Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України
Гусениця 675-35-сб9
Очікувана вартість
129 040,00 EUR
UA-2020-04-27-000437-a b4b1bfd9edc34e7582f1018a6f683359
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Соловей Вікторія Іванівна

067-402-60-19 SOLOVEI@ZHBTZ.COM

Знайшли порушення?

Зверніться до Держаудитслужби

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 27 квітня 2020
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЖИТОМИРСЬКИЙ БРОНЕТАНКОВИЙ ЗАВОД"
Код ЄДРПОУ: 07620094
Вебсайт: http://www.zhbtz.com
Місцезнаходження: 12441, Україна , Житомирська обл., Житомир, 12441, Житомирська обл., Житомирський район, селище міського типу Новогуйвинське, ВУЛИЦЯ ДРУЖБИ НАРОДІВ, будинок 1
Контактна особа: Соловей Вікторія Іванівна
067-402-60-19
SOLOVEI@ZHBTZ.COM
Категорія: Державне або комунальне підприємство, яке не належить до замовників

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:35420000-4: Частини транспортних засобів військового призначення


до складу 1-єї гусениці входить :
1. Стрічка гусенична 675-35-сб123 – 2 шт.
2. ЗІП до гусениці 675-35-сб9 у складі:
- трак з гумово-металевими пальцями 675-35-сб124 –
2 шт.;
- скоба 675-35-14 – 2 шт.;
- болт 675-35-15 – 5 шт.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
8 шт
Гусениця 675-35-сб9
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 03 квітня 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 35420000-4 — Частини транспортних засобів військового призначення

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія КОМІТЕНТ перераховує КОМІСІОНЕРУ 50% від загальної ціни Товару (п. 4.1. Договору) прямим переказом грошових коштів на рахунок КОМІСІОНЕРА, зазначеного в розділі 14 Договору, у строк до 5 (п’яти) робочих днів після повідомлення КОМІСІОНЕРОМ про отримання ПРОДАВЦЕМ експортної ліцензії. Аванс 5 Робочі 50
Iнша подія КОМІТЕНТ перераховує КОМІСІОНЕРУ 50% партії Товару (п. 4.1. Договору) прямим переказом грошових коштів на рахунок КОМІСІОНЕРА, зазначеного в розділі 14 Договору, у строк до 5 (п’яти) робочих днів з дня підписання Сторонами Акту приймання-передачі партії Товару. Пiсляоплата 5 Робочі 50

Документація

Тендерна документація

27 квітня 2020 11:40
Електронний цифровий підпис
27 квітня 2020 11:40
Договір №2-ДК-3-27-Д Укрінмаш поток 8 компл.pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Дочірнє підприємство Державної компанії “Укрспецекспорт” – “Державна госпрозрахункова зовнішньоторговельна та інвестиційна фірма “Укрінмаш”
#14281072
Переможець 129 040,00
EUR
27 квітня 2020 11:45

Документи

27 квітня 2020 11:45
sign.p7s

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
sign.p7s укладений
27 квітня 2020 11:48
Договір №2-ДК-3-27-Д Укрінмаш поток 8 компл.pdf укладений
27 квітня 2020 11:47

Актуальні тендери

До пошуку