx
29 квітня 2020 13:52
ТД Фарба.docx
05 травня 2020 14:39
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
05 травня 2020 11:16
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
29 квітня 2020 14:17
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
05 травня 2020 14:29
Перелік змін 2.pdf
05 травня 2020 14:29
ТД Фарба зі змінами 3.docx
05 травня 2020 11:14
Перелік змін.bmp
05 травня 2020 11:14
ТД Фарба ЗІ ЗМІНАМИ.docx
29 квітня 2020 13:52
ТД Фарба.docx
29 квітня 2020 11:40
ТД ФАРБА 2020.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-04-29-000891-b.a1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю "ЮТРИС", Код ЄДРПОУ:40434404
Дата подання: 19 травня 2020 17:02
Вимога на відміну рішення прийняття переможцем торгів ФОП Гайдаржи П.В.
Вимога на відміну рішення прийняття переможцем торгів ФОП Гайдаржи П.В., згідно Протоколу Засідання тендерного комітету №30 від 19.05.2020р. ТОВ «ЮТРИС» не згодне з рішенням Тендерного комітету, так як у ФОП Гайдаржи П.В. документи тендерної пропозиції не відповідає тендерній документації, а саме:
1) Розділ 3 пункт 1 «зміст і спосіб подання тендерної пропозиції»: 6) інформацію про кількісні, якісні та технічні характеристики предмета
закупівлі, яка складається з:
- технічної специфікації, яка повинна відповідати інформації, викладеній у таблиці до тендерної документації «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» або (у разі надання еквіваленту) - документа (листа) з детальними технічними характеристиками запропонованого еквіваленту;
Учасник зазначає в специфікації повну назву товару, що пропонується ним у складі тендерної пропозиції.
ФОП Гайдаржи П.В. надав документ «Технічна Специфікація», в якій вказані технічні вимоги Замовника, а умови які повинні бути в Технічній специфікації не виконав.
2) ФОП Гайдаржи П.В. надав документ «Аналогічний договір» в якому викладений Лист-відгук до договору № 219 від 04.08.2018, не завірений печаткою Татарбунарською районною державною адміністрацією Одеської області, таким чином його не можна прийняти за дійсний.

3) Додаток 2 до тендерної документації, Таблиця 1, пункт2:
2.1. Довідка довільної форми про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід (зокрема, зазначити на кожного працівника: ПІБ, освіту, стаж роботи на посаді та загальний стаж) з наданням витягів (копій) з трудових книжок на:
- особу, відповідальну за поставку предмету закупівлі*;
- особу, відповідальну за ведення бухгалтерського обліку*;
- водія транспортних засобів*, яким буде здійснюватися постачання предмету закупівлі з наданням посвідчення водія транспортних засобів категорій В, С**.

ФОП Гайдаржи П.В. надав документ «Довідка працівники», в якому не вказав: освіту, стаж роботи на посаді та загальний стаж, а також не надав витяги з трудових книжок. Таким чином не підтвердив кваліфікацію працівників, відповідальних за виконання договору, тобто не виконав умови Тендерної документації, та ст.16 Закону України «Про публічні закупівлі».
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
21 травня 2020 16:23
Вимога прийнята до розгляду.
Номер вимоги: UA-2020-04-29-000891-b.a2
Статус:
Очікує розгляду
Учасник: ТОВ "ВП "ПОЛІСАН", Код ЄДРПОУ:32318370
Дата подання: 31 травня 2020 01:00
Стосовно невідповідності пропозиції ТОВ "ЮТРИС" вимогам тендерної документації
Замовником було визначено переможцем процедури закупівлі UA-2020-04-29-000891-b ТОВ "ЮТРИС". Проте пропозиція вказаного Учасника не відповідає вимогам тендерної документації та повинна була бути відхилена. Вказане ґрунтується на наступному.
Пунктом 1 розділу ІІІ тендерної документації було передбачено, що тендерна пропозиція повинна містити зокрема:
- ¬¬заповнену та підписану тендерну пропозицію за формою, наведеною у Додатку 1 до тендерної документації;
- технічну специфікацію, яка повинна відповідати інформації, викладеній у таблиці до тендерної документації «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» або (у разі надання еквіваленту)
- документа (листа) з детальними технічними характеристиками запропонованого еквіваленту.
При цьому Замовником було передбачено, що учасник зазначає в специфікації повну назву товару, що пропонується ним у складі тендерної пропозиції. Форма цінової пропозиції також передбачала зазначення Учасником повної назви товару.
ТОВ «ЮТРИС» у складі пропозиції зокрема надано Цінову пропозицію від 12.05.2020 №12052020-7 (файл «7 Цінова пропозиція.pdf»), Технічні вимоги від 12.05.2020 №12052020-15, а також Технічну специфікацію від 12.05.2020 №12052020-15/1 (файл «Технічні вимоги та Технічні характеристики. pdf»).
Проте найменування продукції, яку пропонує Учасник у вказаних документах НЕ співпадають. Так відповідно до цінової пропозиції Учасник пропонує наступну продукцію: «Фарба ПФ-266…», «Фарба ПФ-115…», …., а також «Грунт-емаль «3 в 1» зелена матова 2,8 кг.». Аналогічна назва міститься й у Технічних вимогах від 12.05.2020 №12052020-15.
Проте в Технічна специфікація від 12.05.2020 №12052020-15/1 надана зовсім на іншу продукцію, а саме «Емаль для підлоги ПФ-266 ТМ Яхтова …», «Емаль алкідна ТМ «Яхтова»….», «Емаль алкідна ТМ «ELFINA»…», а також «Грунт-емаль 3 в 1 зелена ТМ «Miks color» ф.2,5 кг» - тобто продукцію в зовсім іншому фасуванні ніж було вказано Учасником в ціновій пропозиції!
Таким чином ТОВ «ЮТРИС» всупереч вимогам пункту 1 розділу ІІІ тендерної документації не надано технічну специфікацію або документа (листа) з детальними технічними характеристиками еквіваленту саме на запропоновану для участі у закупівлі продукцію (ту, що була вказана в ціновій пропозиції та технічних вимогам), відтак пропозиція вказаного Учасника повинна була бути відхилена.
Тим паче, що Замовником вимагалось 22 банки по 2,8 кг, що складає 61,6 кг, натомість Учасником, відповідно до технічної специфікації, запропоновано 22 банки по 2,5 кг., що складає 55 кг, тобто на 6,6 кг менше ніж вимагалось Замовником.
Крім того, ТОВ «ЮТРИС» в Технічні специфікації від 12.05.2020 №12052020-15/1 зазначено, що норма витрат Емалі ПФ-115 та ПФ-266 ТМ Яхтова і ТМ «ELFINA» на один шар складає (6-10) м2/кг, тобто 100-166,67 г/м2, в той час як Замовником вимагалось 70-120 г/м2. Відтак вказана продукція, а отже й пропозиція ТОВ «ЮТРИС» не відповідає технічним вимогам до предмету закупівлі, та повинна бути відхилена на цій підставі.
Враховуючи зазначене вимагаємо:
1. Провести повторну оцінку пропозиції ТОВ «ЮТРИС» на предмет відповідності пропозиції вимогам тендерної документації.
2. Відхилити пропозицію ТОВ «ЮТРИС», як таку, що не відповідає вимогам тендерної документації.
Сподіваємось на зважене рішення Замовника!
Розгорнути Згорнути
)
Рішення замовника: Очікується

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-04-29-000037 ● eaeb21cf19464f75a8b353ead9698323
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 29 квітня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 29 квітня 2020 15:46
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
29.04.2020 Одеса № 116
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: службова записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Олександра ВАСИЛЬЄВА від 29.04.2020
Начальник Олег МУРАТОВ
Додаток до наказу
Південного офісу Держаудитслужби
Від 29.04.2020 № 116
Витяг з переліку
процедур закупівель щодо яких здійснюється моніторинг закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури
закупівлі та/
або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу
Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Відповідальні особи за проведення моніторингу закупівель
унікальний номер дата оприлюднення
1 2 3 4 5
2. UA-2020-04-29-000891-b 29.04.2020 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Олександр ВАСИЛЬЄВ

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

Зміни внесено

2020-05-05 11:45:30


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 30 квітня 2020
Кінцевий строк оскарження: 16 травня 2020

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  2. Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Підтвердження усунення порушення

Усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї • усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель • усунуто

.

2020-05-05 16:58:08

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 15 травня 2020 16:36

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП ГАЙДАРЖИ ПЕТРО ВАСИЛЬОВИЧ 367 521,00
UAH з ПДВ
324 000,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "ЮТРИС" 378 464,47
UAH з ПДВ
324 105,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ВП "ПОЛІСАН" 374 745,00
UAH з ПДВ
349 262,42
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ТОРГІВЕЛЬНА СТОЛИЦЯ" 378 992,10
UAH з ПДВ
376 942,10
UAH з ПДВ
Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ГЛАДЧЕНКО НАТАЛЯ ЮРІЇВНА 409 074,31
UAH з ПДВ
380 900,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

14 травня 2020 18:32
Електронний підпис
14 травня 2020 18:30
Установчі документи.rar
14 травня 2020 17:55
Установчі документи.rar
14 травня 2020 17:55
Довідки.rar
14 травня 2020 17:55
Проект договору.pdf
14 травня 2020 17:55
Цінова пропозиція.pdf

Публічні документи

26 травня 2020 13:49
Електронний підпис
26 травня 2020 13:48
Довідка з МВС.pdf
26 травня 2020 13:47
Довідка з МВС.pdf
22 травня 2020 15:56
Електронний підпис
14 травня 2020 15:35
Електронний підпис
14 травня 2020 15:33
7 Цінова Пропозиція.pdf
14 травня 2020 15:33
15 Сертифікати.pdf
14 травня 2020 15:33
5 Довідка ст. 17.pdf
14 травня 2020 15:33
Протокол Заг. Зборів.pdf
14 травня 2020 15:33
Тех паспорта на авто.pdf
14 травня 2020 15:33
8 Довідка про досвід.pdf
14 травня 2020 15:33
Витяг ПДВ.pdf
14 травня 2020 15:33
1 Довідка про Статут.pdf
14 травня 2020 15:33
Приказ на директора.pdf
14 травня 2020 15:33
Витяг.pdf

Публічні документи

14 травня 2020 18:26
СЭС 21 Розчинники.pdf
14 травня 2020 18:26
СЭС 20 Грунтовки ВДА.pdf
14 травня 2020 18:26
СЭС 19 Грунт-эмали.pdf
14 травня 2020 18:26
СЭС 17_ 18 Фарби ВД.pdf
14 травня 2020 18:26
СЭС 10 Сурик.pdf
14 травня 2020 18:26
СЭС 1-9_ 11-16 Емалі.pdf
14 травня 2020 18:26
9 Довідка ст 17.pdf
14 травня 2020 18:26
8.1 Згода з тех умовами.pdf
14 травня 2020 18:26
7 Проєкт договору.pdf
14 травня 2020 18:26
6 Статут 2019.pdf
14 травня 2020 18:26
5 Витяг ПДВ.pdf
14 травня 2020 18:26
4.3 ВИТЯГ ЄДРПОУ 07.05.2020.pdf
14 травня 2020 18:26
3 Копія договору ІФ.pdf
14 травня 2020 18:26
2.7.1 Посвідчення водія2.JPG
14 травня 2020 18:26
2.7.1 Посвідчення водія.JPG
14 травня 2020 18:26
1 Цінова пропозиція.pdf

Публічні документи

14 травня 2020 18:02
Електронний підпис
14 травня 2020 18:02
Цінова пропозиція.pdf
14 травня 2020 18:02
Проект договору.pdf
14 травня 2020 18:02
Лист щодо ФО, АТ.pdf
14 травня 2020 18:02
Копія Статуту.pdf
14 травня 2020 18:02
Копія витягу ПДВ.pdf
14 травня 2020 18:02
Довідка стаття 17.pdf
14 травня 2020 18:02
Довідка про МТБ.pdf
14 травня 2020 18:02
Довідка працівники.pdf
14 травня 2020 18:02
Довідка п. 6 ч. 1.pdf
14 травня 2020 18:01
Довідка п. 4 ч. 1.pdf
14 травня 2020 18:01
Довідка п. 2 ч.1.pdf
14 травня 2020 18:01
Довідка п. 13 ч. 1.pdf
14 травня 2020 18:01
Технічна специфікація.pdf

Публічні документи

12 травня 2020 13:50
Електронний підпис
12 травня 2020 13:46
Витяг_магазин.png
12 травня 2020 13:46
Витяг_Налоговая.png
12 травня 2020 13:46
Лист-_вiдгук.png
12 травня 2020 13:46
Специфiкация_стр_2.png
12 травня 2020 13:46
Специфiкация_стр_1.png
12 травня 2020 13:46
наташа_выписка2.jpg
12 травня 2020 13:46
наташа_выписка1.jpg
12 травня 2020 13:46
Лист.png

Конфіденційні документи

12 травня 2020 13:46
Трудова_книжка_Плясун_I.В._стр.3.png

Обґрунтування конфіденційності

ЗУ "Про захист персональних даних" № 2297-VI від 20.03.2020 р.

12 травня 2020 13:46
Трудова_книжка_Плясун_I.В._стр.2.png

Обґрунтування конфіденційності

ЗУ "Про захист персональних даних" № 2297-VI від 20.03.2020 р.

12 травня 2020 13:46
Трудова_книжка_Плясун_I.В._стр.1.png

Обґрунтування конфіденційності

ЗУ "Про захист персональних даних" № 2297-VI від 20.03.2020 р.

12 травня 2020 13:46
Наказ_про_прийняття_сумiсника_Кетрару_В.В..png

Обґрунтування конфіденційності

ЗУ "Про захист персональних даних" № 2297-VI від 20.03.2020 р.

12 травня 2020 13:46
посвiдчення_водiя_2.png

Обґрунтування конфіденційності

ЗУ "Про захист персональних даних" № 2297-VI від 20.03.2020 р.

12 травня 2020 13:46
посвiдчення_водiя_1.png

Обґрунтування конфіденційності

ЗУ "Про захист персональних даних" № 2297-VI від 20.03.2020 р.

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП ГАЙДАРЖИ ПЕТРО ВАСИЛЬОВИЧ

Товариство з обмеженою відповідальністю "ЮТРИС"

ТОВ "ВП "ПОЛІСАН"

ТОВ "ТОРГІВЕЛЬНА СТОЛИЦЯ"

ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ГЛАДЧЕНКО НАТАЛЯ ЮРІЇВНА

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ФОП ГАЙДАРЖИ ПЕТРО ВАСИЛЬОВИЧ
#2740919130
Рішення скасоване 324 000,00
UAH з ПДВ
21 травня 2020 15:38
ФОП ГАЙДАРЖИ ПЕТРО ВАСИЛЬОВИЧ
#2740919130
Відхилено 324 000,00
UAH з ПДВ
21 травня 2020 15:43
Товариство з обмеженою відповідальністю "ЮТРИС"
#40434404
Переможець 324 105,00
UAH з ПДВ
21 травня 2020 15:46
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ

Документи

21 травня 2020 15:43
Електронний підпис

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

Товариство з обмеженою відповідальністю "ЮТРИС" #40434404

№ рішення у справі

65/57-р/к

Дата рішення у справі

10.10.2023

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія ПівденногоМТВ

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 21 травня 2020 15:46

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "ЮТРИС"
#40434404
324 105,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
13 січня 2021 10:17
Електронний підпис зміни до договору
02 липня 2020 12:41
2020-07-02-12-36-19-01.jpg зміни до договору
02 липня 2020 12:40
Електронний підпис зміни до договору
01 червня 2020 11:49
Дод.угода 1.jpg зміни до договору
01 червня 2020 11:49
Електронний підпис укладений
01 червня 2020 11:27
Договір фарба.pdf укладений
01 червня 2020 11:25

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
01 червня 2020
Дата публікації змін до договору:
01 червня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони на підставі пункту 10.2. Договору дійшли згоди внести зміни до п. 4.1. та викласти його у наступній редакції: - Поставка товару здійснюється транспортом Постачальника до навчальних закладів (згідно додатку № 2) до 30 червня 2020 року.
Номер договору про закупівлю: 01-Ю
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
02 липня 2020
Дата публікації змін до договору:
02 липня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна умов поставки.
Номер договору про закупівлю: 01-Ю
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 01 червня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 324 105,00
UAH (в тому числі ПДВ 54 017,50 UAH)