Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне некомерційне підприємство Глибоцької районної ради "Глибоцька центральна районна лікарня" |
Код ЄДРПОУ: | 02005705 |
Місцезнаходження: | 60400, Україна , Чернівецька обл., Глибока, вул. Шевченка,14 |
Контактна особа: |
Томашенко Віра Василівна +380373421499 gly.crl.mail@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Обґрунтування застосування переговорної процедури
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 23 квітня 2020 16:29 |
Оскарження наміру укласти договір: | 29 квітня 2020 00:00 |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:65110000-7: Розподіл води
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
23 квітня 2020 16:09 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2020-05-04-000058 ● dcbad5f65a76423bb2d5232b48623f81
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 04 травня 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 04 травня 2020 15:34 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЧЕРНІВЕЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
04.05.2020 № 16
Чернівці
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 190, із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
В.о. начальника Лілія БОЙЧУК
Витяг з Додатку до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби
в Чернівецькій області
від 04 травня 2020 року № 16
№ з/п, унікальний номер, дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір та опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі:
2. UA-2020-04-23-001347-b від 23.04.2020 - Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Катерина СКУТАР
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2020-05-04 16:44:53
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі за предметом «Послуги з централізованого водопостачання» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2020-04-23-001347-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 №23 із змінами, постала потреба в отриманні пояснення із такого питання:
1) Поясніть, з яких причин вами при застосуванні переговорної процедури закупівлі за предметом «Послуги з централізованого водовідведення» у пункті 13 Повідомлення про намір укласти договір під час застосування переговорної процедури умовою застосування обрано пункт 2 статті 35 Закону України «Про публічні закупівлі», в той час як з 19.04.2020 даний Закон діє в новій редакції.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту, із долученням (за наявності) їх документального підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2020-05-07 16:57:41
Пояснення.
Замовник КНП "Глибоцька ЦРЛ" оголошує свої закупівлі на електронному майданчику "ДЕРЖЗАКУПІВЛІ.ОНЛАЙН". Відповідно до інструкції з користування майданчиком "Щодо публікації переговорної процедури (скороченої)», опублікованої для замовників, КНП «Глибоцька ЦРЛ» заповнені основні параметри закупівлі, у тому числі підставою обрано ст.40, п.2 «Якщо роботи, товари чи послуги можуть бути виконані, поставлені чи надані виключно певним суб"єктом господарювання за наявності одного з випадків: - перелік випадків докладніше в ст. 40 п.2.» (копія оголошення для публікації додається). Окрім того, слід зауважити, що Замовником обрана Переговорна процедура закупівлі (скорочена), хоча закупівля здійснюється на додаткові кошти, виділені згідно з розпорядженням Глибоцької РДА від 25.03.2020 року №92 з метою необхідності дотримання санітарних правил і норм щодо запобігання поширенню коронавірусної інфекції та інших інфекційних захворювань.
Надання інформації про усунення порушення замовником
Встановлені порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель виникли у зв’язку з автоматичним формуванням інформації в електронній системі. Замовник КНП "Глибоцька ЦРЛ" правильно визначив підставу для застосування переговорної процедури закупівлі відповідно до нової редакції Закону України "Про публічні закупівлі". Оскільки в даний момент електронна система знаходиться на доопрацюванні, ДП "Прозорро" обіцяє виправити усі автоматично сформовані поля після оновлення функціоналу.
2020-05-15 17:03:02
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 13 травня 2020 |
Кінцевий строк оскарження: | 28 травня 2020 |
Порушення виявлено
- Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
Підтвердження усунення порушення
Не усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель • не усунуто
.
2020-05-18 09:59:25
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Глибоцьке виробниче управління житлово-комунального господарства #03357553 |
Переможець |
150 325,00
UAH з ПДВ
|
23 квітня 2020 16:29
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
02 січня 2021 11:00
|
Бухгалтерська довідка | укладений |
02 січня 2021 10:58
|
Електронний підпис | укладений |
29 квітня 2020 15:06
|
Договір | укладений |
29 квітня 2020 15:04
|