Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Код ДК 021:2015: 33120000-7 — Системи реєстрації медичної інформації та дослідне обладнання (НК 024:2019 «Класифікатор медичних виробів» - 33586 Система моніторингу фізіологічних показників одного пацієнта) для потреб амбулаторій сімейної та загальної медицини
Code DK 021: 2015: 33120000-7 - Medical information registration systems and test equipment (NC 024: 2019 "Medical device classifier" - 33586 Physiological monitoring system for one patient) for the needs of family and general medicine dispensaries
Очікувана вартість
27 940 000,00 UAH
UA-2020-04-24-002707-b 4408e01be45b44f09374d9bf75dd163f
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Павло Терех

+0322610948 ukbloda@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: Управління капітального будівництва Львівської обласної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 23948842
Місцезнаходження: 79000, Україна , Львівська область обл., м. Львів, вул. Чайковського, 17
Контактна особа: Павло Терех
+0322610948
ukbloda@ukr.net
Додаткові контактні особи: Соломія Пилип
+0322610948
ukbloda@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: Upravlínnya kapítal'nogo budívnitstva L'vívs'koí̈ oblasnoí̈ derzhavnoí̈ admínístratsíí̈
National ID: 23948842
Contact point: Oleh Pelykh
+0322610948
ukbloda@ukr.net
Additional contacts: Соломія Пилип
+0322610948
ukbloda@ukr.net

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 24 квітня 2020
Звернення за роз’ясненнями: до 21 червня 2020 21:00
Оскарження умов закупівлі: до 27 червня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 01 липня 2020 21:00
Початок аукціону: 20 липня 2020 11:56
Очікувана вартість: 27 940 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 139 700,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Publication date: 24 квітня 2020 21:10
Enquiries until: 21 червня 2020 21:00
Complaints submission until: до 27 червня 2020 00:00
Time limit for receipt of tenders: 01 липня 2020 21:00

Information

Estimated total value: 27 940 000 UAH including VAT
Minimal lowering step: 139 700 UAH
Minimal lowering step, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33120000-7: Системи реєстрації медичної інформації та дослідне обладнання


Scope of the procurement
Під місцем поставки слід розуміти: адреси амбулаторій загальної та сімейної медицини у Львівській області, які визначені замовником.
Категорія замовника: відповідно до п.1 ч.4 ст.2 Закону, а саме: органи державної влади (орган законодавчої, органи виконавчої, судової влади), та правоохоронні органи держави, органи влади Автономної Республіки Крим, органи місцевого самоврядування, об’єднання територіальних громад;
Мова, якою повинні готуватися тендерні пропозиції: українська (детальний опис міститься у ч. 7 Розділу 1 Загальні положення Тендерної документації), допускається надання інструкції або експлуатаційно-технічної документації українською або російською мовою.
Дата та час розкриття тендерних пропозицій: 01.07.2020 року на 21:00 год.
Розгорнути Згорнути
The place of delivery should be understood as: addresses of outpatient clinics of general and family medicine in Lviv region, which are determined by the customer.
Category of the customer: according to item 1 h.4 Art.2 of the Law, namely: public authorities (legislative body, executive bodies, judicial power), and law enforcement bodies of the state, authorities of the Autonomous Republic of Crimea, local governments, about ' unity of territorial communities;
Language in which tenders must be prepared: Ukrainian (a detailed description is given in Part 7 of Section 1 of the General Provisions of the Tender Documentation), instructions or operational and technical documentation in Ukrainian or Russian may be provided.
Date and time of opening of tender offers: 01.07.2020 at 21:00.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
254 комплект
Код ДК 021:2015: 33120000-7 — Системи реєстрації медичної інформації та дослідне обладнання (НК 024:2019 «Класифікатор медичних виробів» - 33586 Система моніторингу фізіологічних показників одного пацієнта) для потреб амбулаторій сімейної та загальної медицини
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 79000, Україна, Львівська область, м.Львів, вул. Чайковського, 17
ДК 021:2015: 33120000-7 — Системи реєстрації медичної інформації та дослідне обладнання

Code DK 021: 2015: 33120000-7 - Medical information registration systems and test equipment (NC 024: 2019 "Medical device classifier" - 33586 Physiological monitoring system for one patient) for the needs of family and general medicine dispensaries
CPV: 33120000-7
Період постачання: по 31 грудня 2020

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Джерело фінансування: кошти державного та місцевого бюджету Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
23 червня 2020 17:34
Електронний підпис
11 червня 2020 22:56
Електронний підпис
10 червня 2020 14:37
Електронний підпис
10 червня 2020 13:43
Електронний підпис
21 травня 2020 23:47
Електронний підпис
24 квітня 2020 21:11
Електронний підпис
23 червня 2020 17:26
Рішення про внесення змін 23.06.docx
23 червня 2020 17:26
Тендерна_документацiя 23.06.doc
11 червня 2020 19:58
Тендерна_документацiя 11.06.doc
10 червня 2020 14:34
Тендерна_документацiя 10.06.doc
09 червня 2020 21:48
Тендерна_документацiя 09.06.doc
21 травня 2020 21:10
Тендерна_документацiя 21.05.doc
24 квітня 2020 21:11
Тендерна_документацiя.doc
11 червня 2020 19:58
технічна специфікація 11.06.rtf
10 червня 2020 14:34
технічна специфікація 10.06.rtf
09 червня 2020 21:48
технічна специфікація 09.06.rtf
24 квітня 2020 21:11
Додаток 2 Медико-технічна специфікація.pdf
11 червня 2020 19:58
Рішення про внесення змін 11.06.docx
10 червня 2020 14:34
Рішення про внесення змін 10.06.docx
09 червня 2020 21:48
Рішення про внесення змін 09.06.docx
21 травня 2020 21:14
Рішення про внесення змін 21.05.docx
21 травня 2020 21:10
Рішення про внесення змін 21.05.docx
24 квітня 2020 21:11
Проект договору.docx

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2020-04-24-002707-b.c1
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ "КОМПАНІЯ "ЮТАС"", Код ЄДРПОУ:24373734
Дата подання: 20 травня 2020 15:09
Порушення законодавства у сфері публічних закупівель
Замовник встановив дискримінаційні вимоги до медико-технічних характеристик предмета закупівлі, «прописані» під одного учасника, що штучно обмежує коло учасників. Відповідно, у сукупності всіх вимог, визначених Замовником у Додатку 2 до тендерної документації, участь у відкритих торгах зможуть взяти учасники-продавці продукції одного виробника, що нівелює конкуренцію як таку.
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 25 травня 2020 22:47
Коментар замовника щодо усунення порушення: Замовник ознайомлений із рішенням органу оскарження та вніс відповідні зміни за результатами розгляду скарги.
Дата виконання рішення замовником: 23 червня 2020 17:27
Номер скарги: UA-2020-04-24-002707-b.b2
Статус:
Скасовано
Скаржник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КЕЙС ТЕЛЕМЕДИЧНИХ ТЕХНОЛОГІЙ", Код ЄДРПОУ:42328579
Скарга щодо усунення дискримінаційних технічних вимог на користь заздалегідь відомого переможця
Управлінням капітального будівництва Львівської обласної державної адміністрації (надалі - Замовник), 24.04.2020 року було оголошено закупівлю про проведення відкритих торгів: Код ДК 021:2015: 33120000-7 — Системи реєстрації медичної інформації та дослідне обладнання (НК 024:2019 «Класифікатор медичних виробів» - 33586 Система моніторингу фізіологічних показників одного пацієнта) для потреб амбулаторій сімейної та загальної медицини, ідентифікатор закупівлі: UA-2020-04-24-002707-b, шляхом оприлюднення інформації на веб-порталі Уповноваженого органу. Ознайомившись із змістом тендерної документації Замовника (надалі – Документація), виявлено ряд дискримінаційних вимог, що містять порушення чинного законодавства України, в тому числі Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 р. № 922-VIII (надалі – Закон) та встановлюють умови для потенційних учасників закупівлі, що призводять до штучного обмеження конкуренції. Умовами Документації встановлені дискримінаційні вимоги, які не лише обмежують коло потенційних учасників торгів, а також надають перевагу певним учасникам торгів, що є грубим порушенням чинного законодавства у сфері публічних закупівель, зокрема принципу недискримінації учасників та принципу добросовісної конкуренції серед учасників, що встановлені ст. 3 Закону. Так, зокрема: 1) Основою та обґрунтуванням для здійснення даної процедури закупівлі є Наказ Міністерства охорони здоров’я України № 148 від 26.01.2018 року «Про затвердження Примірного табеля матеріально-технічного оснащення закладів охорони здоров’я України та фізичних осіб – підприємців, які надають первинну медичну допомогу», оскільки предметом даної закупівлі є Код ДК 021:2015: 33120000-7 — Системи реєстрації медичної інформації та дослідне обладнання (НК 024:2019 «Класифікатор медичних виробів» - 33586 Система моніторингу фізіологічних показників одного пацієнта) для потреб амбулаторій сімейної та загальної медицини, уточнення та роз’яснення щодо його складу викладені в листі Міністерства охорони здоров’я України № 25.5.1-138/1864 від 24.01.2019 року, а також деякі додаткові пояснення щодо комплектації цього комплексу містяться у листі Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України №7/19.7/2431-19 від 14.02.2019 року. Відповідно до вищезазначених нормативних документів, комплект обладнання для реєстрації та проведення досліджень та для телеметрії та телемедичного консультування повинен складатися з: - загальна оглядова цифрова камера; - дерматоскоп; - монітор життєво-важливих показників із цифровим інтерфейсом (АТ, термометрія, пульсоксиметрія); - 12-канальний електрокардіограф з цифровим інтерфейсом; - спірометр. Крім того, з метою використання вищезазначеного обладнання повинно використовуватись спеціалізоване програмне забезпечення як для реєстрації та аналізу даних з обладнання, та для проведення телемедичного консультування. Всупереч цьому, Медико технічні вимоги документації Замовника, передбачають вимоги іншого характеру до іншого виду обладнання, ніж встановлено наказами Міністерства охорони здоров’я України та Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України, якими роз’яснено та підтверджено застосування певного виду обладнання, яке обов’язково повинно бути в медичних закладах для надання послуг з телемедицини, а саме до головного модулю ПАК з функціями вимірюванням артеріального тиску, вимірювання частоти пульсу, неінвазивним вимірюванням рівня насиченості киснем капілярної крові, безконтактним вимірюванням температури (термометр). Документація не містить вимог до монітору життєво-важливих показників із цифровим інтерфейсом (АТ, термометрія, пульсоксиметрія) а замість них розміщені вимоги до Головного модулю ПАК, та до окремих приладів для вимірювання артеріального тиску, насиченості киснем крові та безконтактного інфрачервоного термометру, закупівля якого не передбачена Наказом Міністерства охорони здоров’я України № 148 від 26.01.2018 року «Про затвердження Примірного табеля матеріально-технічного оснащення закладів охорони здоров’я України та фізичних осіб – підприємців, які надають первинну медичну допомогу». Ці факти є свідченням можливого нецільового використання Замовником бюджетних коштів та порушенням принципу Закону – максимальної економії та ефективності (ст. 3 Закону). Окрім цього документація має ознаки неконкурентного формування у зв’язку з наявністю технічних вимог які має тільки один сертифікований комплекс в Україні, а саме Мобільний діагностичний комплекс IDIS 6600 від ТОВ «НМТ» (виробництво – CONTEC Medical Systems Ltd., Китай) - https://nmt-ltd.uaprom.net/p755522541-mobilnij-diagnostichnij-kompleks.html, інтегрованому з МІС «Медстар» https://medstar.ua/idis/ и «порталом телемедицини https://telemed24.net/, що розроблені ТОВ “МЕДСТАР СОЛЮШЕНС”. Брошури та рекламні проспекти з описами та технічними характеристиками містяться на вказаних сайтах. У Документації розділ I Загальні вимоги, розділ II Головний модуль ПАК розділ IV Вимоги до програмного забезпечення головного модулю ПАК викладені дані з інструкції з експлуатації Мобільний діагностичний комплекс IDIS 6600 У якості підтвердження приводимо зміст інструкції Мобільного діагностичного комплексу IDIS 6600, а саме сторінки 7-10 (повний документ є в комплекті документів Ідентифікатор закупівлі - UA-2019-06-14-001428-b) з якого виписані дискримінаційні вимоги до комплекту обладнання, які унеможливлюють участь будь якого іншого обладнання окрім комплексу Мобільний діагностичний комплекс IDIS 6600. Обґрунтування наявності порушених прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення, дії чи бездіяльності замовника, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок яких порушено право чи законні інтереси такої особи Товариство з обмеженою відповідальністю «КЕЙС ТЕЛЕМЕДИЧНИХ ТЕХНОЛОГІЙ» має намір взяти участь у відкритих торгах за предметом закупівлі: ДК 021:2015 – 33120000-7 – системи реєстрації медичної інформації та дослідне обладнання (Портативний телемедичний діагностичний комплекс). Водночас, встановлення Замовником дискримінаційних умов у Технічному завданні – Додаток №6 до тендерної документації, унеможливлює подання тендерної пропозиції ТОВ «КЕЙС ТЕЛЕМЕДИЧНИХ ТЕХНОЛОГІЙ» у відповідній процедурі. Адже аналіз медико-технічних вимог на обладнання, що планується закупити, показує, що замовник встановив завідомо дискримінаційні медико-технічні вимоги, котрі надають переваги продукції конкретного виробника компанії – система IDIS, китайського виробництва. Тим самим Замовник порушив принцип недискримінації учасників (ст. З Закону) та унеможливив реальність права на подання пропозицій іншими учасниками. Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників (ст. 5 Закон)). а тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників (ст. 22 Закону). Вважаємо що вище приведені основні моменти, та дуже детальне описування хмарного сервісу та можливостей програмно апаратного комплексу (ПАК) та відсутність будь якого програного забезпечення для проведення аналізу, автоматичного опису та вимірювання даних дозволяють визначити що ці технічні вимоги є цілком виписані під єдиного постачальника рішень. Тобто медико-технічні вимоги до портативного телемедичного діагностичного комплексу містять вимоги, що суперечать принципам здійснення публічних закупівель та обмежують кількість учасників торгів в частині встановлення характеристик телемедичного діагностичного комплексу, які відповідають тільки одній моделі обладнання зазначеного функціонального призначення. Очевидно, Замовник має домовленості про «нестандартну» комплектність з конкретним постачальником. Відповідні дії Замовника створюють умови для недобросовісної конкуренції та дискримінації учасників. Для забезпечення основних принципів здійснення процедури публічних закупівель, викладених у статті 3 Закону, зокрема, «добросовісна конкуренція серед учасників: недискримінація учасників», законодавство передбачає виділення окремих частин предмета закупівлі лоти чи застосування окремої процедури закупівлі, для дотримання принципу максимальної економії та ефективності, оскільки здійснення закупівлі різних товарів «однією закупівлею» призводить до звуження потенційного кола учасників процедури закупівлі, що своєю чергою призводить до відсутності фактичної конкуренції серед учасників та до здорожчання предмета закупівлі. До такого ж висновку неодноразово приходила Постійно діюча адміністративна колегія Антимонопольного комітету України (рішення № 1647-р/пк-пз від 23.11.2016. № 1237-р/пк-пз від 12.02.2018. № 2959-р/пк-пз від 30.03.2018 тощо). Все це не сприяє ефективному та прозорому здійсненню закупівлі, створенню конкурентного середовища, розвитку добросовісної конкуренції, та унеможливлює участь у торгах добросовісних учасників з реальними пропозиціями вітчизняного виробництва, зокрема ТОВ «КЕЙС ТЕЛЕМЕДИЧНИХ ТЕХНОЛОГІЙ», та ефективному впровадженню урядової медичної реформи у сільській місцевості. На підставі зазначено вище, керуючись ст. 3. 5, 18. 22 Закону України «Про публічні закупівлі», ПРОСИМО: 1. Прийняти Скаргу до розгляду. 2. Зобов’язати Замовника документально підтвердити, що продукція щонайменше двох виробників відповідає всім зазначеним в тендерній документації медико-технічним вимогам 3. Визнати дискримінаційними умови, зазначені в Додаток №2 «Медико-технічні вимоги» до тендерної документації 4. Зобов’язати Замовника усунути дискримінаційні умови, зазначені в Додаток №2 «Медико-технічні вимоги» до тендерної документації
Розгорнути Згорнути
Документи
Причина: Період оскарження закінчився

Документи подані скаржником

20 травня 2020 22:44
IMG-6618b905e41555185ec57f1331426cbf-V.jpg

Документи подані замовником

29 травня 2020 18:03
BP-10BB ua-1.pdf
29 травня 2020 18:03
L_SPIROBANK_II_EN_201501.pdf
29 травня 2020 18:03
Відповідь на скаргу.docx
29 травня 2020 18:03
Инструкція Д Фрей М-100А.pdf

Документи подані скаржником

20 травня 2020 18:21
МИТО (ЛЬВІВ)
20 травня 2020 18:21
СКАРГА (ЛЬВІВ)

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 13 липня 2020
UA-2020-04-24-002707-b4408e01be45b44f09374d9bf75dd163f
Найменування: Управління капітального будівництва Львівської обласної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 23948842
Місцезнаходження: 79000, Україна, Львівська область обл., м. Львів, вул. Чайковського, 17
Учасник Документи Рішення Додатково
ТОВ "ОРТОІМПЕКС" Документи
Допущено до аукціону
Документи
Вимога про усунення невідповідностей
до 11 липня 2020 15:38
Товариство з обмеженою відповідальністю "ІЛАТАНМЕД" Документи
Допущено до аукціону
Документи
Вимога про усунення невідповідностей
до 11 липня 2020 15:39

Вимога про усунення невідповідностей

Засідання тендерного комітету Управління капітального будівництва Львівської обласної державної адміністрації щодо прийняття рішення про розміщення в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення учасником закупівлі невідповідностей в інформації та документах, подання яких вимагалось тендерною документацією. Під час розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ "ОРТОІМПЕКС" в процедурі відкритих торгів на закупівлю Код ДК 021:2015: 33120000-7 — Системи реєстрації медичної інформації та дослідне обладнання (НК 024:2019 «Класифікатор медичних виробів» - 33586 Система моніторингу фізіологічних показників одного пацієнта) для потреб амбулаторій сімейної та загальної медицини виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією. І Розділ. Перелік виявлених невідповідностей та посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 1. У складі тендерної документації встановлено наступні вимоги згідно ч.1 Розділу 1 Документи, які повинен надати учасник у складі тендерної пропозиції, для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям встановленим замовником відповідно ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» Додатку 1 тендерної документації: надати довідку про наявність в учасника укладеного договору (договорів) щодо надання послуг з перевезення (або надати копію договору про надання послуг з перевезення). Примітка: 1. Всі копії документів, зазначені у цій таблиці, які надаються учасником у складі його тендерної пропозиції, повинні бути засвідчені підписом уповноваженої особи учасника; 2. Всі договори, зазначені у цій таблиці, копії яких надаються учасником у складі його тендерної пропозиції, повинні бути чинними на дату розкриття тендерної пропозиції та на весь період постачання товару/надання послуги, вказаного в оголошенні про проведення таких відкритих торгів та в тендерній документації. Учасник у складі тендерної пропозиції надає надає договір на перевезення №14/02/17 від 14.02.2017 року, що укладений у ТОВ Аграгрій. У п.8.1. договору вказано, що він укладений на 1 рік та пролонговується, якщо сторони не повідомляють про припинення зобов’язань. Фактично, Замовник не отримав підтвердження чинності цього договору. 2. Керуючись п.3.1. ч.3 Розділу 1 Документи, які повинен надати учасник у складі тендерної пропозиції, для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям встановленим замовником відповідно ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» Додатку 1 тендерної документації учаснику треба надати Довідку за формою 3 про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі. Учасник надає довідку з вих. № 05/25-3 від 25.05.2020 р. в колонці «Адреса, контактні телефони особи контрагента, відповідального за виконання умов договору» на договір № 47/09-ВТ-19 від 16.09.2019 р. зазначає контакт в.о. генерального директора Цівковська Олександра Алексіївна, в той час в самій угоді вказує - Цівковська Олександра Олексіївна. 3. Відповідно до ч 4. Наявність фінансової спроможності Розділу 1 Документи, які повинен надати учасник у складі тендерної пропозиції, для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям встановленим замовником відповідно ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» Додатку 1 тендерної документації: на підтвердження наявності фінансової спроможності необхідно подати оригінал довідки або довідок (у разі відкриття рахунків у декількох банках) з обслуговуючого банку або обслуговуючих банків (у разі відкриття рахунків у декількох банках) про відкриття рахунку та відсутність (наявність) заборгованості за кредитами, датована або датовані не більше місячної давнини відносно дати кінцевого терміну подання тендерних пропозицій (в якій чи яких повинна бути інформація про відсутність простроченої заборгованості за кредитними угодами). Учасник надає довідки з Банк АТ 'Ощадбанк' датовані 13.05.2020 року. Оскільки кінцевий термін подання 01.07.2020 року, то відповідно довідки мали б бути видані не пізніше 01.06.2020 року. ІІ Розділ. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Щодо першого пункту: Привести у відповідність термін дії договору №14/02/17 від 14.02.2017 року відповідно до вимог вказаних у тендерній документації шляхом завантаження нового чинного договору або ж як аналог надати додаткову угоду на продовження терміну дії договору на ввесь період постачання товару, а саме: до 31.12.2020 року. У разі завантаження нового договору на надання таких послуг Учаснику автоматично слід привести у відповідність й довідку за формою 1 Довідка про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій та зазначити там у колонці «підстава (підстави) користування (право власності, оренда тощо)» посилання новий договір. Щодо другого пункту: Учасник має привести у відповідність довідку з вих. № 05/25-3 від 25.05.2020 р. та в колонці «Адреса, контактні телефони особи контрагента, відповідального за виконання умов договору» зазначити правильне прізвище, імя, по-батькові контактної особи. Щодо третього пункту: Учасник має завантажити нові довідки з обслуговуючого банку або обслуговуючих банків (у разі відкриття рахунків у декількох банках) про відкриття рахунку та відсутність (наявність) заборгованості за кредитами, датована або датовані не більше місячної давнини відносно дати кінцевого терміну подання тендерних пропозицій (в якій чи яких повинна бути інформація про відсутність простроченої заборгованості за кредитними угодами). ІІІ Розділ. Усунення виявлених невідповідностей в інформації та/або документах здійснюється учасником процедури закупівлі шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.

Документи

Публічні документи

21 серпня 2020 12:35
Електронний підпис
21 серпня 2020 12:35
Електронний підпис
21 серпня 2020 12:34
МВС.zip
21 серпня 2020 12:34
ДПІ.zip
21 серпня 2020 12:34
Довідки ст. 17 ЗУ.zip
10 липня 2020 16:02
Електронний підпис
10 липня 2020 16:02
Електронний підпис
10 липня 2020 16:02
Договір Аграрій.pdf
10 липня 2020 16:02
Довідка за формою 1.pdf
22 червня 2020 13:31
Електронний підпис
22 червня 2020 13:31
Електронний підпис
22 червня 2020 13:31
Брошура Lenovo Tab M10 plus.pdf
22 червня 2020 13:31
Цінова пропозиція.pdf
22 червня 2020 13:31
Технічні документи.pdf

Вимога про усунення невідповідностей

Засідання тендерного комітету Управління капітального будівництва Львівської обласної державної адміністрації щодо прийняття рішення про розміщення в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення учасником закупівлі невідповідностей в інформації та документах, подання яких вимагалось тендерною документацією. Під час розгляду тендерної пропозиції учасника Товариство з обмеженою відповідальністю "ІЛАТАНМЕД" в процедурі відкритих торгів на закупівлю Код ДК 021:2015: 33120000-7 — Системи реєстрації медичної інформації та дослідне обладнання (НК 024:2019 «Класифікатор медичних виробів» - 33586 Система моніторингу фізіологічних показників одного пацієнта) для потреб амбулаторій сімейної та загальної медицини виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією. І Розділ. Перелік виявлених невідповідностей та посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: У складі тендерної документації встановлено наступні вимоги згідно п.3.1. ч.3 Розділу 1 Документи, які повинен надати учасник у складі тендерної пропозиції, для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям встановленим замовником відповідно ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» Додатку 1 тендерної документації: 3.1. Довідка за встановленою формою про виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів). Аналогічним договором є договір (двосторонній або декілька сторонній) на поставку товару/надання послуг, що є аналогічним за предметом закупівлі згідно коду національного класифікатора ДК 021:2015, подібний за змістом та своєю правовою природою, який укладено в період 2017-2020 рр. Учасник у складі тендерної пропозиції надає договір №ІСВ 7.1.5/1-2 від 28 лютого 2018 року у якому відсутній код ДК 021:2015, хоч за усіма іншими ознаками ця угода повністю відповідає встановленій вимозі. ІІ Розділ. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Привести у відповідність договір №ІСВ 7.1.5/1-2 від 28 лютого 2018 року шляхом зазначення у ньому відповідного коду ДК 021:2015: 33120000-7 — Системи реєстрації медичної інформації та дослідне обладнання/ або як аналог надати новий договір із вже зазначеним кодом ДК 021:2015, як вказано в умовах тендерної документації/ або як аналог надати лист-пояснення з посиланням на номер закупівлі у системі Prozorro, якщо такий є і процедура здійснювалась через автоматизовану систему закупівель здійснювалась/ або як аналог надати лист-пояснення про неможливість зазначення коду ДК 021:2015 із описом причин такої відсутності. ІІІ Розділ. Усунення виявлених невідповідностей в інформації та/або документах здійснюється учасником процедури закупівлі шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.

Документи

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ОРТОІМПЕКС"

Товариство з обмеженою відповідальністю "ІЛАТАНМЕД"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 20 липня 2020 12:17

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "ОРТОІМПЕКС" 27 813 965,20
UAH з ПДВ
27 471 522,40
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "ІЛАТАНМЕД" 27 864 244,50
UAH з ПДВ
27 558 492,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

21 серпня 2020 12:35
Електронний підпис
21 серпня 2020 12:35
Електронний підпис
21 серпня 2020 12:34
МВС.zip
21 серпня 2020 12:34
ДПІ.zip
21 серпня 2020 12:34
Довідки ст. 17 ЗУ.zip
10 липня 2020 16:02
Електронний підпис
10 липня 2020 16:02
Електронний підпис
10 липня 2020 16:02
Договір Аграрій.pdf
10 липня 2020 16:02
Довідка за формою 1.pdf
22 червня 2020 13:31
Електронний підпис
22 червня 2020 13:31
Електронний підпис
22 червня 2020 13:31
Брошура Lenovo Tab M10 plus.pdf
22 червня 2020 13:31
Цінова пропозиція.pdf
22 червня 2020 13:31
Технічні документи.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ОРТОІМПЕКС"

Товариство з обмеженою відповідальністю "ІЛАТАНМЕД"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю "ОРТОІМПЕКС"
#39496478
Переможець 27 471 522,40
UAH з ПДВ
14 серпня 2020 11:28

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 14 серпня 2020 11:28

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "ОРТОІМПЕКС"
#39496478
27 471 522,40
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
01 вересня 2020 21:00
Скан (24).pdf укладений
01 вересня 2020 18:40
Електронний підпис зміни до договору
23 березня 2021 16:20
Електронний підпис зміни до договору
27 жовтня 2020 18:06
дод.уг.2.pdf зміни до договору
27 жовтня 2020 18:04
Електронний підпис зміни до договору
06 жовтня 2020 09:25
дод.уг.1.pdf зміни до договору
06 жовтня 2020 09:21

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
06 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
06 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Узгоджена зміни ціни в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг)
Номер договору про закупівлю: 11
Договір:
Номер додаткової угоди: 1/20
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
27 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна реквізитів
Номер договору про закупівлю: 11
Договір:
Номер додаткової угоди: 2/20
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 01 вересня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 26 961 934,90
UAH (в тому числі ПДВ 1 763 864,90 UAH)