Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Доковий ремонт судна проекту УК-3 з наданням окремих послуг
Dock repair of UK-3 project vessel with provision of separate services
Очікувана вартість
15 000 000,00 UAH
UA-2020-04-27-001910-b 1b14c10c1870407aaa9a4a8e82e7ed3b
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Андрій Летнянчин

+380507512067 sekretara0456@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: Військова частина А0456
Код ЄДРПОУ: 26613823
Місцезнаходження: 65012, Україна , Одеська область обл., м. Одеса, пр-к Штабний, 1
Контактна особа: Андрій Летнянчин
+380507512067
sekretara0456@ukr.net
Додаткові контактні особи: Євген Шульженко
+380997911990
sekretara0456@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: Viiskova chastyna A0456
National ID: 26613823
Contact point: Andrii Letnianchyn
+380507512067
sekretara0456@ukr.net
Additional contacts: Євген Шульженко
+380997911990
sekretara0456@ukr.net

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 27 квітня 2020
Звернення за роз’ясненнями: до 25 травня 2020 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 31 травня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 04 червня 2020 10:00
Початок аукціону: 10 липня 2020 13:51
Очікувана вартість: 15 000 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 150 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Publication date: 27 квітня 2020 15:25
Enquiries until: 25 травня 2020 10:00
Complaints submission until: до 31 травня 2020 00:00
Time limit for receipt of tenders: 04 червня 2020 10:00

Information

Estimated total value: 15 000 000 UAH including VAT
Minimal lowering step: 150 000 UAH
Minimal lowering step, %: 1,00 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50240000-9: Послуги з ремонту, технічного обслуговування морського транспорту і пов’язаного обладнання та супутні послуги


Scope of the procurement
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Доковий ремонт судна проекту УК-3 з наданням окремих послуг
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 50240000-9 — Послуги з ремонту, технічного обслуговування морського транспорту і пов’язаного обладнання та супутні послуги

Dock repair of UK-3 project vessel with provision of separate services
CPV: 50240000-9
Період постачання: по 27 листопада 2020

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Питання до п. 4.5 Проекту договору
Дата подання: 21 травня 2020 18:58
Дата відповіді: 24 травня 2020 20:46
1. Вірно ми розуміємо, що Ціна Договору – це ціна робіт згідно тендеру та ціна усіх робіт, котрі з´явилися внаслідок проведення дефектування? 2. Після закінчення ремонту катеру та здачі в експлуатацію, у разі виконання робіт згідно тендеру, чи можемо ми надавати пояснення за яку ціну був зроблений кожний пункт ремонтної відомості? Якщо повинні давати пояснення, то чому?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Ціна Договору визначена за результатами проведення конкурсної процедури закупівлі, є орієнтовною і не може бути перевищена Виконавцем.
Структура ціни Договору визначена Протоколом погодження орієнтовної ціни послуг за Договором (Додаток 3).
Ціна Договору може бути зменшена Сторонами залежно від рівня фактичних витрат Виконавця, понесені ним для надання послуг за Договором.
Рівень фактичних витрат Виконавця, понесених ним для надання послуг (його субпідрядників за наявністю) за Договором (етапом Договору) перевіряється Замовником із залученням ВП.
Перевірка рівня фактичних витрат Виконавця (його субпідрядників за наявністю) здійснюється на підставі первинних бухгалтерських документів та облікових бухгалтерських регістрів, шляхом аналізу собівартості послуг, первинних та зведених документів бухгалтерського обліку Виконавця, трудомісткості послуг та інших розрахунково-калькуляційних матеріалів Виконавця, складених на підставі фактичних витрат, понесених ним для надання послуг, що є предметом цього Договору.
Для встановлення договірної ціни Договору (етапу наданих послуг) Виконавець після затвердження Сторонами Акту передавання обладнання в експлуатацію (Додаток 7) надає Замовнику та ВП розрахунково-калькуляційні матеріали, а саме:
калькуляцію фактичної вартості послуг;
розшифрування статей калькуляції;
пояснювальну записку до калькуляції фактичної вартості послуг;
завірені копії необхідних первинних бухгалтерських документів, які підтверджують фактичні витрати Виконавця (співвиконавців) у розрізі статей Калькуляції.
Розрахунково-калькуляційні матеріали Виконавця та співвиконавців повинні відповідати вимогам Методичних рекомендацій з формування собівартості продукції (робіт, послуг) у промисловості, затверджених наказом Мінпромполітики України від 09.07.2007 № 373, діючим нормативним документам з ціноутворення та встановленим технічною документацією економічно обґрунтованим нормам матеріальних та трудових витрат на виконані роботи.
Питання до Додатку 3 до Тендерної документації
Дата подання: 21 травня 2020 18:58
Дата відповіді: 24 травня 2020 21:18
1. Відсутній перелік супутніх робіт, які необхідно виконати при проведенні основних робіт. Вважаємо, що їх необхідно включити в умови тендеру. 2. Яким чином будуть враховувати вартість супутніх робіт і матеріалів?
Відповідь: Перелік та обсяг послуг, визначений Ремонтними відомостями (Додаток 1), може бути уточнений Сторонами за результатами дефектування. У разі необхідності уточнення Ремонтних відомостей Сторони складають Протокол уточнення переліку та обсягу послуг, що підлягають виконанню (Додаток 4), та вносять відповідні зміни до Договору.
У першу третину терміну надання послуг Виконавець здійснює дефектування обладнання замовленого в ремонт. За результатами дефектування Сторонами здійснюється уточнення переліку та обсягу послуг, що підлягають виконанню у порядку зазначеному в п. 1.3 Договору.
Питання до п. 5.1 , п. 5.2 Проекту договору / Умови оплати зі сторінки Тендеру
Дата подання: 21 травня 2020 18:58
Дата відповіді: 24 травня 2020 21:13
1. Чи будуть крім офіційного тендеру додаткові торги? 2.. Чи можливо робити вибір умов оплати: а) за Договором (поетапна); б) опублікована на сайті (100% післяоплата)? в) інший варіант 3. Чи буде заробітна плата впливати на остаточний вибір переможця тендеру?
Відповідь: Закупівля послуг здійснюеться виключно в порядку передбаченому Законом України Про публічні закупівлі..
Розрахунки можуть проводитись шляхом поетапної оплати наданих послуг, яка здійснюється на підставі підписаного Сторонами Акту приймання та здавання відповідного завершеного технологічного етапу наданих послуг (Додаток 6).
Розрахунково-калькуляційні матеріали Виконавця (у тому числі витрати на оплату праці) повинні відповідати вимогам Методичних рекомендацій з формування собівартості продукції (робіт, послуг) у промисловості, затверджених наказом Мінпромполітики України від 09.07.2007 № 373, діючим нормативним документам з ціноутворення та економічно обґрунтованим нормам трудових витрат на виконані роботи та в порядку передбаченому Законом України від 24.03.95 р. N 108/95-ВР "Про оплату праці", із змінами та доповненнями. Зазначені витрати перевіряються представництвом замовника під час приймання наданих послуг.

Питання до п. 4.2 Проекту договору, п.7.2.9
Дата подання: 21 травня 2020 18:58
Дата відповіді: 24 травня 2020 21:23
1. В який термін буде прийматися рішення по додатковим роботам, виявленим внаслідок проведення дефектування? 2. Яким чином буде проводитися оплата додаткових робіт та простою судна в заводі, в період прийняття рішення?
Відповідь: Перелік та обсяг послуг, визначений Ремонтними відомостями (Додаток 1), може бути уточнений Сторонами за результатами дефектування. У разі необхідності уточнення Ремонтних відомостей Сторони складають Протокол уточнення переліку та обсягу послуг, що підлягають виконанню (Додаток 4), та вносять відповідні зміни до Договору. У першу третину терміну надання послуг Виконавець здійснює дефектування обладнання замовленого в ремонт. За результатами дефектування Сторонами здійснюється уточнення переліку та обсягу послуг, що підлягають виконанню у порядку зазначеному в п. 1.3 Договору.У випадку виникнення спорів або розбіжностей Сторони зобов’язуються вирішувати їх шляхом взаємних переговорів та консультацій.
Розгорнути всі запитання: 4 Згорнути запитання

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-05-05-000037 ● 8b41bc2876374f779408e3157e0d2920
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 05 травня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 05 травня 2020 14:42
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
05.05.2020 Одеса № 120

Про початок моніторингу
закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: службова записка завідувача сектору перевірок закупівель відділу контролю у сфері закупівель Андрія НОТЄВСЬКОГО від 05.05.2020

Начальник Олег МУРАТОВ

Додаток до наказу
Південного офісу Держаудитслужби
від 05.05.2020 № 120
Додаток до переліку процедур закупівель щодо яких здійснюється моніторинг закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу
Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Відповідальні особи за проведення моніторингу закупівель унікальний номер дата оприлюднення
2. UA-2020-04-27-001910-b 27.04.2020 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

Начальник відділу контролю у сфері закупівель Олександр ВАСИЛЬЄВ

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

Керуючись частиною 8 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922 –VІІІ Замовником прийнято рішення про внесення змін до тендерної документації із закупівлі послуг: «Послуги з ремонту, технічного обслуговування морського транспорту і пов’язаного обладнання» за кодом ДК 021-2015: 50240000-9 (Доковий ремонт судна проекту УК-3 з наданням окремих послуг).

2020-05-15 12:44:09


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 07 травня 2020
Кінцевий строк оскарження: 22 травня 2020

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Підтвердження усунення порушення

Усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї • усунуто

-

2020-05-15 13:18:13

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 03 липня 2020
UA-2020-04-27-001910-b1b14c10c1870407aaa9a4a8e82e7ed3b
Найменування: Військова частина А0456
Код ЄДРПОУ: 26613823
Місцезнаходження: 65012, Україна, Одеська область обл., м. Одеса, пр-к Штабний, 1
Учасник Документи Рішення
Товариство з обмеженою відповідальністю сільськогосподарське підприємство "НІБУЛОН" Документи
Допущено до аукціону
Документи
МАЛЕ ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНА ФІРМА "ТОС" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ Виробнича фірма "Судоремонт" у формі товариства з обмеженою відповідальністю Документи
Відхилено
Документи
ПП "СІАТА" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ "ЮГСУДОРЕМОНТ" Документи
Допущено до аукціону
Документи

Документи

Публічні документи

01 червня 2020 16:56
Електронний підпис
01 червня 2020 16:56
Електронний підпис
01 червня 2020 16:47
Статут ТОВ СП НІБУЛОН.pdf

Документи

Публічні документи

03 червня 2020 13:04
17-Дозвіл 1.jpg
03 червня 2020 13:04
18-Дозвіл 2.jpg
03 червня 2020 13:04
19-Свідоцтво Регістра.pdf
03 червня 2020 13:04
20-ВІдповідність ст.17.pdf
03 червня 2020 10:54
16-Проект договору.pdf
03 червня 2020 10:54
15-Технічний опис.pdf
03 червня 2020 10:54
12-Санкції.pdf
03 червня 2020 10:54
11-Витяг ПДВ.pdf
03 червня 2020 10:54
10-Статут ТОС.pdf
03 червня 2020 10:54
09.4-Акти ОМ-106.pdf
03 червня 2020 10:54
09.3-Відгук ОМ-106.pdf
03 червня 2020 10:54
09.1-Договір ОМ-106.pdf
03 червня 2020 10:54
06-6 Диплом Каленик.jpg
03 червня 2020 10:54
06.5-Диплом Гончаром.jpg
03 червня 2020 10:54
06.4-Диплом Форсуненко.pdf
03 червня 2020 10:54
06.2-Регистр Каленик ТОС.pdf
03 червня 2020 10:54
06.1-Диплом Фалков.pdf
03 червня 2020 10:54
05-Працівники.pdf
03 червня 2020 10:54
04-Виписка бух.pdf
03 червня 2020 10:54
03-Договор оренда офіс .pdf

Документи

Публічні документи

03 червня 2020 18:38
Інші документи.pdf
03 червня 2020 18:38
Свідоцтва РСУ.pdf
03 червня 2020 18:38
Пояснювальна записка.pdf
03 червня 2020 18:38
Аналогічні договори.pdf

Документи

Публічні документи

04 червня 2020 08:29
Лист гарантія.pdf
04 червня 2020 08:29
Витяг .PDF
04 червня 2020 08:29
ПДВ.pdf
04 червня 2020 08:29
Статут ПП СІАТА 2020_.pdf
04 червня 2020 08:29
Ремонтна відомість.pdf
04 червня 2020 08:29
Технічне пояснення.pdf
04 червня 2020 08:29
2.1 Дог позички.PDF
04 червня 2020 08:29
2.2 Договор аренды обор.PDF
04 червня 2020 08:29
Ареда обладнання.pdf
04 червня 2020 08:29
Договор Борислав 2.pdf
04 червня 2020 08:29
Договор Борислав.pdf
04 червня 2020 08:29
Договор Кречет2.pdf
04 червня 2020 08:29
Договор Кречет.pdf
04 червня 2020 08:29
Договор Оренды.pdf
04 червня 2020 08:29
Договор СОЖ 2.pdf
04 червня 2020 08:29
Договор СОЖ.pdf

Документи

Публічні документи

22 липня 2020 16:13
Електронний підпис
22 липня 2020 16:09
Довідка з МВС
22 липня 2020 16:09
Довідка з ДПС України
04 червня 2020 09:31
14. Фінансова звітність.pdf
04 червня 2020 09:30
7. Лист - Гарантія.pdf
04 червня 2020 09:30
3. Наявність досвіду.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю сільськогосподарське підприємство "НІБУЛОН"

МАЛЕ ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНА ФІРМА "ТОС"

ТОВ Виробнича фірма "Судоремонт" у формі товариства з обмеженою відповідальністю

ПП "СІАТА"

ТОВ "ЮГСУДОРЕМОНТ"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 10 липня 2020 14:24

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ЮГСУДОРЕМОНТ" 10 149 257,10
UAH з ПДВ
6 699 999,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю сільськогосподарське підприємство "НІБУЛОН" 10 940 858,00
UAH з ПДВ
6 700 000,00
UAH з ПДВ
Документи
МАЛЕ ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНА ФІРМА "ТОС" 11 850 000,00
UAH з ПДВ
7 300 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП "СІАТА" 14 950 000,00
UAH з ПДВ
7 900 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

22 липня 2020 16:13
Електронний підпис
22 липня 2020 16:09
Довідка з МВС
22 липня 2020 16:09
Довідка з ДПС України
04 червня 2020 09:31
14. Фінансова звітність.pdf
04 червня 2020 09:30
7. Лист - Гарантія.pdf
04 червня 2020 09:30
3. Наявність досвіду.pdf

Публічні документи

01 червня 2020 16:56
Електронний підпис
01 червня 2020 16:56
Електронний підпис
01 червня 2020 16:47
Статут ТОВ СП НІБУЛОН.pdf

Публічні документи

03 червня 2020 13:04
17-Дозвіл 1.jpg
03 червня 2020 13:04
18-Дозвіл 2.jpg
03 червня 2020 13:04
19-Свідоцтво Регістра.pdf
03 червня 2020 13:04
20-ВІдповідність ст.17.pdf
03 червня 2020 10:54
16-Проект договору.pdf
03 червня 2020 10:54
15-Технічний опис.pdf
03 червня 2020 10:54
12-Санкції.pdf
03 червня 2020 10:54
11-Витяг ПДВ.pdf
03 червня 2020 10:54
10-Статут ТОС.pdf
03 червня 2020 10:54
09.4-Акти ОМ-106.pdf
03 червня 2020 10:54
09.3-Відгук ОМ-106.pdf
03 червня 2020 10:54
09.1-Договір ОМ-106.pdf
03 червня 2020 10:54
06-6 Диплом Каленик.jpg
03 червня 2020 10:54
06.5-Диплом Гончаром.jpg
03 червня 2020 10:54
06.4-Диплом Форсуненко.pdf
03 червня 2020 10:54
06.2-Регистр Каленик ТОС.pdf
03 червня 2020 10:54
06.1-Диплом Фалков.pdf
03 червня 2020 10:54
05-Працівники.pdf
03 червня 2020 10:54
04-Виписка бух.pdf
03 червня 2020 10:54
03-Договор оренда офіс .pdf

Публічні документи

04 червня 2020 08:29
Лист гарантія.pdf
04 червня 2020 08:29
Витяг .PDF
04 червня 2020 08:29
ПДВ.pdf
04 червня 2020 08:29
Статут ПП СІАТА 2020_.pdf
04 червня 2020 08:29
Ремонтна відомість.pdf
04 червня 2020 08:29
Технічне пояснення.pdf
04 червня 2020 08:29
2.1 Дог позички.PDF
04 червня 2020 08:29
2.2 Договор аренды обор.PDF
04 червня 2020 08:29
Ареда обладнання.pdf
04 червня 2020 08:29
Договор Борислав 2.pdf
04 червня 2020 08:29
Договор Борислав.pdf
04 червня 2020 08:29
Договор Кречет2.pdf
04 червня 2020 08:29
Договор Кречет.pdf
04 червня 2020 08:29
Договор Оренды.pdf
04 червня 2020 08:29
Договор СОЖ 2.pdf
04 червня 2020 08:29
Договор СОЖ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ЮГСУДОРЕМОНТ"

Товариство з обмеженою відповідальністю сільськогосподарське підприємство "НІБУЛОН"

МАЛЕ ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНА ФІРМА "ТОС"

ПП "СІАТА"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ "ЮГСУДОРЕМОНТ"
#43349579
Переможець
6 699 999,00
UAH з ПДВ
17 липня 2020 11:41
Обґрунтування аномально низької ціни
до 14 липня 2020 00:00

Обґрунтування аномально низької ціни

найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 40 або більше відсотків від середньоарифметичного значення ціни/приведеної ціни тендерних пропозицій інших учасників на початковому етапі аукціону

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 17 липня 2020 11:41

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ЮГСУДОРЕМОНТ"
#43349579
6 699 999,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
05 серпня 2020 16:20
9_2020_dod.PDF укладений
05 серпня 2020 16:18
9_2020.PDF укладений
05 серпня 2020 16:18
Електронний підпис зміни до договору
07 січня 2021 10:25
Електронний підпис зміни до договору
18 грудня 2020 11:06
додатковий договір №3.PDF зміни до договору
18 грудня 2020 11:04
Електронний підпис зміни до договору
04 грудня 2020 11:50
dd_2.PDF зміни до договору
04 грудня 2020 11:49
Електронний підпис зміни до договору
11 серпня 2020 14:40
dod_1.PDF зміни до договору
11 серпня 2020 14:38
dd_1.PDF зміни до договору
11 серпня 2020 14:38
protocol.PDF зміни до договору
11 серпня 2020 14:38

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
11 серпня 2020
Дата публікації змін до договору:
11 серпня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Уточнення порядку післяоплати
Номер договору про закупівлю: 9/2020
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
04 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
04 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна банківських реквізитів
Номер договору про закупівлю: 9/2020
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
17 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
18 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Уточнення обсягу надання послуг
Номер договору про закупівлю: 9/2020
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 05 серпня 2020 — 28 грудня 2020
Сума оплати за договором: 6 699 999,00
UAH (в тому числі ПДВ 1 116 666,50 UAH)