Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Респіратори типу FFP2 з клапаном або подібні
Очікувана вартість
2 300 000,00 UAH
UA-2020-04-29-000756-c ● 5c8bd94e797547229191a4dc9bbaadc5
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління з питань цивільного захисту Миколаївської облдержадміністрації |
Код ЄДРПОУ: | 14373101 |
Місцезнаходження: | 54003, Україна , Миколаївська обл., Миколаїв, вул. 10 Слобідська 2 |
Контактна особа: |
Лелека Леонід Олександрович +380512242223 mns@mykolayiv-oda.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 29 квітня 2020 15:30 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 04 травня 2020 15:35 |
Оскарження умов закупівлі: | до 10 травня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 14 травня 2020 15:35 |
Початок аукціону: | 15 травня 2020 13:18 |
Очікувана вартість: | 2 300 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 23 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:35110000-8: Протипожежне, рятувальне та захисне обладнання
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
10000 шт
Респіратори типу FFP2 з клапаном або подібні
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
54003, Україна, Миколаївська область, м.Миколаъв, вул. 10 Слобыдська, 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
20 травня 2020
—
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 35110000-8 — Протипожежне, рятувальне та захисне обладнання
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 15 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
29 квітня 2020 15:34 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
29 квітня 2020 15:30 |
договор респиратор.doc | |
29 квітня 2020 15:30 |
технічні вимоги. Респіратор FFP2.doc | |
29 квітня 2020 15:30 |
ТД дезінфекція 20 респиратор.doc | |
29 квітня 2020 15:30 |
Наше оголошення 04.20 респиратор.doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Документи Учасника-переможця
Дата подання: 01 травня 2020 12:28
Дата відповіді: 04 травня 2020 10:30
Доброго дня! Таблиця 3 додатка 1 до тендерної документації п. 7 передбачає надання учасником-переможцем: "Оригінал або нотаріально завірена копія документа (-ів) , виданого (-их) відповідним органом, який має такі повноваження, з інформацією про те, що службову (посадову) особу переможця, яку уповноважено переможцем представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, до кримінальної відповідальності не притягують засудженою (за кримінальними справами) вона не значиться та в розшуку не перебуває." Уповноважений орган - Головний сервісний центр МВС України ввів обмеження на надання послуг громадянам та юридичним особам на період карантину. Прийом громадян відбувається виключно для надання невідкладніх послуг. Видача довідок про відсутність судимості не входить до переліку невідкладніх послуг. Отримати таку довідку можливо тільки в електронному вигляді і тільки дистанційно. Про що є повідомлення на офіційному сайті. http://hsc.gov.ua/2020/03/26/poslugi-servisnih-tsentriv-mvs-shho-nadayutsya-v-umovah-podovzhenogo-karantinu/ Зважаючи на неможливість надання учасниками паперового оригіналу довідки про відсутність судимості, а відповідно і її нотаріально засвідченої копії, прохання внести зміни до вимог тендерної документації, та дозволити учасникам завантаження довідок в електронному вигляді! Дякую.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Відповідно до ч.6 ст.17 ЗУ "Про публічні закупівлі" відповідні документи надаються замовнику шляхом оприлюднення їх в електронній системі закупівель. Норми ЗУ "Про публічні закупівлі" в в цій частині на даний час не мінялись. Документи будуть прийматись відповідно до вимог ч.6 ст.17 ЗУ "Про публічні закупівлі"
Щодо інформації по статті 17 ЗУ
Дата подання: 01 травня 2020 12:29
Дата відповіді: 04 травня 2020 10:46
Доброго дня! В ТД в Додатку 1, Таблиця 2, п.п. 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11 вказано: "На підтвердження відсутності підстав, передбачених пунктами 2,3,5,6,8,12 і 13 частини першої та частиною другою статті 17 Закону, учасник подає інформацію в довільній формі (однією довідкою в довільній формі) за підписом уповноваженої особи учасника та завірена печаткою (у разі наявності)". Поясніть, будь ласка, учасник повинен надати окремі довідки за кожною підставою ст. 17, чи допускається надання однієї (зведеної) довідки з описом кожної підстави ст. 17 ЗУ за підписом уповноваженої особи Учасника. Дякую.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: нформація може .бути викладена в одній довідці з додатковим підтвердженням п. 5 і п 13 частини першої статті 17 Закону довідками органів уповноважених підтверджувати таку інформацію.
Щодо виконання аналогічного договору
Дата подання: 02 травня 2020 08:30
Дата відповіді: 04 травня 2020 10:48
Доброго дня! В ТД в Додатку 1, п. 4 вказано: "...Для підтвердження виконання аналогічного договору учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати копію договору та копії актів прийомки передачі/копії інших документів, що підтверджують факт передачі товару та виконання договору в повному обсязі, або відгук про виконання учасником аналогічного договору від замовника." Чи може учасник надати тільки аналогічний договір та видаткову накладну, як документ, що підтверджує факт прийому-передачі товару за договором, оформлені відповідно до законодавства? Чи не буде це причиною для відхилення пропозиції? Дякую.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: До уваги приймається один із зазначених способів підтвердження виконання договору (договір з додатками, або відгук)
Щодо розгляду аналогів з кращіми технічними характеристиками
Дата подання: 02 травня 2020 08:48
Дата відповіді: 04 травня 2020 10:56
Доброго дня! В ТД в Додатку 3 ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ, п. 3 вказано: "Клас захисту респіратору FFP2". Поясніть, будь ласка, чи може учасник подати в своїй пропозиції респіратор FFP3, класом вище ніж заявлений замовником та за технічними характеристиками краще. Чи буде замовник розглядати такі пропозиції учасників? І чи не буде це причиною для відхилення пропозиції? Дякую.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: При умові відповідності ДСТУ ЕК 149:2017 «313 органів дихання. Фільтрувальні півмаски для захисту від аерозолів. Вимоги, випробування, маркування». учасник ї може подати в своїй пропозиції респіратор FFP3, але вищий клас захисту не буде вважатися перевагою.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 15 травня 2020 15:33
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ СУШИНА МАРИНА СЕРГІЇВНА |
362 500,00
UAH з ПДВ
|
248 500,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП МОТРИЧЕНКО ОЛЬГА ДМИТРІВНА |
504 000,00
UAH з ПДВ
|
249 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Фізична особа-підприємець Єременко Дмитро Юрійович |
1 000 000,00
UAH з ПДВ
|
249 500,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП "ПОПОВ ОЛЕКСАНДР ОЛЕГОВИЧ" |
800 000,00
UAH з ПДВ
|
250 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ЄРМОЛАЄВ ВАЛЕРІЙ ВІКТОРОВИЧ |
468 000,00
UAH з ПДВ
|
287 800,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ПРИМОРСЬКА ЕНЕРГОГЕНЕРУЮЧА КОМПАНІЯ" |
2 300 000,00
UAH з ПДВ
|
300 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП Литвин Андрій Васильович |
483 500,00
UAH з ПДВ
|
332 900,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "Епіцентр К" |
750 000,00
UAH з ПДВ
|
345 600,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ХЛР" |
910 000,00
UAH з ПДВ
|
353 500,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРОМСПЕЦТЕХ" |
522 000,00
UAH з ПДВ
|
382 800,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЗАПОРІЗЬКА ПАПЕРОВА ФАБРИКА" |
600 000,00
UAH з ПДВ
|
460 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП АКСЮТА АНДРІЙ ЮРІЙОВИЧ |
550 000,00
UAH з ПДВ
|
483 400,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ВІК СЕРВІС" |
702 000,00
UAH з ПДВ
|
606 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СИСТЕМ АКУСТИК" |
1 200 000,00
UAH з ПДВ
|
628 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
АТ "Інтелс" |
640 000,00
UAH з ПДВ
|
640 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП "СИВАЄВ ОЛЕГ КОСТЯНТИНОВИЧ" |
720 000,00
UAH з ПДВ
|
720 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю «ДІАТОМ» |
900 000,00
UAH з ПДВ
|
900 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "РЕНЕССАНС-МЕДИКАЛ" |
1 500 000,00
UAH з ПДВ
|
1 500 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ОНКОМЕДIКА" |
1 600 000,00
UAH з ПДВ
|
1 600 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "ПРЕМ'ЄР СЕРВІС УКРАЇНА" |
2 185 000,00
UAH з ПДВ
|
1 750 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП ЖОВНІРЕНКО ВЛАДИСЛАВ ВАЛЕНТИНОВИЧ |
2 254 000,00
UAH з ПДВ
|
2 000 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ СУШИНА МАРИНА СЕРГІЇВНА #2924610224 |
Переможець |
248 500,00
UAH з ПДВ
|
22 травня 2020 11:34
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Додатков угода респиратор.pdf | зміни до договору |
09 червня 2020 09:04
|
Додатков угода респиратор.pdf | зміни до договору |
09 червня 2020 09:04
|
Електронний підпис | укладений |
04 червня 2020 14:51
|
Договір | укладений |
04 червня 2020 14:48
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 05 червня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 09 червня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Виправлення технічних помилок |
Номер договору про закупівлю: | 23/20 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |