Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва», (ДК 021:2015 – 45233000-9 – Будівництво, влаштування фундаменту та покриття шосе, доріг) Будівництво автомобільної дороги місцевого значення Маріуполь - Урзуф, км 8+300 - км 12+300, об'їзд зсувної ділянки (Коригування)
DSTU BD.1.1-1: 2013 "Rules for determining the cost of construction", (DK 021: 2015 - 45233000-9 - Construction, foundation and surface works for highways, roads) Construction of the highway of local importance Mariupol - Urzuf, km 8 + 300 - km 12 + 300, detour of the landslide (Adjustment)
Очікувана вартість
162 210 740,00 UAH
UA-2020-04-24-001182-b 4c5fe60c75384590a8bb390834801731
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Шуранова Тетяна

380504508120 OD@DN.UKRAVTODOR.GOV.UA

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: СЛУЖБА АВТОМОБІЛЬНИХ ДОРІГ У ДОНЕЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
Код ЄДРПОУ: 25946285
Місцезнаходження: 84333, Україна , Донецька область обл., Краматорськ, ВУЛИЦЯ УРАЛЬСЬКА, будинок 12
Контактна особа: Шуранова Тетяна
380504508120
OD@DN.UKRAVTODOR.GOV.UA
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: Road Service in Donetsk Oblast
National ID: 25946285
Contact point: Shuranova Tetiana
380504508120
OD@DN.UKRAVTODOR.GOV.UA

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 24 квітня 2020 12:40
Звернення за роз’ясненнями: до 24 травня 2020 12:00
Оскарження умов закупівлі: до 30 травня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 03 червня 2020 12:00
Початок аукціону: 17 червня 2020 15:03
Очікувана вартість: 162 210 740,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 812 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 811053.7 UAH
Publication date: 24 квітня 2020 12:40
Enquiries until: 24 травня 2020 12:00
Complaints submission until: до 30 травня 2020 00:00
Time limit for receipt of tenders: 03 червня 2020 12:00

Information

Estimated total value: 162 210 740 UAH including VAT
Minimal lowering step: 812 000 UAH
Minimal lowering step, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Scope of the procurement
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 Роботи
ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва», (ДК 021:2015 – 45233000-9 – Будівництво, влаштування фундаменту та покриття шосе, доріг) Будівництво автомобільної дороги місцевого значення Маріуполь - Урзуф, км 8+300 - км 12+300, об'їзд зсувної ділянки (Коригування)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 45233000-9 — Будівництво, влаштовування фундаменту та покриття шосе, доріг

DSTU BD.1.1-1: 2013 "Rules for determining the cost of construction", (DK 021: 2015 - 45233000-9 - Construction, foundation and surface works for highways, roads) Construction of the highway of local importance Mariupol - Urzuf, km 8 + 300 - km 12 + 300, detour of the landslide (Adjustment)
CPV: 45233000-9
Період постачання: по 30 листопада 2021

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата виставлення рахунку Попередня оплата за роботи, що є предметом цього договору, здійснюється відповідно до вимог, встановлених постановою Кабінету Міністрів України від 04.12.2019р. № 1070, за заявкою Підрядника при наявності фінансових ресурсів, у розмірі, що не перевищує 30 відсотків річного обсягу фінансування робіт. Підрядник зобов’язується використати отриману попередню оплату впродовж трьох місяців з дня її отримання. У разі надання попередньої оплати у четвертому кварталі поточного року - не пізніше закінчення поточного бюджетного періоду, визначеного Бюджетним кодексом. Невикористані суми попередньої оплати Підрядник повертає на рахунок Замовника в органі Казначейства не пізніше останнього дня вказаного строку. Попередня оплата здійснюється шляхом спрямування бюджетних коштів на небюджетний рахунок Підрядника, відкритий в органах Казначейства та використовується у встановленому законодавством порядку. Використані суми попередньої оплати підтверджуються ф. КБ-2в, ф.КБ-3. Аванс 15 Робочі 30
Виконання робіт Розрахунки проводяться шляхом оплати Замовником після підписання Сторонами «Акту виконаних будівельних робіт» (ф. КБ-2в), До акта приймання додається «Довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрат» (ф.КБ-3). Оплата виконаних робіт проводиться поетапно проміжними платежами в міру виконання робіт і здійснюється їх приймання-передавання з оформленням актів за формою КБ-2в. Поетапна оплата здійснюється Замовником за умови фактичного надходження бюджетних коштів в межах виділених бюджетних асигнувань. Пiсляоплата 10 Робочі 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
26 травня 2020 16:36
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
26 травня 2020 16:36
Перелік змін 26.05.2020.docx
26 травня 2020 16:36
Відомість обсягів робіт зі змінами.docx
26 травня 2020 16:36
Тендерна документація зі змінами.docx
19 травня 2020 14:12
Перелік змін.docx
24 квітня 2020 12:38
Проект договору.docx
26 травня 2020 16:36
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 травня 2020 14:12
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
24 квітня 2020 12:38
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
26 травня 2020 16:36
Перелік змін 26.05.2020.docx
26 травня 2020 16:36
Відомість обсягів робіт зі змінами.docx
19 травня 2020 14:12
Відомість обсягів робіт зі змінами.docx
24 квітня 2020 12:38
Відомість обсягів робіт Мар-Урзуф.docx
26 травня 2020 16:36
Тендерна документація зі змінами.docx
19 травня 2020 14:12
Тендерна документація зі змінами.docx
24 квітня 2020 12:38
Тендерна документація.docx
19 травня 2020 14:12
Перелік змін.docx
24 квітня 2020 12:38
Проект договору.docx

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-09-24-000036 ● b1956b5e7f9a448b90c4e5e39f97499f
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 24 вересня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 24 вересня 2020 18:24
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО – СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО – СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ПОЛТАВСЬКІЙ ОБЛАСТІ

НАКАЗ
24.09.2020 № 54
Полтава

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу від 25.08.2016 № 2,
НАКАЗУЮ:

1. На виконання доручень Держаудитслужби, доведених листами від 11.09.2020 № 003100-18/4782-2020, від 16.09.2020 № 003100-18/4942-2020 почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.

В.о. начальника Управління Вадим ЄВТУХОВ

Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області
від 24.09.2020 № 54

Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі ідентифікатор закупівлі дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
6. UA-2020-04-24-001182-b, 24.04.2020, інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель.

В.о. начальника Управління Вадим ЄВТУХОВ

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2020-10-08 19:45:18

Запит про надання пояснень

В ході проведення моніторингу процедури закупівлі очікуваною вартістю 162210740,00 грн. (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2020-04-24-001182-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2, постала потреба в отриманні інформації з наступного питання: з якої підстави замовник не включив до тендерної документації відомість ресурсів?
Інформацію необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2020-10-13 15:09:25

Пояснення Замовника щодо відсутності відомості ресурсів.

Згідно з п.3 ч.2 ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі Закон), замовник зазначає в тендерній документації інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі та технічні специфікації до предмета закупівлі повинні визначатися замовником з урахуванням вимог, визначених частиною четвертою статті 5 Закону. Вимоги щодо надання відомості ресурсів у Законі відсутні.
Відомість ресурсів містить конкретні назву будівельних машин та механізмів, що суперечить ч.4 ст.23 Закону та суперечить ч.4 ст.5 Закону. У відомості обсягів робіт, що надається замовником у складі тендерної документації, міститься інформація щодо видів робіт, які повинен виконати підрядник, а також інформація щодо будівельних матеріалів, виробів, конструкцій та найменування машин та механізмів з додаванням виразу «Всі посилання на марку, конструкцію, тип, що містить відомість обсягів робіт, слід читати «або еквівалент». Дані, що наведено у відомості обсягів робіт відповідають даним відомості ресурсів.
Враховуючи п. 6.2 розд. 6 ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва», учасник стосовно питань, пов’язаних із підготовкою розрахунків договірної ціни відповідно до відомості обсягів робіт та для більш детального ознайомлення з проектною документацією Учасник може звернутися до відділу інвестиційно-кошторисної роботи, будівництва, реконструкції та капітального ремонту Служби автомобільних доріг у Донецькій області за телефоном (050)326-70-18, iso@dn.ukravtodor.gov.ua, chynnyk.oa@ukravtodor.gov.ua про що вказано у п.2 розд. 5. «Оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації.
Відповідь затверджено протоколом засідання тендерного комітету Служби автомобільних доріг у Донецькій області від 13.10.2020р. №426.

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2020-10-12 08:27:32

Запит про надання пояснень

В ході проведення моніторингу процедури закупівлі очікуваною вартістю 162210740,00 грн. (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2020-04-24-001182-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2, постала потреба в отриманні інформації з наступного питання: як замовник передбачив у договорі предмет договору, зокрема, обсяг і види робіт, передбачені проектом?
Інформацію необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2020-10-16 17:28:06

Пояснення на запит

Згідно з п.3 ч.2 ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі Закон), замовник зазначає в тендерній документації інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі та технічні специфікації до предмета закупівлі повинні визначатися замовником з урахуванням вимог, визначених частиною четвертою статті 5 Закону.
У відомості обсягів робіт, що надається замовником у складі тендерної документації, міститься інформація щодо складу та обсягів робіт, які передбачені у проектній документації.
У складі тендерної пропозицій згідно з вимогами п.1 розд. 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції», учасник надає перелік та обсяг робіт без зазначення вартості окремих складових робот, з підтвердженням, що Учасник виконає роботи у повному обсязі за кінцеву ціну, подану Учасником на електронному аукціоні, із забезпеченням всіх технічних і якісних характеристик предмета закупівлі згідно «Відомість обсягів робіт» за підписом керівника або уповноваженої особи Учасника - юридичної особи, завірені печаткою.
У проекті договору та відповідно у договорі (далі - договір) пункт 1.1 розділу 1 «Предмет договору» містить наступну інформацію «Підрядник бере на себе зобов’язання своїми силами і засобами, на власний ризик виконати роботи «ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва», (ДК 021:2015 – 45233000-9 – Будівництво, влаштування фундаменту та покриття шосе, доріг) Будівництво автомобільної дороги місцевого значення Маріуполь - Урзуф, км 8+300 - км 12+300, об'їзд зсувної ділянки (Коригування)» (далі – об’єкт), відповідно до затвердженої проектної документації та в обумовлений цим Договором термін.». Відповідно до розд. 6 договору «Забезпечення проектною документацією, внесення змін до обсягів робіт», Замовник забезпечує Підрядника проектною документацією, затвердженою у встановленому порядку.
В п. 18.3.1. договору вказано, що Підрядник зобов'язаний забезпечити виконання робіт з використанням власних ресурсів в порядку та у строки, встановлені цим договором відповідно до проектної документації, з урахуванням строку, визначеного в п.13.2.2 договору, для здійснення дій щодо приймання робіт Замовником. Також у п.18.3.3 вказано, що Підрядник зобов'язаний виконувати роботи на об'єкті у відповідності з затвердженою проектною документацією.
Згідно з розд. 11 «Контроль за якістю робіт, матеріалів. Технічний нагляд за виконанням робіт» договору, Замовник здійснює технічний нагляд за відповідністю робіт та матеріальних ресурсів вимогам, встановленим у нормативній документації та проектній документації, а також контролює відповідність робіт, матеріалів проектній документації, вимогам будівельних та виробничих норм і правил, стандартам, технічним умовам, іншим нормативним документам.
Відповідно до Постанови КМУ від 1 серпня 2005 р. N 668 «Про затвердження Загальних умов укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві», умови договору підряду, що укладається за результатами проведених торгів (тендеру), повинні відповідати тендерній документації замовника та акцептованій тендерній пропозиції підрядника.
Договір, укладений з ТОВ «Славдорстрой» містить додаток №1 – Договірну ціну робіт, підписану обома сторонами, яку складено згідно з відомістю обсягів робіт у відповідності до додатку №8 тендерної документації.
Відповідь затверджено протоколом засідання тендерного комітету Служби автомобільних доріг у Донецькій області від 16.10.2020р. №433.

Надання інформації про усунення порушення замовником

ЗАПЕРЕЧЕННЯ до висновку моніторингу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області (UA-M-2020-09-24-000036) по закупівлі «ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва», (ДК 021:2015 – 45233000-9 – Будівництво, влаштування фундаменту та покриття шосе, доріг) Будівництво автомобільної дороги місцевого значення Маріуполь - Урзуф, км 8+300 - км 12+300, об'їзд зсувної ділянки (Коригування) (UA-2020-04-24-001182-b) відкриті торги з публікацією англійською мовою. Згідно з висновком, виявлено порушення в частині порушення вимог пункту 8 частини другої статті 21 Закону, порушення абзацу 3 пункту 3 частини першої статті 31 Закону та пункту 2 частини першої статті 32 Закону. Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законом порядку, зокрема, шляхом припинення зобов’язань за договором (розірвання договору) з дотриманням положень Господарського кодексу України і Цивільного кодексу України. Згідно висновку Держаудитслужби Службою автомобільних доріг у Донецькій області, під час проведення зазначеної закупівлі, було вчинено три епізоди порушень з якими не погоджується Замовник виходячи з наступного: 1. Держаудитслужба зазначає наступне: «За результатами моніторингу питання відповідності оголошення про проведення відкритих торгів вимогам Закону встановлено, що на порушення вимог пункту 8 частини другої статті 21 Закону опубліковане оголошення про проведення відкритих торгів не містить інформації про мову, якою мають готуватися тендерні пропозиції.» Не погоджуємось з таким висновком в цій частині, та вважаємо його необґрунтованим виходячи з наступного. Пункт 9 розділ 1 Тендерної документації «Інформація про мову (мови), якою (якими) повинні бути складені тендерні пропозиції» містить інформацію «Під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою. Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою. У разі надання інших документів складених мовою іншою ніж українська мова або російська мова, такі документи повинні супроводжуватися перекладом українською мовою, переклад (або справжність підпису перекладача) - засвідчений нотаріально або легалізований у встановленому законодавством України порядку. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою». Що стосується інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів. Форма та зміст оголошення, що оприлюднюється в електронній системі закупівель передбачається технічним завданням ДП «ПРОЗОРРО» та реалізується електронними майданчиками згідно з наявним функціоналом електронної системи. Таким чином, замовник відображає в електронній системі ту інформацію, щодо розміщення якої наявна технічна можливість. Вважаємо висновок Держаудитслужби в цій частині необґрунтованим, тобто прийнятим без урахування усіх обставин, що мають значення для прийняття рішення. 2. Щодо другого епізоду порушення Держаудитслужба зазначає наступне: «Моніторингом встановлено, що переможець ТОВ «Славдорстрой» не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 Закону. Вказаного учасника з ціною пропозиції 160793000,00 грн. визнано переможцем та прийнято рішення про укладення договору, про що свідчить рішення тендерного комітету замовника від 18.06.2020 № 252. Моніторингом установлено, що замовник у тендерній документації (пункт 1 розділу ІІІ тендерної документації, пункт 1 додатку 9 до тендерної документації) вказав, що «Переможець торгів не пізніше ніж 10 днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти догові повинен дозавантажити документи переможця через електронний майданчик. Перелік документів: - документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених статтею 17 Закону (згідно з додатком № 9)»; Так, замовником у тендерній документації (пункт 1 додатку 9 до тендерної документації) передбачено подання «Електронна довідка, довідка, видана Департаментом інформатизації МВС України (територіальним органом з надання сервісних послуг МВС України), який має такі повноваження, про те, службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником: - не засуджена за злочин, учинений з корисливих мотивів (зокрема, пов’язаний з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено у встановленому законом порядку: - не засуджена за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми. Довідка повинна бути видана, не раніше дня оприлюднення повідомлення про намір укласти договір про закупівлю в електронній системі закупівель». Згідно відомостей веб-порталу Уповноваженого органу з питань закупівель датою оприлюднення «Повідомлення про намір укласти договір» є 18.06.2020. При цьому, переможець ТОВ «Славдорстрой» 24.06.2020 завантажив довідку про відсутність судимості станом на 26.05.2020 (серія ААА № 0887364). Вказане свідчить, що довідка видана раніше дня оприлюднення повідомлення про намір укласти договір, що суперечить вищевказаним вимогам тендерної документації замовника. Зазначені документи свідчать, що тендерна пропозиція переможця не відповідала вимогам тендерної документації замовника та підлягала відхиленню на підставі абзацу 3 пункту 3 частини першої статті 31 Закону, що не забезпечено замовником.» Уважно ознайомившись з таким висновком в цій частині, та вважаємо його необґрунтованим виходячи з наступного. Норма абзацу 3 пункту 3 частини першої статті 31 Закону передбачає: «замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі як що: переможець процедурі закупівлі не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 Закону». Однак, переможцем процедури закупівлі ТОВ «Славдорстрой» надана довідка про відсутність судимості станом на 26.05.2020 (серія ААА № 0887364). Пункт 2 розділу 5 тендерної документації, з урахуванням вимог статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі» щодо принципів здійснення закупівель, містить перелік формальних (несуттєвих) помилок. У тому числі за рішенням тендерного комітету формальними (несуттєвими) вважаються інші технічні помилки в тендерної пропозиції Учасника, якщо вони не впливають на зміст тендерної пропозиції та на прийняття рішення щодо відповідності Учасника умовам тендерної документації. Проаналізувавши все вищезазначене, тендерний комітет прийняв обґрунтоване та змістовне колегіальне рішення, щодо формальності такої помилки Учасника, яка не є суттєвою та не впливає на зміст довідки. В тому числі, Замовник провів роз’яснювальні заходи для членів тендерного комітету з детального вивчення законодавства у сфері публічних закупівель, яке регулює порушене питання у висновку, для запобігання випадків порушення законодавства з питань публічних закупівель у майбутньому. В інший спосіб усунути дану помилку не є за можливе відповідно до чинного законодавства, у зв’язку з тим, що незначні недоліки допущені замовником не мають негативного впливу та не спроможні вплинути на закупівлю. Відміна процедури відкритих торгів після укладання договору із переможцем торгів, який запропонував найбільш економічно вигідну пропозицію є неможливою та незаконною. 3. Щодо третього епізоду порушення Держаудитслужба зазначає наступне: «Всупереч нормам пункту 2 частини першої статті 32 Закону замовник не відмінив процедуру закупівлі через неможливість усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань закупівель. Натомість, замовником укладено договір підряду від 30.06.2020 № 2-88 з переможцем процедури закупівлі ТОВ «Славдорстрой» Замовник не відмінив торги відповідно до пункту 2 частини першої статті 32 Закону та уклав з ТОВ «Славдорстрой» договір від 30.06.2020р. №2-88 абсолютно з законних підстав, адже законом не передбачено відміну торгів у випадку відхилення Учасника, якщо є інші учасники, які подали пропозиції. Зазначене у висновку порушення щодо відміни торгів відповідно до пункту 2 частини першої статті 32 Закону не є правомірним виходячи з наступного. Відповідно до частини 11 статті 29 Закону, у разі відхилення тендерної пропозиції/пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, замовник розглядає наступну тендерну пропозицію/пропозицію у списку пропозицій, розташованих за результатами їх оцінки, починаючи з найкращої, у порядку та строки, визначені цією статтею. Тобто, законом чітко передбачено наступні дії Замовника, і це – не відміна торгів, а перевірка наступної пропозиції Учасника. Таким чином, враховуючи, що Замовник не мав підстав для відхилення ТОВ «Славдорстрой» (формальність помилки Учасника), було укладено відповідний договір закупівлі. Водночас, якби тендерну пропозицію ТОВ «Славдорстрой» було визнано такою, що не відповідає вимогам закону, Замовник здійснив би перевірку наступної тендерної пропозиції з переліку учасників, що вважається найбільш економічно вигідною. Враховуючи викладене, вважаємо висновок Держаудитслужби стосовно розірвання договору, необґрунтованим, та таким, що не відповідає дійсним обставинам справи. Також, просимо врахувати, що згідно з п. 2 ст. 11 Цивільного кодексу України підставами виникнення цивільних прав та обов'язків, зокрема, є договори та інші правочини. Відповідно до ст. 509 Цивільного кодексу України зобов'язанням є правовідношення, в якому одна сторона (боржник) зобов'язана вчинити на користь другої сторони (кредитора) певну дію (передати майно, виконати роботу, надати послугу, сплатити гроші тощо) або утриматися від певної дії, а кредитор має право вимагати від боржника виконання його обов'язку. Зобов'язання виникають з підстав, встановлених статтею 11 цього Кодексу. Згідно ч.1 ст.526 Цивільного кодексу України - зобов'язання має виконуватися належним чином відповідно до умов договору та вимог цього Кодексу, інших актів цивільного законодавства, а за відсутності таких умов та вимог - відповідно до звичаїв ділового обороту або інших вимог, що звичайно ставляться. У відповідності до окремих положень ст. 598 Цивільного кодексу України відзначено, що зобов'язання припиняється частково або у повному обсязі на підставах, встановлених договором або законом. Припинення зобов'язання на вимогу однієї із сторін допускається лише у випадках, встановлених договором або законом. Відповідно до положень п.17.2. Договору №2-88 від 30.06.2020р. відзначено, що Замовник має право відмовитися від Договору в односторонньому порядку та вимагати відшкодування Підрядником збитків за таких обставин: - порушення Підрядником умов пункту 3.1. Договору щодо початку виконання робіт; - відставання з вини Підрядника строків виконання робіт більш ніж на один місяць, якщо таке відставання не пов’язане з відсутністю фінансування (несвоєчасністю його здійснення); - неодноразове (два і більше рази) порушення Підрядником будівельних норм і правил, безпеки руху інших нормативних документів, передбачених п. 1.5. цього Договору; - не усунення у встановлений термін (строк) недоліків, виявлених та зафіксованих Замовником. Положення чинного законодавства України не передбачають підстав для розірвання договору про закупівлю послуг у зв'язку із вимогою Державної аудиторської служби (її структурного підрозділу), більше того, у відповідності до Положення «Про Державну аудиторську службу», що затверджено постановою КМУ № 43 від 03.02.2016 р., Держаудитслужба не наділена повноваженнями щодо розірвання договорів, які укладені у чіткій послідовності та відповідності чинному законодавству України. З урахуванням описаного, а ні положення Договору №2-88 від 30.06.2020р., а ні положення чинного законодавства не передбачають розірвання Договору №2-88 від 30.06.2020р. згідно вимоги Держаудитслужби, у зв'язку із окресленим, Висновок в частині зобов'язання Службу автомобільних доріг у Донецькій області здійснити заходи щодо розірвання Договору №2-88 від 30.06.2020р. є незаконним. Додатково повідомляємо, що роботи по договору з ТОВ «Славдорстрой» від 30.06.2020 р. №2-88, фінансування яких передбачено на 2020 рік, виконано на 6%. Розірвання договору із переможцем торгів, який запропонував найбільш економічно вигідну пропозицію та виконує повністю умови укладеного договору є неможливим та незаконним. Заперечення на висновок моніторингу затверджено протоколом засідання тендерного комітету Служби автомобільних доріг у Донецькій області від 26.10.2020р. №461.

2020-10-26 14:21:44


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 20 жовтня 2020
Кінцевий строк оскарження: 04 листопада 2020

Порушення виявлено

  1. Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
  2. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  3. Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Оскарження в суді

Опис: Адміністративний позов
Дата публікації: 30 жовтня 2020

Документи:

30 жовтня 2020 15:20
Електронний підпис

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 11 червня 2020
UA-2020-04-24-001182-b4c5fe60c75384590a8bb390834801731
Найменування: СЛУЖБА АВТОМОБІЛЬНИХ ДОРІГ У ДОНЕЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
Код ЄДРПОУ: 25946285
Місцезнаходження: 84333, Україна, Донецька область обл., Краматорськ, ВУЛИЦЯ УРАЛЬСЬКА, будинок 12
Учасник Документи Рішення
ТОВ "СЛАВДОРСТРОЙ" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РОСТДОРСТРОЙ" Документи
Відхилено
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "ОНУР КОНСТРУКЦІОН ІНТЕРНЕШНЛ" Документи
Відхилено
Документи
ТОВ Європейська дорожньо-будівельна компанія Документи
Допущено до аукціону
Документи

Документи

Публічні документи

24 червня 2020 11:14
Електронний підпис
24 червня 2020 11:13
Пакет переможця.pdf
24 червня 2020 10:07
Електронний підпис
24 червня 2020 10:02
гар 564 дог.zip
24 червня 2020 10:02
Пакет переможця.pdf
28 травня 2020 16:51
Електронний підпис
28 травня 2020 16:51
Електронний підпис
28 травня 2020 16:49
Тендерна пропозиція.PDF
28 травня 2020 16:49
Пакет 7 (техніка).pdf
28 травня 2020 16:49
Пакет 6 (працівники).pdf
28 травня 2020 16:49
Пакет 1.pdf
28 травня 2020 16:49
Календарний графік.PDF
28 травня 2020 16:49
гар 478.zip

Документи

Публічні документи

03 червня 2020 11:27
Електронний підпис
03 червня 2020 11:23
Реєстр1.PDF
03 червня 2020 11:23
Реєстр 5.pdf
03 червня 2020 11:23
Реєстр 4.2.PDF
03 червня 2020 11:22
Реєстр 4.1.PDF
03 червня 2020 11:22
Реєстр 3.PDF
03 червня 2020 11:22
Реєстр 3.2.PDF
03 червня 2020 11:22
Реєстр 3.1.pdf
03 червня 2020 11:22
Реєстр 2.PDF
03 червня 2020 11:22
Реєстр 2.9..PDF
03 червня 2020 11:22
Реєстр 2.8..PDF
03 червня 2020 11:22
Реєстр 2.75..PDF
03 червня 2020 11:21
Реєстр 2.74..PDF
03 червня 2020 11:21
Реєстр 2.73..PDF
03 червня 2020 11:21
Реєстр 2.72..PDF
03 червня 2020 11:21
Реєстр 2.71..PDF
03 червня 2020 11:21
Реєстр 2.70..PDF
03 червня 2020 11:21
Реєстр 2.7..PDF
03 червня 2020 11:21
Реєстр 2.69..PDF
03 червня 2020 11:20
Реєстр 2.68..PDF
03 червня 2020 11:20
Реєстр 2.67..PDF
03 червня 2020 11:20
Реєстр 2.66..PDF
03 червня 2020 11:20
Реєстр 2.65..PDF
03 червня 2020 11:20
Реєстр 2.64..PDF
03 червня 2020 11:20
Реєстр 2.63..PDF
03 червня 2020 11:19
Реєстр 2.62..PDF
03 червня 2020 11:19
Реєстр 2.61..PDF
03 червня 2020 11:19
Реєстр 2.60..PDF
03 червня 2020 11:19
Реєстр 2.6..PDF
03 червня 2020 11:19
Реєстр 2.59..PDF
03 червня 2020 11:19
Реєстр 2.58..PDF
03 червня 2020 11:19
Реєстр 2.57..PDF
03 червня 2020 11:19
Реєстр 2.56..PDF
03 червня 2020 11:19
Реєстр 2.55..PDF
03 червня 2020 11:19
Реєстр 2.54..PDF
03 червня 2020 11:19
Реєстр 2.53..pdf
03 червня 2020 11:19
Реєстр 2.52..PDF
03 червня 2020 11:18
Реєстр 2.51..PDF
03 червня 2020 11:18
Реєстр 2.50..PDF
03 червня 2020 11:18
Реєстр 2.5..PDF
03 червня 2020 11:18
Реєстр 2.49..PDF
03 червня 2020 11:18
Реєстр 2.48..PDF
03 червня 2020 11:18
Реєстр 2.47..PDF
03 червня 2020 11:18
Реєстр 2.46..PDF
03 червня 2020 11:18
Реєстр 2.45..PDF
03 червня 2020 11:18
Реєстр 2.44..PDF
03 червня 2020 11:18
Реєстр 2.43..PDF
03 червня 2020 11:18
Реєстр 2.42..PDF
03 червня 2020 11:18
Реєстр 2.41..PDF
03 червня 2020 11:18
Реєстр 2.40..PDF
03 червня 2020 11:17
Реєстр 2.4..PDF
03 червня 2020 11:17
Реєстр 2.39..pdf
03 червня 2020 11:17
Реєстр 2.38..PDF
03 червня 2020 11:17
Реєстр 2.37..PDF
03 червня 2020 11:17
Реєстр 2.36..PDF
03 червня 2020 11:17
Реєстр 2.35..PDF
03 червня 2020 11:17
Реєстр 2.34..PDF
03 червня 2020 11:17
Реєстр 2.33..PDF
03 червня 2020 11:17
Реєстр 2.32..PDF
03 червня 2020 11:17
Реєстр 2.31..PDF
03 червня 2020 11:17
Реєстр 2.30..PDF
03 червня 2020 11:17
Реєстр 2.3..PDF
03 червня 2020 11:16
Реєстр 2.29..PDF
03 червня 2020 11:16
Реєстр 2.28..PDF
03 червня 2020 11:16
Реєстр 2.27..PDF
03 червня 2020 11:16
Реєстр 2.26..PDF
03 червня 2020 11:16
Реєстр 2.25..PDF
03 червня 2020 11:16
Реєстр 2.24..PDF
03 червня 2020 11:16
Реєстр 2.23..PDF
03 червня 2020 11:16
Реєстр 2.22..PDF
03 червня 2020 11:16
Реєстр 2.21..PDF
03 червня 2020 11:16
Реєстр 2.20..PDF
03 червня 2020 11:15
Реєстр 2.2.PDF
03 червня 2020 11:15
Реєстр 2.19..PDF
03 червня 2020 11:15
Реєстр 2.18..PDF
03 червня 2020 11:15
Реєстр 2.17..PDF
03 червня 2020 11:15
Реєстр 2.16..PDF
03 червня 2020 11:15
Реєстр 2.15..PDF
03 червня 2020 11:15
Реєстр 2.14..PDF
03 червня 2020 11:15
Реєстр 2.13..PDF
03 червня 2020 11:15
Реєстр 2.12..PDF
03 червня 2020 11:15
Реєстр 2.11..PDF
03 червня 2020 11:15
Реєстр 2.10..PDF
03 червня 2020 11:14
Реєстр 2.1.pdf
03 червня 2020 11:14
496.rar

Документи

Публічні документи

03 червня 2020 11:53
2 Відповідність.pdf
03 червня 2020 11:37
6 Відомості.pdf
03 червня 2020 11:37
5 Банк.pdf
03 червня 2020 11:37
19037 ТОВ ОНУР К.І. p7s.7z
03 червня 2020 11:37
19037 ТОВ ОНУР К.І. p7s.7z
03 червня 2020 11:37
3.3.4 Договір №12-04-191.pdf
03 червня 2020 11:37
3 Аналогічні договора.pdf

Документи

Публічні документи

03 червня 2020 11:50
Електронний підпис
03 червня 2020 11:50
Електронний підпис
03 червня 2020 11:46
43_Реєстр__43.pdf
03 червня 2020 11:46
Виписка 811 053_70 грн.pdf
03 червня 2020 11:46
19103 ТОВ ЄДБК p7s.zip

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "СЛАВДОРСТРОЙ"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РОСТДОРСТРОЙ"

Товариство з обмеженою відповідальністю "ОНУР КОНСТРУКЦІОН ІНТЕРНЕШНЛ"

ТОВ Європейська дорожньо-будівельна компанія

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 17 червня 2020 15:24

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "СЛАВДОРСТРОЙ" 161 605 000,00
UAH з ПДВ
160 793 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Європейська дорожньо-будівельна компанія 162 158 980,00
UAH з ПДВ
161 346 980,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

24 червня 2020 11:14
Електронний підпис
24 червня 2020 11:13
Пакет переможця.pdf
24 червня 2020 10:07
Електронний підпис
24 червня 2020 10:02
гар 564 дог.zip
24 червня 2020 10:02
Пакет переможця.pdf
28 травня 2020 16:51
Електронний підпис
28 травня 2020 16:51
Електронний підпис
28 травня 2020 16:49
Тендерна пропозиція.PDF
28 травня 2020 16:49
Пакет 7 (техніка).pdf
28 травня 2020 16:49
Пакет 6 (працівники).pdf
28 травня 2020 16:49
Пакет 1.pdf
28 травня 2020 16:49
Календарний графік.PDF
28 травня 2020 16:49
гар 478.zip

Публічні документи

03 червня 2020 11:50
Електронний підпис
03 червня 2020 11:50
Електронний підпис
03 червня 2020 11:46
43_Реєстр__43.pdf
03 червня 2020 11:46
Виписка 811 053_70 грн.pdf
03 червня 2020 11:46
19103 ТОВ ЄДБК p7s.zip

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "СЛАВДОРСТРОЙ"

ТОВ Європейська дорожньо-будівельна компанія

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "СЛАВДОРСТРОЙ"
#40090765
Переможець 160 793 000,00
UAH з ПДВ
18 червня 2020 10:30

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 18 червня 2020 10:30

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "СЛАВДОРСТРОЙ"
#40090765
160 793 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
27 грудня 2022 16:20
ДУ від 27.12.2022 до договору №2-88 від 30.06.2020.pdf укладений
27 грудня 2022 16:19
Електронний підпис зміни до договору
17 серпня 2022 12:39
ДУ від 17.08.2022 до договору №2-88 від 30.06.2020.pdf зміни до договору
17 серпня 2022 12:39
Електронний підпис зміни до договору
06 квітня 2022 12:20
ДУ від 05.04.2022 до договору №2-88 від 06.12.2021.pdf зміни до договору
06 квітня 2022 12:20
Електронний підпис зміни до договору
03 лютого 2022 16:05
ДУ від 03.02.2022 до договору №2-88 від 30.06.2020.pdf зміни до договору
03 лютого 2022 16:05
Електронний підпис зміни до договору
31 грудня 2021 11:14
ДУ від 31.12.2021 до договору №2-88 від 30.06.2020.pdf зміни до договору
31 грудня 2021 11:14
Електронний підпис зміни до договору
24 грудня 2021 10:33
ДУ від 24.12.2021 до дог 2-88 від 30.06.2020.pdf зміни до договору
24 грудня 2021 10:32
Електронний підпис зміни до договору
06 грудня 2021 14:05
ДУ від 06.12.2021 до договору №2-88 від 06.12.2021.pdf зміни до договору
06 грудня 2021 14:05
Електронний підпис зміни до договору
25 листопада 2021 16:04
ДУ від 25.11.2021 до договору №2-88 від 30.06.2020.pdf зміни до договору
25 листопада 2021 16:04
Електронний підпис зміни до договору
12 листопада 2021 10:10
ДУ від 12.11.2021 до договору №2-88 від 30.06.2020.pdf зміни до договору
12 листопада 2021 10:09
Електронний підпис зміни до договору
28 вересня 2021 08:24
ДУ від 28.09.2021 до договору №2-88 від 30.06.2021.pdf зміни до договору
28 вересня 2021 08:24
Електронний підпис зміни до договору
01 березня 2021 11:11
ДУ від 01.03.2021 до договору №2-88 від 30.06.2020 (1).pdf зміни до договору
01 березня 2021 11:05
Електронний підпис зміни до договору
28 грудня 2020 14:19
ДУ від 28.12.2020 до договору №2-88 від 30.06.2020 (1).pdf зміни до договору
28 грудня 2020 14:19
Електронний підпис укладений
30 червня 2020 09:36
Договір №2-88 від 30.06.2020.pdf укладений
30 червня 2020 09:35

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Перерозподіл фінансування
Номер договору про закупівлю: 2-88
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
01 березня 2021
Дата публікації змін до договору:
01 березня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Визначення джерела фінансування, зміна реквізитів
Номер договору про закупівлю: 2-88
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 вересня 2021
Дата публікації змін до договору:
28 вересня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Згідно п.3 та п.4 ч.5 ст.41 Закону України «Про публічні закупівлі»
Номер договору про закупівлю: 2-88
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
12 листопада 2021
Дата публікації змін до договору:
12 листопада 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Згідно п.3 ч.5 ст. 41 ЗУ "Про публічні закупівлі" (розподіл фінансування)
Номер договору про закупівлю: 2-88
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
25 листопада 2021
Дата публікації змін до договору:
25 листопада 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Згідно п.3 ч.5 ст.41 Закону України «Про публічні закупівлі»
Номер договору про закупівлю: 2-88
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
06 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
06 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Згідно п.3 ч.5 ст.41 Закону України «Про публічні закупівлі»
Номер договору про закупівлю: 2-88
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
24 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
24 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Згідно п.3 ч.5 ст.41 Закону України «Про публічні закупівлі»
Номер договору про закупівлю: 2-88
Договір:
Номер додаткової угоди: 7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
31 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Згідно п.3 ч.5 ст.41 Закону України «Про публічні закупівлі»
Номер договору про закупівлю: 2-88
Договір:
Номер додаткової угоди: 8
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
03 лютого 2022
Дата публікації змін до договору:
03 лютого 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Визначення джерела фінансування
Номер договору про закупівлю: 2-88
Договір:
Номер додаткової угоди: 9
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
05 квітня 2022
Дата публікації змін до договору:
06 квітня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Згідно п.3 ч.5 ст. 41 ЗУ "Про публічні закупівлі"
Номер договору про закупівлю: 2-88
Договір:
Номер додаткової угоди: 10
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
17 серпня 2022
Дата публікації змін до договору:
17 серпня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Згідно п.3 ч.5 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі»
Номер договору про закупівлю: 2-88
Договір:
Номер додаткової угоди: 11
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 30 червня 2020 — 27 грудня 2022
Сума оплати за договором: 126 466 439,59
UAH (в тому числі ПДВ 21 077 739,93 UAH)
Причини розірвання договору: На підставі пункту 19.1 розділу 19. «Обставини непереборної сили», керуючись офіційним документом ТПП України № 2024/02.0-7.1 (розміщений на офіційній веб сторінці за посиланням: https://ucci.org.ua/uploads/files/621cba543cda9382669631.pdf) договір № 2-88 від 30.06.2020р. на виконання робіт «ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва», (ДК 021:2015 – 45233000-9 – Будівництво, влаштування фундаменту та покриття шосе, доріг) Будівництво автомобільної дороги місцевого значення Маріуполь - Урзуф, км 8+300 - км 12+300, об'їзд зсувної ділянки (Коригування)», вважати розірваним.