Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 – Будівництво спортивно-оздоровчого комплексу на території парку Перемоги в м. Нікополь по вул. Херсонська (ДК 021:2015:45300000-0 Будівельно-монтажні роботи)
Очікувана вартість
111 006 416,40 UAH
UA-2020-04-27-002549-b 218df4693d4a40d9af3d663f770bffad
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Кузнецова Юлія Станіславівна з питання по закупівлі робіт Гречко Юлія Генадіївна з питання по закупівлі товарів

+380563730123
+380563730108
grechko@adm.dp.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент капітального будівництва Дніпропетровської обласної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 04011650
Місцезнаходження: 49000, Україна , Дніпропетровська обл., Дніпро, вул. Старокозацька, 34
Контактна особа: Кузнецова Юлія Станіславівна з питання по закупівлі робіт Гречко Юлія Генадіївна з питання по закупівлі товарів
+380563730123,+380563730108
grechko@adm.dp.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 27 квітня 2020 17:22
Звернення за роз’ясненнями: до 15 травня 2020 12:00
Оскарження умов закупівлі: до 21 травня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 25 травня 2020 12:00
Початок аукціону: 26 травня 2020 11:50
Очікувана вартість: 111 006 416,40 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 555 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 550000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 – Будівництво спортивно-оздоровчого комплексу на території парку Перемоги в м. Нікополь по вул. Херсонська (ДК 021:2015:45300000-0 Будівельно-монтажні роботи)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 53200, Україна, Дніпропетровська область, м. Нікополь, вул. Херсонська
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 грудня 2021
ДК 021:2015: 45300000-0 — Будівельно-монтажні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Підписання договору Згідно постанови Кабінету Міністрів України від 27.12.2001р. №1764 «Про затвердження Порядку державного фінансування капітального будівництва» (зі змінами) та відповідно до Положення про здійснення попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються в поточному бюджетному періоді 2020 року, затвердженого наказом від 21.01.2020р. №23-ОД Аванс 10 Робочі 30
Виконання робіт Розрахунки за виконані роботи проводяться після надходження коштів з бюджету на розрахунковий рахунок Замовника для фінансування зазначених робіт та будуть здійснюватися на підставі акту здачі-приймання виконаних робіт по формі №КБ-2в, довідки про вартість виконаних будівельних робіт по формі №КБ-3 та рахунку на оплату робіт; проміжними платежами в міру виконання робіт. Пiсляоплата 10 Робочі 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
14 травня 2020 16:56
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
13 травня 2020 10:58
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
04 травня 2020 15:54
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
27 квітня 2020 17:23
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
14 травня 2020 16:53
Тендерна документація (нова редакція) 14.05.doc
13 травня 2020 10:52
Тендерна документація (нова редакція).doc
04 травня 2020 15:51
Тендерна документація (нова редакція).doc
27 квітня 2020 17:22
Тендерна документація.doc
14 травня 2020 16:53
стаття 16 Додаток 1 (нова редакція).doc
04 травня 2020 15:51
стаття 16 Додаток 1 (нова редакція).doc
27 квітня 2020 17:22
стаття 16 Додаток 1.doc
14 травня 2020 16:53
Інші документи Додаток 3 (нова редакція).doc
13 травня 2020 10:52
Інші документи Додаток 3 (нова редакція).doc
04 травня 2020 15:51
Інші документи Додаток 3 (нова редакція).doc
27 квітня 2020 17:22
Інші документи Додаток 3.doc
14 травня 2020 16:53
Перелік змін 14.05.docx
13 травня 2020 10:52
Перелік змін 13.05.docx
04 травня 2020 15:51
Перелік змін.docx
14 травня 2020 16:53
стаття 17 Додаток 2 (Нова редакція).doc
27 квітня 2020 17:22
стаття 17 Додаток 2.doc
14 травня 2020 16:53
Документи для переможця Додаток 4 (Нова редакція).doc
27 квітня 2020 17:22
Документи для переможця Додаток 4.doc
13 травня 2020 10:52
Проект договору Додаток 6 (нова редакція).doc
04 травня 2020 15:51
Проект договору Додаток 6 (нова редакція).doc
27 квітня 2020 17:22
Проект договору Додаток 6.doc
27 квітня 2020 17:22
Додаток 7 Технічна специфікація.doc
27 квітня 2020 17:22
Форма пропозиції Додаток 5.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Уточнення що до закупівлі послуг
Дата подання: 30 квітня 2020 12:10
Дата відповіді: 05 травня 2020 13:04
На підставі ст.24 ЗУ про публічні закупівлі та у зв’язку з відсутністю можливості зв’язатися з Замовником (телефон та електронна пошта залишені без відповіді), прошу надати наступні роз’яснення: 1. Чи є дійсними дані відкриті торги при наявності існування вже укладеного договору та додаткової угоди від 28.04.2020 року з переможцем, щодо цього ж предмету закупівлі, посилання: https://tendermaster.com.ua/tender/13ed6f03ee9149bc9939e0ce660c58bb. 2. Яким чином, в умовах карантину, що триває на всій території України, учасник може ознайомитись з проектно-кошторисною документацією, яку Замовником не додано до тендерної документації? 3. Прошу визначити в проекті договору термін надання Замовником Підряднику дозвільних документів на початок будівництва, оскільки в договорі чітко зазначений термін (10 к/д з моменту підписання договору) в який Підрядник зобов’язаний розпочати виконання робіт. 4. Чи можливо, у зв’язку з дією карантину, запровадженого Кабінетом міністрів України (Постанова № 211 від 11 березня 2020 року з відповідними змінами), та знаходженням більшості працівників-спеціалістів на віддаленій роботі, подовжити термін подання учасниками тендерних пропозицій?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Згідно зі ст. 24 ЗУ «Про публічні закупівлі» (зі змінами) - «Фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру. Усі звернення за роз’ясненнями та звернення щодо усунення порушення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника». 1. Оголошена процедура закупівлі – відкриті торги є чинною, так як запланована на підставі відкоригованої проектно-кошторисної документації, що отримала експертний звіт. Додаткову угоду № 4 від 28.04.2020 р. до договору № 272/08-19 від 13.09.2019 р. було укладено, для урегулювання господарських відносин між Сторонами. Зазначений договір буде розірвано в установлені строки згідно з чинним законодавством. 2. Технічна специфікація складена на підставі локальних кошторисів та містить опис та обсяги усіх необхідних робіт по предмету закупівлі. У разі необхідності, з проектною документацією учасники мають можливість ознайомитись за адресою замовника, попередньо повідомивши про свій візит, за умови дотримання відповідних санітарних та протиепідемічних заходів. 3. Проект договору (додаток 6 до ТД) складений відповідно до «Загальних умов укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві» затвердженими постановою Кабінету Міністрів України від 1 серпня 2005 р. N668 (зі змінами та доповненнями), відповідно до норм Цивільного та Господарського кодексів України з урахуванням особливостей, визначених ЗУ «Про публічні закупівлі». Згідно з проектом договору, надання Генпідряднику фронту робіт (будівельного майданчика), дозвільної та проектно-кошторисної документації є обов’язком Замовника згідно з Договором. При зазначенні строків початку виконання робіт Генпідрядником, що визначені у проекті договору, замовником враховано положення постанови КМУ № 466 від 13.04.2011 р. (зі змінами та доповненнями). 4. Насамперед повідомляємо, якщо замовник не закуповує товари, роботи чи послуги, необхідні для виконання заходів, спрямованих на запобігання виникненню і поширенню, локалізацію та ліквідацію спалахів, епідемій та пандемій коронавірусної хвороби (COVID-19) за переліком, визначеним Кабінетом Міністрів України, то карантин жодним чином не впливає на порядок організації та проведення процедур закупівель, усі закупівлі, провадяться у штатному режимі.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 26 травня 2020 12:17

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Приватне підприємство "Фасад-Сервіс" 110 006 112,88
UAH з ПДВ
109 451 112,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ СК СТРОЙІНВЕСТ 109 867 970,00
UAH з ПДВ
109 867 970,00
UAH з ПДВ
Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СПЕЦБУДМОНТАЖ-21" 111 002 014,31
UAH з ПДВ
111 002 014,31
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

29 травня 2020 17:08
Електронний підпис
21 травня 2020 23:40
Електронний підпис
21 травня 2020 23:37
тендерна пропозиція.pdf
21 травня 2020 23:37
інші документи.pdf
21 травня 2020 23:36
Зміни до гарантії.zip

Публічні документи

11 червня 2020 16:43
Електронний підпис
11 червня 2020 16:40
документи переможця
19 травня 2020 17:39
Електронний підпис
19 травня 2020 17:38
кошторис.rar
19 травня 2020 17:37
відповідність.rar
19 травня 2020 17:37
Протокол НР.7Z
19 травня 2020 17:37
Наказ Фролова Ю.М.7Z
19 травня 2020 17:37
Лист для клієнтів.7z
19 травня 2020 17:37
Гарантія 3898-20.7z
19 травня 2020 17:37
Витяг із Статуту.7z
19 травня 2020 17:37
Банківська ліцензія.7z

Публічні документи

13 травня 2020 09:37
Електронний підпис
13 травня 2020 09:34
КОШТОРИСИ.7z
13 травня 2020 09:34
ЗВВ.7z
13 травня 2020 09:34
Підсумкова ВР.7z
13 травня 2020 09:34
Наявність механізмів.7z
13 травня 2020 09:34
Наявність працівників.7z
13 травня 2020 09:34
Цінова пропозиція.7z
13 травня 2020 09:34
СТАТУТ, Фін. звітність.7z

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Приватне підприємство "Фасад-Сервіс"

ТОВ СК СТРОЙІНВЕСТ

ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СПЕЦБУДМОНТАЖ-21"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
Приватне підприємство "Фасад-Сервіс"
#32438415
Відхилено 109 451 112,00
UAH з ПДВ
02 червня 2020 17:04
Вимога про усунення невідповідностей
до 30 травня 2020 14:42
ТОВ СК СТРОЙІНВЕСТ
#39086059
Переможець 109 867 970,00
UAH з ПДВ
03 червня 2020 15:12

Вимога про усунення невідповідностей

Відповідно до ч.2 Додатку 1 до ТД Учасники повинні надати довідку у довільній формі, яка містить інформацію про виконання учасником аналогічного договору із зазначенням предмета закупівлі, назви та адреси контрагента. Разом зі тим на підтвердження потрібно надати копію такого договору з додатками (зазначеними у договорі). Як вбачається із п.4.1 наданого договору № 65 від 09.03.2018 року календарний графік є його невід’ємною частиною, проте сам календарний графік надано не було, а отже не дотримано вимог ТД. Потрібно надати календарний графік до аналогічного договору, що згідно умов договору, є його невід’ємною частиною

Документи

02 червня 2020 17:04
Електронний підпис
02 червня 2020 16:51
Фасад-сервіс.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 03 червня 2020 15:12

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ СК СТРОЙІНВЕСТ
#39086059
109 867 970,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
24 грудня 2021 09:14
ДУ №7.pdf укладений
24 грудня 2021 09:13
Електронний підпис зміни до договору
23 лютого 2021 09:09
ДУ №5.pdf зміни до договору
23 лютого 2021 09:07
Електронний підпис укладений
15 червня 2020 15:26
Договір Нікополь.pdf укладений
15 червня 2020 15:10

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
22 лютого 2021
Дата публікації змін до договору:
23 лютого 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору.
Номер договору про закупівлю: 127/06-20
Договір:
Номер додаткової угоди: №5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 15 червня 2020 — 24 грудня 2021
Сума оплати за договором: 109 867 969,57
UAH (в тому числі ПДВ 18 311 328,26 UAH)
Причини розірвання договору: У зв’язку з істотною зміною обставин, якими Сторони керувалися при укладанні Договору.