Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

79710000-4 Охоронні послуги (Послуги з охорони об’єктів НМУ ім. О.О. Богомольця)
Очікувана вартість
1 300 000,00 UAH
UA-2020-04-28-001699-b 3904af11fdf94fc88e0e1cd175a816db
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Едуард Мельник

+380442348177 universitet_kiev@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДВНЗ "Національний медичний університет імені О.О. Богомольця"
Код ЄДРПОУ: 02010787
Вебсайт: http://nmu.ua
Місцезнаходження: 01601, Україна , Київська обл., м.Київ, бульв.Тараса Шевченка, 13
Контактна особа: Едуард Мельник
+380442348177
universitet_kiev@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 28 квітня 2020 14:18
Звернення за роз’ясненнями: до 04 травня 2020 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 10 травня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 14 травня 2020 18:00
Початок аукціону: 15 травня 2020 14:58
Очікувана вартість: 1 300 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 6 500,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:79710000-4: Охоронні послуги


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з охорони об’єктів НМУ ім. О.О. Богомольця (Стоматологічний корпус)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01601, Україна, м. Київ, Київ, вул. Зоологічна,1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 червня 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 79710000-4 — Охоронні послуги
1 послуга
Послуги з охорони об’єктів НМУ ім. О.О. Богомольця (Фармацевтичний корпус)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01004, Україна, м. Київ, Київ, вул. Пушкінська, 22
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 червня 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 79710000-4 — Охоронні послуги
1 послуга
Послуги з охорони об’єктів НМУ ім. О.О. Богомольця (Оздоровчо-спортивний табір «Медик»)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01601, Україна, Київська область, Козин, вул. Солов’яненка, 349-А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 червня 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 79710000-4 — Охоронні послуги
1 послуга
Послуги з охорони об’єктів НМУ ім. О.О. Богомольця (Гуртожиток №8)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03143, Україна, м. Київ, Київ, вул. Академіка Заболотного, 148
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 червня 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 79710000-4 — Охоронні послуги

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 14 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
06 травня 2020 16:19
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
06 травня 2020 16:19
ОПИС ЗМІН охорона 1.docx
06 травня 2020 16:19
Тендерна документація Охорона 2020 06052020 1.doc
06 травня 2020 16:19
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
06 травня 2020 14:15
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
28 квітня 2020 16:05
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
28 квітня 2020 14:19
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
06 травня 2020 16:19
ОПИС ЗМІН охорона 1.docx
06 травня 2020 14:14
ОПИС ЗМІН охорона.docx
06 травня 2020 16:19
Тендерна документація Охорона 2020 06052020 1.doc
06 травня 2020 14:14
Тендерна документація Охорона 2020 06052020.doc
28 квітня 2020 14:18
Тендерна документація Охорона 2020.doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-04-28-001699-b.b1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ ""ЦЕНТР ЕКОНОМІЧНОГО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ТА ОХОРОННО-ДЕТЕКТИВНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ "ОРЛАН"", Код ЄДРПОУ:35735789
Дата подання: 30 квітня 2020 17:43
Про внесення змін до тендерної документації
Шановний замовник!!! Вимагаємо внести зміни в тендрну документацію та додатки до неї, оскільки вони несуть дискримінаційний характер!!! 1. У Додатку 2 до ТД та пп. 1.2. п. 1 ч. 1 Додатку 3 до ТД зазначаеться, що учасник має надати авто вік якого не перевищує 4-х років, дана вимога є дискримінаційною та порушує принципи п. 4 ч. 1 ст. 5 ЗУ "Про публічні закупівлі", оскільки не дає можливості прийняти участь підприємтвам, які мають авто з віком, який перевищує 4 роки, однак має всі документи для підтвердження факту справності авто. Також, незрозуміло, чому саме вік авто має бути до 4 років?? У деяких осіб за 4 роки машина може бути в набагато гіршому стані у осіб, які мають автомобіль з віком понад 4 роки, але доглядають їх на офіційних СТО!!!!! Також, повідомляємо, що в сфері охороних послуг розповсюдженим є договір реагування та оренди авто. Враховуючи данний факт, вимога щодо графічних ознак належності до учасника є невмотиваваною та дискримінаційною!!!! 2. В п. 3 ч. 1 Додатку 3 до тендерної документації Ви просите надати аналогічний договір, предмет якого не відповідає закупівлі, яка оголошена, оскільки предметом закупівлі є охоронні послуги об'єктів (код ДК 021:2015 - 79710000-4 ), а запитуваний вам аналогічний договір з предметом надання послуг із забезпечення громадської безпеки, охорони правопорядку та громадського порядку (код ДК 021:2015 75240000-0). Враховующи вище викладене, данний аналогічний договір не підтверджує факту наявності досвіду виконання аналогічного договору, оскільки це різні види послуг!!!! Підсумовуючи вищевикладене ВИМАГАЄМО : 1. Виключити вимогу щодо віку та графічних ознак автомобілівз Додатку 2 до ТД та пп. 1.2. п. 1 ч. 1 Додатку 3 до ТД . 2. Змінити предмет аналогічного договору наохоронні послуги об'єктів (код ДК 021:2015 - 79710000-4 ) у пп. 1.2. п. 1 ч. 1 Додатку 3 до ТД.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
06 травня 2020 16:22
Шановний учасник!

КАБІНЕТ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ постановою від 18 листопада 2015 р. № 960 затвердив Ліцензійні умови провадження охоронної діяльності. Відповідно до їх п. 1 ці Ліцензійні умови встановлюють вичерпний перелік документів, що додаються до заяви про отримання ліцензії на провадження охоронної діяльності (далі - ліцензія), а також організаційні, кадрові і технологічні вимоги до матеріально-технічної бази ліцензіата, обов’язкові для виконання під час провадження охоронної діяльності. Підпункт 2 пункту 12 вказаних Ліцензійних умов передбачає, що на транспорт реагування суб’єкта охоронної діяльності наносяться кольорографічні схеми (написи), які ідентифікують суб’єкта охоронної діяльності, зокрема його скорочене найменування, номер телефону та емблема (у разі наявності). Отже, вимоги тендерної документації, на підставі якої проходить процедура закупівлі UA-2020-04-28-001699-b, в частині нанесення кольорографічних схем (написів) на транспорт учасника ґрунтується на вимогах законодавства та не може носити дискримінаційний характер. Відсутність такої вимоги, на думку Замовника, призведе до дискримінації учасників котрі надають послуги належної якості на користь недобросовісних учасників.
Пункт 3 додатку І тендерної документації вимоги щодо віку автомобілів учасника прибрано.
В п. 3 ч. 1 Додатку 3 до тендерної документації ми просимо надати договір з предметом вказаними в підпункті 4.1. пункту 4 розділу І тендерної документації. В підпункті 4.1. розділу І вказано код ДК 021:2015 79710000-4. Втім до п. 3 ч. Додатку 3 внесені зміни, що виключають будь-яке неоднозначне трактування вимог.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 15 травня 2020 15:19

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ ТС ГРУП ЛТД 1 299 000,40
UAH з ПДВ
1 289 960,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ .Г.Р.О.М. 1 290 000,40
UAH з ПДВ
1 290 000,40
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

14 травня 2020 16:31
Довідка.pdf
14 травня 2020 16:31
file (5).pdf
14 травня 2020 13:26
Тендерна пропозиція.pdf
14 травня 2020 13:26
Проект договору.pdf
14 травня 2020 13:26
Довідка ст 17.2.pdf
14 травня 2020 13:26
67. Квитанц ліценз.pdf
14 травня 2020 13:26
65.1 Наказ ліценз.pdf
14 травня 2020 13:26
Довідка ч 5_6.pdf
14 травня 2020 13:26
6 Статут.pdf
14 травня 2020 13:26
img20190328_20511934.pdf
14 травня 2020 13:26
59.3. паспорт.pdf
14 травня 2020 13:26
59.2. паспорт.pdf
14 травня 2020 13:26
59. 1. паспорт.pdf
14 травня 2020 13:26
Довідка 2.3 додатку 3.pdf
14 травня 2020 13:26
Довідка 2.1 додатку 3.pdf
14 травня 2020 13:26
1. НАКАЗ на приз. дир..pdf
14 травня 2020 13:26
Протокол засновників.pdf
14 травня 2020 13:26
Довідка ст 17.pdf
14 травня 2020 13:26
2. ДОГ. к-п частки 2 С..pdf
14 травня 2020 13:26
2. ДОГ. к-п частки 1-С..pdf
14 травня 2020 13:26
2. ДОГ. КП частки 3 СТ..pdf
14 травня 2020 13:26
Комп. року.pdf
14 травня 2020 13:26
Дог. сонячний.pdf
14 травня 2020 13:26
Дог. Богомольца.pdf
14 травня 2020 13:26
Довідка працівники.pdf
14 травня 2020 13:26
Інвентар витяг.pdf
14 травня 2020 13:26
Характ рац.pdf
14 травня 2020 13:26
Фото рацій.pdf
14 травня 2020 13:26
Довідка засоби звязку.pdf
14 травня 2020 13:26
Спец. одяг.pdf
14 травня 2020 13:26
Довідка спецодяг.pdf
14 травня 2020 13:26
Фото Логан Тойота.pdf
14 травня 2020 13:26
ДОГ. лізінгу R. Logan 5523 ХВ.pdf
14 травня 2020 13:26
Довідка транспорт.pdf
14 травня 2020 13:26
АКТ передачі Тойота.pdf
14 травня 2020 13:26
Офіс.pdf
14 травня 2020 13:26
Довідка офіс.pdf

Публічні документи

14 травня 2020 13:56
Статут ГРОМ.pdf
14 травня 2020 13:56
Протокол зборів ГРОМ.pdf
14 травня 2020 13:56
Опис ГРОМ.pdf
14 травня 2020 13:56
Наказ ГРОМ.pdf
14 травня 2020 13:56
Ліцензія чек Гром.pdf
14 травня 2020 13:56
Довідка Приват ГРОМ.pdf
14 травня 2020 13:56
Довідка 17 ГРОМ.pdf
14 травня 2020 13:56
Витяг ПДВ ГРОМ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ ТС ГРУП ЛТД

ТОВ .Г.Р.О.М.

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ ТС ГРУП ЛТД
#40836094
Переможець 1 289 960,00
UAH з ПДВ
18 травня 2020 16:30

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 18 травня 2020 16:30

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ ТС ГРУП ЛТД
#40836094
1 289 960,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
19 березня 2021 12:59
Електронний підпис зміни до договору
03 лютого 2021 14:52
1 1 342.pdf зміни до договору
03 лютого 2021 14:51
Електронний підпис зміни до договору
02 лютого 2021 09:33
3 342.pdf зміни до договору
02 лютого 2021 09:32
Електронний підпис зміни до договору
20 січня 2021 11:50
2 342.pdf зміни до договору
20 січня 2021 11:47
Електронний підпис зміни до договору
30 грудня 2020 15:04
1 342.pdf зміни до договору
30 грудня 2020 15:03
Електронний підпис укладений
29 травня 2020 12:46
342.pdf укладений
29 травня 2020 12:45

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Дія договору про закупівлю продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку 2021 року в
Номер договору про закупівлю: 342
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
20 січня 2021
Дата публікації змін до договору:
20 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони збільшили строк надання послуг та загальну вартість договору на суму, що не перевищує 20% від суми основного договору, для проведення процедури закупівлі відповідних послуг у 2021 році.
Номер договору про закупівлю: 342
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
01 лютого 2021
Дата публікації змін до договору:
02 лютого 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони змінили редакцію п. 10.1 Договору з метою максимального наближення до змісту п. 6 ст. 41 Закону України "Про публічні закупівлі".
Номер договору про закупівлю: 342
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
01 лютого 2021
Дата публікації змін до договору:
03 лютого 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Дія договору про закупівлю продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в 2020 році.
Номер договору про закупівлю: 342
Договір:
Номер додаткової угоди: 1/1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 29 травня 2020 — 28 лютого 2021
Сума оплати за договором: 1 547 950,98
UAH (в тому числі ПДВ 257 991,83 UAH)