Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Львівське комунальне підприємство "Агенція ресурсів Львівської міської ради" |
Код ЄДРПОУ: | 30823414 |
Місцезнаходження: | 79008, Україна , Львівська обл., Львів, Галицька пл, буд. 15 |
Контактна особа: |
Теліпський Юрій Ігорович 380322975681 lkp.arlmr@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 27 квітня 2020 17:54 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 10 травня 2020 22:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 16 травня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 20 травня 2020 22:00 |
Початок аукціону: | 21 травня 2020 11:02 |
Очікувана вартість: | 9 970 759,20 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 49 853,80 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 30000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Джерело фінансування. власні кошти підприємства. Замовник може, перерахувати Підряднику аванс для придбання і постачання необхідних для виконання робіт матеріалів, конструкцій, виробів і обладнання в розмірі до 30 % вартості річного обсягу робіт | Пiсляоплата | 35 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
13 травня 2020 12:49 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
13 травня 2020 11:48 |
рішення про внесення змін.docx | |
13 травня 2020 11:47 |
Додаток № 2 Кваліфікаційні критерії.docx | |
13 травня 2020 11:46 |
Тендерна документація.docx | |
04 травня 2020 11:49 |
рішення про внесення змін.docx | |
27 квітня 2020 18:00 |
Додаток № 5 Проект договору.docx | |
27 квітня 2020 17:59 |
Додаток № 4 Вимоги на виконання ст.17.docx | |
27 квітня 2020 17:58 |
Додаток № 3 Технічна специфікація.docx | |
27 квітня 2020 17:56 |
Додаток № 1 Цінова пропозиція.docx |
13 травня 2020 12:49 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
13 травня 2020 11:48 |
рішення про внесення змін.docx
|
||||||
13 травня 2020 11:47 |
Додаток № 2 Кваліфікаційні критерії.docx
|
||||||
13 травня 2020 11:46 |
Тендерна документація.docx
|
||||||
04 травня 2020 11:49 |
рішення про внесення змін.docx
|
||||||
27 квітня 2020 18:00 |
Додаток № 5 Проект договору.docx
|
||||||
27 квітня 2020 17:59 |
Додаток № 4 Вимоги на виконання ст.17.docx
|
||||||
27 квітня 2020 17:58 |
Додаток № 3 Технічна специфікація.docx
|
||||||
27 квітня 2020 17:56 |
Додаток № 1 Цінова пропозиція.docx
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
А отже, вважаємо, що при виборі пропозиції ТОВ «Економбуд-ЛВ», прийняте рішення незаконне, порушуючи вимоги тендерної документації та принципів публічних закупівель, та замовнику слід було відхилити зазначену тендерну пропозицію.
Таким чином, керуючись ст. 18 Закону, просимо комісію:
1) Скасувати рішення про вибір переможця ТОВ «Економбуд-ЛВ»
2) Зобов’язати замовника провести повторну процедуру закупівлі.
Таким чином, керуючись ст. 18 Закону, просимо комісію:
1) Скасувати рішення про вибір переможця ТОВ «Економбуд-ЛВ»
2) Зобов’язати замовника провести повторну процедуру закупівлі.
У разі не прийняття мір, щодо нашої вимоги, залишаємо право за собою на звернення у Постійно діючу адміністративну колегію Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення Законодавства у сфері публічних закупівель.
Вважаємо, що при виборі пропозиції ТОВ «Економбуд-ЛВ», прийняте рішення незаконне, порушуючи вимоги тендерної документації та принципів публічних закупівель, та замовнику слід було відхилити зазначену тендерну пропозицію.
Таким чином, керуючись ст. 18 Закону, просимо комісію:
1) Скасувати рішення про вибір переможця ТОВ «Економбуд-ЛВ»
2) Зобов’язати замовника провести повторну процедуру закупівлі.
У разі не прийняття мір, щодо нашої вимоги, залишаємо право за собою на звернення у Постійно діючу адміністративну колегію Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення Законодавства у сфері публічних закупівель.
Вважаємо, що при виборі пропозиції ТОВ «Економбуд-ЛВ», прийняте рішення незаконне, порушуючи вимоги тендерної документації та принципів публічних закупівель, та замовнику слід було відхилити зазначену тендерну пропозицію.
Таким чином, керуючись ст. 18 Закону, просимо комісію:
1) Скасувати рішення про вибір переможця ТОВ «Економбуд-ЛВ»
2) Зобов’язати замовника провести повторну процедуру закупівлі.
У разі не прийняття мір, щодо нашої вимоги, залишаємо право за собою на звернення у Постійно діючу адміністративну колегію Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення Законодавства у сфері публічних закупівель.
Щодо недотримання форми довідки:
Відповідно до п. 1.2 розділу 3 тендерної документації формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, а саме - технічні помилки та описки. Згідно з переліком встановленим замовником до таких помилок відноситься недотримання встановленої форми документа, якщо поданий документ повністю відповідає вимогам Замовника за змістом.
Учасником подано довідку про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору №08/05/10 від 08.05.2020р ,що містить повну інформацію, яка вимагалась вимогою тендерної документації. Відтак, недотримання форми відносить до формальної помилки та не впливає на зміст пропозиції.
Щодо невідповідності календарного графіку виконання робіт:
Графік виконання робіт поданий учасником ТОВ ЕКОНОМБУД-ЛВ у складі тендерної пропозиції розроблений відповідно до «Рекомендацій зі складання додатків до договору підряду в капітальному будівництві», затверджених наказом Мінрегіонбуду України від 13.01.2009р. №2 та повністю відповідає встановленим вимогам і містить всю необхідну інформацію. Даним наказом не встановлено чіткої форми відповідного документу, а лише подані рекомендації зі складання графіку виконання робіт та поданий один із можливих способів його оформлення. Відтак, учасником виконано вимогу замовника щодо подання проекту календарного графіку виконання робіт розробленого відповідно до «Рекомендацій зі складання додатків до договору підряду в капітальному будівництві», затверджених наказом Мінрегіонбуду України від 13.01.2009р. №2.
Враховуючи вищезазначене, замовником жодним чином не порушено законодавства у сфері публічних закупівель в частині визначення переможця торгів.
Інформація про моніторинг
- UA-M-2020-06-11-000012 ● a72c5a95f1244b8ca1cce233afb26772
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 11 червня 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 11 червня 2020 14:26 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
11.06.2020 № 104
Львів
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини першої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель згідно Додатку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Додатку до цього наказу.
Начальник Роман КРОЛЯК
Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 11.06.2020 № 104.
Витяг з переліку
процедур закупівлі
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2020-04-27-001613-a 27.04.2020. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. Дані автоматичних індикаторів ризиків, що спрацювали (RISK 2-13-1).
В.о начальника відділу контролю у сфері закупівель Надія ЯРЕМА
Надання інформації про усунення порушення замовником
У відповідь на висновок моніторингу UA-M-2020-06-11-000012 щодо закупівлі "Ремонтно-реставраційні роботи будинку на вул. Гуцульській, 9 у м. Львові" від 18.06.2020р повідомляємо наступне: 1. Щодо мови, якою повинні готуватись тендерні пропозиції. Технічний функціонал електронного майданчика, через який здійснює свою закупівельну діяльність замовник не передбачає окремого поля для внесення відповідної інформації. Відповідно до ч. 7 розділу 1 тендерної документації встановлено, що тендерна пропозиція складається українською мовою. У разі надання учасником будь-яких документів іноземною мовою, вони повинні бути перекладені на українську. Оскільки, тендерна документація публікується разом з оголошенням про проведення відкритих торгів інформація про мову підготовки тендерних пропозицій яка міститься в тендерній документації вважається частиною оголошення. 2. Щодо можливості коригувати основні умови договору Відповідно до ч.4. ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі (надалі Закон): мови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції/пропозиції за результатами електронного аукціону (у тому числі ціни за одиницю товару) переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі або узгодженої ціни пропозиції учасника у разі застосування переговорної процедури, крім випадків визначення грошового еквівалента зобов’язання в іноземній валюті та/або випадків перерахунку ціни за результатами електронного аукціону в бік зменшення ціни тендерної пропозиції/пропозиції учасника без зменшення обсягів закупівлі. Істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі. В даній нормі мова йде про істотні умови договору. Згідно з п.5. Постанови КМУ від 01.08.2005 № 668 «Про затвердження Загальних умов укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві»: Договір підряду укладається у письмовій формі. Істотними умовами договору підряду є: найменування та реквізити сторін; місце і дата укладення договору підряду; предмет договору підряду; договірна ціна; строки початку та закінчення робіт (будівництва об'єкта); права та обов'язки сторін; порядок забезпечення виконання зобов'язань за договором підряду; умови страхування ризиків випадкового знищення або пошкодження об'єкта будівництва; порядок забезпечення робіт проектною документацією, ресурсами та послугами; порядок залучення субпідрядників; вимоги до організації робіт; порядок здійснення замовником контролю за якістю ресурсів; умови здійснення авторського та технічного нагляду за виконанням робіт; { Пункт 5 доповнено абзацом згідно з Постановою КМ N 601 ( 601-2009-п ) від 17.06.2009 } джерела та порядок фінансування робіт (будівництва об'єкта); порядок розрахунків за виконані роботи; порядок здачі-приймання закінчених робіт (об'єкта будівництва); гарантійні строки якості закінчених робіт (експлуатації об'єкта будівництва), порядок усунення недоліків; відповідальність сторін за порушення умов договору підряду; порядок врегулювання спорів; порядок внесення змін до договору підряду та його розірвання. У договорі підряду сторони можуть передбачати інші важливі для регулювання взаємовідносин умови. Окрім істотних умов договору в договорі містяться основні вимоги, які можуть бути погоджені під час підписання договору (наприклад, платіжні реквізити замовника), саме про такі вимоги йдеться в ч.3. розділу 6 Тендерної документації та в примітках проекту договору. 3. Щодо підтвердження в учасника наявності працівників Відповідно до ч. 2 ст. 16 ЗУ «Про публічні закупівлі» (надалі – Закон) замовник встановлює один або декілька з кваліфікаційних критеріїв. Одним з них є наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. Законом не встановлено чіткого переліку документів, які повинні бути надані на підтвердження даного критерію. Замовник самостійно встановлює вимоги та документи що повинні бути надані учасниками в складі тендерних пропозицій. Також, варто зазначити, що Міністерство розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України не надавало жодних офіційних роз’яснень з даного приводу. Замовником задля розширення кола потенційних учасників, які можуть прийняти участь в торгах встановлено , що для виконання робіт, які є предметом закупівлі в учасника можуть бути задіяні як постійні працівники за трудовим договором, так і тимчасові, які залучені за договором цивільного-правового характеру. До того ж жоден нормативно-правовий акт українського законодавства не містить нормі, які б забороняли залучати працівників за договорами цивільно-правового характеру. Замовник не може встановлювати штучну імперативні заборону, адже в такому разі вимоги тендерної документації будуть порушувати принципи здійснення закупівель, що передбачені статтею 5 Закону. Замовник не може встановлювати вимог , які є дискримінаційними та такими, що нівелюють конкурентоздатність учасників на ринку. 4. Щодо штатного розпису Відповідно до документів поданих у складі тендерної пропозиції, а саме Довідка №08/05/05 від 08.05.2020р робітники залучаються додатково по цивільно-правових договорах для виконання робіт на об’єкті після підписання договору підряду. Відтак, наступні робітники, а саме малярі-штукатури, лицювальники плиточники, реставратори-малярі, майстри, монтажники будівельні, монтажники с-м. утепл .будівельний, монтажник віконних та дверних конструкцій, столяр/різьбяр по дереву, слюсар-сантехнік, електромонтажник, електромонтажник з освітлення та освітлювальних мереж, монтажник зовнішніх трубопроводів, теплотехніки, спеціаліст з налагоджування і випробування, монтажник систем вентиляції та кондиціонування, майстер з декоративного штукатурення, реставратор, мозаїст монументального живопису не включені до штатного розпису учасника переможця торгів ТОВ ЕКОНОМБУД-ЛВ. Учасником надані всі документи що вимагались замовником згідно з тендерною документацією, зокрема, для підтвердження інформації про наявність ІТР учасник повинен надати документи про освіту, трудові книжки (1 сторінка та сторінки із записами про прийом на роботу) або витяги з трудових книжок із записами про прийом на роботу або накази або витяги з наказів про прийняття на роботу, та/або копії договорів або витягів з договорів цивільно-правового характеру, тощо шляхом надання сканованих з оригіналу копій та скановану копію оригіналу штатного розпису або витягу зі штатного розпису. Враховуючи вищенаведене, тендерна пропозиція учасника повністю відповідає вимогам встановленим замовником у тендерній документації. 5. Щодо довідки про відсутність заборгованості зі сплати податків Відповідно до ч.3. ст.17 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), Замовником вимагається від переможця торгів документальне підтвердження інформації згідно до ч.2 ст.17 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: Замовник може прийняти рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та може відхилити тендерну пропозицію учасника у разі, якщо учасник має заборгованість із сплати податків і зборів (обов’язкових платежів). Згідно ст.14 Закону подання інформації під час проведення процедури закупівлі здійснюється в електронному вигляді через електронну систему закупівель. Враховуючи норми Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг» від 22.05.2003 № 851-IV статті 7, оригіналом електронного документа вважається електронний примірник документа з обов’язковими реквізитами, у тому числі з електронним підписом автора або підписом, прирівняним до власноручного підпису відповідно до Закону України "Про електронні довірчі послуги", у разі надсилання електронного документа кільком адресатам або його зберігання на кількох електронних носіях інформації кожний з електронних примірників вважається оригіналом електронного документа. Закон України «Про електронні довічні послуги» від 05.10.2017 року 2155-VIII, статті 17, електронна взаємодія фізичних та юридичних осіб, яка потребує відправлення, отримання, використання та постійного зберігання за участю третіх осіб електронних даних, аналоги яких на паперових носіях не повинні містити власноручний підпис відповідно до законодавства, а також автентифікація в інформаційних системах, в яких здійснюється обробка таких електронних даних, можуть здійснюватися з використанням електронних довірчих послуг або без отримання таких послуг, за умови попередньої домовленості між учасниками взаємодії щодо порядку електронної ідентифікації учасників таких правових відносин. Державна податкова служба України (далі – ДПС ) у зв’язку з модернізацією електронних сервісів містить інформацію з реєстрів ДПС, які є загальнодоступними. Відтепер ними можна користуватись у режимі реального часу, використовуючи електронні сервіси, що знаходиться за посиланням: https://cabinet.sfs.gov.ua/registers/debit. За допомогою відкритих реєстрів ДПС, Замовник в змозі перевірити оригінальність наданого Учасником документу, здійснивши пошук довідки про відсутність заборгованості з податків і зборів (обов’язкових платежів) за наступними реквізитами: код ЄДРПОУ суб’єкта господарювання (Учасника), номер електронної довідки, дата її надання у відкритому реєстрі. Відтак, Учасник надав довідку номер 26511 від 28.05.2020 року, яка повністю відповідає всім вимогам закону та завантажена у належні строки. Враховуючи вищенаведене, подані Учасником документи є чинними та законними. 6. Щодо укладеного договору за результатами проведеної закупівлі Повідомляємо, що замовником прийнято рішення про усунення відповідного порушення шляхом підписання додаткової угоди задля приведення у відповідність договору укладеного за результатами закупівлі. Відтак повідомляємо, що замовником не вчинено жодних порушень, що суперечать чинному законодавству та принципам здійснення закупівель, у тому числі такі зауваження не призводять до наслідків, які завдали державі збитків.
2020-06-25 18:05:03
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 18 червня 2020 |
Кінцевий строк оскарження: | 03 липня 2020 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу відображення закупівлі у річному плані встановлено порушення вимог частини 2 статті 4 Закону)
Ризики, що спрацювали
RISK2-13-1
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 21 травня 2020 11:35
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ Сомиг ЛТД |
8 619 625,32
UAH з ПДВ
|
8 234 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ Дельтабуд |
9 212 672,00
UAH з ПДВ
|
8 234 900,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП Білінський Т.О. |
9 970 759,00
UAH з ПДВ
|
8 235 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ ЕКОНОМБУД-ЛВ |
9 452 032,00
UAH з ПДВ
|
9 212 500,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ Сомиг ЛТД #06959075 |
Відхилено |
8 234 000,00
UAH з ПДВ
|
27 травня 2020 17:47
|
ТОВ Дельтабуд #22345998 |
Відхилено |
8 234 900,00
UAH з ПДВ
|
28 травня 2020 18:23
|
ФОП Білінський Т.О. #3420108631 |
Відхилено |
8 235 000,00
UAH з ПДВ
|
29 травня 2020 20:00
|
ТОВ ЕКОНОМБУД-ЛВ #37205736 |
Переможець |
9 212 500,00
UAH з ПДВ
|
29 травня 2020 20:31
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
31 липня 2020 16:05
|
Scan_20200731_155001.pdf | зміни до договору |
31 липня 2020 15:59
|
Електронний підпис | зміни до договору |
30 липня 2020 11:03
|
Scan_20200730_104542.jpg | зміни до договору |
30 липня 2020 10:56
|
Електронний підпис | укладений |
10 червня 2020 17:44
|
Scan_20200610_162422.pdf | укладений |
10 червня 2020 17:17
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 29 липня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 30 липня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 1. Внести зміни в Договір № 01/06 від «10» червня 2020 року : 1.1. Викласти п. 2.2 розділу 2 в новій редакції: «2.2. Учасник - переможець надає гарантії на виконані роботи – 10 років з дати приймання-передачі виконаних робіт.» 1.2. Викласти п.3.3 розділу 3 Договору в новій редакції: «3.2. Коригування твердої ціни відбувається лише у випадках передбачених законодавством що регулює сферу державних закупівель, Постанови КМУ від 01.08.2005р. №668 та Правил визначення вартості будівництва ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013, прийнятих наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 05 липня 2013 року № 293, чинним законодавством України та цим Договором.» 1.3. Викласти п. 4.2 розділу 4 Договору в новій редакції: «4.2. Фінансування робіт (будівництва об'єкта) здійснюється за рахунок коштів статутного капіталу підприємства.» 2. Ця Угода про внесення змін до договору № 01/06 від «10» червня 2020 року набуває чинності з моменту її підписання повноважними представниками сторін та скріплення відбитками печаток Сторін, є невід’ємною частиною Договору та не виключає інших умов Договору. 3. Всі інші умови Договору, що не суперечать цьому, залишаються без змін. |
Номер договору про закупівлю: | 01/06 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 29 липня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 31 липня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | сума коштів внесених у статутний капітал ЛКП «Агенція ресурсів Львівської міської ради» за 2019-2020рр. склала 24 100 788,43 |
Номер договору про закупівлю: | 01/06 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 01/07 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |