Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне підприємство "Рівненський обласний центр служби крові" Рівненської обласної ради |
Код ЄДРПОУ: | 02000079 |
Вебсайт: | http://rospk.communal.rv.ua |
Місцезнаходження: | 33014, Україна , Рівненська обл., м. Рівне, вул. Степана Бандери, 31 |
Контактна особа: |
Марія Радчук +380969720575 radcukmaria253@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:72510000-3: Управлінські послуги, пов’язані з комп’ютерними технологіями
Тендерна документація
28 квітня 2020 10:11 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2020-04-29-000016 ● 3899fb244d5945f6a5f638ca3f6f0cf9
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 29 квітня 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 29 квітня 2020 12:25 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В РІВНЕНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
29.04.2020 № 28
м. Рівне
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 187,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до Додатку 1, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у Додатку 1 до цього наказу.
Начальник управління Анатолій КАРП’ЮК
Додаток 1 до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області від 29.04.2020 № 28.
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
1. UA-2020-04-28-000366-а. 28.04.2020. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненній в електронній системі закупівель
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області
Віктор ГРИГОРУК
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2020-04-29 14:32:18
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі послуг «Обслуговування і супровід програмного продукту «Smart» і бази даних», (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2020-04-28-000366-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень з питань.
Під час проведення моніторингу встановлено, що в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro оприлюднено звіт № UA-2020-04-28-000366-b, про укладений договір з Товариством з обмеженою відповідальністю «РД СОФТ» на обслуговування і супровід програмного продукту «Smart» і бази даних згідно ДК 021:2015: 72510000-3-Управлінські послуги, пов’язані з комп’ютерними технологіями за предметом закупівлі «послуги» вартістю 54000,00 гривень.
При цьому пунктом 3 частини першої статті 3 Закону визначено, що Закон застосовується до Замовників, визначених частиною першою статті 2 цього Закону, які здійснюють спрощені закупівлі відповідно до цього Закону та/або укладають договори без використання електронної системи відповідно до частини другої цієї статті. Крім того, згідно частини десятої статті 3 Закону забороняється придбання товарів, робіт і послуг до/без проведення процедур закупівель/спрощених закупівель, визначених цим Законом, та укладання договорів про закупівлю, які передбачають оплату замовників товарів, робіт і послуг до/без проведення процедур закупівель/спрощених закупівель, визначених цим Законом.
Згідно пункту 28 частини першої статті 1 спрощена закупівля – придбання замовників товарів, робіт і послуг, вартість яких дорівнює або перевищує 50 тисяч гривень та є меншою за вартість, що встановлена у пунктах 1 і 2 частини першої статті 3 цього Закону.
З огляду на викладене, обґрунтуйте підстави проведення вищевказаної закупівлі в порушенні пункту 3 частини першої та частини десятої статті 3 Закону.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень просимо долучити їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2020-04-30 12:22:43
Пояснення
27.04.2020 року нами було укладено договір №123/20 з ТОВ "РД СОФТ" на суму 54000,00 грн, тому що послуга, яка є предметом даного договору, може бути надана виключно ТОВ "РД СОФТ", оскільки обслуговування донорської програми "Smart" і бази даних є специфічною послугою. Даною програмою та її обслуговуванням підприємство користується з 2019 року.
У зв’язку із неможливістю усунення порушень зобов’язуємось цейдоговір розірвати шляхом укладання додаткової угоди.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2020-05-04 10:34:43
Запит про надання пояснень
Під час проведення моніторингу встановлено, що в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro оприлюднено звіт № UA-2020-04-28-000366-b, про укладений договір з Товариством з обмеженою відповідальністю «РД СОФТ» на обслуговування і супровід програмного продукту «Smart» і бази даних згідно ДК 021:2015: 72510000-3-Управлінські послуги, пов’язані з комп’ютерними технологіями за предметом закупівлі «послуги» вартістю 54000,00 гривень.
Просимо надати інформацію, чи відображено вищезазначену закупівлю відповідно до частини першої статті 4 Закону в річному плані закупівель на 2020 рік, додатку до річного плану на 2020 рік? Вкажіть дату та номер за яким оприлюднено зазначену інформацію на веб-порталі Уповноваженого органу.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень просимо долучити їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2020-05-04 11:51:14
Пояснення
24 січня 2020 року нами було внесено в додаток до річного плану закупівель на 2020 рік суму 18000,00 грн. на 1 квартал 2020 року. 15 квітня 2020 року було внесено зміни до додатку до річного плану закупівель на 2020 рік доплюсовано до 18000.00грн ще 54000,00 грн на три наступні квартали і оприлюднена сума 72000,00 на рік. Зобов’язуємось внести зміни в річний план закупівель на суму 54000,00
Надання інформації про усунення порушення замовником
Нами розірвано договір №123/20 від 27.04.2020 року шляхом укладання додаткової угоди .
2020-05-06 08:37:24
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 05 травня 2020 |
Кінцевий строк оскарження: | 20 травня 2020 |
Порушення виявлено
- Порушення законодавства в частині неправомірного обрання та застосування процедури закупівлі
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РД СОФТ" #38280070 |
Переможець |
54 000,00
UAH
|
28 квітня 2020 10:11
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
06 травня 2020 08:31
|
Додаткова угода РД СОФТ.pdf | укладений |
06 травня 2020 08:29
|
Електронний підпис | укладений |
28 квітня 2020 10:18
|
РД СОФТ.pdf | укладений |
28 квітня 2020 10:14
|
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Обслуговування і супровід програмного продукту "Smart" і бази даних (власні кошти) | 1 | послуга |
54 000,00
UAH
|