Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Металевий пандус з площадками для безперешкодного доступу до води на пляжах м. Дніпра осіб з інвалідністю та інших маломобільних груп населення
Очікувана вартість
500 000,00 UAH
UA-2020-04-29-000611-b 600d47be93d84b74815844c4cbcca199
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ганна Радіонова

+380972859922 parc_voroncova2011@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПАРК КУЛЬТУРИ ТА ВІДПОЧИНКУ САГАЙДАК" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 37989075
Місцезнаходження: 49000, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, проспект Дмитра Яворницького, буд. 75
Контактна особа: Ганна Радіонова
+380972859922
parc_voroncova2011@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 29 квітня 2020 10:53
Звернення за роз’ясненнями: до 06 травня 2020 15:00
Оскарження умов закупівлі: до 12 травня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 16 травня 2020 15:00
Початок аукціону: 18 травня 2020 11:02
Очікувана вартість: 500 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 5 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 15000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44210000-5: Конструкції та їх частини


Мова (мови), якою (якими) повинно бути складено тендерні пропозиції: Усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції, повинні бути складені українською мовою. Оригінали документів, виданих іншими установами й підприємствами, викладені іншою мовою (наприклад сертифікати, паспорти, довідки, тощо) повинні мати автентичний переклад на українську мову. У разі надання документів (їх копій), що мають відношення до тендерної пропозиції Учасника іноземною мовою, вони повинні мати переклад українською мовою.
Визначальним є текст, викладений українською мовою.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2 штуки
Металевий пандус з площадками для безперешкодного доступу до води на пляжах м. Дніпра осіб з інвалідністю та інших маломобільних груп населення
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49000, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, м. Дніпро
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 серпня 2020
ДК 021:2015: 44210000-5 — Конструкції та їх частини

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару кошти місцевого бюджету категорія замовника: підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої статті 2 Закону. Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Що до ТД
Дата подання: 29 квітня 2020 16:40
Дата відповіді: 29 квітня 2020 18:18
В ТД відсутнє креслення, або схематичне зображення конструкцій, що вимагаються. Якщо дані документи існують, просимо надати.
Відповідь: Відсутні документи щодо яких Ви питаєте (креслення або схематичне зображення конструкцій).

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-04-29-000611-b.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "АНТЕКС-МЕТ 2011", Код ЄДРПОУ:37838013
Дата подання: 30 квітня 2020 10:30
Технічні креслення
Просимо надати детальні технічні креслення на металевий пандус з площадками! Відсутність креслень унеможливлює прорахунок вартості виготовлення даної конструкції.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
05 травня 2020 16:31
Доброго дня!
Шановний учаснику, згідно статті 24 Закону України « Про публічні закупівлі» №922-VIII в редакції Закону № 114-IX від 19.09.2019 р., фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру. Усі звернення за роз’ясненнями та звернення щодо усунення порушення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника. Замовник повинен протягом трьох робочих днів з дня їх оприлюднення надати роз’яснення на звернення та оприлюднити його в електронній системі закупівель відповідно до статті 10 цього Закону.
Відповідно до пункту 3 частини 2 статті 22 Закону України « Про публічні закупівлі» №922-VIII в редакції Закону № 114-IX від 19.09.2019 р в разі потреби тендерна документація може містити плани, креслення, малюнки закупівлі, якщо опис закупівлі скласти неможливо.
Виходячи, що тендерна документація містить всю інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію, тому учасники публічних закупівель здійснюють самостійно креслення таких споруд, у зв’язку з тим, що такі креслення є їх об’єктом авторського права чи об'єктом інтелектуальної власності. Тобто Законом встановлено право замовника внесення до тендерної документації планів, креслень, малюнків тощо, а не його обов’язок.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 18 травня 2020 11:23

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ПАРКБУД-78" 497 600,00
UAH з ПДВ
492 600,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "КОБИЛЯЦЬКИЙ ВІКТОР АНДРІЙОВИЧ" 498 800,00
UAH з ПДВ
493 800,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

16 травня 2020 14:25
Електронний підпис
16 травня 2020 13:53
Електронний підпис
15 травня 2020 18:28
Електронний підпис
15 травня 2020 18:27
Статут (Додаток 5)_0001.pdf

Публічні документи

28 травня 2020 16:41
Електронний підпис
28 травня 2020 16:39
Довідка щодо ч.2 СТ17.pdf
21 травня 2020 17:56
Електронний підпис
15 травня 2020 16:00
Електронний підпис
14 травня 2020 20:24
Електронний підпис
14 травня 2020 20:22
Додаток5 Витяг з ЄДР_0001.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ПАРКБУД-78"

ФОП "КОБИЛЯЦЬКИЙ ВІКТОР АНДРІЙОВИЧ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ПАРКБУД-78"
#43580083
Відхилено 492 600,00
UAH з ПДВ
21 травня 2020 16:31
ФОП "КОБИЛЯЦЬКИЙ ВІКТОР АНДРІЙОВИЧ"
#2142100798
Переможець 493 800,00
UAH з ПДВ
21 травня 2020 16:34

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 21 травня 2020 16:34

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "КОБИЛЯЦЬКИЙ ВІКТОР АНДРІЙОВИЧ"
#2142100798
493 800,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
11 вересня 2020 17:28
Електронний підпис зміни до договору
11 вересня 2020 17:27
Доп. угода № 1 від 10.09.2020 до дог. 24.pdf зміни до договору
11 вересня 2020 17:25
Електронний підпис зміни до договору
11 червня 2020 17:48
Повідомлення про внесення змін до договору (прот.№ 46 від 10.06.2020 пандус).pdf зміни до договору
11 червня 2020 17:47
Електронний підпис зміни до договору
10 червня 2020 20:50
Доп. угода № 1 від 10.09.2020 до дог. 24.pdf зміни до договору
10 червня 2020 20:49
Електронний підпис укладений
10 червня 2020 20:23
дог 24 від 09.06.2020.pdf укладений
10 червня 2020 20:22
Протокол № 40 від 09.06.2020 про виправлення технічних помилок КЕКВ (пандус).pdf укладений
10 червня 2020 20:22

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
10 червня 2020
Дата публікації змін до договору:
10 червня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Пункт 3.1. Договору викласти в наступній редакції: «3.1. Ціна Договору становить 246 900,00 грн. (Двісті сорок шість тисяч дев’ятсот грн. 00 коп.) без ПДВ». 2. Пункт 5.1. Договору викласти в наступній редакції: «5.1. Місце поставки Товару: Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, пляж острова Монастирський». 3. Викладено Специфікацію до Договору в новій редакції (зменьшено обсяг закупівлі) 4. Реквізити Замовника в розділі 14 Договору та у Специфікації до Договору викладені в новій редакції
Номер договору про закупівлю: 24
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
10 червня 2020
Дата публікації змін до договору:
11 червня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю
Номер договору про закупівлю: 24
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
11 червня 2020
Дата публікації змін до договору:
11 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Номер договору про закупівлю: 24
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 09 червня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 246 900,00
UAH