Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капiтальний ремонт мереж зовнішнього освітлення м. Києва з заміною ртутних та натрієвих світильників на світлодіодні світильники по вул. Золотоворотська, ПВ-1011 у Шевченківському районі м. Києва відповідно до ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 (ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» - 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація)
Очікувана вартість
663 834,40 UAH
UA-2020-04-27-001650-a 8a99e39ad0714b37be28f9bd589e73bc
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Зайченко Марина Григорівна

380444580520 kievgorsvet_z@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне підприємство електромереж зовнішнього освітлення м. Києва «Київміськсвітло»
Код ЄДРПОУ: 03360905
Вебсайт: http://gorsvet.kiev.ua
Місцезнаходження: 03680, Україна , Київська обл., Київ, вул. Машинобудівна, 40. м.Київ; Категорія замовника - відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі»- підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої статті 2 Закону
Контактна особа: Зайченко Марина Григорівна
380444580520
kievgorsvet_z@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 27 квітня 2020 18:46
Звернення за роз’ясненнями: до 30 квітня 2020 19:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 07 травня 2020 12:00
Очікувана вартість: 663 834,40 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 3 350,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капiтальний ремонт мереж зовнішнього освітлення м. Києва з заміною ртутних та натрієвих світильників на світлодіодні світильники по вул. Золотоворотська, ПВ-1011 у Шевченківському районі м. Києва відповідно до ДСТУ Б Д.1.1-1:2013
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 00000, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Золотоворотська, ПВ-1011 у Шевченківському районі м. Києва
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 24 грудня 2020
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Проміжний платіж в межах не більш 80% загальної вартості Робіт за Договірною ціною з урахуванням виплати авансового платежу Пiсляоплата 10 Робочі 50
Дата виставлення рахунку При фактичному отриманні Замовником відповідного фінансування на свій рахунок Замовник може перерахувати на рахунок Підрядника аванс у розмірі 30% від Договірної ціни на придбання матеріальних ресурсів. Аванс 10 Робочі 30
Виконання робіт Замовник проводить остаточний розрахунок за фактично виконані Роботи по Об’єкту. Детальний порядок здійснення розрахунків в Проекті договору підряду (Розділ 14), що є Додатком 4 тендерної документації. Пiсляоплата 10 Робочі 20

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 07 травня 2020 12:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АМУ-ГРУП" 642 662,57
UAH з ПДВ
642 662,57
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

07 травня 2020 10:39
Електронний підпис
07 травня 2020 10:22
6.Статут 2017.pdf
07 травня 2020 10:22
6.Статут 2016.pdf
07 травня 2020 10:22
6.Витяг.pdf
07 травня 2020 10:22
6.Протокол №2.pdf
07 травня 2020 10:22
6.Відомості ЄДРПОУ.pdf
07 травня 2020 10:22
6.Наказ №1.pdf
07 травня 2020 10:22
6.Ліцензія ДАБІ.pdf
07 травня 2020 10:22
6.Наказ №2.pdf
07 травня 2020 10:22
6.Протокол №1.pdf
07 травня 2020 10:22
6.Опис 2016 425932254099.pdf
07 травня 2020 10:22
6.Опис 2017 355936830678.pdf
07 травня 2020 10:22
6.Витяг з Протоколу №1.pdf
07 травня 2020 10:22
7. ДОВІДКА про Учасника.pdf
07 травня 2020 10:22
18. ЛИСТ згода ДОДАТОК 7.pdf
07 травня 2020 10:22
15. ГАРАНТІЙНИЙ ЛИСТ.pdf
07 травня 2020 10:22
28. Протокол 240919.pdf
07 травня 2020 10:22
1.1. Договір Вишневе.pdf
07 травня 2020 10:22
1.1. Договір Кемського.pdf
07 травня 2020 10:22
1.2. ДОВІДКА про техніку.pdf
07 травня 2020 10:22
20. ЦІНОВА ПРОПОЗИЦІЯ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АМУ-ГРУП"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АМУ-ГРУП"
#40997395
Рішення скасоване 642 662,57
UAH з ПДВ
13 травня 2020 13:59
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АМУ-ГРУП"
#40997395
Переможець 642 662,57
UAH з ПДВ
13 травня 2020 14:48

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 13 травня 2020 14:48

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АМУ-ГРУП"
#40997395
642 662,57
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
15 вересня 2020 11:28
Звіт про виконання договіру.docx укладений
15 вересня 2020 11:26
Звіт про виконання договіру.docx.p7s укладений
15 вересня 2020 11:26
Електронний підпис зміни до договору
15 вересня 2020 11:01
ДУ №1 від 14.09.2020р. до Дог. №01-КР від25.05.2020р..pdf зміни до договору
15 вересня 2020 11:00
Електронний підпис укладений
25 травня 2020 16:27
Звіт про результати проведення закупівлі.pdf.p7s укладений
25 травня 2020 16:25
Договір №01-КР від 25.05.2020.pdf укладений
25 травня 2020 10:18

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
14 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
15 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись Розділом 17 Договору, Сторони домовились внести наступні зміни до Договору, а саме: 1. Зменшити обсяг Робіт, замовлених до виконання за Договором, обмеживши його обсягами Робіт, фактично виконаними Підрядником на загальну суму 584564,77 (П'ятсот вісімдесят чотири тисячі п'ятсот шістдесят чотри грн. 77 коп.) гривень, у тому числі 20% ПДВ у сумі 97427,46 (Дев'яносто сім тисяч чотириста двадцять сім грн. 46 коп.) гривень. 2. Викласти Додаток 2 до Договору – «Договірна ціна» в новій редакції, що додається до цієї Додаткової угоди. 3. Викласти пункт 3.1 Договору в наступній редакції: «3.1.Договірна ціна (вартість) Робіт за цим Договором визначена відповідно до вимог Правил визначення вартості будівництва ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 і становить 584564,77 (П'ятсот вісімдесят чотири тисячі п'ятсот шістдесят чотири грн. 77 коп.) гривень, у тому числі 20% ПДВ у сумі 97427,46 (Дев'яносто сім тисяч чотириста двадцять сім грн. 46 коп.) гривень, відповідає тендерній пропозиції Підрядника та не перевищує результат аукціону, і зазначається в Договірній ціні, яка разом з кошторисними розрахунками Підрядника є невід’ємною частиною Договору (Додаток 2)». 4. Договірна ціна в редакції від «_____» ____________ 2020 року разом з кошторисними розрахунками Підрядника є невід’ємною частиною Договору (Додаток 2).
Номер договору про закупівлю: 01-КР
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 25 травня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 584 564,77
UAH (в тому числі ПДВ 97 427,46 UAH)