Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів в житловому кварталі №8 району "Поділля" в м. Вінниці - будівництво (коригуванння 2)
Очікувана вартість
52 733 612,00 UAH
UA-2020-04-27-002088-b 796475da0d814de982c022550d79e82e
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Андрій

0432 671709 kapbud@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент капітального будівництва Вінницької міської ради
Код ЄДРПОУ: 03084204
Місцезнаходження: 21018, Україна , Вінницька обл., ВІННИЦЯ, вул. Пирогова , буд. 34а
Контактна особа: Андрій
0432 671709
kapbud@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Виникла необхідність у закупівлі додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника, що передбачені в основному договорі про закупівлю, який укладений за результатами проведення тендера та/або здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю і загальна вартість таких робіт чи послуг не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю
Обґрунтування
після укладення договору про закупівлю у замовника виникла необхідність у закупівлі додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника. Можливість і умови таких додаткових робіт чи послуг можуть бути передбачені в основному договорі про закупівлю, який укладений за результатами проведення тендера. Закупівля додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю, якщо загальна вартість таких робіт чи послуг не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю, укладеного за результатами проведення тендера

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 27 квітня 2020 16:04
Оскарження наміру укласти договір: 08 травня 2020 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів в житловому кварталі №8 району "Поділля" в м. Вінниці - будівництво (коригуванння 2)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 21018, Україна, Вінницька область, Вінниця, квартал №8 район "Поділля"
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 07 травня 2020  —  31 серпня 2020
ДК 021:2015: 45214220-8 — Будівництво середніх загальноосвітніх шкіл

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Підписання договору аванс Аванс 10 Календарні 30
Виконання робіт згідно актів виконаних робіт Пiсляоплата 10 Календарні 70

Тендерна документація

27 квітня 2020 15:52
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-06-17-000024 ● 65e5134b42444d438f3e65642baa7782
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 17 червня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 17 червня 2020 12:57
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИСТЛУЖБИ
У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ

НАКАЗ
17.06.2020 №32
Вінниця

Про початок моніторингу
закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18 із змінами, внесеними наказом Північного офісу Держаудитслужби від 21 грудня 2018 року №250,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Начальник Олена ВАХНОВСЬКА

Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області
від 17.06.2020 №32
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
3.UA-2020-04-27-002088-b 27.04.2020 Інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 Закону України "Про публічні закупівлі"

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2020-06-18 17:06:33

Запит про надання пояснення

У межах проведення моніторингу закупівлі робіт з будівництва (коригуванння 2) загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів в житловому кварталі №8 району «Поділля» в м. Вінниці (ДК 021:2015: 45214220-8 — «Будівництво середніх загальноосвітніх шкіл») (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2020-04-27-002088-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (із змінами), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43 та підпунктів 2, 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, постала потреба в отриманні пояснення з питань :
1. З яких підстав повідомлення про намір укласти договір про закупівлю не містить інформації щодо обґрунтування застосування переговорної процедури закупівлі із посиланням на експертні, нормативні, технічні та інші документи, що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі ?
2. Зазначте інформацію щодо необхідності закупівлі додаткових аналогічних робіт з будівництва загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів в житловому кварталі №8 району «Поділля» в м. Вінниці в ТОВ «БМУ-3». Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснення може бути долучено його документальне підтвердження.

Відповіді ще немає

Надання пояснення з власної ініціативи

Дата: 2020-06-23 16:26:48

відповідь - пояснення

необхідність виконання додаткових робіт підтверджується експертизою ПКД

Відповіді ще немає

Надання інформації про усунення порушення замовником

З результатами проведеного моніторингу ознайомлені. В подальшій роботі зауваження вказані у результатах моніторингу будуть враховані.

2020-07-15 16:17:20


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 08 липня 2020
Кінцевий строк оскарження: 23 липня 2020

Порушення виявлено

  1. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Встановлено інші порушення законодавства у сфері закупівель (На порушення вимог пункту 1 частини другої статті 4 Закону із змінами річний план закупівель UA-P-2020-04-22-001389-c не містить інформації про місцезнаходження замовника та його категорії. На порушення пункту 8 частини шостої статті 40 Закону із змінами повідомлення про намір укласти договір про закупівлю не містить посилання на експертні, нормативні, технічні та інші документи, що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі).)

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю "БМУ-3"
#02772391
Переможець 52 733 612,00
UAH з ПДВ
27 квітня 2020 16:04

Документи

27 квітня 2020 16:04
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 27 квітня 2020 16:04

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "БМУ-3"
#02772391
52 733 612,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

27 квітня 2020 16:04
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
21 квітня 2021 09:15
Електронний підпис укладений
03 вересня 2020 14:32
додаткова №3 ЗОШ Поділля.PDF зміни до договору
03 вересня 2020 14:31
Електронний підпис укладений
17 червня 2020 17:27
додаткова _2 ЗОШ Поділля (коригу.PDF зміни до договору
17 червня 2020 17:26
Електронний підпис укладений
02 червня 2020 17:26
додаткова _1 ЗОШ Поділля.PDF зміни до договору
02 червня 2020 17:26
Електронний підпис укладений
14 травня 2020 18:06
договір школа Поділля.PDF укладений
14 травня 2020 18:04

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
02 червня 2020
Дата публікації змін до договору:
02 червня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): внесено зміни до плану фінансування робіт
Номер договору про закупівлю: БМ-175
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
17 червня 2020
Дата публікації змін до договору:
17 червня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зміна плану фінансування робіт
Номер договору про закупівлю: БМ-175
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
03 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
03 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): узгоджене зменшення ціни
Номер договору про закупівлю: БМ-175
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 14 травня 2020 — 31 серпня 2020
Сума оплати за договором: 27 113 253,67
UAH (в тому числі ПДВ 4 518 875,61 UAH)