Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Відділ освіти, молоді та спорту Арцизької районної державної адміністрації |
Код ЄДРПОУ: | 02145085 |
Місцезнаходження: | 68400, Україна , Одеська обл., Арцизький район, місто Арциз,, ВУЛ. Соборна, будинок 44 |
Контактна особа: |
Марина Мирза +380484532695 ar_osvita@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 29 квітня 2020 11:40 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 05 травня 2020 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 11 травня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 15 травня 2020 00:00 |
Початок аукціону: | 15 травня 2020 15:57 |
Очікувана вартість: | 410 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 2 050,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44810000-1: Фарби
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
05 травня 2020 14:39 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
05 травня 2020 14:29 |
Перелік змін 2.pdf | |
05 травня 2020 14:29 |
ТД Фарба зі змінами 3.docx | |
05 травня 2020 11:14 |
Перелік змін.bmp | |
05 травня 2020 11:14 |
ТД Фарба ЗІ ЗМІНАМИ.docx | |
29 квітня 2020 13:52 |
ТД Фарба.docx |
05 травня 2020 14:39 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
05 травня 2020 14:29 |
Перелік змін 2.pdf
|
||||||
05 травня 2020 14:29 |
ТД Фарба зі змінами 3.docx
|
||||||
05 травня 2020 11:14 |
Перелік змін.bmp
|
||||||
05 травня 2020 11:14 |
ТД Фарба ЗІ ЗМІНАМИ.docx
|
||||||
29 квітня 2020 13:52 |
ТД Фарба.docx
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
1) Розділ 3 пункт 1 «зміст і спосіб подання тендерної пропозиції»: 6) інформацію про кількісні, якісні та технічні характеристики предмета
закупівлі, яка складається з:
- технічної специфікації, яка повинна відповідати інформації, викладеній у таблиці до тендерної документації «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» або (у разі надання еквіваленту) - документа (листа) з детальними технічними характеристиками запропонованого еквіваленту;
Учасник зазначає в специфікації повну назву товару, що пропонується ним у складі тендерної пропозиції.
ФОП Гайдаржи П.В. надав документ «Технічна Специфікація», в якій вказані технічні вимоги Замовника, а умови які повинні бути в Технічній специфікації не виконав.
2) ФОП Гайдаржи П.В. надав документ «Аналогічний договір» в якому викладений Лист-відгук до договору № 219 від 04.08.2018, не завірений печаткою Татарбунарською районною державною адміністрацією Одеської області, таким чином його не можна прийняти за дійсний.
3) Додаток 2 до тендерної документації, Таблиця 1, пункт2:
2.1. Довідка довільної форми про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід (зокрема, зазначити на кожного працівника: ПІБ, освіту, стаж роботи на посаді та загальний стаж) з наданням витягів (копій) з трудових книжок на:
- особу, відповідальну за поставку предмету закупівлі*;
- особу, відповідальну за ведення бухгалтерського обліку*;
- водія транспортних засобів*, яким буде здійснюватися постачання предмету закупівлі з наданням посвідчення водія транспортних засобів категорій В, С**.
ФОП Гайдаржи П.В. надав документ «Довідка працівники», в якому не вказав: освіту, стаж роботи на посаді та загальний стаж, а також не надав витяги з трудових книжок. Таким чином не підтвердив кваліфікацію працівників, відповідальних за виконання договору, тобто не виконав умови Тендерної документації, та ст.16 Закону України «Про публічні закупівлі».
Пунктом 1 розділу ІІІ тендерної документації було передбачено, що тендерна пропозиція повинна містити зокрема:
- ¬¬заповнену та підписану тендерну пропозицію за формою, наведеною у Додатку 1 до тендерної документації;
- технічну специфікацію, яка повинна відповідати інформації, викладеній у таблиці до тендерної документації «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» або (у разі надання еквіваленту)
- документа (листа) з детальними технічними характеристиками запропонованого еквіваленту.
При цьому Замовником було передбачено, що учасник зазначає в специфікації повну назву товару, що пропонується ним у складі тендерної пропозиції. Форма цінової пропозиції також передбачала зазначення Учасником повної назви товару.
ТОВ «ЮТРИС» у складі пропозиції зокрема надано Цінову пропозицію від 12.05.2020 №12052020-7 (файл «7 Цінова пропозиція.pdf»), Технічні вимоги від 12.05.2020 №12052020-15, а також Технічну специфікацію від 12.05.2020 №12052020-15/1 (файл «Технічні вимоги та Технічні характеристики. pdf»).
Проте найменування продукції, яку пропонує Учасник у вказаних документах НЕ співпадають. Так відповідно до цінової пропозиції Учасник пропонує наступну продукцію: «Фарба ПФ-266…», «Фарба ПФ-115…», …., а також «Грунт-емаль «3 в 1» зелена матова 2,8 кг.». Аналогічна назва міститься й у Технічних вимогах від 12.05.2020 №12052020-15.
Проте в Технічна специфікація від 12.05.2020 №12052020-15/1 надана зовсім на іншу продукцію, а саме «Емаль для підлоги ПФ-266 ТМ Яхтова …», «Емаль алкідна ТМ «Яхтова»….», «Емаль алкідна ТМ «ELFINA»…», а також «Грунт-емаль 3 в 1 зелена ТМ «Miks color» ф.2,5 кг» - тобто продукцію в зовсім іншому фасуванні ніж було вказано Учасником в ціновій пропозиції!
Таким чином ТОВ «ЮТРИС» всупереч вимогам пункту 1 розділу ІІІ тендерної документації не надано технічну специфікацію або документа (листа) з детальними технічними характеристиками еквіваленту саме на запропоновану для участі у закупівлі продукцію (ту, що була вказана в ціновій пропозиції та технічних вимогам), відтак пропозиція вказаного Учасника повинна була бути відхилена.
Тим паче, що Замовником вимагалось 22 банки по 2,8 кг, що складає 61,6 кг, натомість Учасником, відповідно до технічної специфікації, запропоновано 22 банки по 2,5 кг., що складає 55 кг, тобто на 6,6 кг менше ніж вимагалось Замовником.
Крім того, ТОВ «ЮТРИС» в Технічні специфікації від 12.05.2020 №12052020-15/1 зазначено, що норма витрат Емалі ПФ-115 та ПФ-266 ТМ Яхтова і ТМ «ELFINA» на один шар складає (6-10) м2/кг, тобто 100-166,67 г/м2, в той час як Замовником вимагалось 70-120 г/м2. Відтак вказана продукція, а отже й пропозиція ТОВ «ЮТРИС» не відповідає технічним вимогам до предмету закупівлі, та повинна бути відхилена на цій підставі.
Враховуючи зазначене вимагаємо:
1. Провести повторну оцінку пропозиції ТОВ «ЮТРИС» на предмет відповідності пропозиції вимогам тендерної документації.
2. Відхилити пропозицію ТОВ «ЮТРИС», як таку, що не відповідає вимогам тендерної документації.
Сподіваємось на зважене рішення Замовника!
Інформація про моніторинг
- UA-M-2020-04-29-000037 ● eaeb21cf19464f75a8b353ead9698323
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 29 квітня 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 29 квітня 2020 15:46 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
29.04.2020 Одеса № 116
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: службова записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Олександра ВАСИЛЬЄВА від 29.04.2020
Начальник Олег МУРАТОВ
Додаток до наказу
Південного офісу Держаудитслужби
Від 29.04.2020 № 116
Витяг з переліку
процедур закупівель щодо яких здійснюється моніторинг закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури
закупівлі та/
або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу
Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Відповідальні особи за проведення моніторингу закупівель
унікальний номер дата оприлюднення
1 2 3 4 5
2. UA-2020-04-29-000891-b 29.04.2020 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Олександр ВАСИЛЬЄВ
Надання інформації про усунення порушення замовником
Зміни внесено
2020-05-05 11:45:30
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 30 квітня 2020 |
Кінцевий строк оскарження: | 16 травня 2020 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї • усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель • усунуто
.
2020-05-05 16:58:08
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 15 травня 2020 16:36
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ФОП ГАЙДАРЖИ ПЕТРО ВАСИЛЬОВИЧ |
367 521,00
UAH з ПДВ
|
324 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "ЮТРИС" |
378 464,47
UAH з ПДВ
|
324 105,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ВП "ПОЛІСАН" |
374 745,00
UAH з ПДВ
|
349 262,42
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ТОРГІВЕЛЬНА СТОЛИЦЯ" |
378 992,10
UAH з ПДВ
|
376 942,10
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ГЛАДЧЕНКО НАТАЛЯ ЮРІЇВНА |
409 074,31
UAH з ПДВ
|
380 900,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ФОП ГАЙДАРЖИ ПЕТРО ВАСИЛЬОВИЧ #2740919130 |
Рішення скасоване |
324 000,00
UAH з ПДВ
|
21 травня 2020 15:38
|
|
ФОП ГАЙДАРЖИ ПЕТРО ВАСИЛЬОВИЧ #2740919130 |
Відхилено |
324 000,00
UAH з ПДВ
|
21 травня 2020 15:43
|
|
Товариство з обмеженою відповідальністю "ЮТРИС" #40434404 |
Переможець |
324 105,00
UAH з ПДВ
|
21 травня 2020 15:46
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
13 січня 2021 10:17
|
Електронний підпис | зміни до договору |
02 липня 2020 12:41
|
2020-07-02-12-36-19-01.jpg | зміни до договору |
02 липня 2020 12:40
|
Електронний підпис | зміни до договору |
01 червня 2020 11:49
|
Дод.угода 1.jpg | зміни до договору |
01 червня 2020 11:49
|
Електронний підпис | укладений |
01 червня 2020 11:27
|
Договір фарба.pdf | укладений |
01 червня 2020 11:25
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 01 червня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 01 червня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони на підставі пункту 10.2. Договору дійшли згоди внести зміни до п. 4.1. та викласти його у наступній редакції: - Поставка товару здійснюється транспортом Постачальника до навчальних закладів (згідно додатку № 2) до 30 червня 2020 року. |
Номер договору про закупівлю: | 01-Ю |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 02 липня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 02 липня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна умов поставки. |
Номер договору про закупівлю: | 01-Ю |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |