Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

«Медичні матеріали» (ЛОТ1- Рукавички оглядові) (Класифікатор медичних виробів НК 024:2019: 47174 Непудровані оглядові / процедурні рукавички з синтетичного полімеру, нестерильні); (ЛОТ2 - Медичні вироби та матеріали одноразового застосування) (Класифікатор медичних виробів НК 024:2019: 14230-Труба, шлунковий евакуатор, 32192-Кліпса пуповинна, 36244-Набір для внутрішньовенних вливань через інфузійний контролер, 36257-Катетер венозний центральний, що вводиться периферично, 42461-Депрессор язика, оглядовий, 45603-Уретральний катетер для разового дренування, 47569-Скальпель, разового застосування, 61579-Скарификатор неавтоматичний, одноразового використання, 62467-Щипці хірургічні для м'яких тканин, тип "алігатор")
Очікувана вартість
325 443,97 UAH
UA-2020-04-28-002290-b d2297735455841c9a87c674c219c48ec
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Наталія Аркадієвна Шаповал

+380965539026 shapoval-natasha@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне підприємство "Обласний центр екстреної медичної допомоги та медицини катастроф" Дніпропетровської обласної ради"
Код ЄДРПОУ: 26136949
Місцезнаходження: 49005, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, пл. Соборна, буд. 14
Контактна особа: Наталія Аркадієвна Шаповал
+380965539026
shapoval-natasha@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 28 квітня 2020 15:37
Звернення за роз’ясненнями: до 04 травня 2020 16:00
Оскарження умов закупівлі: до 10 травня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 14 травня 2020 16:00
Очікувана вартість: 325 443,97 UAH з ПДВ

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33140000-3: Медичні матеріали


Тендерна документація

28 квітня 2020 15:40
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
28 квітня 2020 15:37
Д-к 3. ст 16.doc
28 квітня 2020 15:37
Д-к 2 Тех.характер ..doc
28 квітня 2020 15:37
Д. 5 пр-т дог-ра Н.закон.doc
28 квітня 2020 15:37
Додаток 6.doc
28 квітня 2020 15:37
Д-к 4 (переможець).doc
28 квітня 2020 15:37
Д-к 1 Ф пропоз.doc
28 квітня 2020 15:37
ТД 28.04.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Уточнення
Дата подання: 30 квітня 2020 10:08
Дата відповіді: 30 квітня 2020 11:28
Шановний замовнику. Які документи необхідно додати у складі тендерної пропозиції для піідтвердження фінансової спроможності?
Відповідь: Дивитесь Додаток №3 до тендерної документації "ДОКУМЕНТИ, ЯКІ ВИМАГАЮТЬСЯ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ УЧАСНИКА КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРИТЕРІЯМ". Піідтвердження фінансової спроможност не треба.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-04-28-002290-b.c1
Статус:
Скасована
Учасник: ТОВ "ВІДЖИ МЕДІКАЛ УКРАЇНА", Код ЄДРПОУ:40128332
Дата подання: 19 травня 2020 17:02
Оскарження результатів вибору переможця.
Шановний Замонику!
У закупівлі «Медичні матеріали» (ЛОТ1- Рукавички оглядові) (Класифікатор медичних виробів НК 024:2019: 47174 Непудровані оглядові / процедурні рукавички з синтетичного полімеру, нестерильні) за результатами аукціону мінімальну цінову пропозицію запропонував Учасник ТОВ «Восток Фарм». Після розгляду Замовником КП "Обласний центр екстреної медичної допомоги та медицини катастроф" Дніпропетровської обласної ради" було виявлено, що пропозиція Учасника ТОВ «Восток Фарм» повністю відповідає всім медико-технічним вимогам заявленим В Тендерній документації.
У свою чергу, наголошуємо!
ТОВ «Восток Фарм» не надав жодного зразка/копії зразка сертифікату якості (паспорту якості, сертифікату аналізу) або декларації, виданого виробником, засвідченим належним чином, підтверджуючого, що запропонований товар зареєстрований в Україні у встановленому законодавством порядку.
На підставі вищевикладеного ТОВ «Віджи Медікал Україна» вимагає скасувати рішення протоколу №178 від 19.05.2020 року про визначення переможця відкритих торгів та перейти до розгляду наступного учасника.
У разі ігнорування вимоги ми будемо змушені звернутися в Антимонопольний комітет України, правоохоронні органи для проведення відповідної перевірки провомірності дій у проведенні публічних закупівель.
Розгорнути Згорнути
Скасована
Дата: 19 травня 2020 19:06
Причина: Помилкова вимога

Лоти


Інформація про лот

Предмет закупівлі: Рукавички оглядові
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 235 000,00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 1 175,00 UAH з ПДВ

Аукціон

Початок: 15 травня 2020 13:01
Закінчення: 15 травня 2020 13:46
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

1500 пар
Рукавички оглядові н/ст. розмір S. Класифікатор медичних виробів НК 024:2019::7174 Непудровані оглядові / процедурні рукавички з синтетичного полімеру, нестерильні
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49000, Україна, Дніпропетровська область, м.Дніпро, площа Соборна, 14
Дата доставки: 30 червня 2020
26000 пар
Рукавички оглядові н/ст. розмір М.Класифікатор медичних виробів НК 024:2019: 47174 Непудровані оглядові / процедурні рукавички з синтетичного полімеру, нестерильні
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49000, Україна, Дніпропетровська область, м.Дніпро, площа Соборна, 14
Дата доставки: 30 червня 2020
17500 пар
Рукавички оглядові н/ст. розмір L. Класифікатор медичних виробів НК 024:2019: 47174 Непудровані оглядові / процедурні рукавички з синтетичного полімеру, нестерильні
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49000, Україна, Дніпропетровська область, м.Дніпро, площа Соборна, 14
Дата доставки: 30 червня 2020
2000 пар
Рукавички оглядові н/ст. розмір XL. Класифікатор медичних виробів НК 024:2019: 47174 Непудровані оглядові / процедурні рукавички з синтетичного полімеру, нестерильні
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49000, Україна, Дніпропетровська область, м.Дніпро, площа Соборна, 14
Дата доставки: 30 червня 2020

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Календарні 100

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Запитання до процедури

Уточнення
Дата подання: 29 квітня 2020 10:03
Дата відповіді: 30 квітня 2020 11:30
Шановний замовнику. Рукавички повинні бути припудрені чи без пудри?
Відповідь: Рукавички повинні бути непудровані оглядові / процедурні рукавички з синтетичного полімеру, нестерильні згідноз ДК 021:2015 - 33140000-3 «Медичні матеріали» (ЛОТ1- Рукавички оглядові (Класифікатор медичних виробів: НК 024:2019: 47174 Непудровані оглядові / процедурні рукавички з синтетичного полімеру, нестерильні))
Уточнення
Дата подання: 29 квітня 2020 10:03
Дата відповіді: 30 квітня 2020 11:31
Шановний замовнику. Чи має значення текстурованість рукавичок?
Відповідь: Рукавички повинні бути непудровані оглядові / процедурні рукавички з синтетичного полімеру, нестерильні згідноз ДК 021:2015 - 33140000-3 «Медичні матеріали» (ЛОТ1- Рукавички оглядові (Класифікатор медичних виробів: НК 024:2019: 47174 Непудровані оглядові / процедурні рукавички з синтетичного полімеру, нестерильні))

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 15 травня 2020 13:46

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "Восток-Фарм" 146 100,00
UAH з ПДВ
146 100,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ВІДЖИ МЕДІКАЛ УКРАЇНА" 182 830,00
UAH з ПДВ
169 999,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП "ДУОМЕД УКРАЇНА" 210 560,00
UAH з ПДВ
170 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ ЦЕНТР ДІНА 212 440,00
UAH з ПДВ
212 440,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП СТАРІШКО ОЛЕГ ІВАНОВИЧ 225 600,00
UAH з ПДВ
225 600,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "СТЕПАНЯН АРТУР СТЕПАНОВИЧ" 233 120,00
UAH з ПДВ
233 120,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

28 травня 2020 18:11
Довідка.zip
28 травня 2020 18:10
Dovidka_20141380800350929408.pdf
19 травня 2020 15:39
цінова пропозиц.pdf
14 травня 2020 15:42
цінова проп.pdf
14 травня 2020 15:27
протокол № 1 от 01.10.2008.pdf
14 травня 2020 15:27
Довідка до статті 17.pdf
14 травня 2020 15:26
Довідка №43 реєстр.pdf
14 травня 2020 15:26
Довідка №41працівник.pdf
14 травня 2020 15:26
Гарант лист.pdf
14 травня 2020 15:26
Dovidka_20100597010560754504.pdf
13 травня 2020 18:59
статут.rar
13 травня 2020 18:59
Справка Приват.pdf
13 травня 2020 18:59
Документы.rar

Публічні документи

14 травня 2020 15:59
МТВ.pdf
14 травня 2020 15:55
Електронний підпис
14 травня 2020 15:51
Документи на товар.rar
14 травня 2020 15:51
ПРОПОЗИЦІЯ.pdf
14 травня 2020 15:51
2 Довідки 59-86.pdf
14 травня 2020 15:51
1 Установчі 1-58.pdf

Публічні документи

14 травня 2020 15:36
Електронний підпис
14 травня 2020 15:35
товар.rar
14 травня 2020 15:35
аналогічні договори.rar
14 травня 2020 15:35
16 стаття.rar
14 травня 2020 15:35
17 стаття.rar
14 травня 2020 15:35
проект договору.pdf
14 травня 2020 15:35
Цінова пропозиц.pdf

Публічні документи

14 травня 2020 15:47
Статут.pdf
14 травня 2020 15:47
Ст.17.pdf
14 травня 2020 15:47
Протокол.PDF
14 травня 2020 15:47
Наказ .PDF
14 травня 2020 15:47
мат-тех база.pdf
14 травня 2020 15:47
згода персон дані.pdf
14 травня 2020 15:47
довідка ліцензія.pdf
14 травня 2020 15:47
гарант лист щодо санкц.pdf
14 травня 2020 15:47
відом про учасника.pdf
14 травня 2020 15:46
Витяг з ЄДРЮО.PDF
14 травня 2020 15:46
Витяг ЄДРПОУ 10.03.2020.pdf
14 травня 2020 15:46
Виписка з ЄДР.PDF

Публічні документи

13 травня 2020 15:25
Електронний підпис
13 травня 2020 15:24
Тендерна пропозиція.pdf
13 травня 2020 15:24
ГЛ щодо постачання.pdf
13 травня 2020 15:24
Проект договору.pdf
13 травня 2020 15:24
Довідка статистика.pdf
13 травня 2020 15:24
Довідка щодо ст. 17.pdf
13 травня 2020 15:24
Декларація рукавички.pdf
13 травня 2020 15:24
Витяг.pdf
13 травня 2020 15:24
Завірені документи.pdf
13 травня 2020 15:24
Сертифікат рукавички S.pdf
13 травня 2020 15:24
Лист щодо ЕЦП.pdf
13 травня 2020 15:24
Оренда транспорту.pdf
13 травня 2020 15:24
ГЛ щодо відповідності.pdf
13 травня 2020 15:24
Довідка щодо підпису.pdf
13 травня 2020 15:24
ГЛ щодо товару.pdf
13 травня 2020 15:24
Довідка щодо СЕС.pdf
13 травня 2020 15:24
Довідка мат-техн база .pdf
13 травня 2020 15:24
Сертифікат рукавички L.pdf
13 травня 2020 15:24
Інструкція рукавички.pdf

Публічні документи

14 травня 2020 13:02
Електронний підпис
14 травня 2020 10:39
Пропозиція.pdf
14 травня 2020 10:39
Паспорт.pdf
14 травня 2020 10:39
ІПН.pdf
14 травня 2020 10:39
Виписка з ЄДРПОУ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "Восток-Фарм"

ТОВ "ВІДЖИ МЕДІКАЛ УКРАЇНА"

ПП "ДУОМЕД УКРАЇНА"

ТОВ ЦЕНТР ДІНА

ФОП СТАРІШКО ОЛЕГ ІВАНОВИЧ

ФОП "СТЕПАНЯН АРТУР СТЕПАНОВИЧ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "Восток-Фарм"
#35809661
Переможець 146 100,00
UAH з ПДВ
19 травня 2020 15:13

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 19 травня 2020 15:13

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "Восток-Фарм"
#35809661
146 100,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
18 січня 2021 14:26
Електронний підпис зміни до договору
20 листопада 2020 15:28
Д.у. №3 20.11.20.PDF зміни до договору
20 листопада 2020 15:24
Електронний підпис зміни до договору
12 листопада 2020 12:02
Д.у. №2 12.11.20.PDF зміни до договору
12 листопада 2020 12:00
5.27.10.PDF зміни до договору
27 жовтня 2020 10:31
Електронний підпис зміни до договору
27 жовтня 2020 10:22
Д.у. №2 27.10.20.PDF зміни до договору
27 жовтня 2020 10:21
Електронний підпис зміни до договору
07 липня 2020 08:53
Д.у. ;1.PDF зміни до договору
07 липня 2020 08:52
Електронний підпис укладений
01 червня 2020 09:58
Д-р №152 01.06.20.PDF укладений
01 червня 2020 09:57

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
02 липня 2020
Дата публікації змін до договору:
07 липня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): продовження строку поставкі
Номер договору про закупівлю: 152
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
27 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зміна реквізитів постачальника
Номер договору про закупівлю: 152
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
12 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
12 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зменшити суму договору на 7400,00 грн. Загальна сума договору становить 138700,00 грн. без ПДВ.
Номер договору про закупівлю: 152
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
20 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
20 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв’язку зі змінами обсягу зменшити ціну договору зменшити на 7400,00 грн.(сім тисяч чотириста гривень 00коп.). Загальна сума договору становить 138700,00 грн.(сто тридцять вісім тисяч сімсот гривень 00коп.) без ПДВ.
Номер договору про закупівлю: 152
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 01 червня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 138 700,00
UAH