Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

«Будівництво оглядової вежі» в с.Конотопи на території Опільської сільської ради, Сокальського району, Львівської області». Коригування
Очікувана вартість
1 114 499,00 UAH
UA-2020-04-28-001932-a 7178911f226441e688f58e4b5301970f
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Гринюк Олександра Євгенівна

+380325772089 radasokal@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Сокальська районна рада Львівської області
Код ЄДРПОУ: 25545203
Місцезнаходження: 80001, Україна , Львівська обл., Сокальський район, Місто Сокаль, вулиця Шептицького,26
Контактна особа: Гринюк Олександра Євгенівна
+380325772089
radasokal@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 28 квітня 2020 20:42
Звернення за роз’ясненнями: до 04 травня 2020 23:59
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 08 травня 2020 00:00
Початок аукціону: 08 травня 2020 11:10
Очікувана вартість: 1 114 499,00 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 5 575,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Категорія замовника - відповідно до ч. 1 ст. 2 ЗУ «Про публічні закупівлі» (в редакції Закону № 114-IX від 19.09.2019 р., що набув чинності 19.04.2020 р.), замовник являється органом державної влади. Закупівля здійснюється для реалізації програми (проєкту): «Єднає нас Буг – утворення двох транскордонних байдаркових туристичних маршрутів» (грантовий контракт №PLBU.01.02.00-20-0224/17-00), за фінансової підтримки Європейського Союзу в рамках Програми транскордонного співробітництва Польща - Білорусь - Україна 2014-2020, що реалізується Сокальською районною радою Львівської області у партнерстві з Замойським повітом Республіки Польща
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
«Будівництво оглядової вежі» в с.Конотопи на території Опільської сільської ради, Сокальського району, Львівської області». Коригування
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 червня 2020
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Розрахунки проводяться тільки за фактично виконані роботи протягом 30-ти календарних днів після підписання Замовником представлених Підрядником належно оформлених актів виконаних робіт (Форма КБ-2в) та довідки (Форма КБ-3), рахунку на оплату, шляхом проміжних платежів, та тільки в межах бюджетних призначень та при умові поступлення коштів на рахунок Замовника по даному об'єкту. Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
28 квітня 2020 21:43
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
28 квітня 2020 21:38
1-ОГОЛОШЕННЯ З ВИМОГАМИ ПО СПРОЩЕНІЙ ЗАКУПІВЛІ-ВЕЖА.doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-04-28-001932-a.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРЕСТИЖ-ЗАХІД", Код ЄДРПОУ:25550718
Дата подання: 14 травня 2020 19:07
Вимога щодо скасування протоколу №3-2-вежа від 13 травня 2020 року
Уповноваженою особою Сокальської районної ради Львівської області було обрано переможця спрощеної закупівлі по предмету: «Будівництво оглядової вежі» в с.Конотопи на території Опільської сільської ради, Сокальського району, Львівської області». Коригування (Код національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник” - 45000000-7 - Будівельні роботи та поточний ремонт)
Номер процедури закупівлі: UA-2020-04-28-001932-a
Відповідно п.п. 7 протоколу №3-2-вежа від 13 травня 2020 року пропозиція учасника ТОВ БУДТОРГМАШ відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі.
ТзОВ «Престиж-Захід» вимагає скасувати протокол №3-2-вежа від 13 травня 2020 року і відхилити пропозицію ТОВ «БУДТОРГМАШ» як таку, що не відповідає кваліфікаційним критеріям та іншим вимогам до учасників встановленим замовником, а саме:
1. Відповідно до додатку №1 «Перелік документів, які вимагаються для підтвердження відповідності пропозиції учасника кваліфікаційним критеріям та іншим вимогам замовника» учасник у складі своєї пропозиції повинен надати для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям встановленим замовником відповідно до ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі»:
а. Для підтвердження наявності обладнання та матеріально-технічної бази п.п 1.1.1 для виконання робіт, які є предметом даних торгів, в учасника має бути в наявності (власна / чи орендована / чи в користуванні / тощо) наступна техніка: автомобiлi бортовi (самоскиди); екскаватори-навантажувачі, кран на автомобільному ходу. У випадку, якщо якоїсь із зазначених найменувань техніки для виконання робіт не потрібно чи учасник буде натомість використовувати іншу техніку – учасник подає пояснення з даного приводу. При цьому, якщо учасник не являється власником ТЗ, подається: договір оренди або договір надання послуг або інший документ, що підтверджує право користування транспортними засобами (в зазначених документах мають чітко зазначатися транспортні засоби, якими користується учасник (сканований оригінал або копія), технічний паспорт або свідоцтво про реєстрацію транспортних засобів, які орендуються ,надаються послуги тощо (сканований оригінал або копія).
Для виконання даної вимоги учасником ТОВ «БУДТОРГМАШ» подано довідку про наявність матеріально-технічної бази, свідоцтва на машини, договори оренди і акти на техніку.
В файлі свідоцтва на машини надано свідоцтво на реєстрацію транспортного засобу спеціальний автомобільний вантажний автокран 10-20Т ЗИЛ 133ГЯ державний номер ВС7893ВТ власником якого являється фізична особа Дуб Андрій Володимирович. Також в файлі договори оренди і акти на техніку подано договір найму (оренди) техніки №260619/2 від 26 червня 2019 року.
Відповідно статті 799 ЦКУ «Форма договору найму транспортного засобу». 1. Договір найму транспортного засобу укладається в письмовій формі. 2. Договір найму транспортного засобу за участю фізичної особи посвідчується нотаріально.
Товариством «БУДТОРГМАШ» подано договір найму (оренди) техніки №260619/2 від 26 червня 2019 року з фізичною особою Дуб Андрієм Володимировичем, який не посвідчений нотаріально, а отже відповідно до частини 1 статті 220 ЦК України, являється нікчемним, також згідно частини 1,4 статті 216 ЦК України правові наслідки недійсності нікчемного правочину, які встановлені законом не можуть змінюватись за домовленістю сторін. Отже, договір найму (оренди) техніки №260619/2 від 26 червня 2019 року не може бути прийнятий замовником, а пропозиція ТОВ «БУДТОРГМАШ» не відповідає кваліфікаційним критеріям замовника додатку 1 пункту 1.1.1 і має бути відхилена.
Аналогічно для виконання даної вимоги учасником ТОВ «БУДТОРГМАШ» подано довідку про наявність матеріально-технічної бази, свідоцтва на машини, договори оренди і акти на техніку.
В файлі свідоцтва на машини надано свідоцтво на реєстрацію транспортного засобу спеціальний вантажний самоскид DAF CF 85.360 державний номер ВС4600НР власником якого являється фізична особа Горак Михайло Степанович. Також в файлі договори оренди і акти на техніку подано договір найму (оренди) техніки №260619 від 26 червня 2019 року.
Відповідно статті 799 ЦКУ «Форма договору найму транспортного засобу». 1. Договір найму транспортного засобу укладається в письмовій формі. 2. Договір найму транспортного засобу за участю фізичної особи посвідчується нотаріально.
Товариством «БУДТОРГМАШ» подано договір найму (оренди) техніки №260619 від 26 червня 2019 року з фізичною особою Горак Михайлом Степановичем, який не посвідчений нотаріально, а отже відповідно до частини 1 статті 220 ЦК України, являється нікчемним, також згідно частини 1,4 статті 216 ЦК України правові наслідки недійсності нікчемного правочину, які встановлені законом не можуть змінюватись за домовленістю сторін. Отже, договір найму (оренди) техніки №260619 від 26 червня 2019 року не може бути прийнятий замовником, а пропозиція ТОВ «БУДТОРГМАШ» не відповідає кваліфікаційним критеріям замовника додатку 1 пункту 1.1.1 і має бути відхилена.
2. Відповідно до додатку №1 «Перелік документів, які вимагаються для підтвердження відповідності пропозиції учасника кваліфікаційним критеріям та іншим вимогам замовника» учасник у складі своєї пропозиції повинен надати для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям встановленим замовником відповідно до ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі»:
Для підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації , які мають необхідні знання та досвід п.п. 2.1 – Столяр п’ятого розряду (підтверджується оригіналом чи копією трудової книжки і/або документа про освіту).
Для виконання даної вимоги учасником ТОВ «БУДТОРГМАШ» подано довідку про наявність працівників, документи про кваліфікацію працівників і довідку ЦПУ.
В файлі документи про кваліфікацію працівників подано незавірену належним чином фотокопію з копії трудової книжки столяра п’ятого розряду Михайлишин Іван Олексійович інд. код 2537413794 та цивільно-правовий договір № 041 від 22.04.2020 року з Михайлишин Іваном Олексійовичем код 2537413794.
Михайлишин Іван Олексійович інд. код 2537413794 являється підприємцем, який неодноразово приймав участь в тендерах і у вільному доступі в системі прозорро наявні підписані договори . Навіть за допомогою візуального огляду можна стверджувати, що підпис виконавця на цивільно-правовому договірі № 041 від 22.04.2020 року підроблений. По даному факту нами буде подано заяву в Управління національної поліції у Львівській області щодо службового підроблення службовими особами ТОВ «БУДТОРГМАШ», а саме підроблення підпису Михайлишин Івана Олексійовича на цивільно-правовому договірі № 041 від 22.04.2020 року. Договір з підробленим підписом являється недійсним.
3. Відповідно до додатку №1 «Перелік документів, які вимагаються для підтвердження відповідності пропозиції учасника кваліфікаційним критеріям та іншим вимогам замовника» учасник у складі своєї пропозиції повинен надати для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям встановленим замовником відповідно до ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі»:
Для підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору учасники повинні надати п.п. 3.1 Довідку в довільній формі про виконання аналогічного договору, п.п. 3.2 Аналогічний договір, п.п. 3.3 Відгук про належне виконання договору зазначеного в довідці.
Для виконання даної вимоги учасником ТОВ «БУДТОРГМАШ» подано довідку, в якій вказано об’єкт «Будівництво адміністративно-побутової будівлі в урочищі Широка долина с. Великі Грибовичі Жовківського району Львівської області», а також договір на будівництво і відгук про належне виконання договору.
Всі документи надані учасником на підтвердження виконання аналогічного договору мають ознаки фіктивності. Даний об’єкт відсутній в базі даних ДАБІ. Вказаний об’єкт мав би відповідати класу наслідків СС2, а отже, для його будівництва потрібна ліцензія і дозвіл, які у ТОВ «БУДТОРГМАШ» відсутні. В аналогічному договорі розділ 6 «Порядок забезпечення робіт проектною документацією» нічого не згадується про проектну документацію. Фірмовий бланк з відгуком про належне виконання робіт ідентичний фірмовому бланку ТОВ «БУДТОРГМАШ». По даному факту нами буде подано заяву в Управління національної поліції у Львівській області щодо службового підроблення службовими особами ТОВ «БУДТОРГМАШ», а саме фальсифікація документів аналогічного договору і відгуку.
4. Відповідно до таблиці 3 «Інші документи» п.п. 7.2 Чинний на дату розкриття пропозицій (на дату аукціону) дозвіл (чи дозволи) учасника на виконання робіт з підвищеної небезпеки / або чинна на дату розкриття пропозицій (на дату аукціону) Декларація відповідності матеріально-технічної бази роботодавця вимогам законодавства з питань охорони праці. Обов’язкова наявність дозволу/або декларації на виконання робіт на висоті понад 5 метрів (власного і/або субпідрядника), (сканований оригінал або копія).
В пропозиції ТОВ «БУДТОРГМАШ» наявний лише дозвіл субпідрядника на виконання робіт на висоті понад 5 метрів. Натомість учасник ТОВ «БУДТОРГМАШ» не надав жодного власного дозволу, також в пропозиції учасника ТОВ «БУДТОРГМАШ» не надано дозвіл на експлуатацію вантажопідіймальних кранів, а також не надано декларацію на експлуатацію екскаваторів-навантажувачів поданих в пропозиції на спрощену закупівлю. Отже, пропозиція ТОВ «БУДТОРГМАШ» не відповідає кваліфікаційним критеріям замовника таблиці 3 «Інші документи» п.п. 7.2 і має бути відхилена.
5. Відповідно до інформації розміщеної на сайті ДПС України і яка заходиться у вільному доступі, а саме за посиланням: https://tax.gov.ua/businesspartner :
а Станом на 01.05.2020 щодо платника податків ТОВ "БУДТОРГМАШ" наявна інформація: «ПЕРЕБУВАЄ НА ОБЛІКУ В ОРГАНАХ ДОХОДІВ ТА ЗБОРІВ»
б. Станом на 11.05.2020 платник податків має податковий борг та відповідно до пункту 88.2 статті 88 Податкового кодексу України у органів державної податкової служби виникло право податкової застави на майно такого платника.
Аналогічний запит був зроблений в день подачі документів:
а Станом на 01.05.2020 щодо платника податків ТОВ "БУДТОРГМАШ" наявна інформація: «ПЕРЕБУВАЄ НА ОБЛІКУ В ОРГАНАХ ДОХОДІВ ТА ЗБОРІВ»
б. Станом на 07.05.2020 платник податків має податковий борг та відповідно до пункту 88.2 статті 88 Податкового кодексу України у органів державної податкової служби виникло право податкової застави на майно такого платника.
Відповідно до статті 17 Підстави для відмови в участі у процедурі закупівель пункт 13) учасник процедури закупівлі має заборгованість із сплати податків і зборів (обов’язкових платежів), крім випадку, якщо такий учасник здійснив заходи щодо розстрочення і відстрочення такої заборгованості у порядку та на умовах, визначених законодавством країни реєстрації такого учасника. Отже, на підставі статті 17 пункту 13 замовник зобов’язаний відмовити учаснику ТОВ «БУДТОРГМАШ» в участі у процедурі закупівель.


ТзОВ «Престиж-Захід» вимагає:
1. Скасувати протокол №3-2-вежа від 13 травня 2020 року.
2. Відхилити пропозицію ТОВ «БУДТОРГМАШ» як таку, що не відповідає кваліфікаційним критеріям та іншим вимогам замовника.
3. Відповідно до пункту 2.2 розглянути наступну пропозицію учасника, який за результатами оцінки надав наступну найбільш економічно вигідну пропозицію.

Додатки до вимоги:
а) Договір з Підписом Михайлишин І.О. 1.
б) Договір з підписом Михайлишин І.О. 2.



Директор ТзОВ «Престиж-Захід» Гавілей Ю.І.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
15 травня 2020 22:15
Шановний учаснику!
Розглянувши вашу вимогу від 13.05.2020 р. (зареєстрована в електронній системі закупівель 14.05.2020 р., 19:07 год.) щодо скасування протоколу №3-2-вежа від 13 травня 2020 року про обрання переможцем процедури закупівлі ТОВ «БУДТОРГМАШ» (номер процедури закупівлі в електронній системі закупівель - UA-2020-04-28-001932-a), вважаємо за необхідне повідомити вам наступне.

1. Щодо першого зауваження.
Звертаємо вашу увагу, що оголошенням про проведення спрощеної закупівлі та вимогами до предмета закупівлі НЕ ВИМАГАЛОСЬ надання нотаріально завіреного договору оренди (найму) транспортних засобів. Відповідно, якщо відсутня вимога подання саме НОТАРІАЛЬНО посвідченого договору, тобто якщо документація не містить окремих вимог до порядку та форми завірення документів (в тому числі договорів оренди) відповідно відсутня підстава для відхилення такої пропозиції. Такої ж позиції дотримується і уповноважений орган з розгляду скарг, що підтверджується окремими рішеннями, як то наприклад: №470-р/пк-пз від 02.02.2017 р., № 1625-р/пк-ск від 01.10.2013 р.
Крім того варто наголосити, що до повноважень уповноваженої особи / чи тендерного комітету НЕ НАЛЕЖИТЬ встановлення юридичних фактів за цивільно правовими договорами. А тільки розгляд документів, які вимагались документацією.
Згідно положень ч. 5 ст. 216 ЦК України правові наслідки нікчемності правочину застосовує суд, а не замовник. Замовником встановлено вимогу надати договір і свідоцтва на орендовану техніку. Дана вимога виконана учасником ТОВ «БУДТОРГМАШ». Також ч. 2 ст. 220 ЦК України передбачає: «якщо сторони домовилися щодо усіх істотних умов договору, що підтверджується письмовими доказами, і відбулося повне або часткове виконання договору, але одна із сторін ухилилася від його нотаріального посвідчення, суд може визнати такий договір дійсним. У цьому разі наступне нотаріальне посвідчення договору не вимагається». Таким чином учасник має можливість використовувати орендовану у фізичних осіб техніку без нотаріального посвідчення відповідних договорів оренди.
2. Щодо другого зауваження.
Для підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід п.п. 2.1 Таблиці 1 Додатку І Оголошенням про проведення спрощеної закупівлі та вимогами до предмета закупівлі передбачалась обов’язкова наявність в учасників зокрема столяра п’ятого розряду (підтверджується оригіналом чи копією трудової книжки і/або документа про освіту). На виконання даної вимоги учасником НАДАНО копію трудової книжки столяра п’ятого розряду Михайлишин Іван Олексійович інд. код 2537413794 та цивільно-правовий договір № 041 від 22.04.2020 року з Михайлишин Іваном Олексійовичем (код 2537413794).
Щодо незавірення копії трудової книжки – згідно п.1.8. розділу ІІІ Документації: до формальних помилок належить неправильне (неповне) завірення та/або не завірення учасником копії документа згідно з вимогами цієї документації. Замовник залишає за собою право не відхиляти пропозиції торгів при виявленні формальних помилок незначного характеру, що описані вище, при цьому замовник гарантує дотримання всіх принципів публічних закупівель. Відповідно дана формальна помилка НЕ ЯВЛЯЄТЬСЯ ПІДСТАВОЮ для відхилення пропозиції.
Щодо недійсності цивільно-правового договору № 041 від 22.04.2020 року з Михайлишин Іваном Олексійовичем (код 2537413794). Ст.ст, 203, 215 ЦК України встановлено підстави недійсності правочину. В замовника немає підстав вважати підпис Михайлишина І.О. на ЦПД підробленим, а сам ЦПД недійсним, оскільки ЦПД відповідає всім вимогам ст. 203 ЦК України. Факт підроблення того чи іншого документа встановлюється відповідними експертними організацієми в порядку проведення почеркознавчої чи іншої спеціальної експертизи. Але аж ніяк це не відноситься до повноважень замовника чи Скаржника.
3. Щодо третього зауваження.
На підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору замовником вимагалось надання: довідки про виконання аналогічного договору; безпосередньо аналогічний договір, зазначений в довідці (сканований оригінал або копія); відгук / рекомендаційний лист про належне виконання Учасником договору зазначеного в довідці (оформлений за підписом керівника або уповноваженої особи замовника та печаткою) (сканований оригінал) (п. 3 Таблиці 1 Додатку 1 оголошення про проведення спрощеної закупівлі та вимогами до предмета закупівлі. Усі вище зазначені документи ПОДАНІ учасником ТОВ «БУДТОРГМАШ» У СКЛАДІ ЙОГО ПРОПОЗИЦІЇ.
Ваше твердження про буцімто ознаки фіктивності поданих документів безпідставні, не підтверджені жодними фактичними даними та ґрунтуються виключно на ваших здогадах. І Уповноважена особа Замовника і Скаржник, не являються експертною установою, яка проводить експертизи проекту, щоб вірно визначити клас наслідків об’єкта будівництва згідно поданого аналогічного договору.
Схожість між фірмовими бланками у відгуку та фірмовим бланком ТОВ «БУДТОРГМАШ» також НЕ ЯВЛЯЄТЬСЯ ознакою чи підтвердженням фіктивності поданих документів.
Також звертаємо вашу увагу, що основним і беззаперечним фактом, який дійсно підтверджує виконання учасником ТОВ «БУДТОРГМАШ» своїх зобов’язань по аналогічному договору є надана у складі пропозиції Довідка про вартість виконаних аналогічних робіт та витрати (форма КБ-3) на повну суму договору, та яка містить підписи обох сторін договору підряду. Оголошенням до закупівлі НЕ ВИМАГАЛОСЯ надання дозвільних документів ДАБІ чи виконання аналогічного договору з будівництва об’єктів за класом наслідків СС2.
4. Щодо четвертого зауваження.
Відповідно до таблиці 3 «Інші документи» Додатку 1 Оголошення (п.п. 7.2) передбачено: «Чинний на дату розкриття пропозицій (на дату аукціону) дозвіл (чи дозволи) учасника на виконання робіт з підвищеної небезпеки / або чинна на дату розкриття пропозицій (на дату аукціону) Декларація відповідності матеріально-технічної бази роботодавця вимогам законодавства з питань охорони праці. ОБОВ’ЯЗКОВА НАЯВНІСТЬ дозволу/або декларації на виконання робіт на висоті понад 2 метри (власного І/АБО СУБПІДРЯДНИКА). Отже, звертаємо вашу увагу на формулювання вище вказаної вимоги. Згідно оголошення, ОБОВ’ЯЗКОВИМ було подання Дозволу чи Декларації ТІЛЬКИ на виконання робіт на висоті понад 2 метри. Окрім того замовником надано учасникам право подання Дозволу/Декларації або власного, або субпідрядника. Тобто ВІДСУТНЯ вимога про наявність САМЕ В УЧАСНИКА такого документа.
На виконання вимог оголошення по даній закупівлі учасником ТОВ «БУДТОРГМАШ» надано у складі пропозиції відповідний дозвіл субпідрядника.
5. Щодо п’ятого зауваження.
Порядок проведення спрощеної закупівлі регламентується ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі». Підстави для відхилення пропозиції учасника передбачені ч.13 цієї статті. Серед них ВІДСУТНЯ ТАКА ПІДСТАВА ВІДХИЛЕННЯ як наявність заборгованості в учасника зі сплати податків і зборів.
Враховуючи все вище викладене, вважаю, що Уповноважена особа Замовника діяла у відповідності до вимог чинного законодавства та правомірно обрано пропозицію ТОВ «БУДТОРГМАШ» переможцем спрощеної процедури закупівлі. Відповідно відсутні підстави для задоволення вашої вимоги.

Документи подані скаржником

14 травня 2020 19:06
Договір Михайлишин 1.pdf
14 травня 2020 19:06
Договір Михайлишини 2.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 08 травня 2020 11:31

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ БУДТОРГМАШ 1 062 936,00
UAH
1 062 936,00
UAH
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРЕСТИЖ-ЗАХІД" 1 082 447,21
UAH
1 082 447,21
UAH
Документи

Публічні документи

07 травня 2020 19:42
Електронний підпис
07 травня 2020 19:37
Дозвіл.pdf
07 травня 2020 19:37
Ліцензія.pdf
07 травня 2020 19:37
проєкт договору.pdf
07 травня 2020 19:37
кошторис.pdf
07 травня 2020 19:37
технічна специфікація.pdf
07 травня 2020 19:37
витяг з ЄДР.pdf
07 травня 2020 19:37
статут .pdf
07 травня 2020 19:37
паспорт директора.pdf
07 травня 2020 19:37
цпу.pdf
07 травня 2020 19:37
свідоцтва на машини.pdf
07 травня 2020 19:37
цінова пропозиція.pdf

Публічні документи

07 травня 2020 17:04
Електронний підпис
07 травня 2020 17:03
Лист щодо демпінгу цін.pdf
07 травня 2020 17:03
Проект договору.pdf
07 травня 2020 17:03
Витяг з ЄДР.pdf
07 травня 2020 17:02
Статут.pdf
07 травня 2020 17:02
Наказ № 1.pdf
07 травня 2020 17:02
Протокол №1.pdf
07 травня 2020 17:02
Цінова пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ БУДТОРГМАШ

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРЕСТИЖ-ЗАХІД"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ БУДТОРГМАШ
#40690588
Переможець 1 062 936,00
UAH
13 травня 2020 22:16

Документи

13 травня 2020 22:16
Електронний підпис
13 травня 2020 22:15
Протокол переможець

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 13 травня 2020 22:16

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ БУДТОРГМАШ
#40690588
1 062 936,00
UAH
Документи

Документи

13 травня 2020 22:16
Електронний підпис
13 травня 2020 22:15
Протокол переможець

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
08 листопада 2021 12:45
дод. угода 5 розірв. догов. вежа Конотопи 04.11.21.pdf укладений
08 листопада 2021 12:40
Електронний підпис укладений
07 липня 2021 00:23
дод.угода 4 роботи вежа Конотопи 02.07.21.pdf зміни до договору
07 липня 2021 00:06
Електронний підпис укладений
03 червня 2021 16:31
дод.угода 3 роботи вежа Конотопи 31.05.21.pdf зміни до договору
03 червня 2021 16:24
Електронний підпис укладений
05 січня 2021 21:03
дод. угода 2 роботи вежа Конотопи 31.12.20.pdf зміни до договору
05 січня 2021 21:01
Електронний підпис укладений
22 вересня 2020 13:46
дод. угода 1 роботи вежа Конотопи 21.09.20.pdf зміни до договору
22 вересня 2020 11:07
Електронний підпис укладений
03 червня 2020 23:00
Додатки до Договору укладений
03 червня 2020 22:58
Додатки до Договору укладений
03 червня 2020 22:57
Договір укладений
03 червня 2020 22:57

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
21 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
22 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до ст.ст. 651, 653 та 654 Цивільного кодексу України, пунктів 10.1, 11.3 та 12.2 Договору №250520-1 від 01.06.2020 року (надалі – Договір №250520-1), домовились внести зміни до договору №250520-1 та уклали цю Додаткову угоду про наступне: 1.Внести зміни до п. 5.1. Договору № 250520-1 в частині продовження строків виконання робіт і викласти його в наступній редакції: «5.1. Строк (термін) виконання робіт – до 31.12.2020року, згідно календарного графіку виконання робіт». 2.Внести зміни до п. 11.1. Договору №250520-1 в частині продовження строку дії договору і викласти його в наступній редакції: «11.1. Даний Договір є укладеним з моменту підписання його повноважними представниками Сторін та діє до 31.12.2020 року або до повного виконання сторонами своїх зобов’язань». 3. Викласти Додаток 3 «Календарний графік виконання робіт» до Договору №250520-1 в новій редакції (додається). 4. Ця Угода вважається укладеною і набирає чинності з моменту її підписання Сторонами і є невід’ємною частиною Договору №250520-1
Номер договору про закупівлю: 250520-1
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
05 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): «Сторони», відповідно до ст.ст. 651, 653 та 654 Цивільного кодексу України, пунктів 10.1, 11.3 та 12.2 Договору №250520-1 від 01.06.2020 року (надалі – Договір №250520-1), за взаємною згодою сторін, домовились внести зміни до договору №250520-1 та уклали цю Додаткову угоду про наступне: 1.Внести зміни до п. 5.1. Договору № 250520-1 в частині продовження строків виконання робіт і викласти його в наступній редакції: «5.1. Строк (термін) виконання робіт – до 01.06.2021 року, згідно календарного графіку виконання робіт». 2.Внести зміни до п. 11.1. Договору №250520-1 в частині продовження строку дії договору (без збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю) і викласти його в наступній редакції: «11.1. Даний Договір є укладеним з моменту підписання його повноважними представниками Сторін та діє до 01.06.2021 року або до повного виконання сторонами своїх зобов’язань». 3. Викласти п.3.2 Договору №250520-1 в наступній редакції: «3.2. Вартість робіт на 2020 рік в межах бюджетного фінансування становить: 165 731,00 гривень (Сто шістдесят п’ять тисяч сімсот тридцять одна гривня 00 копійок) без ПДВ. Коригування твердої ціни відбувається лише у випадках передбачених законодавством що регулює сферу державних закупівель, Постанови КМУ від 01.08.2005р. №668 та Правил визначення вартості будівництва ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013, прийнятих наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 05 липня 2013 року № 293, чинним законодавством України та цим Договором.» 4. Викласти Додаток 2 «Графік фінансування робіт» до Договору №250520-1 в новій редакції (додається). 5. Викласти Додаток 3 «Календарний графік виконання робіт» до Договору №250520-1 в новій редакції (додається). 6. Викласти Додаток 4 «Реєстраційна картка проєкту (програми)» до Договору №250520-1 в новій редакції (додається). 7. Ця Угода вважається укладеною і набирає чинності з моменту її підписання Сторонами і є невід’ємною частиною Договору №250520-1. Більш детально – у прикріпленому файлі додаткової угоди. Загальна вартість договору, обсяги виконання робіт та інші істотні умови договору у зв’язку із підписанням даної додаткової угоди не змінились.
Номер договору про закупівлю: 250520-1
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 травня 2021
Дата публікації змін до договору:
03 червня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): «Сторони», відповідно до статей 106, 107, 512, 651, 652, 653 та 654 Цивільного кодексу України, рішення Червоноградської районної ради Львівської області від 15 грудня 2020 року №13 «Про реорганізацію Сокальської районної ради Львівської області, Радехівської районної ради Львівської області шляхом злиття у Червоноградську районну раду Львівської області», пунктів 10.1, 11.3 та 12.2 Договору №250520-1 від 01.06.2020 року (надалі – Договір №250520-1), за взаємною згодою сторін, домовились внести зміни до договору №250520-1 та уклали цю Додаткову угоду про наступне: 1. Сторони Договору погоджують в преамбулі, в тексті Договору, в додатках та додаткових угодах до Договору найменування Сокальська районна рада Львівської області замінити на: Червоноградська районна рада Львівської області, в усіх відмінках, та, відповідно, викласти преамбулу Договору в наступній редакції: «Червоноградська районна рада Львівської області (надалі – Замовник) в особі голови районної ради Порицького Андрія Володимировича, який діє на підставі Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» з однієї сторони, та Товариство з обмеженою відповідальністю «БУДТОРГМАШ» (надалі – Підрядник) в особі директора Хрипти Миколи Дмитровича, який діє на підставі Статуту, з другої сторони, надалі «Сторони», уклали цей договір про таке (далі - Договір):». 2. Викласти п.3.2 Договору №250520-1 в наступній редакції: «3.2. Загальна вартість робіт в межах бюджетного фінансування становить 1 062 936,00 гривень (один мільйон шістдесят дві тисячі дев’ятсот тридцять шість гривень 00 копійок) без ПДВ. Вартість робіт на 2020 рік в межах бюджетного фінансування становить 165 731,00 гривень (сто шістдесят п’ять тисяч сімсот тридцять одна гривня 00 копійок) без ПДВ. Вартість робіт на 2021 рік становить 897 205,0 гривень ( вісімсот дев’яносто сім тисяч двісті п’ять гривень 00 копійок) без ПДВ. Ліміт кошторисних призначень за рахунок коштів районного бюджету становить 97 287,0 грн. без ПДВ. Коригування твердої ціни відбувається лише у випадках передбачених законодавством що регулює сферу державних закупівель, Постанови КМУ від 01.08.2005р. №668 та Правил визначення вартості будівництва ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013, прийнятих наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 05 липня 2013 року № 293, чинним законодавством України та цим Договором. 3.Внести зміни до п. 5.1. Договору № 250520-1 в частині продовження строків виконання робіт і викласти його в наступній редакції: «5.1. Строк (термін) виконання робіт – до 03.07.2021 року, згідно календарного графіку виконання робіт». 4.Внести зміни до п. 11.1. Договору №250520-1 в частині продовження строку дії договору (без збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю) і викласти його в наступній редакції: «11.1. Даний Договір є укладеним з моменту підписання його повноважними представниками Сторін та діє до 03.07.2021 року або до повного виконання сторонами своїх зобов’язань». 5. У зв’язку з зміною реквізитів Замовника, внести зміни у розділ 14 Договору та викласти реквізити Замовника у наступній редакції: «Червоноградська районна рада Львівської області Юридична адреса: 80100, Львівська обл., м. Червоноград, пр. Шевченка 19, к.107 Фактичне місцезнаходження: 80001, Львівська обл., Червоноградський район, м. Сокаль, вул.Шептицького, буд.26 код ЄДРПОУ 44029590 IBAN рахунок: UA 088201720344220001000135238 Державна казначейська служба України, м. Київ, МФО 820172 Електронна пошта: chg.rrada@gmail.com Голова Червоноградської районної ради А.В.Порицький» 6. Викласти Додаток 2 «Графік фінансування робіт» до Договору №250520-1 в новій редакції (додається). 7. Викласти Додаток 3 «Календарний графік виконання робіт» до Договору №250520-1 в новій редакції (додається). 8. Викласти Додаток 4 «Реєстраційна картка проєкту (програми)» до Договору №250520-1 в новій редакції (додається).
Номер договору про закупівлю: 250520-1
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
02 липня 2021
Дата публікації змін до договору:
07 липня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони відповідно до статей 651, 653 та 654 Цивільного кодексу України, ч. 5 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі», пунктів 10.1, 11.3 та 12.2 Договору №250520-1 від 01.06.2020 року (надалі – Договір №250520-1), за взаємною згодою сторін, домовились внести зміни до договору №250520-1 та уклали цю Додаткову угоду про наступне: 1. Сторони погодили внести зміни в п. 1.1. Договору №250520-1 та викласти його в наступній редакції: «1.1 Підрядник зобов'язується власними силами і засобами, в обумовлений строк у відповідності до замовлення і вимог проєктно-кошторисної документації, будівельних норм та правил, виконати роботи - «Будівництво оглядової вежі» в с.Конотопи на території Опільської сільської ради, Сокальського району, Львівської області». Коригування (Код національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник” - 45000000-7 - Будівельні роботи та поточний ремонт), а Замовник зобов'язується прийняти і оплатити виконані роботи. Закупівля здійснюється для реалізації програми (проєкту): «Єднає нас Буг – утворення двох транскордонних байдаркових туристичних маршрутів» (грантовий контракт №PLBU.01.02.00-20-0224/17-00), за фінансової підтримки Європейського Союзу, в рамках Програми транскордонного співробітництва Польща - Білорусь - Україна 2014-2020.». 2. Внести зміни до п. 5.1. Договору № 250520-1 в частині продовження строків виконання робіт і викласти його в наступній редакції: «5.1. Строк (термін) виконання робіт – до 15.10.2021 року, згідно календарного графіку виконання робіт». 3. Внести зміни до п. 11.1. Договору №250520-1 в частині продовження строку дії договору (без збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю) і викласти його в наступній редакції: «11.1. Даний Договір є укладеним з моменту підписання його повноважними представниками Сторін та діє до 31.12.2021 року, але в будь-якому випадку – до повного виконання Сторонами договірних зобов’язань. Термін дії договору може коригуватися, в тому числі з врахуванням термінів виконання міжнародного проєкту «Єднає нас Буг – утворення двох транскордонних байдаркових туристичних маршрутів» (грантовий контракт №PLBU.01.02.00-20-0224/17-00)». 4. Викласти Додаток 3 «Календарний графік виконання робіт» до Договору №250520-1 в новій редакції (додається).
Номер договору про закупівлю: 250520-1
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 01 червня 2020 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 165 731,00
UAH
Причини розірвання договору: Сторони, відповідно до статей 651, 653 та 654 Цивільного кодексу України, п.п. 6.1.8., 10.2 Договору №250520-1 від 01.06.2020 року (надалі – Договір №250520-1), за взаємною згодою сторін, уклали Додаткову угоду про наступне: 1.Замовник та Підрядник дійшли згоди щодо розірвання Договору у зв’язку з невиконання робіт щодо будівництва оглядової вежі в с.Конотопи на території Опільської сільської ради, Сокальського району, Львівської області». Коригування, у терміни визначені п.5.1 Договору та Календарним графіком виконання робіт, а саме до 15.10.2021 року.