Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015 - 09310000-5 Електрична енергія (електрична енергія)
Очікувана вартість
1 705 104,87 UAH
UA-2020-04-28-000638-b 67676323d6b342c486f6677e36f88a81
Переговорна процедура (скорочена)    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Владислава Болдирєва

+380639491818 gb-72007@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО КАМ’ЯНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ "МІСЬКА ЛІКАРНЯ №7"
Код ЄДРПОУ: 05411245
Місцезнаходження: 51900, Україна , Дніпропетровська обл., м. Кам'янське, вул. Сергія Слісаренка, буд. 3
Контактна особа: Владислава Болдирєва
+380639491818
gb-72007@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Виникла нагальна потреба здійснити закупівлю через настання підстав передбачених Законом
Обґрунтування
. Нагальна потреба виникла через З моменту встановлення карантину, введеного постановою Кабінету Міністрів України "Про запобігання поширенню на території України гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2" від 11 березня 2020 року № 211 (з наступними змінами і доповненнями). З метою недопущення припинення електропостачання і, як наслідок, припинення безперебійного надання невідкладної медичної допомоги мешканцям міста та для забезпечення повноцінного функціонування госпітальної бази для надання медичної допомоги при виявленні хворого з підозрою на гостру респіраторну хворобу, спричинену корона вірусом COVID-19

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 28 квітня 2020 10:55
Оскарження наміру укласти договір: 04 травня 2020 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09310000-5: Електрична енергія


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
801847 кіловат-година
ДК 021:2015 - 09310000-5 Електрична енергія (електрична енергія)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 51900, Україна, Дніпропетровська область, м. Кам'янське, вул. Сергія Слісаренка, 3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 09310000-5 — Електрична енергія

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата закінчення звітного періоду Пiсляоплата 5 Календарні 100

Тендерна документація

28 квітня 2020 10:52
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-05-05-000047 ● c0104d96949942b5af343030b089f84c
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 15 травня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 18 травня 2020 14:08
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

15.05.2020 № 87

Дніпро



Про початок здійснення
моніторингу закупівель




Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами,

НАКАЗУЮ:


1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.



В.о.начальника Валентин ДОВГИЙ

Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 15.05.2020 № 87

Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі

унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника

10

UA-2020-04-28-000638-b 28.04.2020 Комунальне некомерційне підприємство Кам'янської міської ради «Міська лікарня №7» (код ЄДРПОУ 05411245) Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2020-05-18 14:19:05

про надання пояснень

питання у файлі UA-2020-04-28-000638-b_Запит про надання пояснень

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2020-05-19 09:14:24

UA-2020-04-28-000638-b_ Про надання пояснень

На Ваш запит про надання роз'яснень КНП КМР "Міська лікарня №7" повідомляє наступне. При виборі процедури на закупівлю UA-2020-04-28-000638-b тендерний комітет керувався п3 ст 35 Закону - нагальна потреба у здійсненні закупівлі у зв’язку з виникненням особливих економічних чи соціальних обставин, яка унеможливлює дотримання замовниками строків для проведення тендеру. Слід зазначити, що КНП КМР "Міська лікарня №7" була визнана закладом охорони здоров’я, який надає стаціонарну медичну допомогу пацієнтам з гострою респіраторною хворобою COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2. Але при проведенні процедури закупівлі тендерний комітет не керувався Порядком проведення закупівель товарів, робіт і послуг, необхідних для здійснення заходів, спрямованих на запобігання виникненню та поширенню, локалізацію та ліквідацію спалахів, епідемій та пандемій коронавірусної хвороби (COVID-19) на території України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 20.03.2020 № 225 (в редакції постанови Кабінету Міністрів України від 29 березня 2020 р. № 248).Лише через неможливість дотримання замовником строків для проведення тендеру та з метою недопущення припинення електропостачання та для забезпечення повноцінного функціонування госпітальної бази була застосована переговорна процедура закупівлі.

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2020-05-19 12:40:15

про надання пояснень

У межах проведення моніторингу закупівлі за ДК 021:2015: 09310000-5 Електрична енергія (електрична енергія) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2020-04-28-000638-b) відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» постала потреба в отриманні пояснень.
В поясненні від 19.05.2020 зазначено, що при проведенні процедури закупівлі тендерний комітет Замовника не керувався Порядком проведення закупівель товарів, робіт і послуг, необхідних для здійснення заходів, спрямованих на запобігання виникненню та поширенню, локалізацію та ліквідацію спалахів, епідемій та пандемій коронавірусної хвороби (COVID-19) на території України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 20.03.2020 № 225 (в редакції постанови Кабінету Міністрів України від 29 березня 2020 р. № 248).
При цьому, стаття 35 «Проведення конкурентного діалогу» Закону про публічні закупівлі, на яку посилається Замовник, також не має відношення до переговорної процедури закупівлі.
Відповідно до пункту 2 частини 1 статті 32 Закону Замовник відміняє тендер у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень, які неможливо усунути.
Чому Замовником при проведенні переговорної процедури закупівлі обрано статтю 35 «Проведення конкурентного діалогу» Закону?
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2020-05-19 13:41:45

UA-2020-04-28-000638-b_ Про надання пояснень

При оприлюдненні оголошення про проведення закупівлі за ДК 021:2015: 09310000-5 Електрична енергія (електрична енергія) UA-2020-04-28-000638-b Замовник дійсно посилається на ст 35 Закону про публічні закупівлі через те, що при оприлюдненні оголошення в системі електронній системі закупівель Prozorro була відсутня технічна можливість посилання на ст 40.п2 Закону в редакції від 19.12.2019 року. При зверненні до представників технічної підтримки електронної системі закупівель Prozorro була отримана інформація про те, що система не повністю адаптована під вимоги нового закону та не всі зміни були до неї внесені. Через це, в протоколі про застосування переговорної процедури закупівлі Замовник при посиланні на статтю Закону вказав повністю пунк Закону про закупівлі, маючи на увазі не проведення конкурентного діалогу, а виникнення нагальної потреби у здійсненні закупівлі

Надання інформації про усунення порушення замовником

Прийнявши до уваги висновок Східного офісу Держаудитслужби щодо зобов’язання здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі», зокрема вжити заходів щодо розірвання договору про закупівлю електричної енергії у постачальника універсальних послуг від 04.05.2020 №2500000690 та відповідно до частини восьмої статті 8 Закону «Про публічні закупівлі» протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень Тендерний комітет Комунального некомерційного підприємства Кам’янської міської ради «Міська лікарня №7» повідомляє, що листом № 01-17/734-20 від 09.06.2020 року постачальника універсальних послуг було попереджено про намір розірвання договору. Однак згідно п. 9.1 договору про закупівлю електричної енергії у постачальника універсальних послуг від 04.05.2020 №2500000690 споживач має право в будь-який час змінити електропостачальника шляхом укладення нового договору про постачання електричної енергії з новим електропостачальником принаймні за 21 календарний день до такої зміни, вказавши дату або період такої зміни (початок дії нового договору про постачання електричної енергії).

2020-06-09 10:52:49


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 01 червня 2020
Кінцевий строк оскарження: 16 червня 2020

Порушення виявлено

  1. Порушення законодавства в частині неправомірного обрання та застосування процедури закупівлі
  2. Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДНІПРОВСЬКІ ЕНЕРГЕТИЧНІ ПОСЛУГИ"
#42082379
Переможець 1 705 104,87
UAH з ПДВ
28 квітня 2020 10:55

Документи

28 квітня 2020 10:55
Електронний підпис
28 квітня 2020 10:55
Протокол 21.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 28 квітня 2020 10:55

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДНІПРОВСЬКІ ЕНЕРГЕТИЧНІ ПОСЛУГИ"
#42082379
1 705 104,87
UAH з ПДВ
Документи

Документи

28 квітня 2020 10:55
Електронний підпис
28 квітня 2020 10:55
Протокол 21.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
09 вересня 2020 09:17
Висновок.pdf укладений
09 вересня 2020 09:15
Електронний підпис зміни до договору
06 липня 2020 12:58
Додаткова угода 2.pdf зміни до договору
06 липня 2020 12:58
Електронний підпис зміни до договору
06 липня 2020 12:57
Протокол засідання 22 від 08.05.2020.pdf зміни до договору
08 травня 2020 13:19
Електронний підпис зміни до договору
06 травня 2020 13:38
Додаткова угода 1.pdf зміни до договору
06 травня 2020 13:37
Електронний підпис укладений
04 травня 2020 13:45
Додаток 2.pdf укладений
04 травня 2020 13:44
Договор №2500000690.pdf укладений
04 травня 2020 13:44

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
06 травня 2020
Дата публікації змін до договору:
06 травня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Номер договору про закупівлю: 2500000690
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
06 травня 2020
Дата публікації змін до договору:
06 липня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі
Номер договору про закупівлю: 2500000690
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
06 липня 2020
Дата публікації змін до договору:
06 липня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Номер договору про закупівлю: 2500000690
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 01 травня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 248 637,82
UAH (в тому числі ПДВ 41 439,63 UAH)
Причини розірвання договору: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» Східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі», зокрема вжити заходів щодо розірвання договору