Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Шкільні меблі за кодом ДК 021:2015: 39160000-1 Шкільні меблі
Очікувана вартість
1 472 942,00 UAH
UA-2020-04-23-001616-b 3c257ae4865c4484a49cc6dd4cbdbec2
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Микола Геннадійович

+380977020711 zzso26@marschool26.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальний заклад "Маріупольська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №26 Маріупольської міськой ради"
Код ЄДРПОУ: 23030995
Вебсайт: https://www.marschool26.net/
Місцезнаходження: 87517, Україна , Донецька обл., м. Маріуполь, вул. Чорноморська ,12
Контактна особа: Микола Геннадійович
+380977020711
zzso26@marschool26.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 23 квітня 2020 15:17
Звернення за роз’ясненнями: до 30 квітня 2020 13:32
Оскарження умов закупівлі: до 06 травня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 10 травня 2020 13:32
Початок аукціону: 12 травня 2020 15:52
Очікувана вартість: 1 472 942,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 7 400,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39160000-1: Шкільні меблі


Кількість поставки товарів:
Стіл учнівський одномісний з регулюванням висоти – 620 одиниць,
Стілець учнівський з регулюванням висоти – 710 одиниць,
Стіл демонстраційний для кабінету фізики та хімії – 2 одиниць,
Стіл учнівський двомісний з регулюванням висоти – 10 одиниць
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
620 одиниця
Стіл учнівський одномісний з регулюванням висоти
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 87517, Україна, Донецька область, Маріуполь, вул. Чорноморська ,12
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 21 серпня 2020
ДК 021:2015: 39160000-1 — Шкільні меблі
710 одиниця
Стілець учнівський з регулюванням висоти
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 87517, Україна, Донецька область, Маріуполь, вул. Чорноморська ,12
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 21 серпня 2020
ДК 021:2015: 39160000-1 — Шкільні меблі
2 одиниця
Стіл демонстраційний для кабінету фізики та хімії
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 87517, Україна, Донецька область, Маріуполь, вул. Чорноморська ,12
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 21 серпня 2020
ДК 021:2015: 39160000-1 — Шкільні меблі
10 одиниця
Стіл учнівський двомісний з регулюванням висоти
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 87517, Україна, Донецька область, Маріуполь, вул. Чорноморська ,12
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 21 серпня 2020
ДК 021:2015: 39160000-1 — Шкільні меблі

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
28 квітня 2020 16:28
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
28 квітня 2020 16:28
ПРОТОКОЛ №29.pdf
28 квітня 2020 16:28
ТД Шкільні меблі 39160000-1 Шкільні меблі зі змінами.docx
28 квітня 2020 16:28
Перелік змін шкільні меблі 2.docx
24 квітня 2020 13:35
ПРОТОКОЛ №21 мебель.pdf
24 квітня 2020 13:35
Перелік змін шкільні меблі.docx
28 квітня 2020 16:28
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
26 квітня 2020 22:58
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
23 квітня 2020 15:17
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
28 квітня 2020 16:28
ПРОТОКОЛ №29.pdf
28 квітня 2020 16:28
ТД Шкільні меблі 39160000-1 Шкільні меблі зі змінами.docx
24 квітня 2020 13:35
ТД Шкільні меблі 39160000-1 Шкільні меблі зі змінами.docx
23 квітня 2020 15:17
ТД Шкільні меблі 39160000-1 Шкільні меблі 2020.docx
28 квітня 2020 16:28
Перелік змін шкільні меблі 2.docx
24 квітня 2020 13:35
ПРОТОКОЛ №21 мебель.pdf
24 квітня 2020 13:35
Перелік змін шкільні меблі.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Щодо назви органу
Дата подання: 23 квітня 2020 18:05
Дата відповіді: 24 квітня 2020 13:01
Шановний замовнику згідно з вимогам п.19 Додатку 1 до тендерної документації переможцем надається вдана ДПІ України довідка, яка подається шляхом завантаження в електронну систему або сформована автоматично через електронну систему закупівель довідка. Повідомляємо, що в Україні немає такого органі як ДПІ та ДФС, на сьогодні такі довідки видає Дрежавна податкова служба України. Просимо внести зміни
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня,
дякуємо за інтерес до нашої закупівлі. Перепрошуємо за технічну помилку у тексті тендерної документації. Ми переглянемо тендерну документацію та внесемо зміни згідно чинного законодавства.
Педвисновки
Дата подання: 23 квітня 2020 18:07
Дата відповіді: 24 квітня 2020 13:02
Відповідно до п.11 тенхічного завдання учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції свідоцтва про визнання відповідності педагогічним вимогам, видані уповноваженим органом. Чому ви так суттєво звужуєте ринок ворибників? В Україні немає мінімум двох виробників зі свідоцтвами на увесь товар, а отримати їх за строк подання тендерних пропозицій неможливо.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня,
дякуємо за грунтовне питання. Ми переглянемо тендерну документацію та внесемо зміни згідно чинного законодавства.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-04-23-001616-b.b1
Статус:
Вирішена
Учасник: ФОП "ДРАЧЕВСЬКА ОКСАНА АНАТОЛІЇВНА", Код ЄДРПОУ:3193318506
Дата подання: 23 квітня 2020 18:10
Зразки
Відповідно до ч. 1 ст. 25 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна пропозиція
подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель. Документ з тендерною
пропозицією подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, вимогам, визначеним у статті 17цього Закону і в тендерній документації, та завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації.
Електронна система закупівель автоматично формує та надсилає повідомлення учаснику про отримання його пропозиції із зазначенням дати та часу. Електронна система повинна забезпечити можливість подання пропозиції всім особам на рівних умовах.
Відповідно до ч.3 ст. 25 Закону тендерні пропозиції, отримані електронною системою
закупівель після закінчення строку їх подання, не приймаються та автоматично повертаються учасникам, які їх подали.
Таким чином, тендерна пропозиція учасника може бути подана виключно в
електронному вигляду та виключно до кінцевого строку прийняття пропозицій.

Звертаємо Вашу увагу, що дана вимога є дискримінаційною. Згідно рішень постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № 7710-р/пк-пз від 31.07.2018 та № 6711-р/пк-пз від 06.07.2018, зразки товару не є складовою пропозиції учасника у розумінні Закону, отже надання в якості тестового зразка для підтвердження виконання всіх вимог, зазначених в цьому технічному завданні є не правомірним.
Згідно з рішенням Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету
України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель №8941-р/пк-
пз від 19.12.2017 року зразки продукції не є складовою тендерної пропозиції, а тому їх
відсутність чи невідповідність умовам Документації не може бути підставою для відхилення
тендерної пропозиції учасника.
На підставі вищевикладеного, просимо Замовника внести зміни до тендерної документації та привести її у відповідність до чинного законодавства, а саме виключити вимогу надання учасником зразків товару.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
24 квітня 2020 13:31
Доброго дня,
дякуємо за грунтовне запитання. Та хочемо завірити, що ми у жодному разі не мали намір Ми переглянемо тендерну документацію та внесемо зміни згідно чинного законодавства.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 12 травня 2020 16:13

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "Меблі-Техностиль" 1 459 422,00
UAH з ПДВ
1 452 022,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "ФІСАЙ РОМАН ВІКТОРОВИЧ" 1 469 000,00
UAH з ПДВ
1 459 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

01 червня 2020 16:26
Електронний підпис
01 червня 2020 16:21
ст.17.pdf
01 червня 2020 16:21
public_doc (12).p7s
01 червня 2020 16:20
public_doc (10).pdf
01 червня 2020 16:20
Dovidka_20138450640980430225.pdf.p7s
01 червня 2020 16:20
Dovidka_20138450640980430225.pdf
12 травня 2020 16:30
Електронний підпис
08 травня 2020 17:08
Електронний підпис
08 травня 2020 17:06
Протокол.PDF
08 травня 2020 17:06
Висновок СЕС.PDF
08 травня 2020 17:06
Висновок ДСЕЕ труба.PDF
08 травня 2020 17:06
31 Висновок ДСЕЕ фанера.PDF
08 травня 2020 17:06
30 Висновок ДСЕЕ клей.PDF
08 травня 2020 17:06
25 Висновок ДСЕЕ Крайка.PDF
08 травня 2020 17:06
24 Висновок ДСЕЕ ДСП.pdf
08 травня 2020 17:06
22.1 Протоколи, накази.pdf
08 травня 2020 17:06
22 Повноваження.pdf
08 травня 2020 17:06
21 Проект договору.pdf
08 травня 2020 17:06
20 ГЛ про податки.pdf
08 травня 2020 17:06
16 Исо 14001.PDF
08 травня 2020 17:06
15 ISO 9001.PDF
08 травня 2020 17:06
14 СЕС на меблі.PDF
08 травня 2020 17:06
13 Детальний опис.pdf
08 травня 2020 17:06
12 Тех. характеристики.pdf
08 травня 2020 17:06
11 Тендерна пропозиція.pdf
08 травня 2020 17:06
10 ЛГ про санкції.pdf
08 травня 2020 17:06
9.1 Довідка п.5.pdf
08 травня 2020 17:06
9 Довідки по ст.17.pdf
08 травня 2020 17:06
8 Витяг ПДВ.PDF
08 травня 2020 17:06
7.1 Витяг ЄДР.pdf
08 травня 2020 17:06
6 Статут.pdf
08 травня 2020 17:06
4.1 ІПН Сідельник.pdf
08 травня 2020 17:06
2.2 Видаткова накладна.PDF
08 травня 2020 17:06
2.1 Аналог. договір №87.pdf
08 травня 2020 17:06
1 Наявність обладнання.pdf

