Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з моніторингу сигналів тривоги, що надходять з пристроїв охоронної сигналізації та послуги з охорони об’єктів
Очікувана вартість
131 000,00 UAH
UA-2020-04-27-001085-a a517c3378a5645729417a3344f706b27
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Пастушенко Оксана Михайлівна

+380352244198 kztor-tender@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство "Центр екстреної медичної допомоги та медицини катастроф" Тернопільської обласної ради
Код ЄДРПОУ: 14054198
Місцезнаходження: 46020, Україна , Тернопільська обл., Тернопіль, Рєпіна,11
Контактна особа: Пастушенко Оксана Михайлівна
+380352244198
kztor-tender@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 27 квітня 2020 14:53
Звернення за роз’ясненнями: до 03 травня 2020 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 09 травня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 13 травня 2020 18:00
Початок аукціону: 14 травня 2020 14:04
Очікувана вартість: 131 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 655,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:75240000-0: Послуги із забезпечення громадської безпеки, охорони правопорядку та громадського порядку


категорія замовника - згідно п.3 ч.4 ст.2 Закону; мова якою повинні готуватися тендерні пропозиції - українська
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з моніторингу сигналів тривоги, що надходять з пристроїв охоронної сигналізації та послуги з охорони об’єктів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 75240000-0 — Послуги із забезпечення громадської безпеки, охорони правопорядку та громадського порядку

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 15 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
06 травня 2020 17:18
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
06 травня 2020 17:08
Рішення про внесення змін.docx
06 травня 2020 17:08
Тендерна документація.doc
27 квітня 2020 14:53
Технічна специфікація.docx
27 квітня 2020 14:53
Проект договору.docx
06 травня 2020 17:18
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
27 квітня 2020 14:56
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
06 травня 2020 17:08
Рішення про внесення змін.docx
06 травня 2020 17:08
Тендерна документація.doc
27 квітня 2020 14:53
Тендерна документація.doc
27 квітня 2020 14:53
Технічна специфікація.docx
27 квітня 2020 14:53
Проект договору.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-04-27-001085-a.a1
Статус:
Вирішена
Учасник: Громадська Організація «Всеукраїнське Об’єднання Спеціалістів Безпеки», Код ЄДРПОУ:40346769
Дата подання: 30 квітня 2020 23:28
Приведення тендерної документації у відповідність до чинних нормативних документів
У відповідності до підпункту 2 пункту 2 Статті 16 (Кваліфікаційні критерії процедури закупівлі) Закону України Про публічні закупівлі, Замовник повинен установити кваліфікаційні критерії до учасників, а саме – «наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід».
У відповідності до Ліцензійних умов, що затверджені Постановою КМУ № 960 від 18 листопада 2015р. «Про затвердження Ліцензійних умов провадження охоронної діяльності», виконавцем робіт з обслуговування технічних засобів охорони повинен бути Електромонтер охоронно-пожежної сигналізації.
При цьому в Додатку №1 «ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ ВИМАГАЮТЬСЯ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ ПРОПОЗИЦІЇ УЧАСНИКА КВАЛІФІКАЦІЙНИМ ТА ІНШИМ ВИМОГАМ ЗАМОВНИКА» не міститься жодних кваліфікаційних вимог до даної категорії безпосереднього виконавця робіт з обслуговування.
У відповідності до вимог Закону Про публічні закупівлі, Національного класифікатора України ДК 003:2010 «Класифікатор професій», Державного стандарту ДСПТО 7244.IO.64.20-2014 «Електромонтер охоронно-пожежної сигналізації» 3, 4, 5, 6-го розрядів» Замовнику необхідно внести відповідні зміни в Додаток 1 Тендерної документації, а саме:
В пункт 2 (Додатку 1) додати пункт 2.3 Електромонтер охоронно-пожежної сигналізації – надати копії посвідчень Електромонтера охоронно-пожежної сигналізації не нижче 6-го розряду виданий учбовим закладом професійне навчання чи підвищення кваліфікації, що мають бути внесені до бази ЕДБО Міністерства освіти https://info.edbo.gov.ua/edu-documents/, дійсного на дату подання документів завірену печаткою та підписом керівника.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
06 травня 2020 17:01
Тендерним комітером розглянуто Вашу вимогу та прийнято рішення про підготовку та внесення змін в частині кваліфікаційних вимог.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 14 травня 2020 14:25

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Управління поліції охорони в Тернопільській області 129 960,00
UAH з ПДВ
129 960,00
UAH з ПДВ
Документи
ДП 38 відділ інженерно-технічних частин 131 000,00
UAH з ПДВ
131 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

21 травня 2020 11:47
Електронний підпис
21 травня 2020 10:56
Дов п12 ч1 ст17
18 травня 2020 14:35
Електронний підпис
18 травня 2020 14:07
Лист відгук
18 травня 2020 14:07
Аналогічний договір
13 травня 2020 14:49
Електронний підпис
13 травня 2020 14:45
Лист відгук ПФУ.PDF
13 травня 2020 14:45
Цінова пропозиція.pdf
13 травня 2020 14:45
Технічна спеціфікація.pdf
13 травня 2020 14:45
Проект договору.pdf
13 травня 2020 14:45
Копія Положення УПО.pdf
13 травня 2020 14:45
Довідка про п.5_6_12_13 ст17.pdf
13 травня 2020 14:45
Відості про Учасника.pdf
13 травня 2020 14:45
Витяг ПВД.pdf
13 травня 2020 14:45
Виписка з ЄДР.pdf

Публічні документи

13 травня 2020 09:19
Електронний підпис
13 травня 2020 09:17
14. техн. вимоги.pdf
13 травня 2020 09:17
13. субпідряд.pdf
13 травня 2020 09:17
12. забезпечення.pdf
13 травня 2020 09:17
10. пропозиція.pdf
13 травня 2020 09:17
9. захист довкілля.pdf
13 травня 2020 09:17
8. витяг платн. ПДВ.pdf
13 травня 2020 09:17
6. Статут.pdf
13 травня 2020 09:17
5.2. наказ.pdf
13 травня 2020 09:17
5.1 признач. керівника.pdf
13 травня 2020 09:17
5. право підпису.pdf
13 травня 2020 09:17
4. ст. 17 Закону.pdf
13 травня 2020 09:17
3. ліцензія.pdf
13 травня 2020 09:17
2. наявн. охоронників.pdf
13 травня 2020 09:17
1.2. наявн. оснащення.pdf
13 травня 2020 09:17
1. наявн. МТБ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Управління поліції охорони в Тернопільській області

ДП 38 відділ інженерно-технічних частин

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
Управління поліції охорони в Тернопільській області
#40108819
Переможець 129 960,00
UAH з ПДВ
19 травня 2020 16:26
Вимога про усунення невідповідностей
до 19 травня 2020 12:25

Вимога про усунення невідповідностей

1) перелік виявлених невідповідностей та посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: - у складі тендерної пропозиції відсутній документ «Довідка у довільній формі, яка містить інформацію про працівників, які будуть здійснювати охорону об’єктів», який вимагався згідно п.2.1 ч.2 розділу 1 додатку 1 тендерної документації -у складі пропозиції неналежно підтверджено досвід виконання аналогічного за предметом закупівлі договору, згідно вимоги передбаченої ч.3 розділу 1 додатку 1 тендерної документації, а саме - аналогічним договором є договір (двосторонній або декілька сторонній) поставки товару, що є аналогічним за предметом закупівлі згідно коду національного класифікатора ДК 021:2015, подібний за змістом та своєю правовою природою. Код згідно ДК 021:2015 здійснюваної замовником закупівлі «75240000-0 Послуги із забезпечення громадської безпеки, охорони правопорядку та громадського порядку», натомість учасником в підтвердження вимоги надано довідку, копію договору та відгук за кодом «ДК 021:2015: 75240000-0 — Послуги із забезпечення громадської безпеки, охорони правопорядку та громадського порядку» 2) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: - Довідка у довільній формі, яка містить інформацію про працівників, які будуть здійснювати охорону об’єктів - Інформаційна довідка у довільній формі про виконання аналогічного договору згідно ДК 021:2015 - 75240000-0 Послуги із забезпечення громадської безпеки, охорони правопорядку та громадського порядку - оригінал або копію договору(ів) зазначеного в інформаційній довідці згідно ДК 021:2015 - 75240000-0 Послуги із забезпечення громадської безпеки, охорони правопорядку та громадського порядку - копію чи оригінал листа-відгуку про виконання договору(ів), копія якого надана згідно інформаційної довідки за ДК 021:2015 - 75240000-0 Послуги із забезпечення громадської безпеки, охорони правопорядку та громадського порядку. Відгук повинен бути належно оформлений, містити вихідний номер та дату видачі такого документу. 3) Усунення виявлених невідповідностей в інформації та/або документах здійснюється учасником процедури закупівлі шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 19 травня 2020 16:26

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Управління поліції охорони в Тернопільській області
#40108819
129 960,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
01 лютого 2021 10:01
Електронний підпис укладений
18 січня 2021 11:58
д.у. УПО.pdf зміни до договору
18 січня 2021 11:53
Електронний підпис укладений
29 грудня 2020 14:55
д.у.178.pdf зміни до договору
29 грудня 2020 14:53
Електронний підпис укладений
01 червня 2020 15:58
підписаний договір укладений
01 червня 2020 15:55

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони дійшли згоди продовжити дію договору на наступний рік
Номер договору про закупівлю: 178
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
18 січня 2021
Дата публікації змін до договору:
18 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Під внесенням змін, слід розуміти внесення змін у п.2.1.
Номер договору про закупівлю: 178
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 01 червня 2020 — 31 січня 2021
Сума оплати за договором: 155 952,00
UAH (в тому числі ПДВ 25 992,00 UAH)