Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Шкільні меблі за кодом ДК 021:2015: 39160000-1 Шкільні меблі
Очікувана вартість
1 472 942,00 UAH
UA-2020-04-23-001616-b ● 3c257ae4865c4484a49cc6dd4cbdbec2
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальний заклад "Маріупольська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №26 Маріупольської міськой ради" |
Код ЄДРПОУ: | 23030995 |
Вебсайт: | https://www.marschool26.net/ |
Місцезнаходження: | 87517, Україна , Донецька обл., м. Маріуполь, вул. Чорноморська ,12 |
Контактна особа: |
Микола Геннадійович +380977020711 zzso26@marschool26.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 23 квітня 2020 15:17 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 30 квітня 2020 13:32 |
Оскарження умов закупівлі: | до 06 травня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 10 травня 2020 13:32 |
Початок аукціону: | 12 травня 2020 15:52 |
Очікувана вартість: | 1 472 942,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 7 400,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39160000-1: Шкільні меблі
Кількість поставки товарів:
Стіл учнівський одномісний з регулюванням висоти – 620 одиниць,
Стілець учнівський з регулюванням висоти – 710 одиниць,
Стіл демонстраційний для кабінету фізики та хімії – 2 одиниць,
Стіл учнівський двомісний з регулюванням висоти – 10 одиниць
Стіл учнівський одномісний з регулюванням висоти – 620 одиниць,
Стілець учнівський з регулюванням висоти – 710 одиниць,
Стіл демонстраційний для кабінету фізики та хімії – 2 одиниць,
Стіл учнівський двомісний з регулюванням висоти – 10 одиниць
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
620 одиниця
Стіл учнівський одномісний з регулюванням висоти
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
87517, Україна, Донецька область, Маріуполь, вул. Чорноморська ,12
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
21 серпня 2020
ДК 021:2015: 39160000-1 — Шкільні меблі
710 одиниця
Стілець учнівський з регулюванням висоти
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
87517, Україна, Донецька область, Маріуполь, вул. Чорноморська ,12
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
21 серпня 2020
ДК 021:2015: 39160000-1 — Шкільні меблі
2 одиниця
Стіл демонстраційний для кабінету фізики та хімії
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
87517, Україна, Донецька область, Маріуполь, вул. Чорноморська ,12
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
21 серпня 2020
ДК 021:2015: 39160000-1 — Шкільні меблі
10 одиниця
Стіл учнівський двомісний з регулюванням висоти
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
87517, Україна, Донецька область, Маріуполь, вул. Чорноморська ,12
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
21 серпня 2020
ДК 021:2015: 39160000-1 — Шкільні меблі
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
28 квітня 2020 16:28 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
28 квітня 2020 16:28 |
ПРОТОКОЛ №29.pdf | |
28 квітня 2020 16:28 |
ТД Шкільні меблі 39160000-1 Шкільні меблі зі змінами.docx | |
28 квітня 2020 16:28 |
Перелік змін шкільні меблі 2.docx | |
24 квітня 2020 13:35 |
ПРОТОКОЛ №21 мебель.pdf | |
24 квітня 2020 13:35 |
Перелік змін шкільні меблі.docx |
28 квітня 2020 16:28 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
28 квітня 2020 16:28 |
ПРОТОКОЛ №29.pdf
|
||||||
28 квітня 2020 16:28 |
ТД Шкільні меблі 39160000-1 Шкільні меблі зі змінами.docx
|
||||||
28 квітня 2020 16:28 |
Перелік змін шкільні меблі 2.docx
|
||||||
24 квітня 2020 13:35 |
ПРОТОКОЛ №21 мебель.pdf
|
||||||
24 квітня 2020 13:35 |
Перелік змін шкільні меблі.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Щодо назви органу
Дата подання: 23 квітня 2020 18:05
Дата відповіді: 24 квітня 2020 13:01
Шановний замовнику згідно з вимогам п.19 Додатку 1 до тендерної документації переможцем надається вдана ДПІ України довідка, яка подається шляхом завантаження в електронну систему або сформована автоматично через електронну систему закупівель довідка. Повідомляємо, що в Україні немає такого органі як ДПІ та ДФС, на сьогодні такі довідки видає Дрежавна податкова служба України. Просимо внести зміни
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня,
дякуємо за інтерес до нашої закупівлі. Перепрошуємо за технічну помилку у тексті тендерної документації. Ми переглянемо тендерну документацію та внесемо зміни згідно чинного законодавства.
дякуємо за інтерес до нашої закупівлі. Перепрошуємо за технічну помилку у тексті тендерної документації. Ми переглянемо тендерну документацію та внесемо зміни згідно чинного законодавства.
Педвисновки
Дата подання: 23 квітня 2020 18:07
Дата відповіді: 24 квітня 2020 13:02
Відповідно до п.11 тенхічного завдання учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції свідоцтва про визнання відповідності педагогічним вимогам, видані уповноваженим органом. Чому ви так суттєво звужуєте ринок ворибників? В Україні немає мінімум двох виробників зі свідоцтвами на увесь товар, а отримати їх за строк подання тендерних пропозицій неможливо.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня,
дякуємо за грунтовне питання. Ми переглянемо тендерну документацію та внесемо зміни згідно чинного законодавства.
дякуємо за грунтовне питання. Ми переглянемо тендерну документацію та внесемо зміни згідно чинного законодавства.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-04-23-001616-b.b1
Статус:
Вирішена
Учасник: ФОП "ДРАЧЕВСЬКА ОКСАНА АНАТОЛІЇВНА", Код ЄДРПОУ:3193318506
Дата подання: 23 квітня 2020 18:10
Зразки
Відповідно до ч. 1 ст. 25 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна пропозиція
подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель. Документ з тендерною
пропозицією подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, вимогам, визначеним у статті 17цього Закону і в тендерній документації, та завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації.
Електронна система закупівель автоматично формує та надсилає повідомлення учаснику про отримання його пропозиції із зазначенням дати та часу. Електронна система повинна забезпечити можливість подання пропозиції всім особам на рівних умовах.
Відповідно до ч.3 ст. 25 Закону тендерні пропозиції, отримані електронною системою
закупівель після закінчення строку їх подання, не приймаються та автоматично повертаються учасникам, які їх подали.
Таким чином, тендерна пропозиція учасника може бути подана виключно в
електронному вигляду та виключно до кінцевого строку прийняття пропозицій.
Звертаємо Вашу увагу, що дана вимога є дискримінаційною. Згідно рішень постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № 7710-р/пк-пз від 31.07.2018 та № 6711-р/пк-пз від 06.07.2018, зразки товару не є складовою пропозиції учасника у розумінні Закону, отже надання в якості тестового зразка для підтвердження виконання всіх вимог, зазначених в цьому технічному завданні є не правомірним.
Згідно з рішенням Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету
України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель №8941-р/пк-
пз від 19.12.2017 року зразки продукції не є складовою тендерної пропозиції, а тому їх
відсутність чи невідповідність умовам Документації не може бути підставою для відхилення
тендерної пропозиції учасника.
На підставі вищевикладеного, просимо Замовника внести зміни до тендерної документації та привести її у відповідність до чинного законодавства, а саме виключити вимогу надання учасником зразків товару.
Розгорнути
Згорнути
подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель. Документ з тендерною
пропозицією подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, вимогам, визначеним у статті 17цього Закону і в тендерній документації, та завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації.
Електронна система закупівель автоматично формує та надсилає повідомлення учаснику про отримання його пропозиції із зазначенням дати та часу. Електронна система повинна забезпечити можливість подання пропозиції всім особам на рівних умовах.
Відповідно до ч.3 ст. 25 Закону тендерні пропозиції, отримані електронною системою
закупівель після закінчення строку їх подання, не приймаються та автоматично повертаються учасникам, які їх подали.
Таким чином, тендерна пропозиція учасника може бути подана виключно в
електронному вигляду та виключно до кінцевого строку прийняття пропозицій.
Звертаємо Вашу увагу, що дана вимога є дискримінаційною. Згідно рішень постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № 7710-р/пк-пз від 31.07.2018 та № 6711-р/пк-пз від 06.07.2018, зразки товару не є складовою пропозиції учасника у розумінні Закону, отже надання в якості тестового зразка для підтвердження виконання всіх вимог, зазначених в цьому технічному завданні є не правомірним.
Згідно з рішенням Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету
України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель №8941-р/пк-
пз від 19.12.2017 року зразки продукції не є складовою тендерної пропозиції, а тому їх
відсутність чи невідповідність умовам Документації не може бути підставою для відхилення
тендерної пропозиції учасника.
На підставі вищевикладеного, просимо Замовника внести зміни до тендерної документації та привести її у відповідність до чинного законодавства, а саме виключити вимогу надання учасником зразків товару.
Рішення замовника: Вимога задоволена
24 квітня 2020 13:31
Доброго дня,
дякуємо за грунтовне запитання. Та хочемо завірити, що ми у жодному разі не мали намір Ми переглянемо тендерну документацію та внесемо зміни згідно чинного законодавства.
дякуємо за грунтовне запитання. Та хочемо завірити, що ми у жодному разі не мали намір Ми переглянемо тендерну документацію та внесемо зміни згідно чинного законодавства.
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "Меблі-Техностиль" #35659221 |
Переможець |
1 452 022,00
UAH з ПДВ
|
28 травня 2020 10:27
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
06 січня 2021 10:14
|
Звіт договір - 26-12.pdf | укладений |
06 січня 2021 10:13
|
Електронний підпис | зміни до договору |
20 серпня 2020 15:03
|
Додаткова угода №1 до дог. № 26-12.pdf | зміни до договору |
20 серпня 2020 15:00
|
Повідомлення про зміни до договору № 26-12.pdf | зміни до договору |
20 серпня 2020 15:00
|
Електронний підпис | зміни до договору |
24 червня 2020 12:44
|
протокол 55.pdf | зміни до договору |
24 червня 2020 12:43
|
Договір 26-12 шкільні меблі.pdf | зміни до договору |
24 червня 2020 12:43
|
Електронний підпис | укладений |
12 червня 2020 12:04
|
26-12 .pdf | укладений |
12 червня 2020 12:01
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 24 червня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 24 червня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зазначити допущену помилку в оприлюдненому на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель prozorro.ua не всіх додатків (Додаток № 2 «Технічні характеристики») Договору № 26-12 від 12.06.2020 у закупівлі Шкільні меблі за кодом ДК 021:2015: 39160000-1 Шкільні меблі у кількості 1342 шт., помилково не опублікованим, а допущену помилку вважати механічною та виправити шляхом публікації в електронній системі вірної та повної редакції договору. |
Номер договору про закупівлю: | 26-12 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 55 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 20 серпня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 20 серпня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 1. У зв'язку з непереборною силою та неможливістю виконати умови договору у строк, Сторони дійшли згоди продовжити строк постачання предмету договору до 31.10.2020 року. 2. Пункт 2.1. Розділу ІІ Договору № 26-12 від 12.06.2020 року викласти у наступній редакції: Строк (термін) поставки: до 31.10.2020 року. 3. Умови договору № 26-12 від 12.06.2020 року не порушені даною додатковою угодою та залишаються не змінні. 4. Ця додаткова угода укладена українською мовою у трьох оригінальних примірниках, які мають однакову юридичну силу та є невід'ємною частиною договору № 26-12 від 12.06.2020 року. 5. Ця додаткова угода набирає чинності з моменту підписання Сторонами та діє до 31.12.2020 р., а в частині фінансових зобов'язань - до повного її виконання. 6. Закінчення дії додаткової угоди не звільняє Сторони від її виконання та відповідальності за порушення її умов. |
Номер договору про закупівлю: | 26-12 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |