Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Обладнання приміщень пересувними (мобільними) стелажами серії «СПС»
Очікувана вартість
154 900,00 UAH
UA-2020-04-27-000889-a 9c778b9155d74408a86d9471b01ea33d
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Марченко Олександр Васильович

380442800470 globus212@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Музей книги і друкарства України
Код ЄДРПОУ: 32071439
Вебсайт: http://vuam.org.ua/uk/704:%D0%9C%D1%83%D0%B7%D0%B5%D0%B9_%D0%BA%D0%BD%D0%B8%D0%B3%D0%B8_%D1%96_%D0%B4%D1%80%D1%83%D0%BA%D0%B0%D1%80%D1%81%D1%82%D0%B2%D0%B0_%D0%A3%D0%BA%D1%80%D0%B0%D1%97%D0%BD%D0%B8
Місцезнаходження: 01015, Україна , Київська обл., Київ, вул. Лаврська, 9, корп. 9, 10
Контактна особа: Марченко Олександр Васильович
380442800470
globus212@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 27 квітня 2020 14:05
Звернення за роз’ясненнями: до 30 квітня 2020 15:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 07 травня 2020 16:00
Очікувана вартість: 154 900,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 800,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,52%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39150000-8: Меблі та приспособи різні


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2 Одиниця
Обладнання приміщень пересувними (мобільними) стелажами серії «СПС»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01015, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Лаврська, 9, корп. 9, 10
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 травня 2020
ДК 021:2015: 39151100-6 — Стелажі

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 10 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
27 квітня 2020 14:09
квал вимоги.docx
27 квітня 2020 14:08
ТЗ.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 07 травня 2020 16:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Приватне акціонерне товариство "УХЛ-Маш" 122 670,00
UAH з ПДВ
122 670,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

12 травня 2020 11:54
Довідка 59843.pdf
12 травня 2020 11:54
265050023376593.XML
05 травня 2020 14:20
№1 Григор О.В..pdf
05 травня 2020 14:20
Цінова пропозиція.pdf
05 травня 2020 14:20
Технічні вимоги.pdf
05 травня 2020 14:20
Опис до Cтатуту.pdf
05 травня 2020 14:20
Лист-гарантія ст.17.pdf
05 травня 2020 14:20
Контракт_Парамзін О.Ю..pdf
05 травня 2020 14:20
Відомості з ЄДРПОУ.pdf
05 травня 2020 14:20
Виписка з ЄДРЮОтаФО-П.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Приватне акціонерне товариство "УХЛ-Маш"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Приватне акціонерне товариство "УХЛ-Маш"
#14311749
Переможець 122 670,00
UAH з ПДВ
12 травня 2020 16:55

Документи

12 травня 2020 16:55
протокол_171.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 12 травня 2020 16:55

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Приватне акціонерне товариство "УХЛ-Маш"
#14311749
122 670,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

12 травня 2020 16:55
протокол_171.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
06 червня 2020 16:55
ДУ до угоди 122670.pdf зміни до договору
06 червня 2020 16:51
Електронний підпис зміни до договору
04 червня 2020 15:44
Уповноважена_особа.PDF зміни до договору
04 червня 2020 15:40
Електронний підпис зміни до договору
04 червня 2020 13:55
протокол 184.pdf зміни до договору
04 червня 2020 13:52
Електронний підпис укладений
02 червня 2020 13:33
122670-угода.pdf укладений
02 червня 2020 13:31

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
04 червня 2020
Дата публікації змін до договору:
04 червня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Пояснення щодо вибору процедури закупівлі: Закупівлю UA-2020-04-27-000889-a від 27.04.2020 р. (рядок плану закупівель UA-P-2020-04-16-006327-a від 16.04.2020 р. ) було проведено за спрощеною процедурою згідно з чинним законодавством. З невідомих причин технічного характеру під час створення оголошення чек-бокс вибору спрощеної процедури був неактивним, тому процедура позначена, як «Спрощена/Допорогова закупівля». Також чомусь не було можливості пов’язати рядок плану закупівель з оголошенням про закупівлю. Після публікації оголошення редагування не було можливим.
Номер договору про закупівлю: 09/05/20
Договір:
Номер додаткової угоди: протокол 184
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
04 червня 2020
Дата публікації змін до договору:
04 червня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): наказ про призначення уповноваженої особи
Номер договору про закупівлю: 09/05/20
Договір:
Номер додаткової угоди: наказ № 55/1-в від 22.04.2020
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
04 червня 2020
Дата публікації змін до договору:
06 червня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до п. 7.2. та п. 7.3. Договору №09/05/20 від 28 травня 2020 року про закупівлю товарів, «Сторони» погодили, п. 5.1. Договору №09/05/20 від 28 травня 2020 року про закупівлю товарів, викласти в такій редакції: «Строк (термін) поставки Товару до 06 липня 2020 року.»
Номер договору про закупівлю: 09/05/20
Договір:
Номер додаткової угоди: № 1 до Договору №09/05/20 від 28 травня 2020 року
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 122 670,00
UAH (в тому числі ПДВ 20 445,00 UAH)