Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

72310000-1 Послуги з обробки даних (обробка даних: збір, сортування, архівація, захист, транспортування, перетворення даних, необхідних для ідентифікації Клієнта з метою проходження процедури реєстрації і формування сертифікатів)
Очікувана вартість
350,00 UAH
UA-2020-04-29-000643-c 9a95818b3e504c7f88414bfe972c716f
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Бугаєнко Олег Михайлович

050-913-28-95 tender@khai.edu

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 29 квітня 2020
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Національний аерокосмічний університет ім. М.Є. Жуковського „Харківський авіаційний інститут”
Код ЄДРПОУ: 02066769
Місцезнаходження: 61070, Україна , Харківська обл., Харків, вул. Чкалова, 17, Харківська обл., м. Харків, Київський р-н., 61070
Контактна особа: Бугаєнко Олег Михайлович
050-913-28-95
tender@khai.edu
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:72310000-1: Послуги з обробки даних


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 посл.
Обробка даних: збір, сортування, архівація, захист, транспортування, перетворення даних, необхідних для ідентифікації Клієнта з метою проходження процедури реєстрації і формування сертифікатів)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 61070, Україна, Харківська область, Харків, Чкалова 17
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 29 квітня 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 72310000-1 — Послуги з обробки даних

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг на підставі акту наданих послуг Пiсляоплата 5 Календарні 100

Тендерна документація

29 квітня 2020 14:46
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "Центр сертифікації ключів "Україна""
#36865753
Переможець 332,00
UAH з ПДВ
29 квітня 2020 14:48

Документи

29 квітня 2020 14:48
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
09 січня 2021 14:27
Електронний підпис зміни до договору
29 квітня 2020 15:13
додаткова угода №1 до 02066769 (1).pdf зміни до договору
29 квітня 2020 15:13
Електронний підпис укладений
29 квітня 2020 14:49
02066769 електронні ключі.pdf укладений
29 квітня 2020 14:49

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
29 квітня 2020
Дата публікації змін до договору:
29 квітня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Узгодження пункту Договору 14.1
Номер договору про закупівлю: 02066769
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 29 квітня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 332,00
UAH (в тому числі ПДВ 2,00 UAH)