Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

33190000-8 - Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні Монітор системи моніторингу стану пацієнта центральний
Очікувана вартість
8 059 200,00 UAH
UA-2020-04-29-000275-c 3ddd9bd4dbb34975a79504c3f0759690
Закупівля без використання електронної системи    COVID-19    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Шевель Анатолій Миколайович

+380444841569 dozshevel@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 29 квітня 2020
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент охорони здоров'я Київської обласної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 02012898
Місцезнаходження: 04053, Україна , м. Київ обл., місто Київ, вул. Січових Стрільців, 45
Контактна особа: Шевель Анатолій Миколайович
+380444841569
dozshevel@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33190000-8: Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні


монітор пацієнта Storm 5500 B-05
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
46 шт
Ціна за одиницю: 175200UAH з ПДВ
монітор пацієнта Storm 5500 B-05
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04170, Україна, Київська область, Київська область, Київська область
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 19 червня 2020
ДК 021:2015: 33190000-8 — Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні
НК 024:2019: 38470 — Монітор системи моніторингу стану пацієнта центральний

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата виставлення рахунку Аванс 5 Робочі 100

Тендерна документація

29 квітня 2020 11:19
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "Медбаланс"
#36114271
Переможець 8 059 200,00
UAH
29 квітня 2020 11:25

Документи

29 квітня 2020 11:25
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
21 липня 2020 10:57
ДУ 4 12 04 укладений
21 липня 2020 10:54
Електронний підпис укладений
13 травня 2020 11:55
ДУ 3 12 04.pdf зміни до договору
13 травня 2020 11:54
Електронний підпис укладений
04 травня 2020 17:37
ДУ 2 12 04.pdf зміни до договору
04 травня 2020 17:33
Електронний підпис укладений
30 квітня 2020 15:05
ДУ 1 12 04.pdf зміни до договору
30 квітня 2020 15:03
Електронний підпис укладений
29 квітня 2020 11:28
Договір 12 04 укладений
29 квітня 2020 11:27

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
монітор пацієнта Storm 5500 B-05 46 шт 175 200,00
UAH з ПДВ

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
30 квітня 2020
Дата публікації змін до договору:
30 квітня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Номер договору про закупівлю: 12/04
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
04 травня 2020
Дата публікації змін до договору:
04 травня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Номер договору про закупівлю: 12/04
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
12 травня 2020
Дата публікації змін до договору:
13 травня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Номер договору про закупівлю: 12/04
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
монітор пацієнта Storm 5500 B-05 46 шт 175 200,00
UAH з ПДВ

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 28 квітня 2020 — 19 червня 2020
Сума оплати за договором: 0
Причини розірвання договору: невиконання зобовязань учасником