Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Поточний ремонт міської амбулаторії загальної практики - сімейної медицини КНП "Нижньосірогозький ЦПМСД"
Очікувана вартість
437 296,00 UAH
UA-2020-04-28-000128-c 507c100551104ecd8e0e21bf58a93990
Відкриті торги    Торги відмінено    Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Кутіщева Олена Леонідівна

+380554022142 ns.centr@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприемство Нижньосірогозький центр первинної медико-санітарної допомоги
Код ЄДРПОУ: 37949226
Місцезнаходження: 74701, Україна , Херсонська обл., смт Нижні Сірогози, вул.Таврійська 1
Контактна особа: Кутіщева Олена Леонідівна
+380554022142
ns.centr@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 28 квітня 2020 10:11
Звернення за роз’ясненнями: до 03 травня 2020 10:15
Оскарження умов закупівлі: до 09 травня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 13 травня 2020 10:15
Початок аукціону: 14 травня 2020 13:16
Очікувана вартість: 437 296,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 4 373,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45450000-6: Інші завершальні будівельні роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Поточний ремонт міської амбулаторії загальної практики - сімейної медицини КНП "Нижньосірогозький ЦПМСД"
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 74701, Україна, Херсонська область, смт Нижні Сірогози, вул. Таврійська, 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 90 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
28 квітня 2020 10:33
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
28 квітня 2020 10:11
ТД поточ рем..doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Технічне завдання
Дата подання: 28 квітня 2020 10:37
Дата відповіді: 30 квітня 2020 10:40
Технічне завдання буде?
Відповідь: Додаток 2 до тендерної документації.
Аванс
Дата подання: 28 квітня 2020 16:35
Дата відповіді: 30 квітня 2020 10:44
Добрий день. Передбачений аванс? Або оплата послуг здійснюється після виконання робіт 100%? Дакуємо.
Відповідь: Здійснення оплати планується після повного виконання робіт протягом 90 календарних днів, та за умови наявного фінансування.
Технічне завдання
Дата подання: 02 травня 2020 21:13
Дата відповіді: 06 травня 2020 13:48
Добрий день. Уточніть будь ласка кількість дверей. Згідно техзавданню 1,5
Відповідь: 1
Тендерна документація
Дата подання: 02 травня 2020 22:25
Дата відповіді: 06 травня 2020 13:53
Доброго дня. Під час вивчення тендерної документації виникли такі питання: 1.Не зовсім зрозуміло кінцевий строк подання тенд. ропозицій згідно розд.IV п.1 - до 15:00 17.04.2020р, якщо прийом пропозицій до 13.05.20р, а аукціон відбудеться 14.05.20р. 2.До довідки з працівниками додавати додаткові документи про прийняття на роботу працівника чи цивільно-правову угоду? 3.До аналогічних договорів, додавати відомості та акти? 4.У проекті договору заповнювати всі "пробіли" (про учасника, п 1.1, п 1.3, п 3.1, р14) чи тільки дані про учасника, п 3.1, р14? 5.В розділі III в пункті 1 є пукт про надання документів підтвердження забезпечення тендерної пропозиції, але тендерне забезпечення пропозиції не вимагається тендерною документацією. 6.Тендерна пропозиція вважається дійсною протягом 90 календарних чи робочих днів? 7.Чи можуть учасником, бути подані інші документи, які на його думку можуть полегшити проведення розгляду тендерних пропозицій? 8.Чи потрібно подавати документи (виписка та/або витяг) з ЄДР юридичних осіб, фізичних-осіб підпр. та громадських формувань? Якщо так, то якої давнини має бути документ (витяг)? Дякую за увагу та за вашу відповідь заздалегіть! З повагою, учасник.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: прийом пропозицій до 13.05.20р, а аукціон відбудеться 14.05.20р.
До довідки з працівниками додавати додаткові документи про прийняття на роботу працівника чи цивільно-правову угоду
.До аналогічних договорів, додавати відомості та акти
.У проекті договору заповнювати всі "пробіли"
тендерне забезпечення пропозиції не вимагається
Тендерна пропозиція вважається дійсною протягом 90 календарних днів
потрібно подавати документи (виписка та/або витяг) з ЄДР
Розгорнути всі запитання: 4 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-04-28-000128-c.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ФОП "ШЕВЧЕНКО МИКОЛА ОЛЕКСАНДРОВИЧ", Код ЄДРПОУ:2139804814
Дата подання: 02 червня 2020 15:10
Необхідність відміни ПРОТОКОЛА № 3/01/06.2020 про відхилення тендерної пропозиції учасника ФОП Шевченко М.О.
Відповідальна особа без імені і прізвища ,в цинічній формі,винесла рішення про відхилення тендерної пропозиції учасника ФОП Шевченко М.О,чим грубо порушила Закон України "Про публічні закупівлї". 1. Учаснику не було надано право використати 24 години,для виправлення деяких неточностей в тендерній документації,а саме надання повного переліку сканкопій сторінок паспорта Учасника,хоча в своїх кваліфікаційних вимогах,Замовник не прописав вимогу про надання сканкопій усих сторінок паспорта,включаючи і обгортку Тому відхилення ТП ФОП Шевченко М.О.за цією ознакою, грубо порушує права Учасника ФОП Шевченко М.О 2. Не надання цінової пропозиції по результатам аукціону,також не можна розглядати,як причину відхилення,т.як в Тендерній документації Замовника,прописано,що онрвлену Тендерну пропозицію по результатам аукціону викладає переможець,на протязі 5 днів після публікації повідомлення про намір підписати договір.Тому тендерну пропозицію ФОП Шевченко М.О і за цією ознакою,.відхилено з грубими порушеннями ЗУ "Про публічні закупівлі" Тим більш,що в період кваліфікації Учасника,можливість прикріпити нові документи,заблокована, При відсутності необхідної реакціїї відповідальної особи,наступним кроком буде подання скарги до АМКУ.З повагою ФОП Шевченко М.О.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
05 червня 2020 15:19
Вимогу не задоволено через значне недолучення документів.
Номер вимоги: UA-2020-04-28-000128-c.a4
Статус:
Очікує розгляду
Учасник: ФОП "ШЕВЧЕНКО МИКОЛА ОЛЕКСАНДРОВИЧ", Код ЄДРПОУ:2139804814
Дата подання: 28 червня 2020 20:53
Необхідність відміни рішення уповноваженої особи про визнання переможцем ФОП Голобородько О.Ю,та скасування протоколу про намір укласти договір від 18.06.20.
Неприхована дискримінація учасників закупівлі,та просування свого ВИКОНАВЦЯ
)
Рішення замовника: Очікується

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2020-04-28-000128-c.b2
Статус:
Скасовано
Скаржник: ФОП "ШЕВЧЕНКО МИКОЛА ОЛЕКСАНДРОВИЧ", Код ЄДРПОУ:2139804814
Скасування рішення відповідальної особи про відхилення тендерної пропозиції ФОП Шевченко М.О.
Відповідальна особа винесла рішення про відхилення тендерної пропозиції учасника ФОП Шевченко М.О,чим грубо порушила Закон України "Про публічні закупівлі". 1. Учаснику не було надано право використати 24 години,для виправлення деяких неточностей в тендерній документації,а саме надання сканкопій усіх сторінок паспорта Учасника,хоча в своїх кваліфікаційних вимогах,Замовник не прописав таку вимогу. Тому відхилення ТП ФОП Шевченко М.О.за цією ознакою, грубо порушує права Учасника ФОП Шевченко М.О 2. Не надання цінової пропозиції по результатам аукціону,також не можна розглядати,як причину відхилення,т.як в Тендерній документації Замовника,прописано,що оновлену Тендерну пропозицію по результатам аукціону викладає переможець,на протязі 5 днів після публікації повідомлення про намір підписати договір.Тому тендерну пропозицію ФОП Шевченко М.О і за цією ознакою,.відхилено з грубими порушеннями ЗУ "Про публічні закупівлі" Тим більш,що в період кваліфікації Учасника,можливість прикріпити нові документи,заблокована.Враховуючи вищесказане,Учасник ФОП Шевченко М.О.,звертається до постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення у сфері публічних закупівель:1.Прийняти скаргу до свого провадження; 2.Зобовязати відповідальну особу скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції ФОП Шевченко М.О.код ЄДРПОУ:2139804814 за процедурою закупівлі Поточний ремонт міської амбулаторії загальної практики - сімейної медицини КНП "Нижньосірогозький ЦПМСД"(ДК 021:2015: 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи) ,оголошення про проведення якої ,оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за ID: UA-2020-04-28-000128-c
Розгорнути Згорнути
Документи
Причина: Період оскарження закінчився
Номер скарги: UA-2020-04-28-000128-c.a3
Статус:
Скасовано
Скаржник: ФОП "ШЕВЧЕНКО МИКОЛА ОЛЕКСАНДРОВИЧ", Код ЄДРПОУ:2139804814
Необхідність відміни рішення уповноваженої особи про визнання переможцем ФОП Голобородько О.Ю,та скасування протоколу про намір укласти договір від 18.06.20.
Дискримінація учасників ,та протягування потрібного виконавця.
Документи
Причина: Період оскарження закінчився

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-07-03-000004 ● 6c5b59bb0719445d8600a36ae5132298
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Дані автоматичних індикаторів ризиків
    2. Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 03 липня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 03 липня 2020 13:32
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХЕРСОНСЬКІЙ ОБЛАСТІ

Н А К А З

03.07.2020 № 123

Херсон

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8

НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівлі ID: UA-2020-04-28-000128-c.
Підставою для здійснення моніторингу закупівлі є:
- дані автоматичних індикаторів ризиків;
- інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 Закону України «Про публічні закупівлі».
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівлі, зазначеної у пункті 1 цього наказу.

Начальник управління Дмитро КРУКОВСЬКИЙ

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2020-07-03 14:43:41

Запит Замовнику на пояснення

У межах проведення моніторингу закупівлі поточного ремонту міської амбулаторії загальної практики - сімейної медицини КНП «Нижньосірогозький ЦПМСД», що проводить Комунальне некомерційне підприемство Нижньосірогозький центр первинної медико-санітарної допомоги (далі – Замовник) за номером №UA-2020-04-28-000128-c та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6, пункту 7 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, виникла потреба в отриманні пояснень та копій підтверджуючих документів:

1. Чому Вами не розміщено повідомлення з вимогою про усунення ФОП «ШЕВЧЕНКО МИКОЛА ОЛЕКСАНДРОВИЧ» невідповідностей в пропозиції вимогам тендерної документації?
2. Чому розміщені повідомлення з вимогами про усунення порушень до ТОВ «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «БУДЕЛІТСТАНДАРТ», ТОВ «Науково виробниче підприємство «Гелион», ФОП «КАФКА ЄВГЕНІЙ АРНОЛЬДОВИЧ», ФОП «ГОЛОБОРОДЬКО ОЛЕКСІЙ ЮРІЙОВИЧ» не містять інформації:
- з посиланням на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності;
- з переліком інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей?
3. Просимо вказати посилання на пункти тендерної документації якими встановлено вимоги:
- тендерна пропозиція (згідно додатку 3) повинна відповідати ціні аукціону;
- договірна ціна повинна відповідати цині аукціону;
- копія паспарту підписанта повинна містити всі сторінки.
4. Просимо надати повну інформацію щодо встановлених невідповідностей пропозицій поданих ТОВ «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «БУДЕЛІТСТАНДАРТ», ТОВ «Науково виробниче підприємство «Гелион», ФОП «ШЕВЧЕНКО МИКОЛА ОЛЕКСАНДРОВИЧ», ФОП «КАФКА ЄВГЕНІЙ АРНОЛЬДОВИЧ» встановленим вимогам тендерної документації, які є на Вашу думку підставами для їх відхилення.

Пояснення та скановані копії підтверджуючих документів необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.

Відповіді ще немає

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2020-07-16 10:28:18

Наказ про зупинення рішення про початок моніторингу закупівлі

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХЕРСОНСЬКІЙ ОБЛАСТІ

Н А К А З

16.07.2019 № 131

Херсон

Про зупинення рішення
про початок моніторингу закупівлі

З огляду на розміщення суб’єктом оскарження скарги за номером UA-2020-04-28-000128-c.c5 в електронній системі закупівель, відповідно до частини тринадцятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8

НАКАЗУЮ:
1. Зупинити рішення про початок моніторингу закупівлі за унікальним номером оголошення про проведення процедури закупівлі UA-2020-04-28-000128-c (оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу 28 квітня 2020 року), прийняте наказом Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області від 03 липня 2020 року № 123«Про початок моніторингу закупівель», до моменту опублікування рішення органу оскарження.

Начальник управління Дмитро КРУКОВСЬКИЙ

Відповіді ще немає

Надання інформації про усунення порушення замовником

порушення виправлено

2020-12-15 14:20:01


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 06 серпня 2020
Кінцевий строк оскарження: 21 серпня 2020

Порушення виявлено

  1. Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
  2. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Ризики, що спрацювали

RISK2-17_2

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 14 травня 2020 14:01

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "БУДЕЛІТСТАНДАРТ" 369 000,00
UAH з ПДВ
268 999,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Науково виробниче підприємство "Гелион" 399 000,00
UAH з ПДВ
269 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "ШЕВЧЕНКО МИКОЛА ОЛЕКСАНДРОВИЧ" 387 000,00
UAH з ПДВ
363 590,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "КАФКА ЄВГЕНІЙ АРНОЛЬДОВИЧ " 410 000,00
UAH з ПДВ
363 600,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "ГОЛОБОРОДЬКО ОЛЕКСІЙ ЮРІЙОВИЧ" 417 937,00
UAH з ПДВ
417 937,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП "ЮРБУД" 428 098,00
UAH з ПДВ
428 098,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

20 травня 2020 19:13
Електронний підпис
20 травня 2020 19:11
Лист відгук від НГУ.pdf
20 травня 2020 19:11
Акт вик. робіт.pdf
20 травня 2020 18:55
1149.pdf
20 травня 2020 18:55
Пропозиція_1589986870.pdf
20 травня 2020 18:55
Кошторис.pdf
20 травня 2020 18:55
Деф акт.PDF
20 травня 2020 18:55
Аналог договір 2.PDF
20 травня 2020 18:55
Акт вик.робіт.PDF
20 травня 2020 18:55
Довідка-пояснення.pdf
13 травня 2020 09:49
Електронний підпис
13 травня 2020 09:43
Про мат тех базу.pdf
13 травня 2020 09:43
1147.pdf
13 травня 2020 09:43
output (7).pdf
13 травня 2020 09:43
1146.pdf
13 травня 2020 09:43
ОС.pdf
13 травня 2020 09:43
Гар лист.pdf
13 травня 2020 09:43
Пояснювальна записка.pdf
13 травня 2020 09:43
Погодження з умовами.pdf
13 травня 2020 09:43
Працівники.pdf
13 травня 2020 09:43
Загальні відомості.pdf
13 травня 2020 09:43
Гар. лист 17.pdf
13 травня 2020 09:43
ДЦ.pdf
13 травня 2020 09:43
ДФ.pdf
13 травня 2020 09:43
Аналогічний договір.pdf
13 травня 2020 09:43
Фін. звіт за 2019 р.pdf
13 травня 2020 09:43
Т. завдання.pdf
13 травня 2020 09:43
Пропозиція.pdf
13 травня 2020 09:43
Лицензия ЗАВІРЕНА.pdf
13 травня 2020 09:43
Лист згода.pdf
13 травня 2020 09:43
Др.pdf
13 травня 2020 09:43
гар. лист.pdf
13 травня 2020 09:43
Гар. лист 1.pdf
13 травня 2020 09:43
Витяг ПДВ ЗАВІРЕНИЙ.pdf

Публічні документи

22 травня 2020 15:16
Електронний підпис
22 травня 2020 15:14
кошторис(оновлений)
22 травня 2020 15:14
довідка пояснення
13 травня 2020 00:35
Електронний підпис
13 травня 2020 00:29
ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ.pdf
13 травня 2020 00:29
Статут.pdf
13 травня 2020 00:29
ст 188.pdf
13 травня 2020 00:29
Протокол зборів.pdf
13 травня 2020 00:29
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ.pdf
13 травня 2020 00:29
паспорт9.jpg
13 травня 2020 00:29
паспорт8.jpg
13 травня 2020 00:29
паспорт7.jpg
13 травня 2020 00:29
паспорт6.jpg
13 травня 2020 00:29
паспорт5.jpg
13 травня 2020 00:29
паспорт4.jpg
13 травня 2020 00:29
паспорт3.jpg
13 травня 2020 00:29
паспорт2.jpg
13 травня 2020 00:29
паспорт 1.jpg
13 травня 2020 00:29
Ліцензія.pdf
13 травня 2020 00:29
лист субпідрядника 20_.pdf
13 травня 2020 00:29
Кошторис.pdf
13 травня 2020 00:29
ИНН.jpg
13 травня 2020 00:29
Довідка МВС.pdf
13 травня 2020 00:29
ДЕРЖСТАТ 2.pdf
13 травня 2020 00:28
Відомості з ЄДРПОУ.pdf
13 травня 2020 00:28
Витяг.pdf
13 травня 2020 00:28
Виписка.pdf
13 травня 2020 00:28
Аналогичный договор.pdf

Публічні документи

06 червня 2020 11:53
Електронний підпис
06 червня 2020 11:51
Пояснення.pdf
06 червня 2020 11:51
ДЦ.pdf
06 червня 2020 11:51
Пропозиція.pdf
06 червня 2020 11:51
Document_USR_1006660256.pdf
06 червня 2020 11:51
витяг ЕН.pdf
06 червня 2020 11:51
довідка МВС.pdf
13 травня 2020 01:57
Електронний підпис
13 травня 2020 01:47
паспорт.pdf
13 травня 2020 01:47
КОД_2314902335.PDF
13 травня 2020 01:47
ВИТЯГ_ЕН.PDF
13 травня 2020 01:47
витяг.pdf
13 травня 2020 01:47
виписка.pdf
13 травня 2020 01:47
16.pdf
13 травня 2020 01:47
15.pdf
13 травня 2020 01:47
14.pdf
13 травня 2020 01:47
13.pdf
13 травня 2020 01:47
12.pdf
13 травня 2020 01:47
11.pdf
13 травня 2020 01:47
10.pdf
13 травня 2020 01:47
9.pdf
13 травня 2020 01:47
8.pdf
13 травня 2020 01:47
7.pdf
13 травня 2020 01:47
6.pdf
13 травня 2020 01:47
5_договора.pdf
13 травня 2020 01:47
4.pdf
13 травня 2020 01:47
3.pdf
13 травня 2020 01:47
2.pdf
13 травня 2020 01:47
1.pdf

Публічні документи

17 червня 2020 15:18
Електронний підпис
17 червня 2020 15:17
Паспорт.pdf
17 червня 2020 15:17
Технична база 3.jpg
17 червня 2020 15:17
Технична база (2).jpg
17 червня 2020 15:17
Технычна база.pdf
17 червня 2020 15:17
Договорв ЦПХ.pdf
17 червня 2020 15:17
Акты.pdf
12 травня 2020 15:51
Електронний підпис
12 травня 2020 15:49
Документи ч.2.pdf
12 травня 2020 15:49
Документи ч.1.pdf

Публічні документи

13 травня 2020 08:24
Електронний підпис
13 травня 2020 07:39
Електронний підпис
13 травня 2020 07:38
35.Лист про печатку.pdf
13 травня 2020 07:38
32.Договірна ціна.pdf
13 травня 2020 07:38
28.Лист-згода (дод 7).pdf
13 травня 2020 07:38
23.Довідка до договору.pdf
13 травня 2020 07:38
3.Копія Статуту.pdf
13 травня 2020 07:38
1.Реєстр документів.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "БУДЕЛІТСТАНДАРТ"

ТОВ "Науково виробниче підприємство "Гелион"

ФОП "ШЕВЧЕНКО МИКОЛА ОЛЕКСАНДРОВИЧ"

ФОП "КАФКА ЄВГЕНІЙ АРНОЛЬДОВИЧ "

ФОП "ГОЛОБОРОДЬКО ОЛЕКСІЙ ЮРІЙОВИЧ"

ПП "ЮРБУД"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "БУДЕЛІТСТАНДАРТ"
#42884124
Відхилено 268 999,00
UAH з ПДВ
21 травня 2020 13:21
Вимога про усунення невідповідностей
до 21 травня 2020 06:53
ТОВ "Науково виробниче підприємство "Гелион"
#41843438
Відхилено 269 000,00
UAH з ПДВ
25 травня 2020 10:46
Вимога про усунення невідповідностей
до 23 травня 2020 10:00
ФОП "ШЕВЧЕНКО МИКОЛА ОЛЕКСАНДРОВИЧ"
#2139804814
Відхилено 363 590,00
UAH з ПДВ
02 червня 2020 08:31
ФОП "КАФКА ЄВГЕНІЙ АРНОЛЬДОВИЧ "
#2314902335
Відхилено 363 600,00
UAH з ПДВ
15 червня 2020 10:01
Вимога про усунення невідповідностей
до 06 червня 2020 16:41
ФОП "ГОЛОБОРОДЬКО ОЛЕКСІЙ ЮРІЙОВИЧ"
#2759906874
Очікує рішення 417 937,00
UAH з ПДВ
07 серпня 2020 08:45
ФОП "ГОЛОБОРОДЬКО ОЛЕКСІЙ ЮРІЙОВИЧ"
#2759906874
Рішення скасоване 417 937,00
UAH з ПДВ
07 серпня 2020 08:45
Вимога про усунення невідповідностей
до 18 червня 2020 12:35

Вимога про усунення невідповідностей

Просимо привести тендерну пропозицію до вимог тендерної документацій. 1. Пропозиція не відповідає цині аукціону 2. Договірна ціна не відповідає ціні аукціону.надано не вповному обсязі 3. Аналогічний договір не відповідає вимогам тендерної документації- 4. Надати обґрунтування аномально низької ціни тендерної пропозиції;

Документи

21 травня 2020 13:21
Електронний підпис

Вимога про усунення невідповідностей

Просимо привести тендерну пропозицію до вимог тендерної документацій. 1. Пропозиція не відповідає цині аукціону 2. Договірна ціна не відповідає ціні аукціону.надано не вповному обсязі 3. Надати обґрунтування аномально низької ціни тендерної пропозиції;

Документи

25 травня 2020 10:45
Електронний підпис

Документи

02 червня 2020 08:31
Електронний підпис
25 травня 2020 10:46
Звіт з ЄДР (припинено)

Вимога про усунення невідповідностей

1. Привести пропозицію до цині аукціону 2. Договірну ціну додати відповідно до ціні аукціону 3. надати обгрунтовані пояснення, чому аналогічний договір, що розміщено Регіональним центром з надання безоплатної вторинної правової допомоги у Миколаївській області має відмінності від зразка оприлюдненого Учасником, хоча за п. 11.2 даного договору повинен бути однаковим премірником, у прімірнику Учасника КБ-2 від 21.12.2019, а за підтвердженням Замовника 24.12.2019

Документи

15 червня 2020 10:00
Електронний підпис

Документи

Вимога про усунення невідповідностей

Привести пропозицію у відповідність аукціону Доопрацювати аналогічний договор, матеріально технічну базу Долучити всі сторінки паспорту підписанта

Інформація про відміну

Скасовано
Дата скасування відміни: 03 липня 2020 15:13
Причина відміни: неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель
Коментар щодо відміни: неможливості усунення порушень, що виникли
Документи:
03 липня 2020 15:12
ПРОТОКОЛ відміни.doc
Скасовано
Дата оприлюднення: 03 липня 2020 15:22
Кінець періоду оскарження: 14 липня 2020 00:00
Дата скасування відміни: 04 серпня 2020 11:10
Причина відміни: неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель
Коментар щодо відміни: неможливості усунення порушень, що виникли
Скарги:
Номер скарги: UA-2020-04-28-000128-c.c5
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ПП "ЮРБУД", Код ЄДРПОУ:40105954
Дата подання: 13 липня 2020 15:08
Скарга щодо скасування закупівлі
Про порушення законодавства у сфері публічних закупівель.
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 15 липня 2020 16:23
рішення від 15.07.2020 № 13677 +лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 15 липня 2020 16:23
рішення від 29.07.2020 №14620 .pdf
Дата публікації: 03 серпня 2020 21:29
Коментар замовника щодо усунення порушення: Ознайомлені з рішенням АМКУ
Дата виконання рішення замовником: 07 серпня 2020 08:43

Документи подані скаржником

13 липня 2020 15:15
img389.pdf

Документи подані замовником

20 липня 2020 08:52
пояснення
Виконано
Дата оприлюднення: 07 серпня 2020 10:24
Кінець періоду оскарження: 18 серпня 2020 00:00
Дата відміни: 18 серпня 2020 00:04
Причина відміни: неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель
Коментар щодо відміни: Порушено вимоги частини 16 статті 29 Закону.
Документи:
07 серпня 2020 10:24
Електронний підпис
07 серпня 2020 08:50
ПРОТОКОЛ відміни 2. doc.doc