Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Мультимедійний комплект
Очікувана вартість
138 960,00 UAH
UA-2020-04-27-001761-b 3250647845bf4a6e9bc0bd6e7ac8234c
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Інна Пилипова

+380507891356 inna1803@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД ВИЩОЇ ОСВІТИ "ДНІПРОВСЬКА АКАДЕМІЯ НЕПЕРЕРВНОЇ ОСВІТИ" ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ"
Код ЄДРПОУ: 41682253
Місцезнаходження: 49006, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, ВУЛИЦЯ ВОЛОДИМИРА АНТОНОВИЧА, будинок 70
Контактна особа: Інна Пилипова
+380507891356
inna1803@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 27 квітня 2020 15:03
Звернення за роз’ясненнями: до 04 травня 2020 16:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 07 травня 2020 16:00
Очікувана вартість: 138 960,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 695,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:32320000-2: Телевізійне й аудіовізуальне обладнання


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 комплект
Мультимедійний комплект
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49006, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, Вул.Володимира Антоновича, 70
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 червня 2020
ДК 021:2015: 32320000-2 — Телевізійне й аудіовізуальне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
27 квітня 2020 15:03
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
27 квітня 2020 15:03
Договір проектор.doc
27 квітня 2020 15:03
Документація проектор нова.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Уточнення
Дата подання: 28 квітня 2020 18:18
Дата відповіді: 02 травня 2020 16:58
Шановний Замовник! Чи потрібно вам: монтаж,встановлення,підключення,навчання,введення в експлуатацію обладнання або вас задовільнить тільки поставка товару? Дякуємо за відповідь!
Відповідь: Дякуємо за звернення! У п.1.5. додатку №2 ДОКУМЕНТАЦІЇ для проведення закупівлі через систему електронних закупівель наведена інформація:
"У вартість товару входять послуги з монтажу стельового кріплення проектору, моторизованого екрану та виводів підключень до місця оператора з використанням необхідних матеріалів (кабелі HDMI, VGA, USB, живлення/дюбелі/монтажні кронштейни/кабелепроводи)".
Щодо оплати!
Дата подання: 30 квітня 2020 13:45
Дата відповіді: 02 травня 2020 16:55
Доброго дня. Вкажіть, будь ласка, фактичний термін (кіл-ть календарних/банківських днів) оплати товару, після отримання товару та видаткової накладної. Дякую.
Відповідь: п.2.7 ДОКУМЕНТАЦІЇ для проведення закупівлі через систему електронних закупівель:
Для оплати поставленого Товару Постачальник надає рахунок-фактуру та видаткову накладну, в якій зазначаються: найменування, одиниця виміру, ціна та кількість Товару. Розрахунки за товар проводяться Замовником протягом 30 календарних днів з дати отримання товару. У разі затримки фінансування – протягом 5 робочих днів з дати отримання коштів на розрахунковий рахунок Замовника.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 07 травня 2020 16:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ ВИРОБНИЧА ФІРМА "СЕРВІС" 138 780,00
UAH з ПДВ
138 780,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

06 травня 2020 17:23
Електронний підпис
06 травня 2020 17:22
сертифікат дилера Epson.pdf
06 травня 2020 17:22
пропозиція.pdf
06 травня 2020 17:22
Договор проектор.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ ВИРОБНИЧА ФІРМА "СЕРВІС"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ ВИРОБНИЧА ФІРМА "СЕРВІС"
#25021641
Переможець 138 780,00
UAH з ПДВ
12 травня 2020 16:53
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВ ВИРОБНИЧА ФІРМА "СЕРВІС" #25021641

№ рішення у справі

54/16-р/к

Дата рішення у справі

30.09.2022

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Південно-східного міжобласного ТВ

№ рішення у справі

54/17-р/к

Дата рішення у справі

30.09.2022

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Південно-східного міжобласного ТВ

Документи

12 травня 2020 16:53
Електронний підпис
12 травня 2020 16:52
Протокол 30.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 12 травня 2020 16:53

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ ВИРОБНИЧА ФІРМА "СЕРВІС"
#25021641
138 780,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

12 травня 2020 16:53
Електронний підпис
12 травня 2020 16:52
Протокол 30.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
18 січня 2021 15:46
Електронний підпис укладений
26 травня 2020 14:51
Договір 14.pdf укладений
26 травня 2020 14:49

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 25 травня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 138 780,00
UAH (в тому числі ПДВ 23 130,00 UAH)