Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Дрова паливні
Очікувана вартість
2 851 330,00 UAH
UA-2020-04-23-001965-b d37f956d479e4e118039c24b8745fc4b
Відкриті торги    Завершена    Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Кір'ян Анна Михайлівна

+380544522588 lebrvo@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти Лебединської районної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 02147776
Вебсайт: http://vosvitalrda.at.ua/
Місцезнаходження: 42200, Україна , Сумська обл., Лебедин, пл. Інтернаціональна 1/1
Контактна особа: Кір'ян Анна Михайлівна
+380544522588
lebrvo@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 23 квітня 2020 16:19
Звернення за роз’ясненнями: до 28 квітня 2020 16:24
Оскарження умов закупівлі: до 04 травня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 08 травня 2020 16:24
Початок аукціону: 12 травня 2020 12:45
Очікувана вартість: 2 851 330,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 290,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,01%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:03410000-7: Деревина


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2872.32 м.куб
Дрова паливні (хвойної породи)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 42200, Україна, Сумська область, м. Лебедин, ПЛОЩА СОБОРНА будинок 1/1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 03410000-7 — Деревина
706.56 м.куб
дрова паливні (твердої породи)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 42200, Україна, Сумська область, м. Лебедин, ПЛОЩА СОБОРНА будинок 1/1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 03410000-7 — Деревина

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 7 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
27 квітня 2020 15:56
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
27 квітня 2020 15:10
Додаток_3.doc
27 квітня 2020 15:10
Додаток_2.docx
27 квітня 2020 15:10
Додаток_1 .docx
27 квітня 2020 15:10
ТД.docx
27 квітня 2020 15:10
Додаток_4.docx
27 квітня 2020 15:56
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
23 квітня 2020 16:23
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
27 квітня 2020 15:10
Додаток_3.doc
23 квітня 2020 16:20
Додаток_3.doc
27 квітня 2020 15:10
Додаток_2.docx
23 квітня 2020 16:20
Додаток_2.docx
27 квітня 2020 15:10
Додаток_1 .docx
23 квітня 2020 16:20
Додаток_1 .docx
27 квітня 2020 15:10
ТД.docx
23 квітня 2020 16:20
ТД.docx
27 квітня 2020 15:10
Додаток_4.docx
23 квітня 2020 16:20
Додаток_4.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Додаток 4
Дата подання: 27 квітня 2020 12:57
Дата відповіді: 27 квітня 2020 15:04
Які саме поля заповнюються учасником в Додатку 4 (Проект договору) до тендерної документації?
Відповідь: В проекті договору не зазначаеться лише ціна договору
Дискримінація учасників публічної закупівлі
Дата подання: 27 квітня 2020 13:03
Дата відповіді: 27 квітня 2020 15:02
Додатком №1 тендерної документації визначено, що учасник надає довідку, що підтверджує наявність деревини, згідно вашої розрахункової лісосіки по рубках головного користування та рубках пов’язаних з веденням лісового користування. Разом з копіями, або посиланнями на офіційні джерела де ми можемо перевірити дійсну наявність у вас деревина. - Яким чином ці документи підтверджують відповідність учасника кваліфікаційному критерію «наявність обладнання та матеріально-технічної бази» згідно ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі»? Даний критерій вимагає підтвердити наявність товару, але аж ніяк не матеріально-технічної бази учасника! Дана вимога не відповідає вимогам чинного законодавства України, на підставі чого прошу дану вимогу скасувати шляхом внесення відповідних змін до тендерної документації. - Розрахункова лісосіка надається виключно постійним лісокористувачам, тобто як правило державним підприємствам «лісгоспам», згідно Інструкції про порядок погодження та затвердження розрахункових лісосік. Таким чином, дана вимога є дискримінаційною та обмежує участь для не лісокористувачів, що порушує вимоги та принципи Закону України «Про публічні закупівлі». Прошу внести зміни до тендерної документації та скасувати вимогу щодо надання довідки про власну розрахункову лісосіку та рубки загального користування. Окремо зазначаю, що дрова паливні можуть бути набуті учасником не лише шляхом лісосіки та рубок, а також шляхом набуття права власності на них за цілим рядом господарських договорів таких як: купівля-продаж, поставка, міна, переуступка, тощо. - На які саме джерела учасник має подати посилання, або які саме документи надати для того щоб замовник міг перевірити наявність у нього деревини? Дрова не підлягають чіпуванню, а тому не мають штрих кодів за якими можливо перевірити їх наявність. Більше того, розрахункова лісосіка не є підтвердженням наявності деревину в учасника, а лише підтверджує можливість учасника набути таку деревину шляхом рубки і лише у разі відсутності змін до розрахункової лісосіки чого сам учасник гарантувати не може. На нашу думку, вимоги цього абзацу не відповідають вимогам чинного законодавства, вводять дискримінаційні вимоги до учасників. На підставі вищевикладеного просимо Вас надати чіткі роз’яснення та назви необхідних, на Вашу думку, документів які має надати учасник без застосування дискримінаційних принципів.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Ваші запитання розглянуті та зміни до тендерної документації будуть внесені.
вимоги ТД
Дата подання: 27 квітня 2020 13:05
Дата відповіді: 27 квітня 2020 15:05
Шановний Замовнику, прошу надати роз'яснення вимогам тендерної документації. а саме Додаток 1 "1.3. Довідка, що підтверджує наявність деревини, згідно вашої розрахункової лісосіки по рубках головного користування та рубках пов’язаних з веденням лісового користування. Разом з копіями, або посиланнями на офіційні джерела де ми можемо перевірити дійсну наявність у вас деревина." - як дану вимогу мусить підтвердити фізична особа-підприємець? , в Додатку 3 п. 5 Строк (термін) поставки (передачі) товару: 01.04.2020 р. - 31.12.2020 р., що відрізняється від умов Тендерної документації, вказаної в Розділі 1 п. 4.4. В розділі 3 Ви вказуєте на Додаток 5 "Тендерна пропозиція", хоча згідно завантажених Додатків - їх тільки 4.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Ваші запитання розглянуті та зміни до тендерної документації будуть внесені
Проект договору
Дата подання: 27 квітня 2020 15:14
Дата відповіді: 27 квітня 2020 15:54
У проекті договору відсутні відомості: - назва учасника, його уповноваженої особи; - таблиця п.3.1. не містить частини відомостей; - відсутні реквізити учасника згідно п.11 . Їх потрібно заповнити всі, чи лише п.3.2. - загальна сума договору?
Відповідь: В проєкті договору заповнюються всі відомості окрім п.3.1 та 3.2
Розгорнути всі запитання: 4 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-04-23-001965-b.c1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ФОП "СОЛОВЙОВ ЄВГЕНІЙ ЮРІЙОВИЧ", Код ЄДРПОУ:3214502756
Дата подання: 19 травня 2020 11:37
Додаток 2
Прошу детально роз'яснити, яким саме вимогам Додатку 2 не відповідає документація ФОП"Соловйов Є.Ю."?
Рішення замовника: Вимога задоволена
20 травня 2020 16:50
Роз'яснення, щодо не відповідності документації ФОП "Соловйов Є.Ю." надано у файлі.
Номер вимоги: UA-2020-04-23-001965-b.b2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ФОП Заблоцький Євгеній Ігорович, Код ЄДРПОУ:3399013690
Дата подання: 27 травня 2020 14:07
Вимога на протокол № 32
Прошу Замовника обгрунтувати детально які вимоги були невиконані Учасником ФОП Заблоцький Є.І.
Також додатково повідомляю, що відповідно до нової редакції п. 16 ст. 29 Закону України "Про публічні закупівлі" "Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель". Дане право не було використано Замовником, а таким чином порушено права Учасника.
Згідно до п. 10 ст. 29 вищезгаданого Закону України "Строк розгляду тендерної пропозиції/пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення" Рішення Замовника про відхилення тендерної пропозиції ФОП Заблоцький Є.І. було принято на шостий день (без аргументованого продовження) а отже Замовник порушив законодавчо прописані терміни.
Вимагаємо: 1) скасувати протокол про відхилення тендерної пропозиції ФОП Заблоцький Є.І., 2) повернутися до розгляду тендерної пропозиції ФОП Заблоцький Є.І., 3) у разі виявлення невідповідностей, звернутися протягом 2-х робочих днів через електронний майданчик з повідомленням до ФОП Заблоцький Є.І. з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах. У випадку ігнорування ФОП Заблоцький Є.І. буде змушений звернутися зі скаргою до Антимонопольного комітету України та повідомити ДАСУ про порушення.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
28 травня 2020 11:12
Відповідь надана в прикріпленому файлі.
Рішення замовника про відхилення тендерної пропозиції ФОП Заблоцький Є.І. було прийнято на п’ятий день та оприлюднено повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення.
Номер вимоги: UA-2020-04-23-001965-b.b3
Статус:
Очікує розгляду
Учасник: ФОП Заблоцький Євгеній Ігорович, Код ЄДРПОУ:3399013690
Дата подання: 31 травня 2020 13:04
Вимога на протокол № 32 част 2
Текст вимоги додається
)
Рішення замовника: Очікується
Номер вимоги: UA-2020-04-23-001965-b.b4
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ КАБАК ГАННА ЮРІЇВНА, Код ЄДРПОУ:2296422441
Дата подання: 19 червня 2020 17:57
Незаконна кваліфікація переможця
Відділом освіти Лебединської районної державної адміністрації Сумської області(надалі – Замовник)було розпочато процедуру Відкритих торгів на закупівлю за предметом закупівлі «Деревина» (дрова паливні), ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» – 03410000 7 «Деревина», ідентифікатор закупівлі: UA-2020-04-23-001965-b (далі по тексту – торги та/або процедура).
Я, фізична особа-підприємець Кабак Ганна Юріївна (надалі – ФОП Кабак Г.Ю., або Скаржник), виявила бажання взяти участь у відповідних торгах та згідно вимог Тендерної документації надала відповідну Тендерну пропозицію.
За результатами торгів 12 травня 2020 року, Замовником 12 червня 2020 року згідно протоколу №37 від 12.06.2020 року рішення уповноваженої особи відділу освіти Лебединської районної державної адміністрації Кір'ян Анни Михайлівни щодо визначення переможця процедури відкритих торгів, проведених через систему електронних торгів (UA-2020-04-23-001965-b), за предметом закупівлі «Деревина» (дрова паливні), ДК 021:2015:03410000 7 «Деревина» та прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю було прийнято рішення про визнання Державного підприємства «Лебединське лісове господарство» (надалі – ДП «Лебединське лісове господарство», або Учасник) переможцем цієї закупівлі. Проаналізувавши відповідність документів тендерної пропозиції ДП «Лебединське лісове господарство» вимогам тендерної документації ми переконані, що тендерна пропозиція переможця не відповідає вимогам, що були встановлені Замовником.
1. Згідно розділу VI «Результати торгів та укладання договору про закупівлю», п. 3 «Проект договору про закупівлю» зазначено, що «Проект договору про закупівлю (з урахуванням особливостей предмету закупівлі, з обов’язковим зазначенням порядку змін його умов) подано в окремому файлі, в Додатку 4 до цієї тендерної документації, (який є обов’язковим для заповнення). В проекті договору не зазначається лише ціна договору».
Пунктом 3 додатку 4 до тендерної документації «Договір про закупівлю товарів за державні кошти» (проект договору) передбачено заповнення таблиці «Ціна на товар, встановлена на умовах франко-двір Продавця» (п. 3.1.) та внесення даних за предметом закупівлі (дрова паливні хвойних порід, дрова паливні твердолистяних порід), а саме:
- кількість, м³;
- геометричні розміри товару, довжина, м;
- сорт.
Тендерна пропозиція Учасника містить «Договір про закупівлю товарів за державні кошти» (проект договору), в якому відсутні вище зазначені дані, що є порушенням вимог тендерної документації (копія додатку надається).
З огляду на сказане вище, тендерна пропозиція Учасника ДП «Лебединське лісове господарство» не відповідає вимогам тендерної документації в цій частині.
Виходячи з вище вказаного прошу скасувати протокол №37 рішення уповноваженої особи відділу освіти Лебединської районної державної адміністрації Сумської області Кір'ян Анни Михайлівни від 12.06.2020 року про визнання пропозиції ДП «Лебединське лісове господарство» переможцем цієї закупівлі та перейти до розгляду наступної найбільш економічно вигідної пропозиції.
У разі не задоволення моєї вимоги, залишаю за собою право звернутися до АМКУ для подальшого вирішення цього питання.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
22 червня 2020 16:48
Вивчивши Вашу вимогу (скаргу) повідомляємо, що в період уточнення, який тривав з 23.04.2020 по 28.04.2020, в систему було завантажено загальне запитання, яке висвітлювало саме заповнення проекту договору.
Уповноваженою особою відділу освіти Лебединської районної державної адміністрації надано стислу та вичерпну відповідь на дане питання, а саме: в проекті договору заповнюються всі відомості окрім п.3.1 та 3.2. Отже ці пункти не є обов’язковими для заповнення.
Також ми ніяким чином не обмежуємо Вас в ваших правах зі звернення до Антимонопольного комітету України

Документи

20 травня 2020 16:50
лист відповідь.pdf

Документи

28 травня 2020 11:12
лист відповідь 28.05.pdf

Документи подані скаржником

31 травня 2020 13:04
вимога Лебедин 2.docx

Документи подані скаржником

Документи

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2020-04-23-001965-b.c5
Статус:
Скасовано
Скаржник: ФОП Заблоцький Євгеній Ігорович, Код ЄДРПОУ:3399013690
Скарга на неправомірні дії Замовника
Порушення норм ЗУ Про публічні закупівлі
Причина: Скарга скасована суб'єктом оскарження

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-06-30-000002 ● 609389566d6643438971eb907590bdca
  • Статус: вирішено ● Дата: 03 серпня 2020
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 30 червня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 30 червня 2020 09:48
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО – СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО – СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В СУМСЬКІЙ ОБЛАСТІ

НАКАЗ

30.06.2020 № 24

Суми

Про початок
моніторингу процедур закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 14 пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 року № 2,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Начальник управління Наталія ШЕВЧЕНКО


Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області
від 30.06.2020 №24

Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
1 UA-2020-04-23-001965-b 23.04.2020 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

Начальник відділу контролю у сфері закупівель Інна ЮРКО

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

Відділ освіти Лебединської районної державної адміністрації повідомляє, що на виконання зобов’язань щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель нами було прийняте рішення розірвати договір. Інформація, що свідчить про усунення порушень оприлюднена через електронну систему закупівель

2020-07-20 16:57:53


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 16 липня 2020
Кінцевий строк оскарження: 31 липня 2020

Порушення виявлено

  1. Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
  2. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  3. Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
  4. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  5. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Замовником не надано відповідь на звернення учасника, чим порушено вимоги частини третьої статті 31 Закону.)

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Підтвердження усунення порушення

Усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині неоприлюднення, несвоєчасного оприлюднення інформації на веб-порталі Уповноваженого органу • усунуто

Встановлено інші порушення законодавства у сфері закупівель (Замовником не надано відповідь на звернення учасника, чим порушено вимоги частини третьої статті 31 Закону.) • усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї • усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель • усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) • усунуто

.

2020-07-21 08:02:11

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 12 травня 2020 13:42

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "СОЛОВЙОВ ЄВГЕНІЙ ЮРІЙОВИЧ" 1 957 647,36
UAH з ПДВ
1 304 501,76
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "СУМИ-ПРОДРЕСУРС-2009" 2 039 040,00
UAH з ПДВ
1 306 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Заблоцький Євгеній Ігорович 2 138 380,80
UAH з ПДВ
1 306 291,20
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "ШЕВЧЕНКО МИКОЛА СЕРГІЙОВИЧ" 2 756 567,04
UAH з ПДВ
1 324 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ДП "Лебединське лісове господарство" 2 189 030,40
UAH з ПДВ
1 640 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ КАБАК ГАННА ЮРІЇВНА 2 304 798,72
UAH з ПДВ
2 299 997,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "СТУПАК СЕРГІЙ ІВАНОВИЧ" 2 495 447,04
UAH з ПДВ
2 299 998,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Вірджейн Трейд" 2 756 398,00
UAH з ПДВ
2 299 999,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

13 травня 2020 14:06
Електронний підпис
04 травня 2020 17:43
Електронний підпис
04 травня 2020 17:40
Сканкопії1.7z
04 травня 2020 17:40
Сканкопії.7z

Публічні документи

07 травня 2020 16:24
Електронний підпис
07 травня 2020 16:23
Технічне завдання.pdf
07 травня 2020 16:23
Тендерна пропозиція.pdf
07 травня 2020 16:23
Проект договору.pdf
07 травня 2020 16:23
Техпаспорта.pdf
07 травня 2020 16:23
Сертифікат якості.pdf
07 травня 2020 16:23
Лісорубний квиток.pdf
07 травня 2020 16:23
договор Ямполь АЛГ.pdf
07 травня 2020 16:23
договор Конотоп ЛГ.pdf
07 травня 2020 16:23
Статут Сумипродресурс.pdf
07 травня 2020 16:23
Паспорт Рєзнік В.А..pdf
07 травня 2020 16:23
Витяг з реєстру.pdf
07 травня 2020 16:23
Договір Біотехнік.pdf
07 травня 2020 16:23
Біотехнік ТТН.pdf
07 травня 2020 16:23
Біотехнік відгук.pdf

Публічні документи

06 травня 2020 21:47
Електронний підпис
30 квітня 2020 14:54
Електронний підпис
30 квітня 2020 14:52
Довідка МТБ.pdf
30 квітня 2020 14:52
Довідка аналогові.pdf
30 квітня 2020 14:52
Довідка УО.pdf
30 квітня 2020 14:52
Проект договору.pdf
30 квітня 2020 14:52
Довідки ст 17.pdf
30 квітня 2020 14:52
Цінова пропозиція.pdf
30 квітня 2020 14:52
Лист згода.pdf
30 квітня 2020 14:52
гарант лист довкілля.pdf
30 квітня 2020 14:52
Довідка опис товару.pdf
30 квітня 2020 14:52
Гарант лист.pdf
30 квітня 2020 14:52
Довідка дост інформ.pdf
30 квітня 2020 14:52
Довідка дотрим зак-ва.pdf

Публічні документи

02 травня 2020 16:15
10.pdf
02 травня 2020 16:15
11.pdf
02 травня 2020 16:15
12.pdf
02 травня 2020 16:15
13.pdf
02 травня 2020 16:15
14.pdf
02 травня 2020 16:15
15.pdf
02 травня 2020 16:15
16.pdf
02 травня 2020 16:15
17.pdf
02 травня 2020 16:15
18.pdf
02 травня 2020 16:15
дод2.pdf
02 травня 2020 16:15
дод3.pdf

Конфіденційні документи

02 травня 2020 16:15
5.pdf

Обґрунтування конфіденційності

документи з особистими данними

02 травня 2020 16:15
договір.pdf

Обґрунтування конфіденційності

документи з особистими данними

02 травня 2020 16:15
дод1.pdf

Обґрунтування конфіденційності

документи с обобистими данними

02 травня 2020 16:15
наявн деревини.pdf

Обґрунтування конфіденційності

документи з особистими данними

02 травня 2020 16:15
тенд пропозиція.pdf

Обґрунтування конфіденційності

документи з особистими данними

Публічні документи

12 червня 2020 17:49
Електронний підпис
12 червня 2020 17:47
Довідка корупція.pdf
12 червня 2020 17:47
ТП 2.pdf
12 червня 2020 17:47
Довідка несудимість.pdf
10 червня 2020 17:17
Електронний підпис
10 червня 2020 17:16
Довідка наявність.pdf
08 травня 2020 11:23
Електронний підпис
08 травня 2020 11:18
Док кваліфікація.pdf
08 травня 2020 11:18
Технічна специфікація.pdf
08 травня 2020 11:18
Док відповідність.pdf
08 травня 2020 11:18
ТП.pdf

Публічні документи

08 травня 2020 15:02
Електронний підпис
08 травня 2020 14:58
ІПН та Паспорт.pdf
08 травня 2020 14:58
Гарантія по ст. 17.pdf
08 травня 2020 14:58
Довідка про ліцензію.pdf
08 травня 2020 14:58
Витяг ЄДР.pdf
08 травня 2020 14:58
Довідка про мтб.pdf
08 травня 2020 14:58
Технічна специфікація.pdf
08 травня 2020 14:58
Гарантія про санкції.pdf
08 травня 2020 14:57
Довідка про товар.pdf
08 травня 2020 14:57
Виписка з ЄДР.pdf

Публічні документи

08 травня 2020 14:00
Електронний підпис
08 травня 2020 13:57
Проект договору.pdf
08 травня 2020 13:57
Паспорт+код.pdf
08 травня 2020 13:57
Витяг з ЄДР.pdf
08 травня 2020 13:57
Виписка з ЄДР.pdf
08 травня 2020 13:57
14 Довідка_санкції.pdf
08 травня 2020 13:57
4 Довідка_стаття 17.pdf
08 травня 2020 13:57
3.2 Лист-відгук_СОЦСК.pdf
08 травня 2020 13:57
2.3 Довіреність на ТЗ.pdf
08 травня 2020 13:57
1.1 Тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

08 травня 2020 14:26
Електронний підпис
08 травня 2020 14:24
15. Тендерна пропозиція.pdf
08 травня 2020 14:24
14. Відгук 2.pdf
08 травня 2020 14:24
12. Відгук 1.pdf
08 травня 2020 14:24
10. Договір ЗІЛ.pdf
08 травня 2020 14:24
8. Довідки.pdf
08 травня 2020 14:24
7. Виписка.pdf
08 травня 2020 14:24
6. Протокол.pdf
08 травня 2020 14:24
5. Опис.pdf
08 травня 2020 14:24
4. Наказ.pdf
08 травня 2020 14:24
3. Технічне завдання.pdf
08 травня 2020 14:24
1. Довідка ст. 17.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "СОЛОВЙОВ ЄВГЕНІЙ ЮРІЙОВИЧ"

ТОВ "СУМИ-ПРОДРЕСУРС-2009"

ФОП Заблоцький Євгеній Ігорович

ФОП "ШЕВЧЕНКО МИКОЛА СЕРГІЙОВИЧ"

ДП "Лебединське лісове господарство"

ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ КАБАК ГАННА ЮРІЇВНА

ФОП "СТУПАК СЕРГІЙ ІВАНОВИЧ"

ТОВ "Вірджейн Трейд"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ФОП "СОЛОВЙОВ ЄВГЕНІЙ ЮРІЙОВИЧ"
#3214502756
Відхилено 1 304 501,76
UAH з ПДВ
18 травня 2020 16:34
ТОВ "СУМИ-ПРОДРЕСУРС-2009"
#36437535
Відхилено 1 306 000,00
UAH з ПДВ
18 травня 2020 16:38
ФОП Заблоцький Євгеній Ігорович
#3399013690
Відхилено 1 306 291,20
UAH з ПДВ
26 травня 2020 15:25
ФОП "ШЕВЧЕНКО МИКОЛА СЕРГІЙОВИЧ"
#3029803391
Відхилено 1 324 000,00
UAH з ПДВ
29 травня 2020 15:05
ДП "Лебединське лісове господарство"
#00992941
Переможець 1 640 000,00
UAH з ПДВ
12 червня 2020 15:43
Вимога про усунення невідповідностей
до 11 червня 2020 11:39

Документи

18 травня 2020 16:33
Електронний підпис
18 травня 2020 16:31
протокол 30.pdf

Документи

18 травня 2020 16:37
Електронний підпис
18 травня 2020 16:34
протокол 30.pdf

Документи

26 травня 2020 15:24
Електронний підпис
26 травня 2020 15:20
протокол 32.pdf

Документи

29 травня 2020 15:04
Електронний підпис
29 травня 2020 15:02
протокол 34.pdf

Вимога про усунення невідповідностей

Відповідно до тендерної документації Замовника підпункт 15 пункту 2 розділу 5 учасник повинен надати довідку, яка підтверджує фактичну наявність предмету закупівлі із зазначенням адреси знаходження товару, у довільній формі та/або договір на отримання деревини. Пропозиція ДП "Лебединське лісове господарство" містить довідку в якій зазначено інформацію про наявність в нього деревини відповідно розрахункової лісосіки та рубках головного користування, але дана довідка не підтвержує наявність деревини, а лише можливість набуття . Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: - довідку, яка підтверджує фактичну наявність предмету закупівлі із зазначенням адреси знаходження товару, у довільній формі та/або договір на отримання деревини

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 12 червня 2020 15:43

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ДП "Лебединське лісове господарство"
#00992941
1 640 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
20 липня 2020 16:39
дод. угода 1.pdf укладений
20 липня 2020 16:36
Електронний підпис укладений
24 червня 2020 08:51
договір 142.pdf укладений
24 червня 2020 08:50

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 24 червня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 583 780,05
UAH (в тому числі ПДВ 97 296,67 UAH)
Причини розірвання договору: Виявлені порушення підчас проведення моніторингу Управлінням Північно – східного офісу Держаудитслужби в Сумській області.