Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з монтажу системи пожежної сигналізації за кодом ДК 021:2015 45310000-3 Електромонтажні роботи
Очікувана вартість
347 000,00 UAH
UA-2020-04-28-001890-b f10464ea2ff94916aac2dfef3b37164e
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Світлана Голикова

+380985714857 marschool_21@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД "ГІМНАЗІЯ ЗІ СТРУКТУРНИМ ПІДРОЗДІЛОМ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ №21 МАРІУПОЛЬСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ДОНЕЦЬКОЇ ОБЛАСТІ"
Код ЄДРПОУ: 23031612
Вебсайт: http://21marschool.jimdo.com
Місцезнаходження: 87504, Україна , Донецька обл., м. Маріуполь, вул.Озеро Хасан, буд. 65
Контактна особа: Світлана Голикова
+380985714857
marschool_21@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 28 квітня 2020 14:46
Звернення за роз’ясненнями: до 04 травня 2020 16:00
Оскарження умов закупівлі: до 10 травня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 14 травня 2020 16:00
Початок аукціону: 15 травня 2020 15:49
Очікувана вартість: 347 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 3 470,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45310000-3: Електромонтажні роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з монтажу системи пожежної сигналізації за кодом ДК 021:2015 45310000-3 Електромонтажні роботи
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 57804, Україна, Донецька область, Маріуполь, вул. Озеро Хасан, 65
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 жовтня 2020
ДК 021:2015: 45310000-3 — Електромонтажні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
28 квітня 2020 14:47
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
28 квітня 2020 14:46
ТД АПС.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Декларація
Дата подання: 30 квітня 2020 20:28
Дата відповіді: 05 травня 2020 15:32
Замовником в Технічному завданні тендерної документації встановлено вимогу - Учасник до початку аукціону надає у складі пропозиції копію зареєстрованої належним чином у органах Держпраці декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці під час виконання робіт підвищеної небезпеки (робіт, що виконуються на висоті), яка дає право на виконання таких робіт на території Донецької області, Дана вимога є дискримінаційною, оскільки послуги які закуповує Замовник, надаються згідно Ліцензії та ліцензійних вимог, які не мають обмежень ні по території, ні по терміну дії, ні по об’єктам надання послуг. Встановивши дану вимогу, Замовник СВІДОМО та НАВМИСНО обмежує коло учасників, які можуть взяти участь у торгах та можуть бути визнані переможцем торгів. Оскільки участь в торгах можуть взяти лише підприємства та організації Донецької області!!!!!!!!!!!!! Що є значним порушенням ЗУ "Про публічні закупівлі", а саме прозора та здорова конкуренція!!!!!!! Досвід оскарження даної вимоги в АМКУ вже маємо, тому у разі не внесення відповідних змін в тендерну документацію, будемо змушені звернутися до органів оскарження!!! Тому просимо внести відповідні зміни в тендерну документацію!!!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня!
Повідомляємо, що Тендерну документацію Замовника складено відповідно до ч.2 ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі». Згідно з ч.4 ст.22 Тендерна документація не містить вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Здійснюючи закупівлі Замовник чітко дотримується ст.5 Закону України «Про публічні закупівлі». Закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників та рівне ставлення до них; об’єктивна та неупереджене визначення переможця процедури; запобігання корупційним діям і зловживанням.
Замовником було включено до Тендерної документації вимогу про надання Учасниками документального підтвердження впровадження і функціювання на підприємстві/організації системи менеджменту безпеки ланцюга постачань (чинний сертифікат ISO 28000:2007). Стандарт ISO 28000:2007 «Система менеджменту безпеки ланцюга постачань» орієнтований на всі різновиди управлінської, виробничої та логістичної діяльності організацій, що прагнуть мінімізувати ризики в ланцюзі постачань продукції споживачу. Означена вимога включена до тендерної документації з огляду на те, що предмет закупівлі буде застосований для безпеки учасників освітнього процесу, з метою запобігання зриву навчального процесу та підтвердження спроможності Учасника виконати умови договору у необхідний проміжок часу, вільний від навчальних занять.
Дякуємо за звернення!

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-04-28-001890-b.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "СФЕРА", Код ЄДРПОУ:32270622
Дата подання: 04 травня 2020 14:27
Оскарження вимог
Згідно Документації на закупівлю Учасники повинні надати : Документальне підтвердження впровадження і функціювання на підприємстві/організації системи управління якістю (чинний сертифікат ISO 9001:2015) та системи менеджменту безпеки ланцюга постачань (чинний сертифікат ISO 28000:2007) стосовно монтажу систем пожежної сигналізації, оповіщання про пожежу, управління евакуацією людей, передавання тривожних сповіщень та електромонтажних робіт.
Шановний Замовник , якщо чинний сертифікат ISO 9001:2015 має відношення до монтажу засобів пожеженої сігналізації, то сертифікат ISO 28000:2007 - НИЯКОГО!!! По-перше ДО ЧОГО ТУТ цей сертифікат? По -друге - ЯКЕ відношення він має до пожежної сигналізації? Цей стандарт направлений на зміцнення безпеки вантажів, транспортних засобів та об'єктів транспортної інфраструктури від загроз тероризму, контрабанди і розкрадань.. Не зрозуміло на підставі ЯКОГО ЗАКОНУ Ви це вимагаєте? Ми розуміємо, що Вам потрібно протянути свого виконавця, але в Одесі вже протянули свого та постраждали люди, тому Ми вимагаємо видалити цю безглузду вимогу та не обмежувати коло учасників, тому, що для діяльності у пожежнії сфері Виконавці не будуть оформлювати цей документ, він просто тут не потрібен, тому його буде мати цей Виконавець який на всякий випадок його оформив. З повагою...
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
05 травня 2020 19:12
Доброго дня!
Повідомляємо, що Тендерну документацію Замовника складено відповідно до ч.2 ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі». Згідно з ч.4 ст.22 Тендерна документація не містить вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Здійснюючи закупівлі Замовник чітко дотримується ст.5 Закону України «Про публічні закупівлі». Закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників та рівне ставлення до них; об’єктивна та неупереджене визначення переможця процедури; запобігання корупційним діям і зловживанням.
Замовником було включено до Тендерної документації вимогу про надання Учасниками документального підтвердження впровадження і функціювання на підприємстві/організації системи менеджменту безпеки ланцюга постачань (чинний сертифікат ISO 28000:2007). Стандарт ISO 28000:2007 «Система менеджменту безпеки ланцюга постачань» орієнтований на всі різновиди управлінської, виробничої та логістичної діяльності організацій, що прагнуть мінімізувати ризики в ланцюзі постачань продукції споживачу. Означена вимога включена до тендерної документації з огляду на те, що предмет закупівлі буде застосований для безпеки учасників освітнього процесу, з метою запобігання зриву навчального процесу та підтвердження спроможності Учасника виконати умови договору у необхідний проміжок часу, вільний від навчальних занять.
Дякуємо за звернення!

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 15 травня 2020 16:10

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "НВФ"АВТ-ПРОМ" 345 000,00
UAH з ПДВ
345 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Безпека" 346 990,20
UAH з ПДВ
346 990,20
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

29 травня 2020 17:45
Електронний підпис
29 травня 2020 17:43
довідка мвс 2020_05_29.zip
29 травня 2020 17:43
довідка дпс зош 21.pdf
14 травня 2020 15:40
Електронний підпис
14 травня 2020 15:34
проект договору 21 зош.pdf
14 травня 2020 15:34
паспорт Лосевська.pdf
14 травня 2020 15:34
лицензия пожарка.PDF
14 травня 2020 15:34
довідка субпідрядники.pdf
14 травня 2020 15:34
довідка ст.17.pdf
14 травня 2020 15:34
довідка реагування.pdf
14 травня 2020 15:34
довідка працівники (1).pdf
14 травня 2020 15:34
ан дог та акт завірені.pdf
14 травня 2020 15:34
акт обстеження 21_0001.pdf
14 травня 2020 15:34
ISO 28000 АВТ_ПРОМ UA.pdf
14 травня 2020 15:34
ISO 9001 АВТ_ПРОМ UA.pdf
14 травня 2020 15:34
21 тех завдвння.pdf
14 травня 2020 15:34
21 тендерна пропозиція.pdf
14 травня 2020 15:34
21 локальний кошторис.pdf
14 травня 2020 15:34
21 листи виробників.pdf
14 травня 2020 15:34
21 договірна ціна.pdf
14 травня 2020 15:34
21 дефектний акт.pdf

Публічні документи

14 травня 2020 15:25
паспорт 3 001.jpg
14 травня 2020 15:25
паспорт 2 001.jpg
14 травня 2020 15:25
паспорт 1 001.jpg
14 травня 2020 15:25
статут_Безпека.pdf
14 травня 2020 15:25
НаказДиректорБезпека.pdf
14 травня 2020 15:25
ЗагИнформБезпека (1).pdf
14 травня 2020 15:25
ДовЛицензияБезпека.pdf
14 травня 2020 15:25
ДовГНИ_Облик_Безпека.pdf
14 травня 2020 15:25
ВыпискаБезпека.pdf
14 травня 2020 15:25
ВитягГНИ ЕдНал.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "НВФ"АВТ-ПРОМ"

ТОВ "Безпека"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "НВФ"АВТ-ПРОМ"
#32717395
Переможець 345 000,00
UAH з ПДВ
20 травня 2020 16:12

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 20 травня 2020 16:12

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "НВФ"АВТ-ПРОМ"
#32717395
345 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 лютого 2021 08:32
Електронний підпис зміни до договору
21 серпня 2020 16:19
доп угода.PDF зміни до договору
21 серпня 2020 16:18
Електронний підпис зміни до договору
21 липня 2020 12:52
зведений кошторис.pdf зміни до договору
21 липня 2020 12:50
підсумкова відомость.pdf зміни до договору
21 липня 2020 12:50
локальний кошторис.pdf зміни до договору
21 липня 2020 12:50
договірна ціна.pdf зміни до договору
21 липня 2020 12:50
Електронний підпис укладений
03 червня 2020 11:32
Договор 512.pdf укладений
03 червня 2020 11:31

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
21 липня 2020
Дата публікації змін до договору:
21 липня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): додатки до договору
Номер договору про закупівлю: 512
Договір:
Номер додаткової угоди: додатки до договору
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
21 серпня 2020
Дата публікації змін до договору:
21 серпня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зміна назви у коштирисній документації на "послуги з монтажу пожежної сигналізації"
Номер договору про закупівлю: 512
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 03 червня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 345 000,00
UAH (в тому числі ПДВ 57 500,00 UAH)