Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Реконструкція будівлі комунальної власності за адресою: Дніпропетровська область, Дніпровський район, м. Підгородне, вул. Центральна, 43а (ДК 021:2015: 45450000-6 - Інші завершальні будівельні роботи)
Очікувана вартість
5 751 466,00 UAH
UA-2020-04-28-002974-b c4050607322a4af386f530ca62359c51
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Катерина Тимошенко

+380567611117 snowcrown@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Підгородненська міська рада Дніпровського району Дніпропетровської області
Код ЄДРПОУ: 05520750
Вебсайт: https://pidgorodne.otg.dp.gov.ua/ua#
Місцезнаходження: 52001, Україна , Дніпропетровська обл., м. Підгородне, вул.Центральна буд.46
Контактна особа: Катерина Тимошенко
+380567611117
snowcrown@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 28 квітня 2020 19:18
Звернення за роз’ясненнями: до 13 травня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 19 травня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 23 травня 2020 00:00
Початок аукціону: 25 травня 2020 12:21
Очікувана вартість: 5 751 466,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 57 514,66 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 28750 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Категорія замовника – 1 (орган місцевого самоврядування);
мова, якою повинні готуватися тендерні пропозиції - українська.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Реконструкція будівлі комунальної власності за адресою: Дніпропетровська область, Дніпровський район, м. Підгородне, вул. Центральна, 43а (ДК 021:2015: 45450000-6 - Інші завершальні будівельні роботи)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 52001, Україна, Дніпропетровська область, м. Підгородне, вул. Центральна, 43а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 серпня 2020
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Проміжні розрахунки за виконані роботи здійснюються Замовником в межах не більше 95 (дев’яноста п’яти) відсотків їх загальної вартості за Договірною ціною на підставі підписаних актів приймання виконаних будівельних робіт (Форми – КБ-2в), довідок про вартість виконаних будівельних робіт та витрат (Форми – КБ-3), та/або підписаних актів приймання-передачі обладнання і рахунку на оплату. Пiсляоплата 10 Банківські 95
Виконання робіт Оплата після реєстрації декларації про готовність об'єкта до експлуатації Пiсляоплата 45 Банківські 5

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
14 травня 2020 18:03
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
14 травня 2020 18:03
ТД зі змінами.docx
14 травня 2020 18:03
Перелік змін до ТД.docx
28 квітня 2020 19:18
Додаток 2.docx
28 квітня 2020 19:18
Додаток 1.docx
28 квітня 2020 19:18
Додаток 4 (проект договору).docx
28 квітня 2020 19:18
Додаток 3.docx
14 травня 2020 18:03
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
13 травня 2020 20:25
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
28 квітня 2020 19:20
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
14 травня 2020 18:03
ТД зі змінами.docx
14 травня 2020 17:51
ТД зі змінами.docx
13 травня 2020 20:25
ТД зі змінами.docx
28 квітня 2020 19:18
ТД.docx
14 травня 2020 18:03
Перелік змін до ТД.docx
14 травня 2020 17:51
Перелік змін до ТД.docx
13 травня 2020 20:25
Перелік змін до ТД.docx
28 квітня 2020 19:18
Додаток 2.docx
28 квітня 2020 19:18
Додаток 1.docx
28 квітня 2020 19:18
Додаток 4 (проект договору).docx
28 квітня 2020 19:18
Додаток 3.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-04-28-002974-b.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "ПРОЕКТНО-БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ ЕНЕРГОПРОСТІР", Код ЄДРПОУ:39024008
Дата подання: 01 червня 2020 15:59
Вимога на рішення Замовника
ТОВ «ПРОЕКТНО-БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ ЕНЕРГОПРОСТІР» звертає увагу на невідповідність тендерної пропозиції ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АБРІС ГРАД" вимогам тендерної документації, а саме:
Тендерною документацією на закупівлю – Реконструкція будівлі комунальної власності за адресою: Дніпропетровська область, Дніпровський район, м. Підгородне, вул. Центральна, 43а (ДК 021:2015: 45450000-6 - Інші завершальні будівельні роботи) було передбачено надання учасниками процедури закупівлі забезпечення тендерної пропозиції у вигляді безумовної та безвідкличної банківської гарантії.
Відповідно до пункту 2 «Забезпечення тендерної пропозиції» розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації зі змінами, внесеними 14.05.2020, банківська гарантія повинна містити обов’язок банка сплатити повну суму тендерного забезпечення (гарантована сума) за першою письмовою вимогою Замовника (бенефіціара), в якій буде посилання зокрема на умову:
3) ненадання переможцем процедури закупівлі у строк, визначений частиною шостою статті 17 Закону, документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 Закону.
У складі тендерної пропозиції ТОВАРИСТВОА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АБРІС ГРАД" міститься ГАРАНТІЯ № 71.00.019163 від 22.05.2020, видана АКЦІОНЕРНИМ ТОВАРИСТВОМ «АКЦІОНЕРНИЙ КОМЕРЦІЙНИЙ БАНК «КОНКОРД», в якій зазначено, що однією з умов сплатити гарантовану суму є: 3) ненадання переможцем процедури торгів у строк визначений в абзаці другому частини третьої статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі», документів, що підтверджують відсутність підстав, передбачених статтею 17 цього Закону, що не відповідає вищезазначеній вимозі тендерної документації.
Правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави, територіальних громад та об’єднаних територіальних громад визначає Закон України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон).
У пункті 3 частини третьої статті 25 Закону зазначено, що забезпечення тендерної пропозиції не повертається у разі: ненадання переможцем процедури закупівлі (крім переговорної процедури закупівлі) у строк, визначений частиною шостою статті 17 цього Закону, документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 цього Закону.
Відповідно до частини шостої статті 17 Закону переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує десяти днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику документи шляхом оприлюднення їх в електронній системі закупівель, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6, 8, 12 і 13 частини першої та частиною другою цієї статті.
При цьому Закон не містить абзацу другого частини третьої статті 17, на який є посилання у банківській гарантії ТОВ «РЕМСТРОЙПРОЕКТ».
На підставі вищенаведеного ТОВ «РЕМСТРОЙПРОЕКТ» порушив вимоги тендерної документації та Закону в цій частині, у зв'язку з чим замовник повинен відхилити тендерну пропозицію учасника на підставі абзацу 5 пункту 1 частини першої статті 31 Закону (учасник процедури закупівлі не надав забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або забезпечення тендерної пропозиції не відповідає умовам, що визначені замовником у тендерній документації до такого забезпечення тендерної пропозиції).
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
04 червня 2020 16:32
Шановний Учаснику!
Пропозиція учасника ТОВ «РЕМСТРОЙПРОЕКТ», котрого ви вимагаєте відхилити, була справді відхилена згідно рішення тендерного комітету.
Зазначення в банківській гарантії ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АБРІС ГРАД" статей Закону України від 25.12.2015 № 922 «Про публічні закупівлі» за редакцією, що діяла до 19.04.2020 р. вважаємо формальною помилкою.
Також повідомляємо, що рішення тендерного комітету може бути оскаржене до Антимонополього комітету України відповідно до положень ст. 18 31 Закону України від 25.12.2015 № 922 «Про публічні закупівлі»
Номер вимоги: UA-2020-04-28-002974-b.b2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "ПРОЕКТНО-БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ ЕНЕРГОПРОСТІР", Код ЄДРПОУ:39024008
Дата подання: 04 червня 2020 14:40
Вимога на рішення замовника
ТОВ «ПРОЕКТНО-БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ ЕНЕРГОПРОСТІР» звертає увагу на невідповідність тендерної пропозиції ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АБРІС ГРАД" вимогам тендерної документації, а саме: Тендерною документацією на закупівлю – Реконструкція будівлі комунальної власності за адресою: Дніпропетровська область, Дніпровський район, м. Підгородне, вул. Центральна, 43а (ДК 021:2015: 45450000-6 - Інші завершальні будівельні роботи) було передбачено надання учасниками процедури закупівлі забезпечення тендерної пропозиції у вигляді безумовної та безвідкличної банківської гарантії. Відповідно до пункту 2 «Забезпечення тендерної пропозиції» розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації зі змінами, внесеними 14.05.2020, банківська гарантія повинна містити обов’язок банка сплатити повну суму тендерного забезпечення (гарантована сума) за першою письмовою вимогою Замовника (бенефіціара), в якій буде посилання зокрема на умову: 3) ненадання переможцем процедури закупівлі у строк, визначений частиною шостою статті 17 Закону, документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 Закону. У складі тендерної пропозиції ТОВАРИСТВОА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АБРІС ГРАД" міститься ГАРАНТІЯ № 71.00.019163 від 22.05.2020, видана АКЦІОНЕРНИМ ТОВАРИСТВОМ «АКЦІОНЕРНИЙ КОМЕРЦІЙНИЙ БАНК «КОНКОРД», в якій зазначено, що однією з умов сплатити гарантовану суму є: 3) ненадання переможцем процедури торгів у строк визначений в абзаці другому частини третьої статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі», документів, що підтверджують відсутність підстав, передбачених статтею 17 цього Закону, що не відповідає вищезазначеній вимозі тендерної документації. Правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави, територіальних громад та об’єднаних територіальних громад визначає Закон України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон). У пункті 3 частини третьої статті 25 Закону зазначено, що забезпечення тендерної пропозиції не повертається у разі: ненадання переможцем процедури закупівлі (крім переговорної процедури закупівлі) у строк, визначений частиною шостою статті 17 цього Закону, документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 цього Закону. Відповідно до частини шостої статті 17 Закону переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує десяти днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику документи шляхом оприлюднення їх в електронній системі закупівель, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6, 8, 12 і 13 частини першої та частиною другою цієї статті. При цьому Закон не містить абзацу другого частини третьої статті 17, на який є посилання у банківській гарантії ТОВАРИСТВОА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АБРІС ГРАД". На підставі вищенаведеного ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АБРІС ГРАД" порушило вимоги тендерної документації та Закону в цій частині, у зв'язку з чим замовник повинен відхилити тендерну пропозицію учасника на підставі абзацу 5 пункту 1 частини першої статті 31 Закону (учасник процедури закупівлі не надав забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або забезпечення тендерної пропозиції не відповідає умовам, що визначені замовником у тендерній документації до такого забезпечення тендерної пропозиції)
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
04 червня 2020 16:33
Шановний Учаснику!
Зазначення в банківській гарантії ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АБРІС ГРАД" статей Закону України від 25.12.2015 № 922 «Про публічні закупівлі» за редакцією, що діяла до 19.04.2020 р. вважаємо формальною помилкою.
Також повідомляємо, що рішення тендерного комітету може бути оскаржене до Антимонополього комітету України відповідно до положень ст. 18 31 Закону України від 25.12.2015 № 922 «Про публічні закупівлі»

Документи подані скаржником

01 червня 2020 15:59
Вимога.pdf

Документи

04 червня 2020 16:32
Протокол 70.pdf

Документи подані скаржником

04 червня 2020 14:40
Вимога.pdf

Документи

04 червня 2020 16:33
Протокол 70.pdf

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2020-04-28-002974-b.b3
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ "ПРОЕКТНО-БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ ЕНЕРГОПРОСТІР", Код ЄДРПОУ:39024008
Дата подання: 05 червня 2020 18:12
Скарга на рішення замовника
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ПРОЕКТНО-БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ ЕНЕРГОПРОСТІР» не згодне з рішенням Замовника про визначення переможця в повному обсязі, вважає останнє необґрунтованим та таким, що суперечить законодавству України. Нижче приведені підстави подання скарги, посилання на порушення процедури закупівлі або прийняті рішення, дії або бездіяльність Замовника. 1. Відповідно до підпункту 7 пункту 1 (Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції) розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації тендерна пропозиція подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки та завантаження файлів, зокрема з інформацією про субпідрядника (субпідрядників), якого (яких) учасник буде залучати до виконання робіт як субпідрядника в обсязі не менше ніж 20 відсотків вартості договору про закупівлю. У пункті 7 (Інформація про субпідрядника/співвиконавця (у випадку закупівлі робіт)) розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації зазначено, що у разі якщо учасник планує залучати до виконання робіт субпідрядників в обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю, учасник має надати інформаційну довідку у довільній формі, яка повинна містити повне найменування та місцезнаходження кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт як субпідрядника в обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю. Також, зазначені у довідці субпідрядники, що залучаються до надання (виконання) послуг (робіт), мають відповідати кваліфікаційним вимогам, зазначеним у пункті 5 Розділу 3 цієї Документації, та повинні мати дозвіл на виконання робіт виданий уповноваженим на це органом або ліцензію на провадження певного виду господарської діяльності відповідно до предмету закупівлі (у разі необхідності отримання такої ліцензії згідно із нормами чинного законодавства), про що у складі пропозиції надається копія відповідного дозволу чи ліцензії субпідрядника або довідка в довільній формі з поясненням причин її ненадання із посиланням на відповідний пункт та розділ нормативних актів чинного законодавства України. У складі тендерної пропозиції ТОВ «АБРІС ГРАД» міститься довідка про залучення субпідрядників від 17.05.2020 № 17/05.3.7. згідно якої до виконання робіт планується залучити ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «БМС БУД» (далі – ТОВ «БМС БУД») в обсязі 50% до ціни пропозиції торгів учасника. 1.1. Відповідно до пункті 5 (Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, встановлені статтею 17 Закону) розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації кваліфікаційні критерії та перелік документів, що подаються на підтвердження цих критеріїв, наведені у додатку 2 тендерної документації. 1.1.1. Для підтвердження наявності у субпідрядника обладнання та матеріально-технічної бази необхідно надати: - довідку (сканкопія з оригінала; у довільній формі) про наявність відповідного обладнання та устаткування. В довідці необхідно зазначити найменування кожної одиниці обладнання (назва, марка, модель, серійний номер (за наявності)). Якщо обладнання орендоване, подаються завірені копії договорів оренди, надання послуг на запропоноване обладнання. У складі тендерної пропозиції ТОВ «АБРІС ГРАД» міститься довідка про наявність обладнання та матеріально-технічної бази ТОВ «БМС БУД» від 08.04.2020 № 08/04.3.1. (далі – довідка МТБ). При цьому довідка МТБ не містить інформацію про те чи є наведене в довідці обладнання власним або орендованим. До довідки МТБ додаються свідоцтва про реєстрацію наступних транспортних засобів, власником яких є ТОВ «БМС БУД»: вантажний автокран більше 20Т-С (АА7951РН), вантажний автокран 10-20Т-С (АА5339МІ), автобус - D (АА6046РК), екскаватор (16505АІ) та машина для укладки бруківки (16671АІ). В порушення вимог тендерної документації, через відсутність у довідці МТБ серійних номерів обладнання, неможливо визначити чи є зазначені у довідці транспортні засоби власністю ТОВ «БМС БУД». Копії договорів оренди на інше обладнання субпідрядника, зазначене в довідці МТБ, у складі тендерної пропозиції ТОВ «АБРІС ГРАД» відсутні. Враховуючи наведене, тендерна пропозиція в цій частині не відповідає вимогам тендерної документації. 1.1.2. Для підтвердження наявності у субпідрядника документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору необхідно надати: - довідку у довільній формі з інформацією, що підтверджує досвід виконання аналогічних договорів. - сканкопію аналогічного договору з усіма додатками, які є невід'ємною частиною договору, та копії актів виконаних робіт КБ-2В, довідок КБ-3, що свідчать про виконання робіт, оформлені належним чином. - оригінали листів-відгуків від контрагентів, зазначених в довідці про виконання аналогічного договору, з зазначенням інформації про належне виконання договору. У складі тендерної пропозиції ТОВ «АБРІС ГРАД» міститься довідка про наявність позитивного досвіду у виконанні аналогічного договору ТОВ «БМС БУД» від 08.04.2020 № 08/04.04, в якій зазначена інформація про виконання двох аналогічних договорів (№ 03/10-16 від 03.10.2016 та № 31/10-17 від 31.12.2017, укладених з ТОВАРИСТВОМ З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «СПІЛКА МИСЛИВЦІВ «ФАУНА»). Пунктом 8.2. розділу 8 «Порядок здачі-приймання виконаних робіт» договору № 03/10-16 від 03.10.2016 передбачено, що форма звіту встановлена Сторонами в Додатку № 7 до даного Договору. При цьому у пункті 14.8. розділу 14 «Заключні положення» зазначено, що всі додатки до цього договору є його невід’ємною частиною. Додаток № 7 до договору № 03/10-16 від 03.10.2016 у складі тендерної пропозиції ТОВ «АБРІС ГРАД» відсутній. Пунктом 4.1. розділу 4 «Порядок розрахунків за договором» договору № 31/10-17 від 31.12.2017 передбачено, що оплата виконаних підрядних робіт за даною угодою робиться Замовником у безготівковій формі шляхом перерахування грошових коштів на поточний рахунок Підрядника відповідно до графіку фінансування, який підписується обома Сторонами і з цієї миті стає додатком № 3 до цього договору, що є його невід’ємною частиною. Додаток № 3 до договору № 31/10-17 від 31.12.2017 у складі тендерної пропозиції ТОВ «АБРІС ГРАД» відсутній. Документ, наданий без невід’ємних частин, не може вважатися наданим. Враховуючи наведене, тендерна пропозиція в цій частині не відповідає вимогам тендерної документації. 1.2. Відповідно до пункті 5 (Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, встановлені статтею 17 Закону) розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» у разі якщо учасник процедури закупівлі має намір залучити спроможності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців в обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю у випадку закупівлі робіт або послуг для підтвердження його відповідності кваліфікаційним критеріям відповідно до частини третьої статті 16 цього Закону, замовник перевіряє таких суб’єктів господарювання на відсутність підстав, визначених у частині 1 ст.17 Закону. У складі тендерної пропозиції ТОВ «АБРІС ГРАД» не надана інформація щодо відсутності підстав, визначених у частині першій статті 17 Закону, для суб’єкта господарювання (ТОВ «БМС БУД»), якого учасник планує залучити до виконання робіт як субпідрядника. Враховуючи наведене, тендерна пропозиція в цій частині не відповідає умовам тендерної документації. Також хочемо звернути увагу, що інформація, зазначена у пунктах 1.1. та 1.2. цієї скарги не може бути визначена учасником як конфіденційна, адже відповідно до абзацу 2 частини другої статті 28 Закону конфіденційною не може бути визначена інформація про запропоновану ціну, інші критерії оцінки, технічні умови, технічні специфікації та документи, що підтверджують відповідність кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону, і документи, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 цього Закону. 2. Тендерною документацією було передбачено надання учасниками процедури закупівлі забезпечення тендерної пропозиції у вигляді безумовної та безвідкличної банківської гарантії. Відповідно до пункту 2 «Забезпечення тендерної пропозиції» розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації зі змінами, внесеними 14.05.2020, банківська гарантія повинна містити обов’язок банка сплатити повну суму тендерного забезпечення (гарантована сума) за першою письмовою вимогою Замовника (бенефіціара), в якій буде посилання зокрема на умову: 3) ненадання переможцем процедури закупівлі у строк, визначений частиною шостою статті 17 Закону, документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 Закону. У складі тендерної пропозиції ТОВ «АБРІС ГРАД» міститься БАНКІВСЬКА ГАРАНТІЯ № 71.00.019163, видана АКЦІОНЕРНИМ ТОВАРИСТВОМ «АКЦІОНЕРНИЙ КОМЕРЦІЙНИЙ БАНК «КОНКОРД», в якій зазначено, що однією з умов сплатити гарантовану суму є: 3) ненадання переможцем процедури торгів у строк визначений в абзаці другому частини третьої статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі», документів, що підтверджують відсутність підстав, передбачених статтею 17 цього Закону. Зазначена умова банківської гарантії не відповідає вимогам тендерної документації. Правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави, територіальних громад та об’єднаних територіальних громад визначає Закон. У пункті 3 частини третьої статті 25 Закону зазначено, що забезпечення тендерної пропозиції не повертається у разі: ненадання переможцем процедури закупівлі (крім переговорної процедури закупівлі) у строк, визначений частиною шостою статті 17 цього Закону, документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 цього Закону. Відповідно до частини шостої статті 17 Закону переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує десяти днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику документи шляхом оприлюднення їх в електронній системі закупівель, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6, 8, 12 і 13 частини першої та частиною другою цієї статті. При цьому Закон не містить абзацу другого частини третьої статті 17, на який є посилання у банківській гарантії, яка міститься у складі тендерної пропозиції ТОВ «АБРІС ГРАД». Абзацом 5 пункту 1 частини першої статті 31 Закону передбачено відхилення тендерної пропозиції у разі, якщо учасник процедури закупівлі не надав забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або забезпечення тендерної пропозиції не відповідає умовам, що визначені замовником у тендерній документації до такого забезпечення тендерної пропозиції. Враховуючи наведене, тендерна пропозиція в цій частині не відповідає умовам тендерної документації. Також хочемо звернути увагу, що вищезазначена невідповідність не може вважатися формальною помилкою, адже невиконання умови щодо надання забезпечення тендерної пропозиції є прямим порушенням вимог Закону. Крім того, перелік формальних помилок, наведений у пункті 1 (Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції) розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерній документації, не містить відповідної підстави для невідхилення тендерної пропозиції та є вичерпним. З вищенаведеного вбачається, що тендерна пропозиція ТОВ «АБРІС ГРАД» повинна бути відхилена Замовником.
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 11 червня 2020 18:19
Рішення від 11.06.2020 № 11524.pdf
Дата публікації: 11 червня 2020 18:19
рішення від 22.06.2020 № 12305.pdf
Дата публікації: 26 червня 2020 00:48
Коментар замовника щодо усунення порушення: Рішення органу оскарження виконано в повному об'ємі. Скасовано рішення про визначення товариства з обмеженою відповідальністю "АБРІС ГРАД" переможцем процедури закупівлі — "ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи", оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2020-04-28-002974-b.
Дата виконання рішення замовником: 26 червня 2020 15:56

Документи подані скаржником

05 червня 2020 17:32
Скарга 1.pdf
16 червня 2020 22:29
Пояснення до скарги.pdf

Документи подані замовником

16 червня 2020 16:54
Пояснення.pdf
16 червня 2020 16:54
Відповідь АМКУ.docx
26 червня 2020 15:56
Протокол 76.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 25 травня 2020 13:06

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "РЕМСТРОЙПРОЕКТ" 4 849 651,80
UAH з ПДВ
4 792 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АБРІС ГРАД" 4 887 990,00
UAH з ПДВ
4 830 475,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ НВП "Укрспецмонтаж" 5 249 997,28
UAH з ПДВ
4 838 380,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ПРОЕКТНО-БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ ЕНЕРГОПРОСТІР" 5 599 711,45
UAH з ПДВ
4 840 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ІСТ ТАЕРС" 5 751 466,00
UAH з ПДВ
5 100 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ЛАНДШАФТ" 5 514 256,06
UAH з ПДВ
5 514 256,06
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

22 травня 2020 10:08
Електронний підпис
22 травня 2020 10:07
37. Кошторис.rar
22 травня 2020 10:07
22. Гарантійний лист.pdf
22 травня 2020 10:07
13. Проект договору.pdf
22 травня 2020 10:07
10. Цінова пропозиція.pdf
13 травня 2020 19:25
Електронний підпис
13 травня 2020 18:45
Електронний підпис
13 травня 2020 18:44
44. Ліцензія Антисептик.pdf
13 травня 2020 18:44
42. Виписка з ЄДР.pdf
13 травня 2020 18:44
41. Опис к Статуту.pdf
13 травня 2020 18:44
40. Статут.pdf
13 травня 2020 18:44
37. Кошторис.rar
13 травня 2020 18:44
32. Ліцензія.pdf
13 травня 2020 18:44
24. Інформаційний лист.pdf
13 травня 2020 18:44
23. Лист погодження.pdf
13 травня 2020 18:44
22. Гарантійний лист.pdf
13 травня 2020 18:44
13. Проект договору.pdf
13 травня 2020 18:44
10. Цінова пропозиція.pdf

Публічні документи

04 червня 2020 15:58
Електронний підпис
04 червня 2020 15:58
Довідка з ДФС.pdf
04 червня 2020 15:40
Електронний підпис
02 червня 2020 10:25
Електронний підпис
02 червня 2020 10:24
Ст. 17.pdf
22 травня 2020 22:52
Електронний підпис
22 травня 2020 22:51
3.2. Розрахунок ДЦ-5.pdf
22 травня 2020 22:51
3.2. Розрахунок ДЦ-6.pdf
22 травня 2020 22:51
3.2. Розрахунок ДЦ-3.pdf
22 травня 2020 22:51
3.2. Розрахунок ДЦ-4.pdf
22 травня 2020 22:02
Електронний підпис
22 травня 2020 22:00
3.6. Ліцензії та дозволи.pdf
22 травня 2020 22:00
4.6. Відгук.pdf
22 травня 2020 22:00
8. Банківська гарантия.zip
22 травня 2020 22:00
3.4. Екологія.pdf
22 травня 2020 22:00
3.5. Санкції.pdf
22 травня 2020 22:00
2. Тендерна пропозиція.pdf
22 травня 2020 22:00
176.imd
22 травня 2020 22:00
3.2. Розрахунок ДЦ-2.pdf
22 травня 2020 22:00
4.4. Довідка про досвід.pdf
22 травня 2020 22:00
4.5. Сканкопія договору.pdf
22 травня 2020 22:00
3.2. Розрахунок ДЦ-1.pdf
22 травня 2020 22:00
1. Реєстр..pdf

Публічні документи

06 липня 2020 19:45
Спарвка мвд.jpg
02 липня 2020 20:46
Довідка податкова.pdf
02 липня 2020 12:33
Довідка податкова.pdf
01 липня 2020 14:31
Довідка МВС.pdf
01 липня 2020 14:31
6 Довідка ч2 ст 17.pdf
01 липня 2020 14:31
5 Довідка п 13 ст 17.pdf
01 липня 2020 14:31
4 Довідка п 12 ст 17.pdf
01 липня 2020 14:30
3 Довідка п 8 ст 17.pdf
01 липня 2020 14:30
2 Довідка п 3 ст 17.pdf
01 липня 2020 14:30
1 Довідка п 2 ст 17.pdf
22 травня 2020 22:28
Електронний підпис
22 травня 2020 19:52
Електронний підпис
22 травня 2020 19:49
Гарантія_67 зі змінами.7z
22 травня 2020 19:49
2 Довідка МТБ.pdf
22 травня 2020 14:27
Електронний підпис
22 травня 2020 14:26
гарантія 28750.7z
22 травня 2020 14:26
РЕЄСТР підгородне.pdf
22 травня 2020 14:26
39 Ліцензія ПБК.pdf
22 травня 2020 14:26
кошторис 5 част.rar
22 травня 2020 14:26
кошторис 4 част.rar
22 травня 2020 14:26
кошторис 3 част.rar
22 травня 2020 14:26
кошторис 2 част.rar
22 травня 2020 14:26
кошторис 1 част.rar
22 травня 2020 14:26
44 Наказ на директора.pdf
22 травня 2020 14:26
43 Статут.pdf
22 травня 2020 14:26
41 Статистика.pdf
22 травня 2020 14:26
40 Опис.pdf
22 травня 2020 14:26
38 Протокол №1.PDF
22 травня 2020 14:26
37 Паспорт Геленко+ ІНН.pdf
22 травня 2020 14:26
34 Виписка з ЄДР.pdf
22 травня 2020 14:26
32 Витяг ЄДР.pdf
22 травня 2020 14:26
16_1 Довідка абз 1 ст 17 ч2.pdf
22 травня 2020 14:26
16 Довідка п13 ст 17 ч1.pdf
22 травня 2020 14:26
15 Довідка п12 ст 17 ч1.pdf
22 травня 2020 14:26
14 Довідка п6 ст 17 ч1.pdf
22 травня 2020 14:26
13 Довідка п5 ст 17 ч1.pdf
22 травня 2020 14:26
11.8 Статут Імпульс.pdf
22 травня 2020 14:26
11.7 Свід. ПДВ Імпульс.pdf
22 травня 2020 14:26
11.4 Ліцензія_Імпульс.PDF
22 травня 2020 14:26
11.3 ЕДРПОУ Импульс.PDF
22 травня 2020 14:26
11.2 довідка Імпульс.pdf
22 травня 2020 14:26
11 Лист субпідряд.pdf
22 травня 2020 14:26
4.2 Відгук Грушівка.pdf
22 травня 2020 14:26
4 Довідка досвід.pdf
22 травня 2020 14:26
3 Довідка працівники.pdf
22 травня 2020 14:26
2 Довідка МТБ.pdf

Публічні документи

22 травня 2020 22:10
Електронний підпис
22 травня 2020 20:14
Лист- згода .PDF
22 травня 2020 20:14
Відгук.pdf
22 травня 2020 20:14
Цінова пропозиція.PDF
22 травня 2020 20:14
Відомість ресурсів.pdf
22 травня 2020 20:14
Локальні кошториси.pdf
22 травня 2020 20:14
Договірна ціна.pdf
22 травня 2020 20:14
Лист гарантія.PDF
22 травня 2020 20:14
Аналогічний договір 6.pdf
22 травня 2020 20:14
Аналогічний договір 5.pdf
22 травня 2020 20:14
Аналогічний договір 4.pdf
22 травня 2020 20:14
Аналогічний договір 3.pdf
22 травня 2020 20:14
Аналогічний договір 2.pdf
22 травня 2020 20:14
Аналогічний договір 1.pdf
22 травня 2020 20:14
Ліцензія.pdf
22 травня 2020 20:14
Статут.pdf
22 травня 2020 20:14
Інформаційна довідка .pdf

Публічні документи

22 травня 2020 15:15
Електронний підпис
22 травня 2020 15:01
49 Проект договору.pdf
22 травня 2020 15:01
43 Календарний графік.pdf
22 травня 2020 15:01
1 Реєстр.pdf
13 травня 2020 17:39
Електронний підпис
13 травня 2020 16:22
Електронний підпис
13 травня 2020 16:15
49 Проект договору.pdf
13 травня 2020 16:15
47 Довідка про правочин.pdf
13 травня 2020 16:15
43 Календарний графік.pdf
13 травня 2020 16:15
Кошторис.rar
13 травня 2020 16:15
Декларация МТБ.pdf
13 травня 2020 16:15
Витяг ПДВ.pdf
13 травня 2020 16:15
Банківська гарантія.zip
13 травня 2020 16:15
Відгуки.pdf
13 травня 2020 16:15
Аналогічний договір 2.rar
13 травня 2020 16:15
ОПИС.pdf
13 травня 2020 16:15
Статут.pdf
13 травня 2020 16:15
Наказ на директора.pdf
13 травня 2020 16:15
5 Цінова пропозиція.pdf
13 травня 2020 16:15
1 Реєстр.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "РЕМСТРОЙПРОЕКТ"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АБРІС ГРАД"

ТОВ НВП "Укрспецмонтаж"

ТОВ "ПРОЕКТНО-БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ ЕНЕРГОПРОСТІР"

ТОВ "ІСТ ТАЕРС"

ТОВ "ЛАНДШАФТ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "РЕМСТРОЙПРОЕКТ"
#42891545
Рішення скасоване 4 792 000,00
UAH з ПДВ
26 червня 2020 11:15
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АБРІС ГРАД"
#41191735
Рішення скасоване 4 830 475,00
UAH з ПДВ
26 червня 2020 11:15
ТОВ "РЕМСТРОЙПРОЕКТ"
#42891545
Відхилено 4 792 000,00
UAH з ПДВ
26 червня 2020 15:30
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АБРІС ГРАД"
#41191735
Відхилено 4 830 475,00
UAH з ПДВ
26 червня 2020 15:47
ТОВ НВП "Укрспецмонтаж"
#32448135
Відхилено 4 838 380,00
UAH з ПДВ
26 червня 2020 15:50
ТОВ "ПРОЕКТНО-БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ ЕНЕРГОПРОСТІР"
#39024008
Переможець 4 840 000,00
UAH з ПДВ
26 червня 2020 15:53

Документи

28 травня 2020 18:04
Електронний підпис
28 травня 2020 18:03
Протокол 61.pdf

Документи

26 червня 2020 15:30
Електронний підпис
26 червня 2020 15:29
Протокол 76.pdf

Документи

26 червня 2020 15:47
Електронний підпис
26 червня 2020 15:45
Протокол 76.pdf

Документи

26 червня 2020 15:50
Електронний підпис
26 червня 2020 15:49
Протокол 76.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 26 червня 2020 15:53

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ПРОЕКТНО-БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ ЕНЕРГОПРОСТІР"
#39024008
4 840 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
03 січня 2024 15:22
ДУ 96_13.pdf зміни до договору
03 січня 2024 15:21
Електронний підпис зміни до договору
04 січня 2023 16:08
ДУ 96_12.pdf зміни до договору
04 січня 2023 16:07
Електронний підпис зміни до договору
24 грудня 2021 15:05
ДУ 96_11.pdf зміни до договору
24 грудня 2021 15:03
Електронний підпис зміни до договору
31 серпня 2021 09:32
ДУ 96_10.pdf зміни до договору
31 серпня 2021 09:31
Електронний підпис зміни до договору
02 серпня 2021 15:17
Дод.уг.№ 9.pdf зміни до договору
02 серпня 2021 15:16
Дод.уг.№ 9 дод 2.pdf зміни до договору
02 серпня 2021 15:16
Електронний підпис зміни до договору
30 червня 2021 17:27
ДУ 96_9.pdf зміни до договору
30 червня 2021 17:26
Електронний підпис зміни до договору
31 березня 2021 11:45
ДУ 96_8.pdf зміни до договору
31 березня 2021 11:07
ДУ 96_8_1.pdf зміни до договору
31 березня 2021 11:07
Електронний підпис зміни до договору
30 грудня 2020 09:35
ДУ 96_7.pdf зміни до договору
30 грудня 2020 09:34
Електронний підпис зміни до договору
11 грудня 2020 17:47
ДУ 96_6.pdf зміни до договору
11 грудня 2020 17:45
Електронний підпис зміни до договору
29 жовтня 2020 14:44
дод.уг.№5 ЦНАП.jpeg зміни до договору
29 жовтня 2020 14:42
Електронний підпис зміни до договору
28 жовтня 2020 16:04
ДУ 96_4.pdf зміни до договору
28 жовтня 2020 16:02
Електронний підпис зміни до договору
13 жовтня 2020 19:12
Додатки 1.pdf зміни до договору
13 жовтня 2020 19:11
Додатки 4.pdf зміни до договору
13 жовтня 2020 19:11
Зведений.pdf зміни до договору
13 жовтня 2020 19:11
ДУ 96_3.pdf зміни до договору
13 жовтня 2020 19:11
Додатки 2.pdf зміни до договору
13 жовтня 2020 19:11
Додатки 3.pdf зміни до договору
13 жовтня 2020 19:11
Електронний підпис зміни до договору
22 вересня 2020 15:58
ДУ_96_2.pdf зміни до договору
22 вересня 2020 15:57
Електронний підпис зміни до договору
15 липня 2020 17:17
ДУ 1.pdf зміни до договору
15 липня 2020 17:16
Електронний підпис укладений
15 липня 2020 16:54
Додатки_12.pdf укладений
15 липня 2020 16:50
Додаток 3.pdf укладений
15 липня 2020 16:50
Додаток 1,2.pdf укладений
15 липня 2020 16:49
Додатки_16.pdf укладений
15 липня 2020 16:49
Додатки_15.pdf укладений
15 липня 2020 16:49
Додатки_14.pdf укладений
15 липня 2020 16:49
Додатки_13.pdf укладений
15 липня 2020 16:49
Додатки_11.pdf укладений
15 липня 2020 16:49
Додатки_10.pdf укладений
15 липня 2020 16:49
Додатки_9.pdf укладений
15 липня 2020 16:49
Додатки_8.pdf укладений
15 липня 2020 16:49
Додатки_7.pdf укладений
15 липня 2020 16:49
Додатки_6.pdf укладений
15 липня 2020 16:49
Додатки_5.pdf укладений
15 липня 2020 16:49
Додатки_4.pdf укладений
15 липня 2020 16:48
Додатки_3.pdf укладений
15 липня 2020 16:48
Додатки_2_2.pdf укладений
15 липня 2020 16:48
Додатки_2.pdf укладений
15 липня 2020 16:48
Додатки_1.pdf укладений
15 липня 2020 16:48
Договір 96.pdf укладений
15 липня 2020 16:48

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
13 липня 2020
Дата публікації змін до договору:
15 липня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку виконання зобов’язань щодо виконання робіт
Номер договору про закупівлю: 96
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
22 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
22 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку виконання робіт до 01.12.2020 року.
Номер договору про закупівлю: 96
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
12 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
13 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна Договірної ціни
Номер договору про закупівлю: 96
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
28 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Скасування додаткової угоди № 3 від 12.10.2020 року
Номер договору про закупівлю: 96
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
29 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Скасування додаткової угоди № 3 від 12.10.2020 року та додаткової угоди № 4 від 27.10.2020 року
Номер договору про закупівлю: 96
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
09 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
11 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку виконання робіт до 31.12.2020 року
Номер договору про закупівлю: 96
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору до 31.12.2021 року, продовження строку виконання робіт до 31.03.2021 року
Номер договору про закупівлю: 96
Договір:
Номер додаткової угоди: 7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 березня 2021
Дата публікації змін до договору:
31 березня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку виконання робіт до 30.06.2021 р.
Номер договору про закупівлю: 96
Договір:
Номер додаткової угоди: 8
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 червня 2021
Дата публікації змін до договору:
30 червня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку виконання зобов’язань щодо виконання робіт, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер договору про закупівлю: 96
Договір:
Номер додаткової угоди: 9
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 липня 2021
Дата публікації змін до договору:
02 серпня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись п.4 та п.17 Договору, продовжити строк виконання робіт до 30.08.2021р. та викласти Календарний графік виконання робіт (Додаток №2 до Договору).
Номер договору про закупівлю: 96
Договір:
Номер додаткової угоди: 9
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 серпня 2021
Дата публікації змін до договору:
31 серпня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку виконання робіт до 30.10.2021 року
Номер договору про закупівлю: 96
Договір:
Номер додаткової угоди: 10
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
24 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
24 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо виконання робіт у зв'язку з коригуванням проекту
Номер договору про закупівлю: 96
Договір:
Номер додаткової угоди: 11
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2022
Дата публікації змін до договору:
04 січня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо виконання робіт до 31.12.2023 р.
Номер договору про закупівлю: 96
Договір:
Номер додаткової угоди: 12
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2023
Дата публікації змін до договору:
03 січня 2024
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо виконання робіт до 31.12.2024 року
Номер договору про закупівлю: 96
Договір:
Номер додаткової угоди: 13
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML