Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Реконструкція вул. Сержанта Жужоми (від вул. Гагаріна до вул. Героїв Дніпра) в м. Черкаси
Очікувана вартість
26 030 055,60 UAH
UA-2020-04-27-000611-a 3eb6756f861d44509f0df981ca4008ae
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Пустовіт Олександр Володимирович

380472337742 ukbck@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДЕПАРТАМЕНТ АРХІТЕКТУРИ ТА МІСТОБУДУВАННЯ ЧЕРКАСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 38715770
Місцезнаходження: 18000, Україна , Черкаська обл., Черкаси, вул. Байди Вишневецького, будинок 36
Контактна особа: Пустовіт Олександр Володимирович
380472337742
ukbck@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 27 квітня 2020 12:33
Звернення за роз’ясненнями: до 03 травня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 09 травня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 13 травня 2020 00:00
Початок аукціону: 13 травня 2020 12:44
Очікувана вартість: 26 030 055,60 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 130 150,28 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 100000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Реконструкція вул. Сержанта Жужоми (від вул. Гагаріна до вул. Героїв Дніпра) в м. Черкаси
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 18000, Україна, Черкаська область, Черкаси, вул. Сержанта Жужоми (від вул. Гагаріна до вул. Героїв Дніпра)
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 червня 2021
ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Оплата робіт здійснюється Замовником шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок Генпідрядника за фактично виконані роботи на умовах відстрочки платежу до 60 (шістдесяти) банківських днів з моменту та на підставі підписаних Сторонами актів форми №КБ-2в та довідок форми №КБ-3.; Тендерні пропозиції готуються української мовою; Гарантія надається згідно Постанови НБУ № 639 від 15.12.2004 та повинна бути видана банком-гарантом на умовах грошового забезпечення (покриття); Категорія замовника - передбачена п.1 ч.4 ст.2 Закону, а саме орган місцевого самоврядування. Тендерна документація додається окремим додатком Пiсляоплата 60 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-07-21-000034 ● 68adec1588594e319443636fa7fa62b3
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 21 липня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 21 липня 2020 14:48
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХЕРСОНСЬКІЙ ОБЛАСТІ

Н А К А З

21.07.2020 № 134

Херсон

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8

НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівлі ID: UA-2020-04-27-000611-a
Підставою для здійснення моніторингу закупівлі є:
- виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівлі, зазначеної у пункті 1 цього наказу.

Начальник управління Дмитро КРУКОВСЬКИЙ

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Звернення за роз'ясненням щодо висновку

Дата: 2020-09-10 13:18:02

номер провадження

На виконання вимоги ч. 10 ст. 8 Закону України «Про публічні закупівлі» повідомляємо, що номер провадження (справи) з позовом департаменту є № 580/3432/20

Відповіді ще немає

Надання інформації про усунення порушення замовником

ЗАПЕРЕЧЕННЯ ДО ВИСНОВКУ

2020-08-18 13:24:03


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 11 серпня 2020
Кінцевий строк оскарження: 27 серпня 2020

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Оскарження в суді

Опис: Висновок оскаржено до суду за позовом департаменту, що отриманий Черкаським окружним адміністративним судом від 27.08.2020 року
Дата публікації: 27 серпня 2020

Документи:

27 серпня 2020 12:24
Електронний підпис

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 13 травня 2020 13:05

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДОРСТРОЙ" 25 382 222,40
UAH з ПДВ
25 382 222,40
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ ГЛАВШЛЯХБУД 26 010 000,00
UAH з ПДВ
26 010 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

10 червня 2020 12:11
Електронний підпис
10 червня 2020 12:08
Довідка МВС.zip
10 червня 2020 12:08
Документи ст 17.pdf
29 травня 2020 11:12
Електронний підпис
12 травня 2020 21:51
Електронний підпис
12 травня 2020 21:49
1 повноваження.rar
12 травня 2020 21:31
2 техніка.rar
12 травня 2020 19:13
Електронний підпис
12 травня 2020 19:12
22 Гарантия.zip
12 травня 2020 19:12
18 Розрахунки 2.rar
12 травня 2020 19:12
2 техніка.rar
12 травня 2020 19:12
20 Інші.rar
12 травня 2020 19:12
21 Відгук Жужоми.pdf
12 травня 2020 19:12
5 аналогічний договір 1.pdf
12 травня 2020 19:12
1 повноваження.rar
12 травня 2020 19:12
3 працівники.rar
12 травня 2020 19:12
4 довідка про досвід.pdf

Публічні документи

11 травня 2020 21:12
Досвід.rar
11 травня 2020 21:12
Працівники.rar
11 травня 2020 21:12
Кваліфікаційні 2.rar
11 травня 2020 21:12
Кваліфікаційні 3.rar
11 травня 2020 21:12
Довідки.rar
11 травня 2020 21:12
Кваліфікаційні 1.rar
11 травня 2020 21:12
АБЗ.zip
11 травня 2020 21:12
Документи 1.rar
11 травня 2020 21:12
Кваліфікаційні 4.rar
11 травня 2020 21:12
Документи 2.zip
11 травня 2020 21:12
iso 2019.PDF
11 травня 2020 21:12
iso 2018.PDF
11 травня 2020 21:12
ISO.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДОРСТРОЙ"

ТОВ ГЛАВШЛЯХБУД

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДОРСТРОЙ"
#33819662
Переможець 25 382 222,40
UAH з ПДВ
01 червня 2020 13:24
Вимога про усунення невідповідностей
до 29 травня 2020 11:48

Вимога про усунення невідповідностей

Згідно п. 5.1. розділу «інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації затвердженої рішенням уповноваженої особи від 04.05.2020 зі змінами та доповненнями (далі- тендерна документація) - Учасник повинен підтвердити досвід повного або часткового виконання аналогічного договору щодо будівництва об’єкту, який належить до інженерних споруд, що визначені групою 211 та відносять до об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів із середніми наслідками або із значними наслідками. При цьому згідно п. 1.7. розділу «загальні положення» тендерної документації – «часткове виконання аналогічного договору» – вживається у значенні, як належне виконання договірних зобов`язань, в обсязі меншому ніж це передбачено умовами договору та додатковими угодами, з дотриманням його вимог (щодо якості, строків виконання), та за умови прийняття Замовником в межах такого договору переліку робіт по улаштуванню нової конструкції дорожнього одягу у повному обсязі, а саме улаштування дорожнього корита, основ дорожнього одягу із піску та щебеневих матеріалів, конструктивних шарів із асфальтобетону. Для підтвердження наявність досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору згідно пункту 5.1.1.5. розділу «інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерна документація - учасники мають надати, зокрема, довідку у довільній формі про досвід виконання аналогічного договору, що повинна містити інформацію про найменування замовника, а також номер, дату договору (договорів), строк виконання робіт та обсяги виконаних робіт по об`єкту будівництва в грошовому еквіваленті, категорію складності об’єкту(класу наслідків (відповідальності) та копію не менше ніж одного аналогічного договору, інформація про який надана у складі тендерної пропозиції, а так само разом з копіями документів, що згідно будівельних норм підтверджують приймання виконаних будівельних робіт, в тому числі підтверджують часткове виконання договору. На виконання вимоги зазначеної вище ПРИВАТНИМ ПІДПРИЄМСТВОМ "ДОРСТРОЙ" (далі – Учасник) у складі тендерної пропозиції було надано, зокрема, довідку № 7 від 12.05.2020 року «Довідка про досвід виконання аналогічного договору» та копію договору генпідряду №1 від 16.11.2017 року разом з копіями Актів форми КБ-2в та КБ-3. В ході розгляду тендерної пропозиції Учасник було встановлено наступне: 1. Довідка № 7 від 12.05.2020 року «Довідка про досвід виконання аналогічного договору» містить невідповідність, а саме строк виконання робіт згідно договору №1 від 16.11.2017 року, що зазначений в довідці, суперечить інформації згідно такого договору. Для усунення невідповідностей пункту 5.1.1.5. розділу «інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації Учаснику необхідно надати, у строк визначений законом довідку у довільній формі про досвід виконання аналогічного договору, що повинна містити інформацію про найменування замовника, а також номер, дату договору (договорів), строк виконання робіт та обсяги виконаних робіт по об`єкту будівництва в грошовому еквіваленті, категорію складності об’єкту(класу наслідків (відповідальності). 2. Надані учасником документи, в тому числі копії Актів форми КБ-2в повною мірою підтверджують наявність досвіду виконання робіт по улаштування основ дорожнього одягу із піску та щебеневих матеріалів, а також робіт по улаштування конструктивних шарів із асфальтобетону. Проте надані акти форми КБ-2в до договору 1 від 16.11.2017 у своєму змісті не містять підтвердження виконання робіт за розцінкою «улаштування дорожніх корит». Для усунення невідповідностей пунктів п. 1.7. розділу «загальні положення», 5.1., 5.1.1.5. розділу «інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації Учаснику необхідно надати, у строк визначений законом, додаткову інформацію та/або документи (пояснення або роз’янення, або витяги із проекту, або витяги із робочої документації, або тощо), що буде підтверджувати наявність досвіду виконання аналогічних робіт до предмету закупівлі, а саме комплексу робіт по улаштуванню дорожніх корит коритного профілю.

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 01 червня 2020 13:24

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДОРСТРОЙ"
#33819662
25 382 222,40
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
06 листопада 2024 14:49
ДУ №18.pdf зміни до договору
06 листопада 2024 14:49
Електронний підпис зміни до договору
22 лютого 2024 11:44
ДУ №17_жужоми.pdf зміни до договору
22 лютого 2024 11:43
Електронний підпис зміни до договору
02 січня 2024 09:55
ДУ №16 осн.pdf зміни до договору
02 січня 2024 09:54
Електронний підпис зміни до договору
12 червня 2023 11:10
Відомості ресурсів.pdf зміни до договору
12 червня 2023 11:10
Локалки (викон).pdf зміни до договору
12 червня 2023 11:10
Локальні (залиш).pdf зміни до договору
12 червня 2023 11:10
ДУ №15 і ДЦ.PDF зміни до договору
12 червня 2023 11:10
Електронний підпис зміни до договору
30 травня 2023 09:42
ДЦ, локальні і відомості.pdf зміни до договору
30 травня 2023 09:41
ДУ №14 і графік.pdf зміни до договору
30 травня 2023 09:41
Електронний підпис зміни до договору
02 березня 2023 15:58
ДУ №13_жуж.pdf зміни до договору
02 березня 2023 15:57
Електронний підпис зміни до договору
28 грудня 2022 11:18
ДУ №12.pdf зміни до договору
28 грудня 2022 11:18
Електронний підпис зміни до договору
19 грудня 2022 15:38
ДУ №11.pdf зміни до договору
19 грудня 2022 15:30
Електронний підпис зміни до договору
29 листопада 2022 14:43
ДУ №10.pdf зміни до договору
28 листопада 2022 09:24
Електронний підпис зміни до договору
30 вересня 2022 09:54
ДУ №9_28.09.pdf зміни до договору
30 вересня 2022 09:53
Електронний підпис зміни до договору
07 лютого 2022 08:37
ДУ №8 Рек Жужоми.pdf зміни до договору
07 лютого 2022 08:37
Електронний підпис зміни до договору
04 січня 2022 12:35
ДУ №7.pdf зміни до договору
04 січня 2022 12:35
Електронний підпис зміни до договору
22 грудня 2021 17:38
ДУ №6.pdf зміни до договору
22 грудня 2021 17:37
Електронний підпис зміни до договору
25 листопада 2021 10:16
ДУ №5 від 23 11 2021.pdf зміни до договору
25 листопада 2021 10:13
Електронний підпис зміни до договору
06 квітня 2021 11:33
ДУ №4.pdf зміни до договору
06 квітня 2021 11:32
Електронний підпис зміни до договору
30 грудня 2020 12:48
ДУ №3.pdf зміни до договору
30 грудня 2020 12:48
Електронний підпис зміни до договору
07 вересня 2020 12:11
ДУ №2 Жужоми.pdf зміни до договору
07 вересня 2020 12:09
Електронний підпис зміни до договору
19 червня 2020 13:11
Договірна ціна з локальними кошторисами.pdf зміни до договору
19 червня 2020 13:10
Відомості ресурсів.pdf зміни до договору
19 червня 2020 13:10
Додаткова угода, графік.pdf зміни до договору
19 червня 2020 13:10
Електронний підпис укладений
19 червня 2020 12:59
Договірна ціна з локальними кошторисами.pdf укладений
19 червня 2020 12:56
Відомості ресурсів.pdf укладений
19 червня 2020 12:56
Договірна ціна, графік.pdf укладений
19 червня 2020 12:56

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
18 червня 2020
Дата публікації змін до договору:
19 червня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Узгоджене зменшення ціни
Номер договору про закупівлю: 45
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
07 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
07 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зміна реквізитів
Номер договору про закупівлю: 45
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зміна фінансування поточного року
Номер договору про закупівлю: 45
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
05 квітня 2021
Дата публікації змін до договору:
06 квітня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору, зміна фінансування поточного року, та зміна реквізитів
Номер договору про закупівлю: 45
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
23 листопада 2021
Дата публікації змін до договору:
25 листопада 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору
Номер договору про закупівлю: 45
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
21 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
22 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зміна фінансування поточного року
Номер договору про закупівлю: 45
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
04 січня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): приведення зареєстрованих бюджетних зобов'язань за спеціальним фондом у відповідність із фактичними надходженнями до цього фонду
Номер договору про закупівлю: 45
Договір:
Номер додаткової угоди: 7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
04 лютого 2022
Дата публікації змін до договору:
07 лютого 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Взяття зобов’язань згідно затверджених призначень по об'єкту на поточний рік
Номер договору про закупівлю: 45
Договір:
Номер додаткової угоди: 8
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 вересня 2022
Дата публікації змін до договору:
30 вересня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо виконання робіт
Номер договору про закупівлю: 45
Договір:
Номер додаткової угоди: 9
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
24 листопада 2022
Дата публікації змін до договору:
29 листопада 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зміна реквізитів
Номер договору про закупівлю: 45
Договір:
Номер додаткової угоди: 10
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
19 грудня 2022
Дата публікації змін до договору:
19 грудня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна фінансування поточного року
Номер договору про закупівлю: 45
Договір:
Номер додаткової угоди: 11
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 грудня 2022
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зміна фінансування поточного року
Номер договору про закупівлю: 45
Договір:
Номер додаткової угоди: 12
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
01 березня 2023
Дата публікації змін до договору:
02 березня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії виконання робіт та взяття зобов’язань згідно затверджених призначень по об'єкту на поточний рік, а також зміна реквізитів
Номер договору про закупівлю: 45
Договір:
Номер додаткової угоди: 13
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 травня 2023
Дата публікації змін до договору:
30 травня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
  • зміни встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS, регульованих цін (тарифів), нормативів, середньозважених цін на електроенергію на ринку "на добу наперед", що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Постанова)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Згідно пп. 1 та 7 ч. 5 ст. 41 Закону відповідно до додаткової угоди, що додається
Номер договору про закупівлю: 45
Договір:
Номер додаткової угоди: 14
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
07 червня 2023
Дата публікації змін до договору:
12 червня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Додатки до договору № 1-3 викладено в новій редакції
Номер договору про закупівлю: 45
Договір:
Номер додаткової угоди: 15
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2023
Дата публікації змін до договору:
02 січня 2024
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Приведення фінансування до фактичних видатків Замовника на 2023 рік, та продовження строку дії та виконання договору
Номер договору про закупівлю: 45
Договір:
Номер додаткової угоди: 16
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
21 лютого 2024
Дата публікації змін до договору:
22 лютого 2024
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зміна фінансування поточного року згідно додаткової угоди, що додається
Номер договору про закупівлю: 45
Договір:
Номер додаткової угоди: 17
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
06 листопада 2024
Дата публікації змін до договору:
06 листопада 2024
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання робіт. Зміна фінансування поточного року згідно додаткової угоди, що додається.
Номер договору про закупівлю: 45
Договір:
Номер додаткової угоди: 18
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML