Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт покрівлі житлового будинку за адресою: вул. Щербаківського Данила, 31-Б у Шевченківському районі м. Києва
Очікувана вартість
337 400,00 UAH
UA-2020-04-28-000335-a 1a014079339f46bbbb45cac996ac69f8
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Мельнік Олена Вадимівна

380970167296 ukbshrda@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління містобудування, архітектури та землекористування Шевченківської районної в місті Києві державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 37470154
Вебсайт: http://shev.gov.ua
Місцезнаходження: 01030, Україна , Київська обл., Київ, вул.Богдана Хмельницького,24
Контактна особа: Мельнік Олена Вадимівна
380970167296
ukbshrda@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 28 квітня 2020 10:38
Звернення за роз’ясненнями: до 04 травня 2020 18:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 07 травня 2020 18:00
Очікувана вартість: 337 400,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 687,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


відповідно технічному завданню (Додаток 3) документації
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт покрівлі житлового будинку за адресою: вул. Щербаківського Данила, 31-Б у Шевченківському районі м. Києва
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03062, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Щербаківського Данила, 31-Б
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт після підписання акту здачі приймання виконаних робіт при наявності відповідного фінансування Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

п.6 Документації
Дата подання: 30 квітня 2020 15:07
Дата відповіді: 04 травня 2020 17:32
В п. 6 Документації написано, що договори підряду та акти виконаних робіт надаються за вимогою Замовника. Зважаючі на інші вимоги цього пункту Документації можлисо Ви мали на увазі копію паспорту та коду уповноваженої особи?
Відповідь: Так копія паспорту та коду уповноваженої особи
Кошторис
Дата подання: 30 квітня 2020 16:21
Дата відповіді: 04 травня 2020 17:31
Доброго дня. Надайте, будь-ласка роз'яснення щодо косторисної документації яку необхідно надати, а саме: 1) Договірна ціна тверда чи динамічна? 2) В додатку (тех завдання) зазначено, що Замовник оплачує експертизу кошторисної документації. Визначте чітко, які витрати входять до зведеного розрахунку, а які до договірної ціни. Пропозиція подається по договірній ціні?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Ціна тверда. В докуметації прописано що в договірну ціну не входить вартість експертизита функції Замовника(+технагляд). тільки ціна підрядника. Тілька Договірна ціна , зведений не потрібно

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-04-28-000335-a.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ ТПФ "ТЕРРА"-С, Код ЄДРПОУ:21614309
Дата подання: 30 квітня 2020 12:34
Сертифікат ISO 9001
П. 11 Документації вимагає надання копії діючого сертифікату щодо підтвердження, системи управління якості. Вимоги ДСТУ ISO 9001:2015. Доводимо до вашого відома, що серія стандартів ISO 9001 не є обов'язковою. Це система добровільної сертифікації та носить рекомендаційний характер. Вимога надання сертифікату ISO 9001 є дискримінаційною. На підставі п. 5 ст. 14 ЗУ "Про публічні закупівлі" вимагаємо видалити дану вимогу з документації.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
04 травня 2020 17:51
Не є діскриміційна данна вимога , отримати сертифікат може кожен підприємець, Для отримання сертифікату ISO 9001 організація має показати свою спроможність відповідати нормативним вимогам, ефективно застосовувати систему та організовувати свою роботу для задоволення потреб замовника.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 07 травня 2020 18:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "БУДІВЕЛЬНИЙ АЛЬЯНС ВАЙНСТОУНБУД" 337 110,00
UAH з ПДВ
337 110,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

05 травня 2020 16:57
11 Сертифікат ISO.pdf
05 травня 2020 16:57
8 Сертифікат Волинець.pdf
05 травня 2020 16:57
10 Ліцензія.PDF
05 травня 2020 16:57
14 Проект договору.pdf
05 травня 2020 16:57
10 Ліцензія види.PDF
05 травня 2020 16:57
12 Гарантія 24 міс.pdf
05 травня 2020 16:57
20 Аналогічні договори.pdf
05 травня 2020 16:57
3 Модельний статут.pdf
05 травня 2020 16:57
1 Витяг ПДВ ТОВ БАВ.pdf
05 травня 2020 16:57
9-1 Щерб 31-б.jpg
05 травня 2020 16:57
9-2 31б.jpg
05 травня 2020 16:57
9-3 31б.jpg
05 травня 2020 16:57
18 ПЦ Щерб 31-б.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "БУДІВЕЛЬНИЙ АЛЬЯНС ВАЙНСТОУНБУД"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "БУДІВЕЛЬНИЙ АЛЬЯНС ВАЙНСТОУНБУД"
#43386694
Переможець 337 110,00
UAH з ПДВ
08 травня 2020 12:11

Документи

08 травня 2020 12:07
Протокол 101.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 08 травня 2020 12:11

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "БУДІВЕЛЬНИЙ АЛЬЯНС ВАЙНСТОУНБУД"
#43386694
337 110,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

08 травня 2020 12:07
Протокол 101.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
14 серпня 2020 11:20
Електронний підпис укладений
21 травня 2020 16:24
Додатки до дог70.pdf укладений
21 травня 2020 16:23
Електронний підпис укладений
21 травня 2020 16:22
Дог В70.pdf укладений
21 травня 2020 16:22

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 21 травня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 337 110,00
UAH (в тому числі ПДВ 56 185,00 UAH)