Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Виготовлення ПКД по об’єкту: «Реконструкція будівель та споруд КП «АЕРОПОРТ ІЗМАЇЛ», розташованого за адресою: Одеська область, м. Ізмаїл, Аеродромне шосе, будинок 17-а» ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва» (ДК 021:2015 (CPV) 71320000-7 - Послуги з інженерного проектування)
Очікувана вартість
1 500 000,00 UAH
UA-2020-04-29-000243-c 5009772b1a254fe6a74b3fa29d52e52d
Відкриті торги    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Данильченко Ольга

+380487189267 UORZMV@GMAIL.COM

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: УПРАВЛІННЯ ОБЛАСНОЇ РАДИ З МАЙНОВИХ ВІДНОСИН
Код ЄДРПОУ: 23212638
Вебсайт: http://property.odessa.gov.ua/
Місцезнаходження: 65032, Україна , Одеська обл., Одеса, м. Одеса, просп. Шевченка, буд. 4
Контактна особа: Данильченко Ольга
+380487189267
UORZMV@GMAIL.COM
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 29 квітня 2020 11:10
Звернення за роз’ясненнями: до 05 травня 2020 17:00
Оскарження умов закупівлі: до 11 травня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 15 травня 2020 17:00
Початок аукціону: 18 травня 2020 12:05
Очікувана вартість: 1 500 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 7 500,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


1.Категорія замовника Управління обласної ради з майнових відносин – пункт 1 частини 1 статті 2 Закону – орган місцевого самоврядування. 2. Ідентифікаційний код юридичної особи – 23212638. 3. Місцезнаходження юридичної особи - 65032, Одеська обл., місто Одеса, ПРОСПЕКТ ШЕВЧЕНКА, будинок 4. 4. Мова, якою повинні готуватися тендерні пропозиції – українська. 5. Джерело фінансування – місцевий бюджет.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 Роботи
Виготовлення ПКД по об’єкту: «Реконструкція будівель та споруд КП «АЕРОПОРТ ІЗМАЇЛ», розташованого за адресою: Одеська область, м. Ізмаїл, Аеродромне шосе, будинок 17-а» ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва»
(ДК 021:2015 (CPV) 71320000-7 - Послуги з інженерного проектування)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 68600, Україна, Одеська область, Ізмаїл, вул. Аеродромне шосе, будинок 17-а;
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 червня 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 71320000-7 — Послуги з інженерного проектування

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт . Поточні розрахунки за виконані роботи здійснюються відповідно до календарного плану виконання робіт на підставі актів виконаних робіт, підписаних представниками Сторін за умови наявності відповідного фінансування та коштів на рахунку Замовника протягом 10 робочих днів з дня підписання Акту. Фінансові та платіжні зобов’язання Замовника виникають при наявності та в межах відповідних бюджетних асигнувань. Порядок їх виконання залежить від обсягів реального фінансування. Реєстрація фінансових зобов’язань за цим договором в органах Державної казначейської служби України відбуватиметься при надходженні коштів на реєстраційний рахунок Замовника. Остаточний розрахунок після завершення робіт здійснюється протягом 10 робочих днів після підписання Сторонами останнього акту виконаних робіт, передання Підрядником Замовнику Документації за актом прийому-передачі разом з позитивним висновком (звітом) за результатами проведеної державної експертизи Документації з урахуванням раніше проведених платежів. Пiсляоплата 10 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
07 травня 2020 16:45
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
07 травня 2020 16:44
ПЕРЕЛІК ЗМІН.docx
07 травня 2020 16:44
ТД виготовлення ПКД на Рекогструкцію будіель та споруд КП Аеропорт Ізмаїл.docx
07 травня 2020 16:44
ДОдаток 4 Проект договору виготовлення ПКД на Рекогструкцію будіель та споруд КП.docx
07 травня 2020 16:44
Додаток 1 КВАЛІФІКАЦІЙНІ КРИТЕРІЇ виготовлення ПКД на Рекогструкцію будіель та с.docx
07 травня 2020 16:44
Додаток 3 Техічні вимоги виготовлення ПКД на Рекогструкцію будіель та споруд КП .docx
29 квітня 2020 11:07
Додаток 7 та 8 - Лист-згода на обробку персональних даних виготовлення ПКД на Ре.docx
29 квітня 2020 11:07
Додаток 6 Форма пропозиції виготовлення ПКД на Рекогструкцію будіель та споруд К.docx
29 квітня 2020 11:07
Додаток 5 - Інформація про субпідрядну (-і) організацію (-ї) виготовлення ПКД на.docx
29 квітня 2020 11:07
Додаток 2 Стаття 17 та інші вимоги виготовлення ПКД на Рекогструкцію будіель та .docx
07 травня 2020 16:45
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
29 квітня 2020 11:07
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
07 травня 2020 16:44
ПЕРЕЛІК ЗМІН.docx
07 травня 2020 16:44
ТД виготовлення ПКД на Рекогструкцію будіель та споруд КП Аеропорт Ізмаїл.docx
29 квітня 2020 11:07
ТД виготовлення ПКД на Рекогструкцію будіель та споруд КП Аеропорт Ізмаїл.docx
07 травня 2020 16:44
ДОдаток 4 Проект договору виготовлення ПКД на Рекогструкцію будіель та споруд КП.docx
29 квітня 2020 11:07
ДОдаток 4 Проект договору виготовлення ПКД на Рекогструкцію будіель та споруд КП.docx
07 травня 2020 16:44
Додаток 1 КВАЛІФІКАЦІЙНІ КРИТЕРІЇ виготовлення ПКД на Рекогструкцію будіель та с.docx
29 квітня 2020 11:07
Додаток 1 КВАЛІФІКАЦІЙНІ КРИТЕРІЇ виготовлення ПКД на Рекогструкцію будіель та с.docx
07 травня 2020 16:44
Додаток 3 Техічні вимоги виготовлення ПКД на Рекогструкцію будіель та споруд КП .docx
29 квітня 2020 11:07
Додаток 3 Техічні вимоги виготовлення ПКД на Рекогструкцію будіель та споруд КП .docx
29 квітня 2020 11:07
Додаток 7 та 8 - Лист-згода на обробку персональних даних виготовлення ПКД на Ре.docx
29 квітня 2020 11:07
Додаток 6 Форма пропозиції виготовлення ПКД на Рекогструкцію будіель та споруд К.docx
29 квітня 2020 11:07
Додаток 5 - Інформація про субпідрядну (-і) організацію (-ї) виготовлення ПКД на.docx
29 квітня 2020 11:07
Додаток 2 Стаття 17 та інші вимоги виготовлення ПКД на Рекогструкцію будіель та .docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Загальні теми
Дата подання: 04 травня 2020 15:32
Дата відповіді: 07 травня 2020 11:19
1. Технологічне завдання: - Перелік будівель та споруд; - Кількість працівників по будівлях які постійно знаходяться в них (в зміну) - Орієнтовна потужність об’єкту; - Рівень об’єкту інженерно транспортної інфраструктури ( міжнародний? Чи загальнодержавний); - Об’єкт містить державну таємницю ? - Якою злітною масою повітряних суден може приймати злітно-посадкова смуга; 2. ВАЖЛИВО для об’єкту класу наслідків СС2 та СС3 обовязкове проектування у дві стадії І саме стадія «П» узгоджується із замовником! 3. Інженерні вишукування та обстеження об’єктів на предмет дефекації, це не проектні роботи, на їх виконання потрібно до 2-х місяців; 4. Для об’єкту сейсмічність скоріше буде 8 балів. 5. На заходи цивільного захисту населення потрібно ТУ управляння НС; 6. Необхідні будуть вихідні данні по проектуванню мереж (+ данні про підключення та дані про витрати); 7. Організація проведення експертизи проектної документації це окреме питання і окрема вартість ( приблизно 80 тис.грн і строк реалізації для класу наслідків СС3 – до 2х місяців); 8. Для початку робіт потрібні будуть паспорти БТУ 9. Термін для робіт після підписання потрібен бути не менше 5 місяців;
Розгорнути Згорнути
Відповідь: 1. Перелік будівель та споруд:
- аеровокзал з накопичувачем для пасажирів;
- будівля електротехнічного забезпечення;
- службова будівля (в минулому СКП);
- будівля інженерно-авіаційної служби (ІАС);
- адміністративна будівля;
- метеостанція, гараж;
- пожежне депо;
- складські будівлі;
- котельня;
- КПП.
Подальше використання існуючих будівель та споруд і їх призначення визначає Проектувальник після обстеження їх технічного стану з урахуванням проектних рішень щодо нової інфраструктури аеропорту.
Щодо кількості працівників по будівлях, які постійно знаходяться в них (в зміну) - на теперішній час штатний персонал, які постійно знаходиться в будівлях аеропорту, відсутній, крім охорони. На проектний період кількість персоналу, який постійно знаходиться в будівлях, в тому числі в максимальну зміну, визначає Проектувальник.
Орієнтовну потужність об’єкту необхідно визначити проектом з урахуванням пропускної спроможності існуючого аеровокзалу. Режим роботи аеродрому – денний, візуальний захід на посадку.
Аеропорт проектується з пунктом міжнародного пропуску через державний кордон (категорія - регіональний, статус - міжнародний)
Об’єкт містить державну таємницю.
Злітно-посадкова смуга після виконання відновлювальних робіт і звільнена від перешкод повинна бути придатна для здійснення польотів повітряних суден класу не вище 3С (злітною масою не більше 61т).
2. Проектування виконується відповідно до положень п. 4.6 ДБН А.2.2-3-2014. Замовником будуть внесені відповідні зміни.
3. Склад обсягів робіт та терміни їх виконання по предмету закупівлі визначає замовник торгів. Згідно ДБН А.2.2-3-2014 (додаток Б п.10) Замовник в завданні на проектування має право вимагати від підрядної організації виконання інженерних вишукувань.
4. Сейсмічність уточнює Проектувальник.
5. Розділ «Інженерно-технічні заходи цивільного захисту у складі проектної документації» розробляти з урахуванням вимог ДСТУ 8773:2018 та змін до Кодексу цивільного захисту в частині редакції пункта 17 частини другої статті 17 та частини шостої статті 34 (Закон України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо поліпшення умов ведення будівельної діяльності» №2020-VIII від 13.04.2017).
6 Технічні умови на підключення об’єкта проектування до зовнішніх джерел живлення надаються Замовником після отримання від Проектувальника потреби в енергетичних ресурсах, розрахованих на проектний період
7. Склад обсягів робіт та терміни їх виконання по предмету закупівлі визначає замовник торгів. Відповідно до пункту 14 Порядку затвердження проектів будівництва і проведення їх експертизи, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 11 травня 2011 р. № 560 Строк проведення експертизи не повинен перевищувати для об’єктів, які за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів із середніми (СС2) та значними (СС3) наслідками (відповідальності), - 30 календарних днів;
8. Відповідні документи будуть надані проектувальнику на початку виконання робіт.
9. Термін виконання робіт по предмету закупівлі визначає замовник торгів. Замовником готуються відповідні зміни до тендерної документації.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-04-29-000243-c.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АМС КОМФОРТ СЕРВИС", Код ЄДРПОУ:35358327
Дата подання: 04 червня 2020 17:56
ВИМОГА про скасування рішення замовника Стосовно відкритих торгів у системі Prozorro за номером у ЦБД UA-2020-04-29-000243-c на закупівлю «ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013. Виготовлення ПКД по об’єкту: «Реконструкція будівель та споруд КП «АЕРОПОРТ ІЗМАЇЛ», розташованого за адресою: Одеська область, м. Ізмаїл, Аеродромне шосе, будинок 17-а» (ДК 021:2015 - 71320000-7 - Послуги з інженерного проектування)»
Управлінням обласної ради з майнових відносин, ЄДРПОУ 23212638 (надалі - Замовник) розпочато процедуру закупівлі (відкритих торгів) ідентифікатор закупівлі: UA-2020-04-29-000243-c. Приватне підприємство “АМС КОМФОРТ СЕРВИС” (надалі - Суб'єкт оскарження) має намір прийняти участь у відповідному тендері.
Предмет закупівлі: «ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013. Виготовлення ПКД по об’єкту: «Реконструкція будівель та споруд КП «АЕРОПОРТ ІЗМАЇЛ», розташованого за адресою: Одеська область, м. Ізмаїл, Аеродромне шосе, будинок 17-а», що зазначено у оголошенні та тендерній документації (надалі - Документації).
26 травня 2020 року о 13:53 опубліковано Протокол №17 уповноваженої особи Управління обласної ради з майнових відносин щодо розгляду тендерних пропозицій (надалі - Протокол), у якому вказано, що тендерна пропозиція Товариства з обмеженою відповідальністю “СТРОЙ ІНВЕСТ ТУР” відповідає вимогам Закону і тендерної документації та Замовник має намір укласти договір із даним учасником.
Суб'єкт оскарження вивчивши детально тендерну пропозицію Товариства з обмеженою відповідальністю “СТРОЙ ІНВЕСТ ТУР”, не погоджується із повідомленням, оскільки тендерна пропозиція даного учасника не відповідає вимогам тендерної документації та Закону України “Про публічні закупівлі”, а саме:
1. Щодо мови, якою повинна бути складена тендерна пропозиція. Згідно Розділу І п.7 пп.7.2 Документації усі документи викладаються українською мовою. У разі надання документів складених мовою іншою ніж українська мова, такі документи повинні супроводжуватися перекладом українською мовою, переклад (або справжність підпису перекладача) - засвідчений нотаріально або легалізований у встановленому законодавством України порядку. Так, згідно реєстру наданих документів Учасника п. 1.7 копії документів, а саме трудові книжки, що підтверджують працевлаштування працівників, а саме Турчин В.Я., Ракита В.И., Морозевич О.Ю., заповнені в частині підтвердження працевлаштування на іншій мові, ніж українська, що суперечить вимогам Документації.
2. Щодо підтверджують працевлаштування усіх працівників, вказаних у довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації. Згідно Додатка 1 до тендерної документації ч.1 п.1 п.п.1.4, п.п.1.5 Учасник повинен надати копію штатного розпису працівників відповідної кваліфікації та документи, що підтверджують працевлаштування усіх працівників, вказаних у довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації. Так, в довідці наявні такі посади, як “Менеджер (управитель)”, “ГІП”, “ГАП”, “Водій”, при цьому в копіях документів, що підтверджують працевлаштування працівників, такі посади відсутні. Такі посади, як “Менеджер (управитель)”, “ГІП”, “ГАП” відсутні в Учасника згідно Штатного розпису. Це означає, що Учасник не виконав вимогу Документації, та не надав копії документів, що підтверджують працевлаштування усіх працівників, вказаних у довідці про наявність працівників.
3. Щодо наявності обладнання і матеріально-технічної бази. Згідно Додатка 1 до тендерної документації ч.2 п.2.2 Учасник повинен надати у разі, якщо техніка/матеріально- технічна база є власною, копії свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів – щодо транспортних засобів, балансову довідку за підписом Учасника – щодо іншого обладнання. Так, згідно реєстру наданих документів Учасника п. 1.10, п.1.16, в довідці про наявність обладнання і матеріально-технічної бази Учасник зазначає під пунктом 20 Автомобіль R-ENAULT KANGOO, Peecrparlifi nufi norlrep -BH6419HH, 1o4.., що є власною. При цьому, в копії свідоцтва про реєстрацію транспортного засобу вказаний автомобіль належій іншій особі, а саме фізичному ліцу Касаяні В.Г. Це означає, що Учасник на не виконав вимогу Документації, та не надав копії документів на технику/ матеріально-технічну базу що є власною. А, якщо вказана техніка/матеріально-технічна база залучається, то в складі тендерної пропозиції відсутні копії договорів оренди, або надання послуг, або іншого договору, що надає Учаснику право використовувати та оригінал листа - підтвердження від орендодавця (контрагента за договором) щодо не заперечення використання його техніки за предметом закупівлі, що вимагається згідно Додатка 1 до тендерної документації ч.2 п.2.3.
4. Щодо інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі. Згідно Розділу ІІІ п.6 п.п.6.2, Додатку №3 Документації Учасник процедури закупівлі повинен надати у складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником. Так, в кошторисі на проектні роботи, що відносяться до котельної, не передбачена розробка частини проектної документації, при цьому розцінки взяти згідно ремонтного збірника, що суперечить предмету закупівлі. Товариство з обмеженою відповідальністю “СТРОЙ ІНВЕСТ ТУР” надало кошторис, якій не відповідає вимогам Документації
5. Щодо інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі. Згідно Розділу ІІІ п.6 п.п.6.2, Додатку №3 Документації Учасник процедури закупівлі повинен надати у складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником. Так, в кошторисі Товариства з обмеженою відповідальністю “СТРОЙ ІНВЕСТ ТУР” відсутня розробка містобудівного розрахунку. Що свідчить про порушення вимог п.4.6. ДБН А.2.2-3:2014 «Склад та зміст проектної документації на будівництво» та п. 11.3 Порядку розроблення проектної документації на будівництво об’єктів, затвердженого наказом Мінрегіону від 16.05.2011 № 45. Також, це свідчить про неповний об'єм робіт у наданому кошторисі в складі тендерної пропозиції, що може призвести до невиконання умов договору та додатковим витратам.

З огляду на вищевикладене, керуючись нормами Закону України “Про публічні закупівлі” за необхідне зазначити, що пропозиція Товариства з обмеженою відповідальністю “СТРОЙ ІНВЕСТ ТУР” (код 33085751), не відповідає кваліфікаційним критеріям, установленому статтею 16 Закону України “Про Публічні закупівлі” та умовам тендерної документації, у зв'язку з чим повинна бути відхилена Замовником.
В тендерній документації зазначено, що Замовник відхиляє тендерну пропозицію, якщо тендерна пропозиція:
- не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації;
Виходячи з вищевикладеного та керуючись Законом України “Про публічні закупівлі” та Конституцією України,
Просимо:
1. Прийняти вимогу про скасування рішення замовника до розгляду.
2. Прийняти рішення про задоволення вимоги ПП ““АМС КОМФОРТ СЕРВИС” шляхом скасування Протоколу №17 уповноваженої особи Управління обласної ради з майнових відносин щодо розгляду тендерних пропозицій.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
10 червня 2020 10:53

За результатами розгляду вимоги ПРИВАТНОГО ПІДПРИЄМСТВА "АМС КОМФОРТ СЕРВИС" про усунення порушення у закупівлі UA-2020-04-29-000243-c «ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013. Виготовлення ПКД по об’єкту: «Реконструкція будівель та споруд КП «АЕРОПОРТ ІЗМАЇЛ», розташованого за адресою: Одеська область, м. Ізмаїл, Аеродромне шосе, будинок 17-а» (ДК 021:2015 - 71320000-7 - Послуги з інженерного проектування)» Замовником були виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, які неможливо усунути. У зв’язку із чим Замовником буде прийняте рішення про відміну тендера через неможливість усунення порушень, що виникли через виявлені порушення у сфері законодавства про публічні закупівлі відповідно до пункту 2 частини 1 статті 32 Закону.


Документи подані скаржником

04 червня 2020 17:56
Вимога.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 18 травня 2020 12:32

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПП "УКРСЕРВІСПРОЕКТ" 1 189 000,00
UAH з ПДВ
1 189 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СТРОЙ ІНВЕСТ ТУР" 1 400 000,00
UAH з ПДВ
1 400 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АМС КОМФОРТ СЕРВИС" 1 490 354,30
UAH з ПДВ
1 490 354,30
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

03 червня 2020 09:08
Електронний підпис
03 червня 2020 09:08
5_Довідка ДПСУ.pdf
03 червня 2020 09:03
Електронний підпис
03 червня 2020 09:03
5_Довідка ДПСУ.pdf
27 травня 2020 11:43
Електронний підпис
27 травня 2020 11:43
1_Тендерна пропозиція.pdf
27 травня 2020 11:43
3_Інформація_Ст. 17.pdf
26 травня 2020 15:26
Електронний підпис
26 травня 2020 15:25
Dovidka_20147538990490026264.pdf.p7s
26 травня 2020 15:25
Dovidka_20147538990490026264.pdf
14 травня 2020 09:26
Електронний підпис
14 травня 2020 09:23
Електронний підпис
13 травня 2020 16:34
Електронний підпис
13 травня 2020 16:26
2_7_Календарний план.pdf
13 травня 2020 16:26
2_4_Технічний опис.pdf
13 травня 2020 16:26
2_2_Статут із змінами.pdf
13 травня 2020 16:26
2_14_Довідка помилки.pdf
13 травня 2020 16:25
2_1_Довідка_Ст17.pdf
13 травня 2020 16:25
2_10_Форма пропозиція.pdf
13 травня 2020 16:25
1_6_Штатний розпис.pdf
13 травня 2020 16:25
1_5_Таблиця 1.pdf
13 травня 2020 16:25
1_4_Сертифікати_дипломи.pdf
13 травня 2020 16:25
1_1_Довідка працівники.pdf

Публічні документи

15 травня 2020 12:50
Електронний підпис
15 травня 2020 12:35
Додаток2_п.2.1_40.pdf
15 травня 2020 12:35
Додаток2_п.2.1_41.pdf
15 травня 2020 12:35
Додаток2_п.2.1_42.pdf
15 травня 2020 12:35
Додаток2_п.2.1_39.pdf
15 травня 2020 12:35
97.pdf
15 травня 2020 12:35
Реєстр.pdf
15 травня 2020 12:35
Додаток2_п.2.4_78.pdf
15 травня 2020 12:35
Додаток2_п.2.4_83-84.pdf
15 травня 2020 12:35
Додаток8_93.pdf
15 травня 2020 12:35
Додаток7_80.pdf
15 травня 2020 12:35
Додаток5_89-92.pdf
15 травня 2020 12:35
Додаток5_88.pdf
15 травня 2020 12:35
Додаток2_п.2.10_87.pdf
15 травня 2020 12:35
Додаток2_п.2.9_86.pdf
15 травня 2020 12:35
Додаток2_п.2.8_85.pdf
15 травня 2020 12:35
Додаток2_п.2.7_82.pdf
15 травня 2020 12:35
Додаток2_п.2.7_81.pdf
15 травня 2020 12:35
Додаток2_п.2.4_79.pdf
15 травня 2020 12:35
Додаток2_п.2.4_77.pdf
15 травня 2020 12:35
Додаток2_п.2.4_76.pdf
15 травня 2020 12:35
Додаток2_п.2.3_75.pdf
15 травня 2020 12:35
Додаток2_п.2.2_74.pdf
15 травня 2020 12:35
Додаток2_п.2.1_73.pdf
15 травня 2020 12:35
Додаток2_60-72.pdf
15 травня 2020 12:35
Додаток1_п.3.1.pdf
15 травня 2020 12:35
Додаток1_п.2.1,п2.3-43,45-47,53.pdf
15 травня 2020 12:35
Додаток1_п.2.1,п2.3,44,48-52,54.pdf
15 травня 2020 12:35
Додаток1_п.1.6_36-38.pdf
15 травня 2020 12:35
Додаток1_п.1.6_22-33.pdf
15 травня 2020 12:35
Додаток1_п.1.5_21.pdf
15 травня 2020 12:35
Додаток1_п.1.5_20.pdf
15 травня 2020 12:35
Додаток1_п.1.5_19.pdf
15 травня 2020 12:35
Додаток1_п.1.5_18.pdf
15 травня 2020 12:35
Додаток1_п.1.5_17.pdf
15 травня 2020 12:35
Додаток1_п.1.5_16.pdf
15 травня 2020 12:35
Додаток1_п.1.5_15.pdf
15 травня 2020 12:35
Додаток1_п.1.4_стр14.pdf
15 травня 2020 12:35
Додаток1_п.1.2_Лист200508-3.pdf
15 травня 2020 12:35
Додаток1_п.1.2_Лист.pdf
15 травня 2020 12:35
Додаток1_п.1.1_Наказ200506-1.pdf
15 травня 2020 12:35
Додаток1_п.1.1_Лист200508-2.pdf
15 травня 2020 12:35
96_Витяг ПДВ.pdf
15 травня 2020 12:35
95.pdf
15 травня 2020 12:35
94.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП "УКРСЕРВІСПРОЕКТ"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СТРОЙ ІНВЕСТ ТУР"

ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АМС КОМФОРТ СЕРВИС"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПП "УКРСЕРВІСПРОЕКТ"
#36514593
Відхилено 1 189 000,00
UAH з ПДВ
21 травня 2020 14:55
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СТРОЙ ІНВЕСТ ТУР"
#33085751
Переможець 1 400 000,00
UAH з ПДВ
26 травня 2020 13:53

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 26 травня 2020 13:53

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СТРОЙ ІНВЕСТ ТУР"
#33085751
1 400 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Інформація про відміну

Виконано
Дата оприлюднення: 10 червня 2020 10:55
Кінець періоду оскарження: 21 червня 2020 00:00
Дата відміни: 21 червня 2020 00:01
Причина відміни: неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель
Коментар щодо відміни: Зважаючи, що Замовник не забезпечив Учаснику право на усунення невідповідностей у поданій інформації згідно частини 16 статті 29 Закону, та керуючись пунктом 2 частини 1 статті 32 Замовник відміняє тендер у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення у сфері законодавства про публічні закупівлі.
Документи:
10 червня 2020 10:55
Електронний підпис
10 червня 2020 10:54
ПРОТОКОЛ ВІДМІНИ.pdf