Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Реконструкція мереж вуличного водопроводу від камери В 6, розташованої біля торговельного центру "Плаза" до камери В 0 по просп. Григорівського десанту та від камери В 0 вздовж вул. Приморської до колодязя В 27 по вул. Іванова м. Южного Одеської області
Очікувана вартість
9 975 116,00 UAH
UA-2020-04-24-002217-b c870ae5ace8e4cee8d418f857aa2258f
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Вадим Копієвський

+380484231502 ykbumr@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління капітального будівництва Южненської міської ради
Код ЄДРПОУ: 34607554
Місцезнаходження: 65481, Україна , Одеська обл., м. Южне, просп. Григорівського десанту, 18
Контактна особа: Вадим Копієвський
+380484231502
ykbumr@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 24 квітня 2020 15:49
Звернення за роз’ясненнями: до 02 травня 2020 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 08 травня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 12 травня 2020 18:00
Початок аукціону: 13 травня 2020 14:14
Очікувана вартість: 9 975 116,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 49 875,58 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 49875 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції - українська (детальніше в тендерній документації)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 - Реконструкція мереж вуличного водопроводу від камери В 6, розташованої біля торговельного центру "Плаза" до камери В 0 по просп. Григорівського десанту та від камери В 0 вздовж вул. Приморської до колодязя В 27 по вул. Іванова м. Южного Одеської області (ДК 021:2015- 45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонт)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65481, Україна, Одеська область, Южний, ділянка мереж вуличного водопроводу від камери В 6, розташованої біля торговельного центру "Плаза" до камери В 0 по просп. Григорівського десанту та від камери В 0 вздовж вул. Приморської до колодязя В 27 по вул. Іванова
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 грудня 2021
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата подання заявки Аванс 10 Банківські 30
Виконання робіт Пiсляоплата 10 Банківські 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
04 травня 2020 17:41
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
04 травня 2020 17:40
Протокол змін.pdf
04 травня 2020 17:40
ТД зі змінами.doc
24 квітня 2020 15:49
Додаток 8.doc
24 квітня 2020 15:49
Додаток 7.docx
24 квітня 2020 15:49
Додаток 4.docx
24 квітня 2020 15:49
Додаток 3.docx
24 квітня 2020 15:49
Додаток 1.doc
24 квітня 2020 15:49
Додаток 2.doc
24 квітня 2020 15:49
Додаток 5.rtf
24 квітня 2020 15:49
Додаток 6.docx
04 травня 2020 17:41
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
24 квітня 2020 15:49
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
04 травня 2020 17:40
Протокол змін.pdf
04 травня 2020 17:40
ТД зі змінами.doc
24 квітня 2020 15:49
ТД.doc
24 квітня 2020 15:49
Додаток 8.doc
24 квітня 2020 15:49
Додаток 7.docx
24 квітня 2020 15:49
Додаток 4.docx
24 квітня 2020 15:49
Додаток 3.docx
24 квітня 2020 15:49
Додаток 1.doc
24 квітня 2020 15:49
Додаток 2.doc
24 квітня 2020 15:49
Додаток 5.rtf
24 квітня 2020 15:49
Додаток 6.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Усунення недоліків тендерної документації
Дата подання: 30 квітня 2020 12:49
Дата відповіді: 04 травня 2020 16:04
1. п.2.2. в таблиці 2 Додатку №2 до ТД доповнити фразою: або доказами Цивільно-правових відносин, оскільки учасники можуть залучати не тільки працівників, які працюють на підставі трудового договору, а й мають право залучати осіб, які будуть виконувати роботи на підставі цивільно-правових договорів. 2. Зразок 1 Додатку 2 до ТД доповнити фразою: або копією договору надання послуг з використанням транспортних засобів без вимоги надання свідоцтв про реєстрацію транспортногозасобу/машини. 3. Зразок 2 відкоригувати з видаленням стовбчика з інформацією про підтвердження кваліфікації спеціалістів (№.....) так як це є персональними даними працівників, які будуть залучатись для даного виду робіт. У звязку з вищевикладеним, всі ці вимоги призводять до обмеження кола осіб Учасників та порушенням Закону України "Про публічні закупівлі", а тому мають бути усуненні Замовником в даній Тендерній Документації
Розгорнути Згорнути
Відповідь: 1.Відповідно до ч. 1 ст. 21 КЗпП трудовий договір – це угода між працівником і власником підприємства, установи, організації або уповноваженим ним органом чи фізичною особою, за якою працівник зобов’язується виконувати роботу, визначену цією угодою, з підляганням внутрішньому трудовому розпорядкові, а власник підприємства, установи, організації або уповноважений ним орган чи фізична особа зобов’язується виплачувати працівникові заробітну плату і забезпечувати умови праці, необхідні для виконання роботи, передбачені законодавством про працю, колективним договором і угодою сторін.
Цивільно-правовий договір – це угода між сторонами: громадянином і організацією (підприємством, тощо) на виконання першим певної роботи (а саме: договір підряду, договір про надання послуг тощо), предметом якого є надання певного результату праці.
Трудовим законодавством регулюється процес організації трудової діяльності. Відповідно до умов цивільно-правового договору: процес організації трудової діяльності залишається за його межами, а його метою є отримання певного матеріального результату. Виконавець, який працює за цивільно-правовим договором, на відміну від працівника, який виконує роботу відповідно до трудового договору, не підпорядковується правилам внутрішнього трудового розпорядку.
Замовник вимагає дану інформацію для гарантії наявності відповідної кваліфікації працівників, які виконуватимуть роботи.
2. Відповідно до статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник установлює один або декілька з кваліфікаційних критеріїв, одним з яких є наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій. Замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям. Дана вимога Замовника не являється дискримінаційною у розумінні Закону України «Про публічні закупівлі», оскільки надання свідоцтва про реєстрацію транспортного засобу є документальним підтвердженням відповідності Учасника кваліфікаційним критеріям.
3. Метою формування вимог щодо надання інформації про підтвердження кваліфікації спеціалістів є гарантія наявності в організації переліку працівників, вказаних у довідці.
Учасник, що є розпорядником персональних даних у розумінні Закону України «Про захист персональних даних», при використанні персональних даних своїх працівників, має право та можливість взяти їх згоду на використання персональних даних для участі у відкритих торгах. Надання документального підтвердження згоди на використання персональних даних працівників Замовником не вимагається. Учасник самостійно несе відповідальність за достовірність наданої інформації щодо підтвердження кваліфікації працівників.
Дискримінаційними вважаються вимоги, яким можуть відповідати лише один або декілька учасників.
Отже, зазначені вимоги не є дискримінаційними, оскільки усі Учасники, що беруть участь у закупівлі, перебувають на рівних умовах, а Замовник дотримується усіх принципів здійснення публічних закупівель та недискримінації Учасників.
Тендерна документація сформована із урахуванням чинного законодавства у сфері закупівель.
Банківська гарантія
Дата подання: 30 квітня 2020 15:08
Дата відповіді: 04 травня 2020 17:48
Просимо надати пояснення якої форми необхідно надавати банківську гарантію. З банківським покриттям гарантії, або без банківського покриття.
Відповідь: Відповідно до частини 2 розділу ІІІ тендерної документації (зі змінами), банківська гарантія повинна бути оформлена з грошовим покриттям. Для підтвердження наявності грошового покриття учасник повинен надати через електронний майданчик в електронну систему закупівель довідку від банку-гаранта з інформацією про залишок коштів на його рахунку для грошового забезпечення (покриття) гарантії.
щодо договорыв оренди
Дата подання: 30 квітня 2020 15:37
Дата відповіді: 04 травня 2020 16:41
Чи достанім буде на підтвердження наявності обладнання надати оригінал/копію договору оренди обладнання?
Відповідь: Перелік документів, які вимагаються для підтвердження відповідності Учасника встановленим кваліфікаційним критеріям, зазначений у Додатку № 2 до тендерної документації. Довідка щодо обладнання та матеріально-технічної бази, яку учасник буде використовувати при виконанні робіт, що є предметом закупівлі, надається Учасником згідно Зразку № 1 Додатку № 2 до тендерної документації. До довідки надаються копії документів, що підтверджують право власності (або користування, тощо) на транспортні засоби, будівельні машини, механізми, тощо (копія свідоцтва про реєстрацію транспортного засобу/машини (в тому числі на орендовані), копію договору оренди, який є діючим, тощо), за допомогою яких будуть виконуватися роботи, що є предметом закупівлі, та інформацію про які наведено в довідці щодо обладнання та матеріально-технічної бази.
Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-04-24-002217-b.c1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ Инвест-Монтаж, Код ЄДРПОУ:35050500
Дата подання: 30 квітня 2020 13:02
Усененя порушень тендреної документації
Замовником в тендерній документації було допущено дискримінаційні вимоги, що Учасників закупівлі
Рішення замовника: Вимога не задоволена
04 травня 2020 16:42
Усі Учасники, що беруть участь у закупівлі, перебувають на рівних умовах, а Замовник дотримується усіх принципів здійснення публічних закупівель та недискримінації Учасників.

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2020-04-24-002217-b.b2
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АКВАСПЕЦСТРОЙ", Код ЄДРПОУ:32129970
Дата подання: 26 травня 2020 10:53
Рішення Управління капітального будівництва Южненської міської ради
При розгляді предмету закупівлі Реконструкція мереж вуличного водопроводу від камери В 6, розташованої біля торговельного центру "Плаза" до камери В 0 по просп. Григорівського десанту та від камери В 0 вздовж вул. Приморської до колодязя В 27 по вул. Іванова м. Южного Одеської області встановлено, що тендерна пропозиція Учасника не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 ЗУ "Про публічні закупівлі", вимогам тендерної документації
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 29 травня 2020 18:59
Рішення від 29.05.2020 № 10624 + лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 29 травня 2020 18:59
Про перенесення розгляду скарги UA-2020-04-24-002217-b.b2.pdf
Дата публікації: 05 червня 2020 22:11
Рішення від 09.06.2020 № 11298.pdf
Дата публікації: 12 червня 2020 22:56

Документи подані скаржником

25 травня 2020 16:39
Додаток 3 до ТД.docx
25 травня 2020 16:39
016-001-16752-2020.pdf
25 травня 2020 16:39
016-001-16752-2020.pdf.p7s
25 травня 2020 16:39
лицензия.pdf
25 травня 2020 16:39
лицензия.pdf (1).p7s
25 травня 2020 16:39
лицензия.pdf.p7s
25 травня 2020 16:39
Скоч 20190613 552764.pdf
25 травня 2020 16:39
Скоч 20190613 552764.pdf.p7s
25 травня 2020 16:39
Додаток 6 до ТД.docx
25 травня 2020 16:39
032 Проект договору.pdf

Документи подані замовником

02 червня 2020 12:30
readme5_350u.doc
02 червня 2020 12:30
Відповідь на скаргу.pdf
02 червня 2020 12:30
readme5_350u.pdf
02 червня 2020 12:30
readme5_351u.doc
02 червня 2020 12:30
Відповідь на скаргу.docx
02 червня 2020 12:30
readme5_351u.pdf

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-04-30-000016 ● ab09c2ea45d3436ca1b9a6d4e4bcdbe7
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 30 квітня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 30 квітня 2020 13:01
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
30.04.2020 Одеса № 118
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: службова записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Олександра ВАСИЛЬЄВА від 30.04.2020, службова записка завідувача сектору перевірок закупівель відділу контролю у сфері закупівель Андрія НОТЄВСЬКОГО від 30.04.2020
Начальник Олег МУРАТОВ
Додаток до наказу
Південного офісу Держаудитслужби
від 30.04.2020 № 118
Витяг з переліку
процедур закупівель щодо яких здійснюється моніторинг закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури
закупівлі та/
або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу
Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Відповідальні особи за проведення моніторингу закупівель
унікальний номер дата оприлюднення
1 2 3 4 5
3. UA-2020-04-24-002217-b 24.04.2020 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Олександр ВАСИЛЬЄВ

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

Порушення виправлені та оприлюднені через електронну систему закупівель.

2020-05-04 17:52:03


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 30 квітня 2020
Кінцевий строк оскарження: 16 травня 2020

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  2. Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Підтвердження усунення порушення

Усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї • усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель • усунуто

.

2020-05-05 11:24:58

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 13 травня 2020 14:53

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ Инвест-Монтаж 7 953 774,00
UAH з ПДВ
7 953 774,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АКВАСПЕЦСТРОЙ" 8 692 455,66
UAH з ПДВ
8 642 455,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ «БІЛД КОНСТРАКШН ГРУП» 9 276 878,40
UAH з ПДВ
8 688 887,21
UAH з ПДВ
Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЮЖСПЕЦТРЕЙД" 9 486 109,22
UAH з ПДВ
8 688 888,00
UAH з ПДВ
Документи
ТБЦ ОПТIМУС ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВIДПОВIДАЛЬНIСТЮ 9 603 303,60
UAH з ПДВ
9 553 303,60
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

12 травня 2020 17:57
Плачков.pdf
12 травня 2020 17:57
Doc May 12 2020.pdf
12 травня 2020 17:49
IMG_0001.pdf
12 травня 2020 17:34
Протокол НР.7Z
12 травня 2020 17:34
Наказ Фролова Ю.М.7Z
12 травня 2020 17:34
Лист для клієнтів.7z
12 травня 2020 17:34
Довідка про покриття.jpg
12 травня 2020 17:34
Гарантія 3635-20.7z
12 травня 2020 17:34
Витяг із Статуту.7z
12 травня 2020 17:34
Банківська ліцензія.7z
12 травня 2020 17:34
Банківська ліцензія.7z
12 травня 2020 17:29
кошторис водопровод.pdf
12 травня 2020 17:29
додаток 3.pdf
12 травня 2020 17:29
Додаток 2.pdf
12 травня 2020 17:29
Додаток 1.pdf

Публічні документи

08 травня 2020 11:56
Електронний підпис
08 травня 2020 11:56
Скоч 20190613 552764.pdf.p7s
08 травня 2020 11:56
Скоч 20190613 552764.pdf
08 травня 2020 11:56
лицензия.pdf.p7s
08 травня 2020 11:56
лицензия.pdf (1).p7s
08 травня 2020 11:56
лицензия.pdf
08 травня 2020 11:56
016-001-16752-2020.pdf.p7s
08 травня 2020 11:56
016-001-16752-2020.pdf
08 травня 2020 11:55
049 Локальний кошторис.pdf
08 травня 2020 11:55
047 Договірна ціна.pdf
08 травня 2020 11:55
04 Статут.pdf
08 травня 2020 11:55
038 Дозволи.pdf
08 травня 2020 11:55
035 Графік фінансування.pdf
08 травня 2020 11:55
034 Календарний графік.pdf
08 травня 2020 11:55
032 Проект договору.pdf
08 травня 2020 11:55
029 Фінансові звіти.pdf
08 травня 2020 11:55
024 Копія паспорта, коду.pdf
08 травня 2020 11:55
01 Тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

16 червня 2020 12:03
Електронний підпис
16 червня 2020 12:00
довідка працівники 2
16 червня 2020 11:49
Електронний підпис
12 травня 2020 15:23
Електронний підпис
12 травня 2020 15:21
кошториси.pdf
12 травня 2020 15:21
проект договору.pdf
12 травня 2020 15:21
тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

22 червня 2020 10:51
Електронний підпис
22 червня 2020 10:51
Dovidka_20174367840760443575.pdf
22 червня 2020 10:51
ДОВІДКИ ПО СТ 17.pdf
19 червня 2020 11:20
Електронний підпис
12 травня 2020 16:15
Електронний підпис
12 травня 2020 16:15
Ліцензія (1).zip
12 травня 2020 16:15
Довіреність 30.7z
12 травня 2020 16:15
Довідка про покриття.pdf
12 травня 2020 16:15
Гарантия 19130.zip
12 травня 2020 13:23
Електронний підпис
12 травня 2020 13:23
обладнання.pdf
12 травня 2020 10:47
Електронний підпис
12 травня 2020 10:45
технічне завдання.pdf
12 травня 2020 10:45
тендерна пропозиція.pdf
12 травня 2020 10:45
счет казна.pdf
12 травня 2020 10:45
статут.pdf
12 травня 2020 10:45
стаття 17.pdf
12 травня 2020 10:45
працівники.pdf
12 травня 2020 10:44
паспорт директора.pdf
12 травня 2020 10:44
ліцензія.pdf
12 травня 2020 10:44
кошторис.pdf
12 травня 2020 10:44
договір підряду.pdf
12 травня 2020 10:44
витяг.pdf
12 травня 2020 10:44
витяг пдв.pdf

Публічні документи

12 травня 2020 16:49
Електронний підпис
12 травня 2020 16:46
file УКБ Южненської МР.pdf
12 травня 2020 16:35
Електронний підпис
12 травня 2020 16:32
ДОВІДКА МВС УКРАЇНИ.pdf
12 травня 2020 16:32
Договірна ціна.pdf
12 травня 2020 16:32
ЛИСТ-ЗГОДА.pdf
12 травня 2020 16:32
Довідка.pdf
12 травня 2020 16:32
Статистика.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ Инвест-Монтаж

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АКВАСПЕЦСТРОЙ"

ТОВ «БІЛД КОНСТРАКШН ГРУП»

ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЮЖСПЕЦТРЕЙД"

ТБЦ ОПТIМУС ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВIДПОВIДАЛЬНIСТЮ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ Инвест-Монтаж
#35050500
Відхилено 7 953 774,00
UAH з ПДВ
15 травня 2020 14:58
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АКВАСПЕЦСТРОЙ"
#32129970
Відхилено 8 642 455,00
UAH з ПДВ
19 травня 2020 16:52
ТОВ «БІЛД КОНСТРАКШН ГРУП»
#41521618
Відхилено 8 688 887,21
UAH з ПДВ
17 червня 2020 16:36
Вимога про усунення невідповідностей
до 16 червня 2020 15:20
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЮЖСПЕЦТРЕЙД"
#37433386
Переможець 8 688 888,00
UAH з ПДВ
19 червня 2020 16:39
Вимога про усунення невідповідностей
до 19 червня 2020 16:36

Документи

15 травня 2020 14:58
Електронний підпис

Документи

19 травня 2020 16:52
Електронний підпис

Вимога про усунення невідповідностей

1. Перелік виявлених невідповідностей: Відповідно до ч. 16 ст. 29 Закону України «Про публічні закупівлі», під час розгляду тендерної пропозиції ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «БІЛД КОНСТРАКШН ГРУП» виявлені невідповідності в інформації та документах, що подані учасником відносно підтвердження відповідності учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону, а саме: 1. Згідно п. 2 ч. 1 розділу ІІІ тендерної документації із змінами (далі ТД) учасник в складі своєї тендерної пропозиції повинен був надати інформацію та документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям, вимоги до надання інформації та документів зазначені у Додатку №2. Згідно з пп. 2.2 п. 2 Додатку 2 до ТД в якості документального підтвердження трудових взаємовідносин з учасником вимагалось надати копії першої та останньої сторінки трудової книжки і копію наказу про прийняття на роботу. У складі своєї тендерної пропозиції учасник не надав копії першої та останньої сторінки трудових книжок працівників, зазначених у пп. 3-6 довідки від 05.05.2020 № 114 про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для виконання робіт, що є предметом закупівлі. 2. Посилання на вимоги ТД, щодо яких виявлені невідповідності: п. 2 ч. 1 розділу ІІІ ТД; пп. 2.2 п. 2 Додатку 2 до ТД. 3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Учасник процедури закупівлі протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель, а саме : - копії першої та останньої сторінок трудових книжок та копії наказів про прийняття на роботу працівників, зазначених у пп. 3-6 (Іванова Світлана Вікторівна, Холшевник Максим Андрійович, Дільний Володимир Миронович, Ревун Сергій Сергійович) довідки від 05.05.2020 № 114 про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для виконання робіт, що є предметом закупівлі, що завантажена учасником у складі своєї тендерної пропозиції відповідно до вимог ТД.

Документи

17 червня 2020 16:36
Електронний підпис
15 червня 2020 14:28
Електронний підпис

Вимога про усунення невідповідностей

1. Перелік виявлених невідповідностей: Відповідно до ч. 16 ст. 29 Закону України «Про публічні закупівлі», під час розгляду тендерної пропозиції ПРИВАТНОГО ПІДПРИЄМСТВА «ЮЖСПЕЦТРЕЙД» виявлені невідповідності в інформації та документах, що подані учасником відносно підтвердження відповідності учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону, а саме: 1) Згідно п. 2 ч. 1 розділу ІІІ тендерної документації із змінами (далі - ТД) учасник в складі своєї тендерної пропозиції повинен був надати інформацію та документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям, вимоги до надання інформації та документів зазначені у Додатку №2. Згідно з пп. 1.1 п. 1 Додатку 2 до ТД учасник надає довідку, що містить інформацію про обладнання та матеріально-технічну базу, яку учасник буде використовувати при виконанні робіт (далі – довідка) (зразок №1). До довідки надаються копії документів, що підтверджують право власності (або користування, тощо) на транспортні засоби, будівельні машини, механізми, тощо (копія свідоцтва про реєстрацію транспортного засобу/машини (в тому числі на орендовані), копію договору оренди, який є діючим, тощо), за допомогою яких будуть виконуватися роботи, що є предметом закупівлі, та інформацію про які наведено в довідці щодо обладнання та матеріально-технічної бази. У складі своєї тендерної пропозиції учасник, завантаженим файлом «обладнання.pdf», надав копії документів, що підтверджують право власності (або користування, тощо) на транспортні засоби, будівельні машини, механізми, тощо (копія свідоцтва про реєстрацію транспортного засобу/машини (в тому числі на орендовані), а саме : свідоцтво про реєстрацію машини марки JCB JCX SUPER SITEMASTER рік випуску 2011, проте у наданій учасником довідці, зазначено інший рік випуску даного транспортного засобу - 2014; У довідці, наданій учасником у складі своєї тендерної пропозиції, документом, який підтверджує право власності/користування, пп.30-31 вказано договір оренди №32-4/20 від 07.05.2020р., проте завантаженим файлом «обладнання. pdf» надано даний договір під номером №32-А/20 від 07.05.2020р. 2) Відповідно до вимог частини 1 розділу III тендерної документації, всі документи тендерної пропозиції повинні бути у вигляді кольорової сканованої копії та подані файлом (файлами) у форматі PDF (скановані документи повинні бути викладені в повному обсязі, а саме: мати чіткий вигляд повного (завершеного) документу, печатки (у разі її використання), підпису і т.ін.). У складі своєї тендерної пропозиції учасник, завантаженим файлом «обладнання.pdf», надав копії документів, що підтверджують право власності (або користування, тощо) на транспортні засоби, будівельні машини, механізми, тощо (копія свідоцтва про реєстрацію транспортного засобу/машини (в тому числі на орендовані), а саме : свідоцтво про реєстрацію технологічного транспортного засобу марки Vermeer Navigator D24x40, надане учасником всупереч вищезазначених вимог. Даний документ наданий учасником у нечитабельному форматі. 3) У складі своєї тендерної пропозиції учасник, завантаженим файлом «обладнання.pdf», надав копії документів, що підтверджують право власності (або користування, тощо) на транспортні засоби, будівельні машини, механізми, тощо (копія свідоцтва про реєстрацію транспортного засобу/машини (в тому числі на орендовані), а саме : свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу марки КО 71301 на шасі ЗИЛ 431418, зазначеного у довідці як орендованого, власником якого є ЮМКП «ЮЖТРАНС». Проте у складі тендерної пропозиції учасника відсутнє документальне підтвердження договірних відносин з ЮМКП «ЮЖТРАНС» на оренду саме вказаного транспортного засобу. 2. Посилання на вимоги ТД, щодо яких виявлені невідповідності: п. 2 ч. 1 розділу ІІІ ТД; пп. 1.1 п. 1 Додатку 2 до ТД. 3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Учасник процедури закупівлі протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель, а саме : - відкоригованої довідки, що містить інформацію про обладнання та матеріально-технічну базу, яку учасник буде використовувати при виконанні робіт, а саме: із зазначенням вірного року випуску та терміну експлуатації (років) транспортного засобу марки JCB JCX SUPER SITEMASTER; із зазначенням вірного номеру договору оренди транспортних засобів пп.30-31 довідки; - свідоцтва про реєстрацію технологічного транспортного засобу марки Vermeer Navigator D24x40, а саме: надати дане свідоцтво, яке матиме чіткий вигляд повного (завершеного) документу; - документального підтвердження договірних відносин з ЮМКП «ЮЖТРАНС» на оренду транспортного засобу марки КО 71301 на шасі ЗИЛ 431418, зазначеного у довідці як орендованого.

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 19 червня 2020 16:39

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЮЖСПЕЦТРЕЙД"
#37433386
8 688 888,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
16 листопада 2021 16:58
ДУ про розірвання.pdf укладений
16 листопада 2021 16:57
Електронний підпис зміни до договору
20 листопада 2020 14:25
Додаткова угода з додатками.pdf зміни до договору
20 листопада 2020 14:22
Електронний підпис укладений
30 червня 2020 14:38
Договір з додатками.pdf укладений
30 червня 2020 14:36

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
18 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
20 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю. Погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку
Номер договору про закупівлю: Т-В/В6-В27
Договір:
Номер додаткової угоди: № 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 30 червня 2020 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 1 832 316,00
UAH (в тому числі ПДВ 305 386,00 UAH)
Причини розірвання договору: Договір розірвано за згодою сторін.