Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 – Будівництво спортивно-оздоровчого комплексу на території парку Перемоги в м. Нікополь по вул. Херсонська (ДК 021:2015:45300000-0 Будівельно-монтажні роботи)
Очікувана вартість
111 006 416,40 UAH
UA-2020-04-27-002549-b ● 218df4693d4a40d9af3d663f770bffad
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Департамент капітального будівництва Дніпропетровської обласної державної адміністрації |
Код ЄДРПОУ: | 04011650 |
Місцезнаходження: | 49000, Україна , Дніпропетровська обл., Дніпро, вул. Старокозацька, 34 |
Контактна особа: |
Кузнецова Юлія Станіславівна з питання по закупівлі робіт Гречко Юлія Генадіївна з питання по закупівлі товарів +380563730123,+380563730108 grechko@adm.dp.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 27 квітня 2020 17:22 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 15 травня 2020 12:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 21 травня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 25 травня 2020 12:00 |
Початок аукціону: | 26 травня 2020 11:50 |
Очікувана вартість: | 111 006 416,40 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 555 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 550000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 – Будівництво спортивно-оздоровчого комплексу на території парку Перемоги в м. Нікополь по вул. Херсонська (ДК 021:2015:45300000-0 Будівельно-монтажні роботи)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
53200, Україна, Дніпропетровська область, м. Нікополь, вул. Херсонська
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 грудня 2021
ДК 021:2015: 45300000-0 — Будівельно-монтажні роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Підписання договору | Згідно постанови Кабінету Міністрів України від 27.12.2001р. №1764 «Про затвердження Порядку державного фінансування капітального будівництва» (зі змінами) та відповідно до Положення про здійснення попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються в поточному бюджетному періоді 2020 року, затвердженого наказом від 21.01.2020р. №23-ОД | Аванс | 10 | Робочі | 30 |
Виконання робіт | Розрахунки за виконані роботи проводяться після надходження коштів з бюджету на розрахунковий рахунок Замовника для фінансування зазначених робіт та будуть здійснюватися на підставі акту здачі-приймання виконаних робіт по формі №КБ-2в, довідки про вартість виконаних будівельних робіт по формі №КБ-3 та рахунку на оплату робіт; проміжними платежами в міру виконання робіт. | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 70 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
14 травня 2020 16:56 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
14 травня 2020 16:53 |
Тендерна документація (нова редакція) 14.05.doc | |
14 травня 2020 16:53 |
стаття 16 Додаток 1 (нова редакція).doc | |
14 травня 2020 16:53 |
Інші документи Додаток 3 (нова редакція).doc | |
14 травня 2020 16:53 |
Перелік змін 14.05.docx | |
14 травня 2020 16:53 |
стаття 17 Додаток 2 (Нова редакція).doc | |
14 травня 2020 16:53 |
Документи для переможця Додаток 4 (Нова редакція).doc | |
13 травня 2020 10:52 |
Проект договору Додаток 6 (нова редакція).doc | |
27 квітня 2020 17:22 |
Додаток 7 Технічна специфікація.doc | |
27 квітня 2020 17:22 |
Форма пропозиції Додаток 5.doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Уточнення що до закупівлі послуг
Дата подання: 30 квітня 2020 12:10
Дата відповіді: 05 травня 2020 13:04
На підставі ст.24 ЗУ про публічні закупівлі та у зв’язку з відсутністю можливості зв’язатися з Замовником (телефон та електронна пошта залишені без відповіді), прошу надати наступні роз’яснення:
1. Чи є дійсними дані відкриті торги при наявності існування вже укладеного договору та додаткової угоди від 28.04.2020 року з переможцем, щодо цього ж предмету закупівлі, посилання: https://tendermaster.com.ua/tender/13ed6f03ee9149bc9939e0ce660c58bb.
2. Яким чином, в умовах карантину, що триває на всій території України, учасник може ознайомитись з проектно-кошторисною документацією, яку Замовником не додано до тендерної документації?
3. Прошу визначити в проекті договору термін надання Замовником Підряднику дозвільних документів на початок будівництва, оскільки в договорі чітко зазначений термін (10 к/д з моменту підписання договору) в який Підрядник зобов’язаний розпочати виконання робіт.
4. Чи можливо, у зв’язку з дією карантину, запровадженого Кабінетом міністрів України (Постанова № 211 від 11 березня 2020 року з відповідними змінами), та знаходженням більшості працівників-спеціалістів на віддаленій роботі, подовжити термін подання учасниками тендерних пропозицій?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Згідно зі ст. 24 ЗУ «Про публічні закупівлі» (зі змінами) - «Фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру. Усі звернення за роз’ясненнями та звернення щодо усунення порушення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника». 1. Оголошена процедура закупівлі – відкриті торги є чинною, так як запланована на підставі відкоригованої проектно-кошторисної документації, що отримала експертний звіт. Додаткову угоду № 4 від 28.04.2020 р. до договору № 272/08-19 від 13.09.2019 р. було укладено, для урегулювання господарських відносин між Сторонами. Зазначений договір буде розірвано в установлені строки згідно з чинним законодавством. 2. Технічна специфікація складена на підставі локальних кошторисів та містить опис та обсяги усіх необхідних робіт по предмету закупівлі. У разі необхідності, з проектною документацією учасники мають можливість ознайомитись за адресою замовника, попередньо повідомивши про свій візит, за умови дотримання відповідних санітарних та протиепідемічних заходів. 3. Проект договору (додаток 6 до ТД) складений відповідно до «Загальних умов укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві» затвердженими постановою Кабінету Міністрів України від 1 серпня 2005 р. N668 (зі змінами та доповненнями), відповідно до норм Цивільного та Господарського кодексів України з урахуванням особливостей, визначених ЗУ «Про публічні закупівлі». Згідно з проектом договору, надання Генпідряднику фронту робіт (будівельного майданчика), дозвільної та проектно-кошторисної документації є обов’язком Замовника згідно з Договором. При зазначенні строків початку виконання робіт Генпідрядником, що визначені у проекті договору, замовником враховано положення постанови КМУ № 466 від 13.04.2011 р. (зі змінами та доповненнями). 4. Насамперед повідомляємо, якщо замовник не закуповує товари, роботи чи послуги, необхідні для виконання заходів, спрямованих на запобігання виникненню і поширенню, локалізацію та ліквідацію спалахів, епідемій та пандемій коронавірусної хвороби (COVID-19) за переліком, визначеним Кабінетом Міністрів України, то карантин жодним чином не впливає на порядок організації та проведення процедур закупівель, усі закупівлі, провадяться у штатному режимі.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 26 травня 2020 12:17
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
Приватне підприємство "Фасад-Сервіс" |
110 006 112,88
UAH з ПДВ
|
109 451 112,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ СК СТРОЙІНВЕСТ |
109 867 970,00
UAH з ПДВ
|
109 867 970,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СПЕЦБУДМОНТАЖ-21" |
111 002 014,31
UAH з ПДВ
|
111 002 014,31
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
Приватне підприємство "Фасад-Сервіс" #32438415 |
Відхилено |
109 451 112,00
UAH з ПДВ
|
02 червня 2020 17:04
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 30 травня 2020 14:42
|
ТОВ СК СТРОЙІНВЕСТ #39086059 |
Переможець |
109 867 970,00
UAH з ПДВ
|
03 червня 2020 15:12
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
24 грудня 2021 09:14
|
ДУ №7.pdf | укладений |
24 грудня 2021 09:13
|
Електронний підпис | зміни до договору |
23 лютого 2021 09:09
|
ДУ №5.pdf | зміни до договору |
23 лютого 2021 09:07
|
Електронний підпис | укладений |
15 червня 2020 15:26
|
Договір Нікополь.pdf | укладений |
15 червня 2020 15:10
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 22 лютого 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 23 лютого 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку дії договору. |
Номер договору про закупівлю: | 127/06-20 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | №5 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Виконання договору
Строк дії за договором: | 15 червня 2020 — 24 грудня 2021 |
Сума оплати за договором: |
109 867 969,57
UAH (в тому числі ПДВ 18 311 328,26 UAH)
|
Причини розірвання договору: | У зв’язку з істотною зміною обставин, якими Сторони керувалися при укладанні Договору. |