Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО КАМ’ЯНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ "МІСЬКА ЛІКАРНЯ №7" |
Код ЄДРПОУ: | 05411245 |
Місцезнаходження: | 51900, Україна , Дніпропетровська обл., м. Кам'янське, вул. Сергія Слісаренка, буд. 3 |
Контактна особа: |
Владислава Болдирєва +380639491818 gb-72007@i.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Обґрунтування застосування переговорної процедури
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 28 квітня 2020 10:55 |
Оскарження наміру укласти договір: | 04 травня 2020 00:00 |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09310000-5: Електрична енергія
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Дата закінчення звітного періоду | Пiсляоплата | 5 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
28 квітня 2020 10:52 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2020-05-05-000047 ● c0104d96949942b5af343030b089f84c
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 15 травня 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 18 травня 2020 14:08 |
15.05.2020 № 87
Дніпро
Про початок здійснення
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
В.о.начальника Валентин ДОВГИЙ
Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 15.05.2020 № 87
Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника
10
UA-2020-04-28-000638-b 28.04.2020 Комунальне некомерційне підприємство Кам'янської міської ради «Міська лікарня №7» (код ЄДРПОУ 05411245) Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2020-05-18 14:19:05
про надання пояснень
питання у файлі UA-2020-04-28-000638-b_Запит про надання пояснень
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2020-05-19 09:14:24
UA-2020-04-28-000638-b_ Про надання пояснень
На Ваш запит про надання роз'яснень КНП КМР "Міська лікарня №7" повідомляє наступне. При виборі процедури на закупівлю UA-2020-04-28-000638-b тендерний комітет керувався п3 ст 35 Закону - нагальна потреба у здійсненні закупівлі у зв’язку з виникненням особливих економічних чи соціальних обставин, яка унеможливлює дотримання замовниками строків для проведення тендеру. Слід зазначити, що КНП КМР "Міська лікарня №7" була визнана закладом охорони здоров’я, який надає стаціонарну медичну допомогу пацієнтам з гострою респіраторною хворобою COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2. Але при проведенні процедури закупівлі тендерний комітет не керувався Порядком проведення закупівель товарів, робіт і послуг, необхідних для здійснення заходів, спрямованих на запобігання виникненню та поширенню, локалізацію та ліквідацію спалахів, епідемій та пандемій коронавірусної хвороби (COVID-19) на території України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 20.03.2020 № 225 (в редакції постанови Кабінету Міністрів України від 29 березня 2020 р. № 248).Лише через неможливість дотримання замовником строків для проведення тендеру та з метою недопущення припинення електропостачання та для забезпечення повноцінного функціонування госпітальної бази була застосована переговорна процедура закупівлі.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2020-05-19 12:40:15
про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі за ДК 021:2015: 09310000-5 Електрична енергія (електрична енергія) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2020-04-28-000638-b) відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» постала потреба в отриманні пояснень.
В поясненні від 19.05.2020 зазначено, що при проведенні процедури закупівлі тендерний комітет Замовника не керувався Порядком проведення закупівель товарів, робіт і послуг, необхідних для здійснення заходів, спрямованих на запобігання виникненню та поширенню, локалізацію та ліквідацію спалахів, епідемій та пандемій коронавірусної хвороби (COVID-19) на території України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 20.03.2020 № 225 (в редакції постанови Кабінету Міністрів України від 29 березня 2020 р. № 248).
При цьому, стаття 35 «Проведення конкурентного діалогу» Закону про публічні закупівлі, на яку посилається Замовник, також не має відношення до переговорної процедури закупівлі.
Відповідно до пункту 2 частини 1 статті 32 Закону Замовник відміняє тендер у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень, які неможливо усунути.
Чому Замовником при проведенні переговорної процедури закупівлі обрано статтю 35 «Проведення конкурентного діалогу» Закону?
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2020-05-19 13:41:45
UA-2020-04-28-000638-b_ Про надання пояснень
При оприлюдненні оголошення про проведення закупівлі за ДК 021:2015: 09310000-5 Електрична енергія (електрична енергія) UA-2020-04-28-000638-b Замовник дійсно посилається на ст 35 Закону про публічні закупівлі через те, що при оприлюдненні оголошення в системі електронній системі закупівель Prozorro була відсутня технічна можливість посилання на ст 40.п2 Закону в редакції від 19.12.2019 року. При зверненні до представників технічної підтримки електронної системі закупівель Prozorro була отримана інформація про те, що система не повністю адаптована під вимоги нового закону та не всі зміни були до неї внесені. Через це, в протоколі про застосування переговорної процедури закупівлі Замовник при посиланні на статтю Закону вказав повністю пунк Закону про закупівлі, маючи на увазі не проведення конкурентного діалогу, а виникнення нагальної потреби у здійсненні закупівлі
Надання інформації про усунення порушення замовником
Прийнявши до уваги висновок Східного офісу Держаудитслужби щодо зобов’язання здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі», зокрема вжити заходів щодо розірвання договору про закупівлю електричної енергії у постачальника універсальних послуг від 04.05.2020 №2500000690 та відповідно до частини восьмої статті 8 Закону «Про публічні закупівлі» протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень Тендерний комітет Комунального некомерційного підприємства Кам’янської міської ради «Міська лікарня №7» повідомляє, що листом № 01-17/734-20 від 09.06.2020 року постачальника універсальних послуг було попереджено про намір розірвання договору. Однак згідно п. 9.1 договору про закупівлю електричної енергії у постачальника універсальних послуг від 04.05.2020 №2500000690 споживач має право в будь-який час змінити електропостачальника шляхом укладення нового договору про постачання електричної енергії з новим електропостачальником принаймні за 21 календарний день до такої зміни, вказавши дату або період такої зміни (початок дії нового договору про постачання електричної енергії).
2020-06-09 10:52:49
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 01 червня 2020 |
Кінцевий строк оскарження: | 16 червня 2020 |
Порушення виявлено
- Порушення законодавства в частині неправомірного обрання та застосування процедури закупівлі
- Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДНІПРОВСЬКІ ЕНЕРГЕТИЧНІ ПОСЛУГИ" #42082379 |
Переможець |
1 705 104,87
UAH з ПДВ
|
28 квітня 2020 10:55
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
09 вересня 2020 09:17
|
Висновок.pdf | укладений |
09 вересня 2020 09:15
|
Електронний підпис | зміни до договору |
06 липня 2020 12:58
|
Додаткова угода 2.pdf | зміни до договору |
06 липня 2020 12:58
|
Електронний підпис | зміни до договору |
06 липня 2020 12:57
|
Протокол засідання 22 від 08.05.2020.pdf | зміни до договору |
08 травня 2020 13:19
|
Електронний підпис | зміни до договору |
06 травня 2020 13:38
|
Додаткова угода 1.pdf | зміни до договору |
06 травня 2020 13:37
|
Електронний підпис | укладений |
04 травня 2020 13:45
|
Додаток 2.pdf | укладений |
04 травня 2020 13:44
|
Договор №2500000690.pdf | укладений |
04 травня 2020 13:44
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 06 травня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 06 травня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника |
Номер договору про закупівлю: | 2500000690 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 06 травня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 06 липня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі |
Номер договору про закупівлю: | 2500000690 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 06 липня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 06 липня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника |
Номер договору про закупівлю: | 2500000690 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Виконання договору
Строк дії за договором: | 01 травня 2020 — 31 грудня 2020 |
Сума оплати за договором: |
248 637,82
UAH (в тому числі ПДВ 41 439,63 UAH)
|
Причини розірвання договору: | З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» Східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі», зокрема вжити заходів щодо розірвання договору |