Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Послуги з монтажу системи пожежної сигналізації за кодом ДК 021:2015 45310000-3 Електромонтажні роботи
Очікувана вартість
347 000,00 UAH
UA-2020-04-28-001890-b ● f10464ea2ff94916aac2dfef3b37164e
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД "ГІМНАЗІЯ ЗІ СТРУКТУРНИМ ПІДРОЗДІЛОМ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ №21 МАРІУПОЛЬСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ДОНЕЦЬКОЇ ОБЛАСТІ" |
Код ЄДРПОУ: | 23031612 |
Вебсайт: | http://21marschool.jimdo.com |
Місцезнаходження: | 87504, Україна , Донецька обл., м. Маріуполь, вул.Озеро Хасан, буд. 65 |
Контактна особа: |
Світлана Голикова +380985714857 marschool_21@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 28 квітня 2020 14:46 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 04 травня 2020 16:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 10 травня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 14 травня 2020 16:00 |
Початок аукціону: | 15 травня 2020 15:49 |
Очікувана вартість: | 347 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 3 470,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45310000-3: Електромонтажні роботи
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з монтажу системи пожежної сигналізації за кодом ДК 021:2015 45310000-3 Електромонтажні роботи
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
57804, Україна, Донецька область, Маріуполь, вул. Озеро Хасан, 65
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 жовтня 2020
ДК 021:2015: 45310000-3 — Електромонтажні роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 30 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
28 квітня 2020 14:47 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
28 квітня 2020 14:46 |
ТД АПС.doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Декларація
Дата подання: 30 квітня 2020 20:28
Дата відповіді: 05 травня 2020 15:32
Замовником в Технічному завданні тендерної документації встановлено вимогу - Учасник до початку аукціону надає у складі пропозиції копію зареєстрованої належним чином у органах Держпраці декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці під час виконання робіт підвищеної небезпеки (робіт, що виконуються на висоті), яка дає право на виконання таких робіт на території Донецької області,
Дана вимога є дискримінаційною, оскільки послуги які закуповує Замовник, надаються згідно Ліцензії та ліцензійних вимог, які не мають обмежень ні по території, ні по терміну дії, ні по об’єктам надання послуг. Встановивши дану вимогу, Замовник СВІДОМО та НАВМИСНО обмежує коло учасників, які можуть взяти участь у торгах та можуть бути визнані переможцем торгів. Оскільки участь в торгах можуть взяти лише підприємства та організації Донецької області!!!!!!!!!!!!! Що є значним порушенням ЗУ "Про публічні закупівлі", а саме прозора та здорова конкуренція!!!!!!! Досвід оскарження даної вимоги в АМКУ вже маємо, тому у разі не внесення відповідних змін в тендерну документацію, будемо змушені звернутися до органів оскарження!!!
Тому просимо внести відповідні зміни в тендерну документацію!!!
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня!
Повідомляємо, що Тендерну документацію Замовника складено відповідно до ч.2 ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі». Згідно з ч.4 ст.22 Тендерна документація не містить вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Здійснюючи закупівлі Замовник чітко дотримується ст.5 Закону України «Про публічні закупівлі». Закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників та рівне ставлення до них; об’єктивна та неупереджене визначення переможця процедури; запобігання корупційним діям і зловживанням.
Замовником було включено до Тендерної документації вимогу про надання Учасниками документального підтвердження впровадження і функціювання на підприємстві/організації системи менеджменту безпеки ланцюга постачань (чинний сертифікат ISO 28000:2007). Стандарт ISO 28000:2007 «Система менеджменту безпеки ланцюга постачань» орієнтований на всі різновиди управлінської, виробничої та логістичної діяльності організацій, що прагнуть мінімізувати ризики в ланцюзі постачань продукції споживачу. Означена вимога включена до тендерної документації з огляду на те, що предмет закупівлі буде застосований для безпеки учасників освітнього процесу, з метою запобігання зриву навчального процесу та підтвердження спроможності Учасника виконати умови договору у необхідний проміжок часу, вільний від навчальних занять.
Дякуємо за звернення!
Повідомляємо, що Тендерну документацію Замовника складено відповідно до ч.2 ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі». Згідно з ч.4 ст.22 Тендерна документація не містить вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Здійснюючи закупівлі Замовник чітко дотримується ст.5 Закону України «Про публічні закупівлі». Закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників та рівне ставлення до них; об’єктивна та неупереджене визначення переможця процедури; запобігання корупційним діям і зловживанням.
Замовником було включено до Тендерної документації вимогу про надання Учасниками документального підтвердження впровадження і функціювання на підприємстві/організації системи менеджменту безпеки ланцюга постачань (чинний сертифікат ISO 28000:2007). Стандарт ISO 28000:2007 «Система менеджменту безпеки ланцюга постачань» орієнтований на всі різновиди управлінської, виробничої та логістичної діяльності організацій, що прагнуть мінімізувати ризики в ланцюзі постачань продукції споживачу. Означена вимога включена до тендерної документації з огляду на те, що предмет закупівлі буде застосований для безпеки учасників освітнього процесу, з метою запобігання зриву навчального процесу та підтвердження спроможності Учасника виконати умови договору у необхідний проміжок часу, вільний від навчальних занять.
Дякуємо за звернення!
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-04-28-001890-b.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "СФЕРА", Код ЄДРПОУ:32270622
Дата подання: 04 травня 2020 14:27
Оскарження вимог
Згідно Документації на закупівлю Учасники повинні надати : Документальне підтвердження впровадження і функціювання на підприємстві/організації системи управління якістю (чинний сертифікат ISO 9001:2015) та системи менеджменту безпеки ланцюга постачань (чинний сертифікат ISO 28000:2007) стосовно монтажу систем пожежної сигналізації, оповіщання про пожежу, управління евакуацією людей, передавання тривожних сповіщень та електромонтажних робіт.
Шановний Замовник , якщо чинний сертифікат ISO 9001:2015 має відношення до монтажу засобів пожеженої сігналізації, то сертифікат ISO 28000:2007 - НИЯКОГО!!! По-перше ДО ЧОГО ТУТ цей сертифікат? По -друге - ЯКЕ відношення він має до пожежної сигналізації? Цей стандарт направлений на зміцнення безпеки вантажів, транспортних засобів та об'єктів транспортної інфраструктури від загроз тероризму, контрабанди і розкрадань.. Не зрозуміло на підставі ЯКОГО ЗАКОНУ Ви це вимагаєте? Ми розуміємо, що Вам потрібно протянути свого виконавця, але в Одесі вже протянули свого та постраждали люди, тому Ми вимагаємо видалити цю безглузду вимогу та не обмежувати коло учасників, тому, що для діяльності у пожежнії сфері Виконавці не будуть оформлювати цей документ, він просто тут не потрібен, тому його буде мати цей Виконавець який на всякий випадок його оформив. З повагою...
Розгорнути
Згорнути
Шановний Замовник , якщо чинний сертифікат ISO 9001:2015 має відношення до монтажу засобів пожеженої сігналізації, то сертифікат ISO 28000:2007 - НИЯКОГО!!! По-перше ДО ЧОГО ТУТ цей сертифікат? По -друге - ЯКЕ відношення він має до пожежної сигналізації? Цей стандарт направлений на зміцнення безпеки вантажів, транспортних засобів та об'єктів транспортної інфраструктури від загроз тероризму, контрабанди і розкрадань.. Не зрозуміло на підставі ЯКОГО ЗАКОНУ Ви це вимагаєте? Ми розуміємо, що Вам потрібно протянути свого виконавця, але в Одесі вже протянули свого та постраждали люди, тому Ми вимагаємо видалити цю безглузду вимогу та не обмежувати коло учасників, тому, що для діяльності у пожежнії сфері Виконавці не будуть оформлювати цей документ, він просто тут не потрібен, тому його буде мати цей Виконавець який на всякий випадок його оформив. З повагою...
Рішення замовника: Вимога не задоволена
05 травня 2020 19:12
Доброго дня!
Повідомляємо, що Тендерну документацію Замовника складено відповідно до ч.2 ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі». Згідно з ч.4 ст.22 Тендерна документація не містить вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Здійснюючи закупівлі Замовник чітко дотримується ст.5 Закону України «Про публічні закупівлі». Закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників та рівне ставлення до них; об’єктивна та неупереджене визначення переможця процедури; запобігання корупційним діям і зловживанням.
Замовником було включено до Тендерної документації вимогу про надання Учасниками документального підтвердження впровадження і функціювання на підприємстві/організації системи менеджменту безпеки ланцюга постачань (чинний сертифікат ISO 28000:2007). Стандарт ISO 28000:2007 «Система менеджменту безпеки ланцюга постачань» орієнтований на всі різновиди управлінської, виробничої та логістичної діяльності організацій, що прагнуть мінімізувати ризики в ланцюзі постачань продукції споживачу. Означена вимога включена до тендерної документації з огляду на те, що предмет закупівлі буде застосований для безпеки учасників освітнього процесу, з метою запобігання зриву навчального процесу та підтвердження спроможності Учасника виконати умови договору у необхідний проміжок часу, вільний від навчальних занять.
Дякуємо за звернення!
Повідомляємо, що Тендерну документацію Замовника складено відповідно до ч.2 ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі». Згідно з ч.4 ст.22 Тендерна документація не містить вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Здійснюючи закупівлі Замовник чітко дотримується ст.5 Закону України «Про публічні закупівлі». Закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників та рівне ставлення до них; об’єктивна та неупереджене визначення переможця процедури; запобігання корупційним діям і зловживанням.
Замовником було включено до Тендерної документації вимогу про надання Учасниками документального підтвердження впровадження і функціювання на підприємстві/організації системи менеджменту безпеки ланцюга постачань (чинний сертифікат ISO 28000:2007). Стандарт ISO 28000:2007 «Система менеджменту безпеки ланцюга постачань» орієнтований на всі різновиди управлінської, виробничої та логістичної діяльності організацій, що прагнуть мінімізувати ризики в ланцюзі постачань продукції споживачу. Означена вимога включена до тендерної документації з огляду на те, що предмет закупівлі буде застосований для безпеки учасників освітнього процесу, з метою запобігання зриву навчального процесу та підтвердження спроможності Учасника виконати умови договору у необхідний проміжок часу, вільний від навчальних занять.
Дякуємо за звернення!
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "НВФ"АВТ-ПРОМ" #32717395 |
Переможець |
345 000,00
UAH з ПДВ
|
20 травня 2020 16:12
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
03 лютого 2021 08:32
|
Електронний підпис | зміни до договору |
21 серпня 2020 16:19
|
доп угода.PDF | зміни до договору |
21 серпня 2020 16:18
|
Електронний підпис | зміни до договору |
21 липня 2020 12:52
|
зведений кошторис.pdf | зміни до договору |
21 липня 2020 12:50
|
підсумкова відомость.pdf | зміни до договору |
21 липня 2020 12:50
|
локальний кошторис.pdf | зміни до договору |
21 липня 2020 12:50
|
договірна ціна.pdf | зміни до договору |
21 липня 2020 12:50
|
Електронний підпис | укладений |
03 червня 2020 11:32
|
Договор 512.pdf | укладений |
03 червня 2020 11:31
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 21 липня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 21 липня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | додатки до договору |
Номер договору про закупівлю: | 512 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | додатки до договору |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 21 серпня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 21 серпня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зміна назви у коштирисній документації на "послуги з монтажу пожежної сигналізації" |
Номер договору про закупівлю: | 512 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |