Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління капітального будівництва Южненської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 34607554 |
Місцезнаходження: | 65481, Україна , Одеська обл., м. Южне, просп. Григорівського десанту, 18 |
Контактна особа: |
Вадим Копієвський +380484231502 ykbumr@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 24 квітня 2020 15:49 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 02 травня 2020 18:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 08 травня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 12 травня 2020 18:00 |
Початок аукціону: | 13 травня 2020 14:14 |
Очікувана вартість: | 9 975 116,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 49 875,58 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 49875 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Дата подання заявки | Аванс | 10 | Банківські | 30 | |
Виконання робіт | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 70 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
04 травня 2020 17:41 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
04 травня 2020 17:40 |
Протокол змін.pdf | |
04 травня 2020 17:40 |
ТД зі змінами.doc | |
24 квітня 2020 15:49 |
Додаток 8.doc | |
24 квітня 2020 15:49 |
Додаток 7.docx | |
24 квітня 2020 15:49 |
Додаток 4.docx | |
24 квітня 2020 15:49 |
Додаток 3.docx | |
24 квітня 2020 15:49 |
Додаток 1.doc | |
24 квітня 2020 15:49 |
Додаток 2.doc | |
24 квітня 2020 15:49 |
Додаток 5.rtf | |
24 квітня 2020 15:49 |
Додаток 6.docx |
04 травня 2020 17:41 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
04 травня 2020 17:40 |
Протокол змін.pdf
|
|||
04 травня 2020 17:40 |
ТД зі змінами.doc
|
|||
24 квітня 2020 15:49 |
Додаток 8.doc
|
|||
24 квітня 2020 15:49 |
Додаток 7.docx
|
|||
24 квітня 2020 15:49 |
Додаток 4.docx
|
|||
24 квітня 2020 15:49 |
Додаток 3.docx
|
|||
24 квітня 2020 15:49 |
Додаток 1.doc
|
|||
24 квітня 2020 15:49 |
Додаток 2.doc
|
|||
24 квітня 2020 15:49 |
Додаток 5.rtf
|
|||
24 квітня 2020 15:49 |
Додаток 6.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Цивільно-правовий договір – це угода між сторонами: громадянином і організацією (підприємством, тощо) на виконання першим певної роботи (а саме: договір підряду, договір про надання послуг тощо), предметом якого є надання певного результату праці.
Трудовим законодавством регулюється процес організації трудової діяльності. Відповідно до умов цивільно-правового договору: процес організації трудової діяльності залишається за його межами, а його метою є отримання певного матеріального результату. Виконавець, який працює за цивільно-правовим договором, на відміну від працівника, який виконує роботу відповідно до трудового договору, не підпорядковується правилам внутрішнього трудового розпорядку.
Замовник вимагає дану інформацію для гарантії наявності відповідної кваліфікації працівників, які виконуватимуть роботи.
2. Відповідно до статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник установлює один або декілька з кваліфікаційних критеріїв, одним з яких є наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій. Замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям. Дана вимога Замовника не являється дискримінаційною у розумінні Закону України «Про публічні закупівлі», оскільки надання свідоцтва про реєстрацію транспортного засобу є документальним підтвердженням відповідності Учасника кваліфікаційним критеріям.
3. Метою формування вимог щодо надання інформації про підтвердження кваліфікації спеціалістів є гарантія наявності в організації переліку працівників, вказаних у довідці.
Учасник, що є розпорядником персональних даних у розумінні Закону України «Про захист персональних даних», при використанні персональних даних своїх працівників, має право та можливість взяти їх згоду на використання персональних даних для участі у відкритих торгах. Надання документального підтвердження згоди на використання персональних даних працівників Замовником не вимагається. Учасник самостійно несе відповідальність за достовірність наданої інформації щодо підтвердження кваліфікації працівників.
Дискримінаційними вважаються вимоги, яким можуть відповідати лише один або декілька учасників.
Отже, зазначені вимоги не є дискримінаційними, оскільки усі Учасники, що беруть участь у закупівлі, перебувають на рівних умовах, а Замовник дотримується усіх принципів здійснення публічних закупівель та недискримінації Учасників.
Тендерна документація сформована із урахуванням чинного законодавства у сфері закупівель.
Вимоги про усунення порушення
Скарги до процедури
Дата подання: 26 травня 2020 10:53
Інформація про моніторинг
- UA-M-2020-04-30-000016 ● ab09c2ea45d3436ca1b9a6d4e4bcdbe7
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 30 квітня 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 30 квітня 2020 13:01 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
30.04.2020 Одеса № 118
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: службова записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Олександра ВАСИЛЬЄВА від 30.04.2020, службова записка завідувача сектору перевірок закупівель відділу контролю у сфері закупівель Андрія НОТЄВСЬКОГО від 30.04.2020
Начальник Олег МУРАТОВ
Додаток до наказу
Південного офісу Держаудитслужби
від 30.04.2020 № 118
Витяг з переліку
процедур закупівель щодо яких здійснюється моніторинг закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури
закупівлі та/
або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу
Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Відповідальні особи за проведення моніторингу закупівель
унікальний номер дата оприлюднення
1 2 3 4 5
3. UA-2020-04-24-002217-b 24.04.2020 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Олександр ВАСИЛЬЄВ
Надання інформації про усунення порушення замовником
Порушення виправлені та оприлюднені через електронну систему закупівель.
2020-05-04 17:52:03
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 30 квітня 2020 |
Кінцевий строк оскарження: | 16 травня 2020 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї • усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель • усунуто
.
2020-05-05 11:24:58
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 13 травня 2020 14:53
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ Инвест-Монтаж |
7 953 774,00
UAH з ПДВ
|
7 953 774,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АКВАСПЕЦСТРОЙ" |
8 692 455,66
UAH з ПДВ
|
8 642 455,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ «БІЛД КОНСТРАКШН ГРУП» |
9 276 878,40
UAH з ПДВ
|
8 688 887,21
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЮЖСПЕЦТРЕЙД" |
9 486 109,22
UAH з ПДВ
|
8 688 888,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТБЦ ОПТIМУС ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВIДПОВIДАЛЬНIСТЮ |
9 603 303,60
UAH з ПДВ
|
9 553 303,60
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ Инвест-Монтаж #35050500 |
Відхилено |
7 953 774,00
UAH з ПДВ
|
15 травня 2020 14:58
|
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АКВАСПЕЦСТРОЙ" #32129970 |
Відхилено |
8 642 455,00
UAH з ПДВ
|
19 травня 2020 16:52
|
|
ТОВ «БІЛД КОНСТРАКШН ГРУП» #41521618 |
Відхилено |
8 688 887,21
UAH з ПДВ
|
17 червня 2020 16:36
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 16 червня 2020 15:20
|
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЮЖСПЕЦТРЕЙД" #37433386 |
Переможець |
8 688 888,00
UAH з ПДВ
|
19 червня 2020 16:39
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 19 червня 2020 16:36
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
16 листопада 2021 16:58
|
ДУ про розірвання.pdf | укладений |
16 листопада 2021 16:57
|
Електронний підпис | зміни до договору |
20 листопада 2020 14:25
|
Додаткова угода з додатками.pdf | зміни до договору |
20 листопада 2020 14:22
|
Електронний підпис | укладений |
30 червня 2020 14:38
|
Договір з додатками.pdf | укладений |
30 червня 2020 14:36
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 18 листопада 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 20 листопада 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю. Погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку |
Номер договору про закупівлю: | Т-В/В6-В27 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | № 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |