Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Поточний ремонт покрівлі будівель дошкільних навчальних закладів у м. Дніпрі (покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи)
Очікувана вартість
2 113 700,00 UAH
UA-2020-04-27-000842-b 56737cd91a4d48d8af74e5bded7782f9
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Людмила Олександрівна Зіменко

+380660136170 zimenko@dhp.dniprorada.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДЕПАРТАМЕНТ ГУМАНІТАРНОЇ ПОЛІТИКИ ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 40506248
Місцезнаходження: 49000, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, просп. Д.Яворницького 75,А
Контактна особа: Людмила Олександрівна Зіменко
+380660136170
zimenko@dhp.dniprorada.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 27 квітня 2020 12:10
Звернення за роз’ясненнями: до 03 травня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 09 травня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 13 травня 2020 00:00
Початок аукціону: 13 травня 2020 14:48
Очікувана вартість: 2 113 700,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 10 568,50 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45260000-7: Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
16 послуга
покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49000, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, дошкільні навчальні заклади Замовника
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 27 серпня 2020
ДК 021:2015: 45260000-7 — Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 120 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
29 квітня 2020 12:18
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
29 квітня 2020 12:17
Тендерна документація Нова редакція.docx
29 квітня 2020 12:17
Перелік змін.FR12.docx
27 квітня 2020 12:10
Додаток 4.8 - Дефектний акт (108).rtf
27 квітня 2020 12:10
Додаток 4.16 - Дефектний акт (401).rtf
27 квітня 2020 12:10
Додаток 4.15 - Дефектний акт (384).rtf
27 квітня 2020 12:10
Додаток 4.14 - Дефектний акт (340).rtf
27 квітня 2020 12:10
Додаток 4.13 - Дефектний акт (277).rtf
27 квітня 2020 12:10
Додаток 4.12 - Дефектний акт (244).rtf
27 квітня 2020 12:10
Додаток 4.11 - Дефектний акт (232).rtf
27 квітня 2020 12:10
Додаток 4.10 - Дефектний акт (192).rtf
27 квітня 2020 12:10
Додаток 4.9 - Дефектний акт (160).rtf
27 квітня 2020 12:10
Додаток 4.7 - Дефектний акт (105).rtf
27 квітня 2020 12:10
Додаток 4.6 - Дефектний акт (89).rtf
27 квітня 2020 12:10
Додаток 4.5 - Дефектний акт (40).rtf
27 квітня 2020 12:10
Додаток 4.4 - Дефектний акт (27).rtf
27 квітня 2020 12:10
Додаток 4.3 - Дефектний акт (20).rtf
27 квітня 2020 12:10
Додаток 4.2 - Дефектний акт (14).rtf
27 квітня 2020 12:10
Додаток 4.1 - Дефектний акт (6).rtf
27 квітня 2020 12:10
Додаток 4 - Проект Договору.docx
27 квітня 2020 12:10
Додаток 6 - Дислокація.doc
29 квітня 2020 12:18
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
27 квітня 2020 12:11
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
29 квітня 2020 12:17
Тендерна документація Нова редакція.docx
29 квітня 2020 12:16
Тендерна документація.docx
27 квітня 2020 12:10
Тендерна документація.docx
29 квітня 2020 12:17
Перелік змін.FR12.docx
27 квітня 2020 12:10
Додаток 4.8 - Дефектний акт (108).rtf
27 квітня 2020 12:10
Додаток 4.16 - Дефектний акт (401).rtf
27 квітня 2020 12:10
Додаток 4.15 - Дефектний акт (384).rtf
27 квітня 2020 12:10
Додаток 4.14 - Дефектний акт (340).rtf
27 квітня 2020 12:10
Додаток 4.13 - Дефектний акт (277).rtf
27 квітня 2020 12:10
Додаток 4.12 - Дефектний акт (244).rtf
27 квітня 2020 12:10
Додаток 4.11 - Дефектний акт (232).rtf
27 квітня 2020 12:10
Додаток 4.10 - Дефектний акт (192).rtf
27 квітня 2020 12:10
Додаток 4.9 - Дефектний акт (160).rtf
27 квітня 2020 12:10
Додаток 4.7 - Дефектний акт (105).rtf
27 квітня 2020 12:10
Додаток 4.6 - Дефектний акт (89).rtf
27 квітня 2020 12:10
Додаток 4.5 - Дефектний акт (40).rtf
27 квітня 2020 12:10
Додаток 4.4 - Дефектний акт (27).rtf
27 квітня 2020 12:10
Додаток 4.3 - Дефектний акт (20).rtf
27 квітня 2020 12:10
Додаток 4.2 - Дефектний акт (14).rtf
27 квітня 2020 12:10
Додаток 4.1 - Дефектний акт (6).rtf
27 квітня 2020 12:10
Додаток 4 - Проект Договору.docx
27 квітня 2020 12:10
Додаток 6 - Дислокація.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 13 травня 2020 15:15

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
КЛИМЕНКО ОЛЕКСАНДР ІВАНОВИЧ 1 761 416,00
UAH з ПДВ
1 670 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "МОВЧАН ДЕНИС ГРИГОРОВИЧ" 2 112 682,38
UAH з ПДВ
2 112 682,38
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АЛЬФА БУД ТОРГ" 2 113 700,00
UAH з ПДВ
2 113 700,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

12 травня 2020 22:32
Електронний підпис
12 травня 2020 22:30
Паспорт.PDF
12 травня 2020 22:30
працівники.PDF
12 травня 2020 22:30
ст 17.PDF
12 травня 2020 22:30
договір.PDF
12 травня 2020 22:30
Договор №201 .pdf
12 травня 2020 22:30
інформ довідка.PDF
12 травня 2020 22:30
дог субпідряд.PDF
12 травня 2020 22:30
санкції.PDF
12 травня 2020 22:30
посвідчення.PDF
12 травня 2020 22:30
довідка тех.PDF
12 травня 2020 22:30
тендер пропоз.PDF
12 травня 2020 22:30
Справка един налог.PDF
12 травня 2020 22:30
аналогічні дог.PDF
12 травня 2020 22:30
ИНН.PDF
12 травня 2020 22:30
платник.PDF
12 травня 2020 22:30
договір мусор.PDF
12 травня 2020 22:30
антикор.PDF
12 травня 2020 22:30
посвідчення2.PDF
12 травня 2020 22:30
навколишне.PDF
12 травня 2020 22:30
посвідчення3.PDF
12 травня 2020 22:30
довідка дог.PDF
12 травня 2020 22:30
мат тех.PDF

Публічні документи

12 травня 2020 19:25
Електронний підпис
12 травня 2020 19:24
5 ІПН.jpg
12 травня 2020 18:46
Електронний підпис
12 травня 2020 18:34
45 Банківська довідка 2.pdf
12 травня 2020 18:34
45 Банківська довідка 1.pdf
12 травня 2020 18:34
44 лист щодо Додатку 6.pdf
12 травня 2020 18:34
38 Довідка Додаток 5.pdf
12 травня 2020 18:34
36 Стаття 17 Додаток 3.pdf
12 травня 2020 18:34
35 Стаття 17 Додаток 3.pdf
12 травня 2020 18:34
23 Опис з кодом.pdf
12 травня 2020 18:34
17 Договор кран.pdf
12 травня 2020 18:34
12 Стаття 17 р5 п1ТД.pdf
12 травня 2020 18:34
10 Відомості з ЄДРПОУ.pdf
12 травня 2020 18:34
4 Витяг з ЄДРПОУ р3 п1ТД.pdf
12 травня 2020 18:34
2 Право підпису р3 п1ТД.pdf
12 травня 2020 18:34
1 Кошторис.rar
12 травня 2020 18:34
1 Додаток 1 Тенд проп.pdf

Публічні документи

12 травня 2020 11:06
1.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

КЛИМЕНКО ОЛЕКСАНДР ІВАНОВИЧ

ФОП "МОВЧАН ДЕНИС ГРИГОРОВИЧ"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АЛЬФА БУД ТОРГ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
КЛИМЕНКО ОЛЕКСАНДР ІВАНОВИЧ
#3199921854
Відхилено 1 670 000,00
UAH з ПДВ
15 травня 2020 17:17
Вимога про усунення невідповідностей
до 15 травня 2020 15:15
ФОП "МОВЧАН ДЕНИС ГРИГОРОВИЧ"
#3512003614
Відхилено 2 112 682,38
UAH з ПДВ
18 травня 2020 10:38
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АЛЬФА БУД ТОРГ"
#42833200
Відхилено 2 113 700,00
UAH з ПДВ
18 травня 2020 10:47

Вимога про усунення невідповідностей

Повідомлення про усунення невідповідностей відповідно до ч. 16 ст. 29 Закону «Про публічні закупівлі» від 14.05.2020 1. Замовник: Департамент гуманітарної політики Дніпровської міської ради ЄДРПОУ 40506248 49000, м. Дніпро, пр. Дмитра Яворницького, 75А 2. Інформація про предмет закупівлі: Найменування предмету закупівлі: покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи ДК 021:2015: 45260000-7 Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи Кількість: 16 послуг Місце поставки: 49000, Україна, м. Дніпро, дошкільні навчальні заклади Замовника Строк надання послуги: до 27 серпня 2020 року Номер оголошення про проведення закупівлі: UA-2020-04-27-000842-b Дата Аукціону: 13 травня 2020 року 14:48 3. Учасник, тендерна пропозиція якого не відповідає вимогам документації: Найменування/прізвище, ім’я, по батькові: ФОП "КЛИМЕНКО ОЛЕКСАНДР ІВАНОВИЧ" Код ІПН: 3199921854 Місцезнаходження: 50000, Україна, Дніпропетровська область, Кривий Ріг, вул. Українська 1/165 Ціна пропозиції: 23 280,00 грн. Ціна пропозиції за результатами Аукціону: 23 034,00 грн. Перелік виявлених невідповідностей: 1. Довідка щодо наявності МТБ не містить інформації про наявність складських або виробничих приміщень. 2. Відсутність Обов’язкова наявність в Учасника пересувного стрілочного крану (у кількості 2 одиниць) та пересувної компресорної установки. 3. Відсутність Договір оренди складських або виробничих приміщень, що вказаний в інформаційній довідці, терміном оренди не менше, ніж до 31.12.2020р. (у разі якщо складські/виробничі приміщення не є власністю Учасника). 4. Відсутність аналогічного договору Разом із аналогічним договором на підтвердження його виконання учасники зобов’язані надати акти про виконані роботи. В тому числі, надаються додаткові угоди до аналогічного договору, що засвідчують зміну істотних умов договору. - лист-відгук по наданому договору за підписом та відтиском печатки контрагента-замовника із зазначенням номеру, дати договору та переліку робіт. 5. Відсутність фінансової звітності (форма № 1 або 1-м та форма № 2 або 2-м) за 2019 рік. 6.Відсутність Учасник для підтвердження повноважень щодо підпису договору за результатами процедури закупівлі у складі пропозиції має надати наступні документи: Інформаційну довідку, складену в довільній формі, про уповноважену особу учасника на підписання договору за результатами процедури закупівлі. Довідку складену в довільній формі, щодо надання згоди уповноваженою особою, яка підписуватиме договір, на оброблення персональних даних, відповідно до Закону України «Про захист персональних даних», у т.ч. збирання, зберігання і поширення, включаючи оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу «Прозорро» – prozorro.gov.ua. Довідка, складена в довільній формі, про відсутність або наявність Статутних (або іншого установчого документу) обмежень щодо права уповноваженої особи Учасника на підписання договору на суму наданої пропозиції. При наявності обмежень у Статуті (або іншому установчому документі) органів управління учасника на укладання договорів, відповідно до Господарського кодексу України, обов’язково надається копія рішення загальних зборів учасників (засновників) товариства, або інший документ згідно законодавства, який дає право підписання договору на суму наданої пропозиції. Департамент гуманітарної політики Дніпровської міської ради є бюджетною установою та у своїй діяльності керується положеннями Бюджетного кодексу України. Згідно статті 49 Бюджетного кодексу України розпорядник бюджетних коштів після отримання товарів, робіт і послуг відповідно до умов взятого бюджетного зобов'язання приймає рішення про їх оплату та надає доручення на здійснення платежу органу Казначейства України. Будь-які бюджетні зобов’язання та платежі з бюджету здійснюються лише за наявності відповідного бюджетного призначення, відповідно до статті 23 Бюджетного кодексу України. Розрахунок за виконані роботи (надані послуги) здійснюється на підставі підписаних Сторонами актів надання послуг (виконаних робіт) безпосередньо після надходження коштів відповідного бюджетного призначення на реєстраційний рахунок Замовника Враховуючи вищевикладене, з метою дотримання вимог Бюджетного кодексу України учасники у складі своєї пропозиції мають надати Гарантійний лист із гарантією виконання робіт у відповідності до вищезазначених умов. Учасник-переможець процедури закупівлі при укладенні договору повинен надати дозвіл або ліцензії на провадження певного виду господарської діяльності, якщо отримання такого дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законодавством. Гарантійний лист за підписом уповноваженої особи учасника та завірений печаткою (за бажанням) з інформацією про, те що у разі відсутності (затримки) фінансування замовника, учасник власними силами та засобами виконуватиме роботи без попередньої оплати, з відстрочкою платежу, на строк до 120 календарних днів з моменту надання замовником листа-повідомлення про відсутність (затримку) фінансування та повідомленням про необхідність початку виконання робіт. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: п. 5 р. ІІІ Тендерної документації Замовника, а саме: 1. «Довідку на фірмовому бланку (у разі наявності такого бланку) у довільній формі за підписом керівника або уповноваженої особи, де Учасник зазначає інформацію про наявність необхідного обладнання та інструменту (заповнюється учасником відповідно до предмету, що закуповується), в тому числі зазначається інформація про наявність складських або виробничих приміщень учасника» 2. п. 5 р. ІІІ Тендерної документації Замовника, а саме: «Обов’язкова наявність в Учасника пересувного стрілочного крану (у кількості 2 одиниць) та пересувної компресорної установки» 3. п. 5 р. ІІІ Тендерної документації Замовника, а саме: «Договір оренди складських або виробничих приміщень, що вказаний в інформаційній довідці, терміном оренди не менше, ніж до 31.12.2020р. (у разі якщо складські/виробничі приміщення не є власністю Учасника)» 4. п. 5 р. ІІІ Тендерної документації Замовника, а саме: «На підтвердження виконання аналогічного договору надається: - Не менше одного виконаного аналогічного договору (аналогічний договір може бути наданий без додатків до нього). Аналогічний договір має бути наданий щодо підприємства, установи, організації, щодо яких надавалась інформація у довідці про досвід виконання аналогічних договорів. Разом із аналогічним договором на підтвердження його виконання учасники зобов’язані надати акти про виконані роботи. В тому числі, надаються додаткові угоди до аналогічного договору, що засвідчують зміну істотних умов договору. - лист-відгук по наданому договору за підписом та відтиском печатки контрагента-замовника із зазначенням номеру, дати договору та переліку робіт» 5. п.5 р.ІІІ Тендерної документації Замовника, а саме: «З метою підтвердження наявності в учасника основних засобів та інших активів ним у складі пропозиції надається копія фінансової звітності (форма № 1 або 1-м та форма № 2 або 2-м) за 2019 рік» 6. п.2 р. V Тендерної документації Замовника, а саме: «Учасник для підтвердження повноважень щодо підпису договору за результатами процедури закупівлі у складі пропозиції має надати наступні документи: Інформаційну довідку, складену в довільній формі, про уповноважену особу учасника на підписання договору за результатами процедури закупівлі. До вищезазначеної довідки необхідно надати: копію паспорту, сторінки 1 – 6 та місце проживання (сторінки 5-6 надаються у разі наявності інформації/фото), у випадку якщо такий паспорт оформлено у вигляді книжки; або двосторонню копію паспорта громадянина України у випадку, якщо такий паспорт оформлено у формі картки, що містить безконтактний електронний носій, та Витяг з Єдиного державного демографічного реєстру щодо реєстрації місця проживання; або копію іншого документа, який посвідчує особу, передбаченого чинним законодавством України, особи, що буде підписувати договір. Довідку складену в довільній формі, щодо надання згоди уповноваженою особою, яка підписуватиме договір, на оброблення персональних даних, відповідно до Закону України «Про захист персональних даних», у т.ч. збирання, зберігання і поширення, включаючи оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу «Прозорро» – prozorro.gov.ua. Довідка, складена в довільній формі, про відсутність або наявність Статутних (або іншого установчого документу) обмежень щодо права уповноваженої особи Учасника на підписання договору на суму наданої пропозиції. При наявності обмежень у Статуті (або іншому установчому документі) органів управління учасника на укладання договорів, відповідно до Господарського кодексу України, обов’язково надається копія рішення загальних зборів учасників (засновників) товариства, або інший документ згідно законодавства, який дає право підписання договору на суму наданої пропозиції. Департамент гуманітарної політики Дніпровської міської ради є бюджетною установою та у своїй діяльності керується положеннями Бюджетного кодексу України. Згідно статті 49 Бюджетного кодексу України розпорядник бюджетних коштів після отримання товарів, робіт і послуг відповідно до умов взятого бюджетного зобов'язання приймає рішення про їх оплату та надає доручення на здійснення платежу органу Казначейства України. Будь-які бюджетні зобов’язання та платежі з бюджету здійснюються лише за наявності відповідного бюджетного призначення, відповідно до статті 23 Бюджетного кодексу України. Розрахунок за виконані роботи (надані послуги) здійснюється на підставі підписаних Сторонами актів надання послуг (виконаних робіт) безпосередньо після надходження коштів відповідного бюджетного призначення на реєстраційний рахунок Замовника Враховуючи вищевикладене, з метою дотримання вимог Бюджетного кодексу України учасники у складі своєї пропозиції мають надати Гарантійний лист із гарантією виконання робіт у відповідності до вищезазначених умов. Учасник-переможець процедури закупівлі при укладенні договору повинен надати дозвіл або ліцензії на провадження певного виду господарської діяльності, якщо отримання такого дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законодавством. Гарантійний лист за підписом уповноваженої особи учасника та завірений печаткою (за бажанням) з інформацією про, те що у разі відсутності (затримки) фінансування замовника, учасник власними силами та засобами виконуватиме роботи без попередньої оплати, з відстрочкою платежу, на строк до 120 календарних днів з моменту надання замовником листа-повідомлення про відсутність (затримку) фінансування та повідомленням про необхідність початку виконання робіт» Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 1. Довідку на фірмовому бланку (у разі наявності такого бланку) у довільній формі за підписом керівника або уповноваженої особи, де Учасник зазначає інформацію про наявність необхідного обладнання та інструменту (заповнюється учасником відповідно до предмету, що закуповується), в тому числі зазначається інформація про наявність складських або виробничих приміщень учасника. 2. Надати довідку або оборотно-сальдову відомість або договір оренди або інший документ, що підтверджує наявність в Учасника пересувного стрілочного крану (у кількості 2 одиниць) та пересувної компресорної установки, що зазначається в довідці про наявність МТБ. 3. Надати Договір оренди складських або виробничих приміщень, що вказаний в інформаційній довідці, терміном оренди не менше, ніж до 31.12.2020р. (у разі якщо складські/виробничі приміщення не є власністю Учасника). 4.Надати Не менше одного виконаного аналогічного договору (аналогічний договір може бути наданий без додатків до нього). Аналогічний договір має бути наданий щодо підприємства, установи, організації, щодо яких надавалась інформація у довідці про досвід виконання аналогічних договорів. Разом із аналогічним договором на підтвердження його виконання учасники зобов’язані надати акти про виконані роботи. В тому числі, надаються додаткові угоди до аналогічного договору, що засвідчують зміну істотних умов договору. - лист-відгук по наданому договору за підписом та відтиском печатки контрагента-замовника із зазначенням номеру, дати договору та переліку робіт. 5. Надати З метою підтвердження наявності в учасника основних засобів та інших активів ним у складі пропозиції надається копія фінансової звітності (форма № 1 або 1-м та форма № 2 або 2-м) за 2019 рік. У разі якщо учасник ФОП потрібно надати податкову декларацію. 6. Надати для підтвердження повноважень щодо підпису договору за результатами процедури закупівлі у складі пропозиції має надати наступні документи: Інформаційну довідку, складену в довільній формі, про уповноважену особу учасника на підписання договору за результатами процедури закупівлі. Довідку складену в довільній формі, щодо надання згоди уповноваженою особою, яка підписуватиме договір, на оброблення персональних даних, відповідно до Закону України «Про захист персональних даних», у т.ч. збирання, зберігання і поширення, включаючи оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу «Прозорро» – prozorro.gov.ua. Довідка, складена в довільній формі, про відсутність або наявність Статутних (або іншого установчого документу) обмежень щодо права уповноваженої особи Учасника на підписання договору на суму наданої пропозиції. При наявності обмежень у Статуті (або іншому установчому документі) органів управління учасника на укладання договорів, відповідно до Господарського кодексу України, обов’язково надається копія рішення загальних зборів учасників (засновників) товариства, або інший документ згідно законодавства, який дає право підписання договору на суму наданої пропозиції. Департамент гуманітарної політики Дніпровської міської ради є бюджетною установою та у своїй діяльності керується положеннями Бюджетного кодексу України. Згідно статті 49 Бюджетного кодексу України розпорядник бюджетних коштів після отримання товарів, робіт і послуг відповідно до умов взятого бюджетного зобов'язання приймає рішення про їх оплату та надає доручення на здійснення платежу органу Казначейства України. Будь-які бюджетні зобов’язання та платежі з бюджету здійснюються лише за наявності відповідного бюджетного призначення, відповідно до статті 23 Бюджетного кодексу України. Розрахунок за виконані роботи (надані послуги) здійснюється на підставі підписаних Сторонами актів надання послуг (виконаних робіт) безпосередньо після надходження коштів відповідного бюджетного призначення на реєстраційний рахунок Замовника Враховуючи вищевикладене, з метою дотримання вимог Бюджетного кодексу України учасники у складі своєї пропозиції мають надати Гарантійний лист із гарантією виконання робіт у відповідності до вищезазначених умов. Учасник-переможець процедури закупівлі при укладенні договору повинен надати дозвіл або ліцензії на провадження певного виду господарської діяльності, якщо отримання такого дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законодавством. Гарантійний лист за підписом уповноваженої особи учасника та завірений печаткою (за бажанням) з інформацією про, те що у разі відсутності (затримки) фінансування замовника, учасник власними силами та засобами виконуватиме роботи без попередньої оплати, з відстрочкою платежу, на строк до 120 календарних днів з моменту надання замовником листа-повідомлення про відсутність (затримку) фінансування та повідомленням про необхідність початку виконання робіт.  Відповідно до ч. 16 ст. 29 Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.  Відповідно до ч.9 ст. 26 Закону Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.

Документи

15 травня 2020 17:17
Електронний підпис

Документи

18 травня 2020 10:38
Електронний підпис

Інформація про відміну

Дата відміни
18 травня 2020 10:47
Причина відміни
Відхилення всіх тендерних пропозицій згідно з Законом про публічні закупівлі