Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Мультимедійний комплект
Очікувана вартість
138 960,00 UAH
UA-2020-04-27-001761-b ● 3250647845bf4a6e9bc0bd6e7ac8234c
Спрощена закупівля
Спрощена
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД ВИЩОЇ ОСВІТИ "ДНІПРОВСЬКА АКАДЕМІЯ НЕПЕРЕРВНОЇ ОСВІТИ" ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ" |
Код ЄДРПОУ: | 41682253 |
Місцезнаходження: | 49006, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, ВУЛИЦЯ ВОЛОДИМИРА АНТОНОВИЧА, будинок 70 |
Контактна особа: |
Інна Пилипова +380507891356 inna1803@i.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 27 квітня 2020 15:03 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 04 травня 2020 16:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 07 травня 2020 16:00 |
Очікувана вартість: | 138 960,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 695,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:32320000-2: Телевізійне й аудіовізуальне обладнання
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 комплект
Мультимедійний комплект
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
49006, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, Вул.Володимира Антоновича, 70
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
15 червня 2020
ДК 021:2015: 32320000-2 — Телевізійне й аудіовізуальне обладнання
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
27 квітня 2020 15:03 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
27 квітня 2020 15:03 |
Договір проектор.doc | |
27 квітня 2020 15:03 |
Документація проектор нова.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Уточнення
Дата подання: 28 квітня 2020 18:18
Дата відповіді: 02 травня 2020 16:58
Шановний Замовник!
Чи потрібно вам: монтаж,встановлення,підключення,навчання,введення в експлуатацію обладнання або вас задовільнить тільки поставка товару?
Дякуємо за відповідь!
Відповідь: Дякуємо за звернення! У п.1.5. додатку №2 ДОКУМЕНТАЦІЇ для проведення закупівлі через систему електронних закупівель наведена інформація:
"У вартість товару входять послуги з монтажу стельового кріплення проектору, моторизованого екрану та виводів підключень до місця оператора з використанням необхідних матеріалів (кабелі HDMI, VGA, USB, живлення/дюбелі/монтажні кронштейни/кабелепроводи)".
"У вартість товару входять послуги з монтажу стельового кріплення проектору, моторизованого екрану та виводів підключень до місця оператора з використанням необхідних матеріалів (кабелі HDMI, VGA, USB, живлення/дюбелі/монтажні кронштейни/кабелепроводи)".
Щодо оплати!
Дата подання: 30 квітня 2020 13:45
Дата відповіді: 02 травня 2020 16:55
Доброго дня. Вкажіть, будь ласка, фактичний термін (кіл-ть календарних/банківських днів) оплати товару, після отримання товару та видаткової накладної. Дякую.
Відповідь: п.2.7 ДОКУМЕНТАЦІЇ для проведення закупівлі через систему електронних закупівель:
Для оплати поставленого Товару Постачальник надає рахунок-фактуру та видаткову накладну, в якій зазначаються: найменування, одиниця виміру, ціна та кількість Товару. Розрахунки за товар проводяться Замовником протягом 30 календарних днів з дати отримання товару. У разі затримки фінансування – протягом 5 робочих днів з дати отримання коштів на розрахунковий рахунок Замовника.
Для оплати поставленого Товару Постачальник надає рахунок-фактуру та видаткову накладну, в якій зазначаються: найменування, одиниця виміру, ціна та кількість Товару. Розрахунки за товар проводяться Замовником протягом 30 календарних днів з дати отримання товару. У разі затримки фінансування – протягом 5 робочих днів з дати отримання коштів на розрахунковий рахунок Замовника.
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ ВИРОБНИЧА ФІРМА "СЕРВІС" #25021641 |
Переможець |
138 780,00
UAH з ПДВ
|
12 травня 2020 16:53
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
18 січня 2021 15:46
|
Електронний підпис | укладений |
26 травня 2020 14:51
|
Договір 14.pdf | укладений |
26 травня 2020 14:49
|