Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Обслуговування і супровід програмного продукту "Smart" і бази даних
Очікувана вартість
54 000,00 UAH
UA-2020-04-28-000366-b 015ebc906c004df4afba64e3384e4c64
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Марія Радчук

+380969720575 radcukmaria253@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 28 квітня 2020
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне підприємство "Рівненський обласний центр служби крові" Рівненської обласної ради
Код ЄДРПОУ: 02000079
Вебсайт: http://rospk.communal.rv.ua
Місцезнаходження: 33014, Україна , Рівненська обл., м. Рівне, вул. Степана Бандери, 31
Контактна особа: Марія Радчук
+380969720575
radcukmaria253@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:72510000-3: Управлінські послуги, пов’язані з комп’ютерними технологіями


Обслуговування і супровід програмного продукту "Smart" і бази даних
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Обслуговування і супровід програмного продукту "Smart" і бази даних (власні кошти)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 33014, Україна, Рівненська область, місто Рівне, вул. Степана Бандери, 31
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 72510000-3 — Управлінські послуги, пов’язані з комп’ютерними технологіями

Тендерна документація

28 квітня 2020 10:11
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-04-29-000016 ● 3899fb244d5945f6a5f638ca3f6f0cf9
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 29 квітня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 29 квітня 2020 12:25
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В РІВНЕНСЬКІЙ ОБЛАСТІ

Н А К А З

29.04.2020 № 28

м. Рівне

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 187,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до Додатку 1, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у Додатку 1 до цього наказу.

Начальник управління Анатолій КАРП’ЮК

Додаток 1 до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області від 29.04.2020 № 28.

Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
1. UA-2020-04-28-000366-а. 28.04.2020. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненній в електронній системі закупівель

Начальник відділу контролю у сфері закупівель Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області


Віктор ГРИГОРУК

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2020-04-29 14:32:18

Запит про надання пояснень

У межах проведення моніторингу закупівлі послуг «Обслуговування і супровід програмного продукту «Smart» і бази даних», (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2020-04-28-000366-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень з питань.
Під час проведення моніторингу встановлено, що в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro оприлюднено звіт № UA-2020-04-28-000366-b, про укладений договір з Товариством з обмеженою відповідальністю «РД СОФТ» на обслуговування і супровід програмного продукту «Smart» і бази даних згідно ДК 021:2015: 72510000-3-Управлінські послуги, пов’язані з комп’ютерними технологіями за предметом закупівлі «послуги» вартістю 54000,00 гривень.
При цьому пунктом 3 частини першої статті 3 Закону визначено, що Закон застосовується до Замовників, визначених частиною першою статті 2 цього Закону, які здійснюють спрощені закупівлі відповідно до цього Закону та/або укладають договори без використання електронної системи відповідно до частини другої цієї статті. Крім того, згідно частини десятої статті 3 Закону забороняється придбання товарів, робіт і послуг до/без проведення процедур закупівель/спрощених закупівель, визначених цим Законом, та укладання договорів про закупівлю, які передбачають оплату замовників товарів, робіт і послуг до/без проведення процедур закупівель/спрощених закупівель, визначених цим Законом.
Згідно пункту 28 частини першої статті 1 спрощена закупівля – придбання замовників товарів, робіт і послуг, вартість яких дорівнює або перевищує 50 тисяч гривень та є меншою за вартість, що встановлена у пунктах 1 і 2 частини першої статті 3 цього Закону.
З огляду на викладене, обґрунтуйте підстави проведення вищевказаної закупівлі в порушенні пункту 3 частини першої та частини десятої статті 3 Закону.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень просимо долучити їх документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2020-04-30 12:22:43

Пояснення

27.04.2020 року нами було укладено договір №123/20 з ТОВ "РД СОФТ" на суму 54000,00 грн, тому що послуга, яка є предметом даного договору, може бути надана виключно ТОВ "РД СОФТ", оскільки обслуговування донорської програми "Smart" і бази даних є специфічною послугою. Даною програмою та її обслуговуванням підприємство користується з 2019 року.
У зв’язку із неможливістю усунення порушень зобов’язуємось цейдоговір розірвати шляхом укладання додаткової угоди.

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2020-05-04 10:34:43

Запит про надання пояснень

Під час проведення моніторингу встановлено, що в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro оприлюднено звіт № UA-2020-04-28-000366-b, про укладений договір з Товариством з обмеженою відповідальністю «РД СОФТ» на обслуговування і супровід програмного продукту «Smart» і бази даних згідно ДК 021:2015: 72510000-3-Управлінські послуги, пов’язані з комп’ютерними технологіями за предметом закупівлі «послуги» вартістю 54000,00 гривень.
Просимо надати інформацію, чи відображено вищезазначену закупівлю відповідно до частини першої статті 4 Закону в річному плані закупівель на 2020 рік, додатку до річного плану на 2020 рік? Вкажіть дату та номер за яким оприлюднено зазначену інформацію на веб-порталі Уповноваженого органу.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень просимо долучити їх документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2020-05-04 11:51:14

Пояснення

24 січня 2020 року нами було внесено в додаток до річного плану закупівель на 2020 рік суму 18000,00 грн. на 1 квартал 2020 року. 15 квітня 2020 року було внесено зміни до додатку до річного плану закупівель на 2020 рік доплюсовано до 18000.00грн ще 54000,00 грн на три наступні квартали і оприлюднена сума 72000,00 на рік. Зобов’язуємось внести зміни в річний план закупівель на суму 54000,00

Надання інформації про усунення порушення замовником

Нами розірвано договір №123/20 від 27.04.2020 року шляхом укладання додаткової угоди .

2020-05-06 08:37:24


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 05 травня 2020
Кінцевий строк оскарження: 20 травня 2020

Порушення виявлено

  1. Порушення законодавства в частині неправомірного обрання та застосування процедури закупівлі

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РД СОФТ"
#38280070
Переможець 54 000,00
UAH
28 квітня 2020 10:11

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
06 травня 2020 08:31
Додаткова угода РД СОФТ.pdf укладений
06 травня 2020 08:29
Електронний підпис укладений
28 квітня 2020 10:18
РД СОФТ.pdf укладений
28 квітня 2020 10:14

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Обслуговування і супровід програмного продукту "Smart" і бази даних (власні кошти) 1 послуга 54 000,00
UAH

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 27 квітня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 0
Причини розірвання договору: У зв’язку із неможливістю усунення порушень законодавства