Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги спеціалізованих автомобільних перевезень пасажирів за кодом CPV за ДК 021:2015 – «60130000-8» (Надання послуг регулярних спеціальних пасажирських перевезень)
Очікувана вартість
20 321,44 UAH
UA-2020-04-27-002557-b a13b63d4840f42188713337581cfced8
Закупівля без використання електронної системи    COVID-19    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Наталя Геник

+380343347571 tender_kolrada@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 27 квітня 2020
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Коломийська міська рада
Код ЄДРПОУ: 04054334
Вебсайт: http://kolrada.gov.ua/
Місцезнаходження: 78203, Україна , Івано-Франківська обл., м. Коломия, проспект Михайла Грушевського, 1
Контактна особа: Наталя Геник
+380343347571
tender_kolrada@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:60130000-8: Послуги спеціалізованих автомобільних перевезень пасажирів


Проведення закупівлі шляхом оприлюднення звіту про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель відповідно до Закону України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України, спрямованих на запобігання виникненню і поширенню коронавірусної хвороби (COVID-19)» №530 17.03.2020 (далі – Закон), Постанови Кабінету Міністрів України «Про деякі питання закупівлі товарів, робіт і послуг, необхідних для здійснення заходів, спрямованих на запобігання виникненню та поширенню, локалізацію та ліквідацію спалахів, епідемій та пандемій коронавірусної хвороби (COVID-19) на території України» від 20 березня 2020 р. № 225 в редакції постанови Кабінету Міністрів України від 29 березня 2020 №248. Передбачено надання послуг регулярних спеціальних пасажирських перевезень працівників до місць роботи критичної інфраструктури на період карантину (до 11 травня 2020 року) на спеціальному маршруті «АТП – Центральна районна лікарня-Княждвір» в кількості (обсязі) – 1 послуга на загальну очікувану вартість закупівлі – 20 321,44 грн. без ПДВ зі строком надання послуг по 10.05.2020 року.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Надання послуг регулярних спеціальних пасажирських перевезень
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 78203, Україна, Івано-Франківська область, Коломия, проспект Михайла Грушевського, 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 25 квітня 2020  —  10 травня 2020
ДК 021:2015: 60130000-8 — Послуги спеціалізованих автомобільних перевезень пасажирів

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Розрахунки за надані послуги здійснюються на підставі акту приймання-передачі наданих послуг протягом 30 календарних днів з моменту його підписання Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

27 квітня 2020 17:24
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ДОДАТКОВОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОЛОМИЙСЬКЕ АВТОТРАНСПОРТНЕ ПІДПРИЄМСТВО"
#03116996
Переможець 20 321,44
UAH
27 квітня 2020 17:25

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
29 квітня 2020 16:50
Додаткова угода 374.pdf укладений
29 квітня 2020 16:50
договір №363 Княждвір.pdf укладений
27 квітня 2020 17:27
Схема_Княждвiрс_кий_напрямок.PDF укладений
27 квітня 2020 17:27
Розрахунок7.pdf укладений
27 квітня 2020 17:27

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 25 квітня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 0
Причини розірвання договору: За згодою сторін