Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Відділ освіти Лебединської районної державної адміністрації |
Код ЄДРПОУ: | 02147776 |
Вебсайт: | http://vosvitalrda.at.ua/ |
Місцезнаходження: | 42200, Україна , Сумська обл., Лебедин, пл. Інтернаціональна 1/1 |
Контактна особа: |
Кір'ян Анна Михайлівна +380544522588 lebrvo@i.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 23 квітня 2020 16:19 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 28 квітня 2020 16:24 |
Оскарження умов закупівлі: | до 04 травня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 08 травня 2020 16:24 |
Початок аукціону: | 12 травня 2020 12:45 |
Очікувана вартість: | 2 851 330,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 290,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,01% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:03410000-7: Деревина
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 7 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
27 квітня 2020 15:56 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
27 квітня 2020 15:10 |
Додаток_3.doc | |
27 квітня 2020 15:10 |
Додаток_2.docx | |
27 квітня 2020 15:10 |
Додаток_1 .docx | |
27 квітня 2020 15:10 |
ТД.docx | |
27 квітня 2020 15:10 |
Додаток_4.docx |
27 квітня 2020 15:56 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
27 квітня 2020 15:10 |
Додаток_3.doc
|
|||
27 квітня 2020 15:10 |
Додаток_2.docx
|
|||
27 квітня 2020 15:10 |
Додаток_1 .docx
|
|||
27 квітня 2020 15:10 |
ТД.docx
|
|||
27 квітня 2020 15:10 |
Додаток_4.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Вимоги про усунення порушення
Також додатково повідомляю, що відповідно до нової редакції п. 16 ст. 29 Закону України "Про публічні закупівлі" "Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель". Дане право не було використано Замовником, а таким чином порушено права Учасника.
Згідно до п. 10 ст. 29 вищезгаданого Закону України "Строк розгляду тендерної пропозиції/пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення" Рішення Замовника про відхилення тендерної пропозиції ФОП Заблоцький Є.І. було принято на шостий день (без аргументованого продовження) а отже Замовник порушив законодавчо прописані терміни.
Вимагаємо: 1) скасувати протокол про відхилення тендерної пропозиції ФОП Заблоцький Є.І., 2) повернутися до розгляду тендерної пропозиції ФОП Заблоцький Є.І., 3) у разі виявлення невідповідностей, звернутися протягом 2-х робочих днів через електронний майданчик з повідомленням до ФОП Заблоцький Є.І. з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах. У випадку ігнорування ФОП Заблоцький Є.І. буде змушений звернутися зі скаргою до Антимонопольного комітету України та повідомити ДАСУ про порушення.
Рішення замовника про відхилення тендерної пропозиції ФОП Заблоцький Є.І. було прийнято на п’ятий день та оприлюднено повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення.
Я, фізична особа-підприємець Кабак Ганна Юріївна (надалі – ФОП Кабак Г.Ю., або Скаржник), виявила бажання взяти участь у відповідних торгах та згідно вимог Тендерної документації надала відповідну Тендерну пропозицію.
За результатами торгів 12 травня 2020 року, Замовником 12 червня 2020 року згідно протоколу №37 від 12.06.2020 року рішення уповноваженої особи відділу освіти Лебединської районної державної адміністрації Кір'ян Анни Михайлівни щодо визначення переможця процедури відкритих торгів, проведених через систему електронних торгів (UA-2020-04-23-001965-b), за предметом закупівлі «Деревина» (дрова паливні), ДК 021:2015:03410000 7 «Деревина» та прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю було прийнято рішення про визнання Державного підприємства «Лебединське лісове господарство» (надалі – ДП «Лебединське лісове господарство», або Учасник) переможцем цієї закупівлі. Проаналізувавши відповідність документів тендерної пропозиції ДП «Лебединське лісове господарство» вимогам тендерної документації ми переконані, що тендерна пропозиція переможця не відповідає вимогам, що були встановлені Замовником.
1. Згідно розділу VI «Результати торгів та укладання договору про закупівлю», п. 3 «Проект договору про закупівлю» зазначено, що «Проект договору про закупівлю (з урахуванням особливостей предмету закупівлі, з обов’язковим зазначенням порядку змін його умов) подано в окремому файлі, в Додатку 4 до цієї тендерної документації, (який є обов’язковим для заповнення). В проекті договору не зазначається лише ціна договору».
Пунктом 3 додатку 4 до тендерної документації «Договір про закупівлю товарів за державні кошти» (проект договору) передбачено заповнення таблиці «Ціна на товар, встановлена на умовах франко-двір Продавця» (п. 3.1.) та внесення даних за предметом закупівлі (дрова паливні хвойних порід, дрова паливні твердолистяних порід), а саме:
- кількість, м³;
- геометричні розміри товару, довжина, м;
- сорт.
Тендерна пропозиція Учасника містить «Договір про закупівлю товарів за державні кошти» (проект договору), в якому відсутні вище зазначені дані, що є порушенням вимог тендерної документації (копія додатку надається).
З огляду на сказане вище, тендерна пропозиція Учасника ДП «Лебединське лісове господарство» не відповідає вимогам тендерної документації в цій частині.
Виходячи з вище вказаного прошу скасувати протокол №37 рішення уповноваженої особи відділу освіти Лебединської районної державної адміністрації Сумської області Кір'ян Анни Михайлівни від 12.06.2020 року про визнання пропозиції ДП «Лебединське лісове господарство» переможцем цієї закупівлі та перейти до розгляду наступної найбільш економічно вигідної пропозиції.
У разі не задоволення моєї вимоги, залишаю за собою право звернутися до АМКУ для подальшого вирішення цього питання.
Уповноваженою особою відділу освіти Лебединської районної державної адміністрації надано стислу та вичерпну відповідь на дане питання, а саме: в проекті договору заповнюються всі відомості окрім п.3.1 та 3.2. Отже ці пункти не є обов’язковими для заповнення.
Також ми ніяким чином не обмежуємо Вас в ваших правах зі звернення до Антимонопольного комітету України
Скарги до процедури
Інформація про моніторинг
- UA-M-2020-06-30-000002 ● 609389566d6643438971eb907590bdca
- Статус: вирішено ● Дата: 03 серпня 2020
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 30 червня 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 30 червня 2020 09:48 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО – СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО – СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В СУМСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
30.06.2020 № 24
Суми
Про початок
моніторингу процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 14 пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 року № 2,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник управління Наталія ШЕВЧЕНКО
Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області
від 30.06.2020 №24
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
1 UA-2020-04-23-001965-b 23.04.2020 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Інна ЮРКО
Надання інформації про усунення порушення замовником
Відділ освіти Лебединської районної державної адміністрації повідомляє, що на виконання зобов’язань щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель нами було прийняте рішення розірвати договір. Інформація, що свідчить про усунення порушень оприлюднена через електронну систему закупівель
2020-07-20 16:57:53
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 16 липня 2020 |
Кінцевий строк оскарження: | 31 липня 2020 |
Порушення виявлено
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Замовником не надано відповідь на звернення учасника, чим порушено вимоги частини третьої статті 31 Закону.)
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині неоприлюднення, несвоєчасного оприлюднення інформації на веб-порталі Уповноваженого органу • усунуто
Встановлено інші порушення законодавства у сфері закупівель (Замовником не надано відповідь на звернення учасника, чим порушено вимоги частини третьої статті 31 Закону.) • усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї • усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель • усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) • усунуто
.
2020-07-21 08:02:11
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 12 травня 2020 13:42
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ФОП "СОЛОВЙОВ ЄВГЕНІЙ ЮРІЙОВИЧ" |
1 957 647,36
UAH з ПДВ
|
1 304 501,76
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "СУМИ-ПРОДРЕСУРС-2009" |
2 039 040,00
UAH з ПДВ
|
1 306 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП Заблоцький Євгеній Ігорович |
2 138 380,80
UAH з ПДВ
|
1 306 291,20
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП "ШЕВЧЕНКО МИКОЛА СЕРГІЙОВИЧ" |
2 756 567,04
UAH з ПДВ
|
1 324 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ДП "Лебединське лісове господарство" |
2 189 030,40
UAH з ПДВ
|
1 640 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ КАБАК ГАННА ЮРІЇВНА |
2 304 798,72
UAH з ПДВ
|
2 299 997,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП "СТУПАК СЕРГІЙ ІВАНОВИЧ" |
2 495 447,04
UAH з ПДВ
|
2 299 998,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "Вірджейн Трейд" |
2 756 398,00
UAH з ПДВ
|
2 299 999,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ФОП "СОЛОВЙОВ ЄВГЕНІЙ ЮРІЙОВИЧ" #3214502756 |
Відхилено |
1 304 501,76
UAH з ПДВ
|
18 травня 2020 16:34
|
|
ТОВ "СУМИ-ПРОДРЕСУРС-2009" #36437535 |
Відхилено |
1 306 000,00
UAH з ПДВ
|
18 травня 2020 16:38
|
|
ФОП Заблоцький Євгеній Ігорович #3399013690 |
Відхилено |
1 306 291,20
UAH з ПДВ
|
26 травня 2020 15:25
|
|
ФОП "ШЕВЧЕНКО МИКОЛА СЕРГІЙОВИЧ" #3029803391 |
Відхилено |
1 324 000,00
UAH з ПДВ
|
29 травня 2020 15:05
|
|
ДП "Лебединське лісове господарство" #00992941 |
Переможець |
1 640 000,00
UAH з ПДВ
|
12 червня 2020 15:43
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 11 червня 2020 11:39
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
20 липня 2020 16:39
|
дод. угода 1.pdf | укладений |
20 липня 2020 16:36
|
Електронний підпис | укладений |
24 червня 2020 08:51
|
договір 142.pdf | укладений |
24 червня 2020 08:50
|
Виконання договору
Строк дії за договором: | 24 червня 2020 — 31 грудня 2020 |
Сума оплати за договором: |
583 780,05
UAH (в тому числі ПДВ 97 296,67 UAH)
|
Причини розірвання договору: | Виявлені порушення підчас проведення моніторингу Управлінням Північно – східного офісу Держаудитслужби в Сумській області. |