Публічні документи

08 травня 2020 18:31
Якість.pdf
08 травня 2020 18:31
Ціна.pdf
08 травня 2020 18:31
тех.завдання.pdf
08 травня 2020 18:31
Сертификат на фанеру.pdf
08 травня 2020 18:31
Своєчасна поставка.pdf
08 травня 2020 18:31
санкції.pdf
08 травня 2020 18:31
пропозиція.pdf
08 травня 2020 18:31
проект договору.pdf
08 травня 2020 18:31
працівники.pdf
08 травня 2020 18:31
Паспорт.pdf
08 травня 2020 18:31
наявність МТБ.pdf
08 травня 2020 18:31
довкілля.pdf
08 травня 2020 18:31
Довідка ст.17.pdf
08 травня 2020 18:31
Детальний опис.pdf
08 травня 2020 18:31
висновок-на-ЛДСП.pdf
08 травня 2020 18:31
Виписка ЄДРПОУ.pdf
08 травня 2020 18:31
Certificate ЛДСП.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "Меблі-Техностиль"

ФОП "ФІСАЙ РОМАН ВІКТОРОВИЧ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "Меблі-Техностиль"
#35659221
Переможець 1 452 022,00
UAH з ПДВ
28 травня 2020 10:27

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 28 травня 2020 10:27

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "Меблі-Техностиль"
#35659221
1 452 022,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
06 січня 2021 10:14
Звіт договір - 26-12.pdf укладений
06 січня 2021 10:13
Електронний підпис зміни до договору
20 серпня 2020 15:03
Додаткова угода №1 до дог. № 26-12.pdf зміни до договору
20 серпня 2020 15:00
Повідомлення про зміни до договору № 26-12.pdf зміни до договору
20 серпня 2020 15:00
Електронний підпис зміни до договору
24 червня 2020 12:44
протокол 55.pdf зміни до договору
24 червня 2020 12:43
Договір 26-12 шкільні меблі.pdf зміни до договору
24 червня 2020 12:43
Електронний підпис укладений
12 червня 2020 12:04
26-12 .pdf укладений
12 червня 2020 12:01

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
24 червня 2020
Дата публікації змін до договору:
24 червня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зазначити допущену помилку в оприлюдненому на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель prozorro.ua не всіх додатків (Додаток № 2 «Технічні характеристики») Договору № 26-12 від 12.06.2020 у закупівлі Шкільні меблі за кодом ДК 021:2015: 39160000-1 Шкільні меблі у кількості 1342 шт., помилково не опублікованим, а допущену помилку вважати механічною та виправити шляхом публікації в електронній системі вірної та повної редакції договору.
Номер договору про закупівлю: 26-12
Договір:
Номер додаткової угоди: 55
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
20 серпня 2020
Дата публікації змін до договору:
20 серпня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. У зв'язку з непереборною силою та неможливістю виконати умови договору у строк, Сторони дійшли згоди продовжити строк постачання предмету договору до 31.10.2020 року. 2. Пункт 2.1. Розділу ІІ Договору № 26-12 від 12.06.2020 року викласти у наступній редакції: Строк (термін) поставки: до 31.10.2020 року. 3. Умови договору № 26-12 від 12.06.2020 року не порушені даною додатковою угодою та залишаються не змінні. 4. Ця додаткова угода укладена українською мовою у трьох оригінальних примірниках, які мають однакову юридичну силу та є невід'ємною частиною договору № 26-12 від 12.06.2020 року. 5. Ця додаткова угода набирає чинності з моменту підписання Сторонами та діє до 31.12.2020 р., а в частині фінансових зобов'язань - до повного її виконання. 6. Закінчення дії додаткової угоди не звільняє Сторони від її виконання та відповідальності за порушення її умов.
Номер договору про закупівлю: 26-12
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 12 червня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 1 452 022,00
UAH (в тому числі ПДВ 242 003,67 UAH)