Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Код ДК 021:2015 - 71240000-2 Архітектурні, інженерні та планувальні послуги (розробка проектно-кошторисної документації (з проведенням передпроектних робіт та експертизою проекту) на реконструкцію ганку з встановленням пандусу в будівлі житлового корпусу КЗ «Вищетарасівський ПНІ» ДОР») (місцевий бюджет)
Очікувана вартість
50 000,00 UAH
UA-2020-04-27-002152-b e18649e612534a0baf8151d00c3ce5b4
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Наталя Семенюк

+380566836440
+380986334731
+380679962696
internat20@meta.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальний заклад "Вищетарасівський психоневрологічний інтернат" Дніпропетровської обласної ради"
Код ЄДРПОУ: 36729839
Місцезнаходження: 53564, Україна , Дніпропетровська обл., с. Вищетарасівка, Томаківський р-н, вул. Шкільна, 23
Контактна особа: Наталя Семенюк
+380566836440,+380986334731,+380679962696
internat20@meta.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 27 квітня 2020 16:00
Звернення за роз’ясненнями: до 04 травня 2020 15:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 07 травня 2020 16:00
Початок аукціону: 08 травня 2020 11:54
Очікувана вартість: 50 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 500,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Детальну інформацію викладено у Документації замовника
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Розробка проектно-кошторисної документації (з проведенням передпроектних робіт та експертизою проекту) на реконструкцію ганку з встановленням пандусу в будівлі житлового корпусу КЗ «Вищетарасівський ПНІ» ДОР»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 53564, Україна, Дніпропетровська область, c.Вищетарасівка Томаківського району, вул. Шкільна, буд. 23
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 25 травня 2020  —  15 червня 2020
ДК 021:2015: 71240000-2 — Архітектурні, інженерні та планувальні послуги

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Оплата здійснюється відповідно п.3 Договору (додаток 3) Документації замовника Пiсляоплата 20 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
27 квітня 2020 16:04
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
27 квітня 2020 16:00
Документація Замовника.docx
27 квітня 2020 16:00
Договір (додаток 3).docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Дискримінація учасників
Дата подання: 30 квітня 2020 09:50
Дата відповіді: 30 квітня 2020 12:50
Згідно Закону України (документ 922-VIII, ред.від 19.04.2020) "Про публічні закупівлі"(ст. 5, п.4 та ст.22, п.4) пункт 2 додатку 1 документації на розробку проєктно-кошторисної документації містить вимоги, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Просимо Вас внести зміни до тендерної документації.
Відповідь: Відповідно до п.4 ст. 14 Закону України "Про публічні закупівлі" (в редакції № 114-IX від 19.09.2019) при проведенні спрощеної закупівлі замовник самостійно визначає вимоги до предмета закупівлі та прикріплює їх до оголошення. З метою ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, розвитку добросовісної конкуренції учасники мають однакові вимоги для участі в закупівлі. Замовник вбачає необхідним встановлення даних вимог до закупівлі, зазначених в документації. Зверніть, будь ласка, увагу на те, що ст. 22 Закону стосується відкритих торгів. Дякуємо.
Дискримінація учасників
Дата подання: 30 квітня 2020 16:20
Дата відповіді: 04 травня 2020 13:55
Також просимо звернути Вашу увагу на пункти 1-4 ст. 5 Закону України "Про публічні закупівлі" (документ 922-VIII, ред. від 19.04.2020), вони вказують на те, що Ваши вимоги у пункті 2 додатку 1 на розробку проєктно-кошторисної документаціїї містять вимоги, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Просимо Вас внести зміни до тендерної документації.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Замовник дотримується єдиних принципів відповідно до ст. 5 Закону України "Про публічні закупівлі" (в редакції № 114-IX від 19.09.2019) при проведенні спрощеної закупівлі.
Для прикладу. Дискримінацією було б те, якби учасників із Запорізької області не допускали до участі в закупівлі. Однак, цього немає. У Вас упереджене ставлення до замовника. Чекаємо і запрошуємо всіх компетентних проектувальників.
уточнення
Дата подання: 04 травня 2020 12:20
Дата відповіді: 04 травня 2020 13:36
Чи можна подати розроблений ескіз об’єкту реконструкції виготовлений в програмному комплексі?
Відповідь: Так, можна.
Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-04-27-002152-b.b1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "ІВАН АЛГОРИТМ", Код ЄДРПОУ:41826721
Дата подання: 02 травня 2020 22:33
Дискрімінація учасників
Ця закупівля створена після 19.04.2020, отже керуючись Законом України (документ 922-VIII, ред.від 19.04.2020) "Про публічні закупівлі" (ст.3, п.1-2 та ст. 5, п.4 ) Дана закупівля має ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, а тому, з огляду на вище наведене, вимагаємо Вас внести відповідні зміни до тендерної документації або згідно ст.14, п.17, п.п.2) скасувати її за неможливості усунення порушень.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
04 травня 2020 14:42
Відповідно до Закону України "Про публічні закупівлі" (в редакції № 114-IX від 19.09.2019) при проведенні спрощеної закупівлі замовник самостійно визначає вимоги до предмета закупівлі та прикріплює їх до оголошення. З метою ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, розвитку добросовісної конкуренції учасники мають однакові вимоги для участі в закупівлі. Замовник вбачає необхідним встановлення даних вимог до закупівлі, зазначених в документації. Уповноваженою особою порушень не встановлено.
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 08 травня 2020 12:21

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АКРО ІНЖИНІРИНГ" 40 500,00
UAH з ПДВ
33 332,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "НАДІЙНА ОСЕЛЯ В" 42 003,15
UAH з ПДВ
33 333,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП "АБРИС-ПЛЮС" 48 000,00
UAH з ПДВ
48 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

08 травня 2020 14:18
Електронний підпис
07 травня 2020 12:00
Електронний підпис
07 травня 2020 11:59
8 Відгук.pdf
07 травня 2020 11:59
16 Технічні вимоги.pdf
07 травня 2020 11:59
15 Статут.pdf
07 травня 2020 11:59
14 Проект договору.pdf
07 травня 2020 11:59
1 Цінова пропозиція.pdf

Публічні документи

06 травня 2020 15:46
Електронний підпис
06 травня 2020 15:39
Статут.pdf
06 травня 2020 15:39
статистика.pdf
06 травня 2020 15:39
сертификат ГИПа.pdf
06 травня 2020 15:39
перелик документів.pdf
06 травня 2020 15:39
огляд обекту.pdf
06 травня 2020 15:39
лицензия и додаток.pdf
06 травня 2020 15:39
лист відгук.pdf
06 травня 2020 15:39
ескіз.pdf
06 травня 2020 15:39
додаток 5.pdf
06 травня 2020 15:39
додаток 4.pdf
06 травня 2020 15:39
Додаток 3 договор.pdf
06 травня 2020 15:39
додаток 2.pdf
06 травня 2020 15:39
додаток 1.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АКРО ІНЖИНІРИНГ"

ТОВ "НАДІЙНА ОСЕЛЯ В"

ПП "АБРИС-ПЛЮС"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АКРО ІНЖИНІРИНГ"
#42590106
Відхилено 33 332,00
UAH з ПДВ
13 травня 2020 12:25
ТОВ "НАДІЙНА ОСЕЛЯ В"
#39337866
Відхилено 33 333,00
UAH з ПДВ
15 травня 2020 15:57
ПП "АБРИС-ПЛЮС"
#31418228
Переможець 48 000,00
UAH з ПДВ
18 травня 2020 15:36

Документи

13 травня 2020 12:25
Електронний підпис
13 травня 2020 12:23
Протокол № 7.pdf

Документи

15 травня 2020 15:57
Електронний підпис
15 травня 2020 15:53
Протокол № 9.pdf

Документи

18 травня 2020 15:36
Електронний підпис
18 травня 2020 15:35
Протокол 12.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 18 травня 2020 15:36

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПП "АБРИС-ПЛЮС"
#31418228
48 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

18 травня 2020 15:36
Електронний підпис
18 травня 2020 15:35
Протокол 12.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
11 січня 2021 09:41
Електронний підпис зміни до договору
18 вересня 2020 13:37
Додаткова угода № 3.pdf зміни до договору
18 вересня 2020 13:37
Електронний підпис зміни до договору
28 липня 2020 16:25
доп угода П 111.PDF зміни до договору
28 липня 2020 16:09
Електронний підпис зміни до договору
15 червня 2020 15:14
Додаткова угода № 1.pdf зміни до договору
15 червня 2020 15:12
Електронний підпис укладений
22 травня 2020 11:17
Договір П 111.pdf укладений
22 травня 2020 11:15

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
15 червня 2020
Дата публікації змін до договору:
15 червня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони Договору прийшли до згоди п. 4.1 Договору викласти у насткпній редакції: "4.1. Виконавець зобов'язаний надати послуги з 25.05.2020 по 31.07.2020 відповідно до технічних вимог на закупівлю, узгоджених між Виконавцем та Замовником, роботи можуть бути виконані достроково."
Номер договору про закупівлю: П 111
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 липня 2020
Дата публікації змін до договору:
28 липня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Виконавець зобов'язаний надати послуги з 25.05.2020 р -31.08.2020р відповідно до технічних вимог на закупувлю узгоджених між Виконавцем та Замовником, роботи можуть бути виконанні достроково.
Номер договору про закупівлю: П 111
Договір:
Номер додаткової угоди: 111
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 серпня 2020
Дата публікації змін до договору:
18 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони прийшли до згоди п. 4.1 Договору викласти в наступній редакції: "4.1. Виконавець зобов'язаний надати послуги 25.05.2020р. по 30.09.2020р. відповідно до технічний вимог на закупівлю, узгоджених між Виконавцем та Замовником, роботи можуть бути виконані достроково".
Номер договору про закупівлю: П 111
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 22 травня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 48 000,00
UAH