Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Департамент капітального будівництва Вінницької міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 03084204 |
Місцезнаходження: | 21018, Україна , Вінницька обл., ВІННИЦЯ, вул. Пирогова , буд. 34а |
Контактна особа: |
Андрій 0432 671709 kapbud@i.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Обґрунтування застосування переговорної процедури
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 27 квітня 2020 16:04 |
Оскарження наміру укласти договір: | 08 травня 2020 00:00 |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Підписання договору | аванс | Аванс | 10 | Календарні | 30 |
Виконання робіт | згідно актів виконаних робіт | Пiсляоплата | 10 | Календарні | 70 |
Тендерна документація
27 квітня 2020 15:52 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2020-06-17-000024 ● 65e5134b42444d438f3e65642baa7782
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 17 червня 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 17 червня 2020 12:57 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИСТЛУЖБИ
У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
17.06.2020 №32
Вінниця
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18 із змінами, внесеними наказом Північного офісу Держаудитслужби від 21 грудня 2018 року №250,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Олена ВАХНОВСЬКА
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області
від 17.06.2020 №32
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
3.UA-2020-04-27-002088-b 27.04.2020 Інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 Закону України "Про публічні закупівлі"
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2020-06-18 17:06:33
Запит про надання пояснення
У межах проведення моніторингу закупівлі робіт з будівництва (коригуванння 2) загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів в житловому кварталі №8 району «Поділля» в м. Вінниці (ДК 021:2015: 45214220-8 — «Будівництво середніх загальноосвітніх шкіл») (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2020-04-27-002088-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (із змінами), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43 та підпунктів 2, 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, постала потреба в отриманні пояснення з питань :
1. З яких підстав повідомлення про намір укласти договір про закупівлю не містить інформації щодо обґрунтування застосування переговорної процедури закупівлі із посиланням на експертні, нормативні, технічні та інші документи, що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі ?
2. Зазначте інформацію щодо необхідності закупівлі додаткових аналогічних робіт з будівництва загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів в житловому кварталі №8 району «Поділля» в м. Вінниці в ТОВ «БМУ-3». Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснення може бути долучено його документальне підтвердження.
Відповіді ще немає
Надання пояснення з власної ініціативи
Дата: 2020-06-23 16:26:48
відповідь - пояснення
необхідність виконання додаткових робіт підтверджується експертизою ПКД
Відповіді ще немає
Надання інформації про усунення порушення замовником
З результатами проведеного моніторингу ознайомлені. В подальшій роботі зауваження вказані у результатах моніторингу будуть враховані.
2020-07-15 16:17:20
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 08 липня 2020 |
Кінцевий строк оскарження: | 23 липня 2020 |
Порушення виявлено
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Встановлено інші порушення законодавства у сфері закупівель (На порушення вимог пункту 1 частини другої статті 4 Закону із змінами річний план закупівель UA-P-2020-04-22-001389-c не містить інформації про місцезнаходження замовника та його категорії. На порушення пункту 8 частини шостої статті 40 Закону із змінами повідомлення про намір укласти договір про закупівлю не містить посилання на експертні, нормативні, технічні та інші документи, що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі).)
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "БМУ-3" #02772391 |
Переможець |
52 733 612,00
UAH з ПДВ
|
27 квітня 2020 16:04
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
21 квітня 2021 09:15
|
Електронний підпис | укладений |
03 вересня 2020 14:32
|
додаткова №3 ЗОШ Поділля.PDF | зміни до договору |
03 вересня 2020 14:31
|
Електронний підпис | укладений |
17 червня 2020 17:27
|
додаткова _2 ЗОШ Поділля (коригу.PDF | зміни до договору |
17 червня 2020 17:26
|
Електронний підпис | укладений |
02 червня 2020 17:26
|
додаткова _1 ЗОШ Поділля.PDF | зміни до договору |
02 червня 2020 17:26
|
Електронний підпис | укладений |
14 травня 2020 18:06
|
договір школа Поділля.PDF | укладений |
14 травня 2020 18:04
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 02 червня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 02 червня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | внесено зміни до плану фінансування робіт |
Номер договору про закупівлю: | БМ-175 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 17 червня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 17 червня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зміна плану фінансування робіт |
Номер договору про закупівлю: | БМ-175 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 03 вересня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 03 вересня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | узгоджене зменшення ціни |
Номер договору про закупівлю: | БМ-175 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |