Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з централізованого водопостачання.
Очікувана вартість
150 325,00 UAH
UA-2020-04-23-001347-b 7fea9aafc1cc45a9b6b3097f969d1925
Переговорна процедура (скорочена)    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Томашенко Віра Василівна

+380373421499 gly.crl.mail@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство Глибоцької районної ради "Глибоцька центральна районна лікарня"
Код ЄДРПОУ: 02005705
Місцезнаходження: 60400, Україна , Чернівецька обл., Глибока, вул. Шевченка,14
Контактна особа: Томашенко Віра Василівна
+380373421499
gly.crl.mail@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Роботи, товари чи послуги можуть бути виконані, поставлені чи надані виключно певним суб’єктом господарювання
Обґрунтування
Відсутність конкуренції (у тому числі з технічних причин) на відповідному ринку, внаслідок чого договір про закупівлю може бути укладено лише з одним постачальником, за відсутності при цьому альтернатив. Згідно Зведеного переліку суб"єктів природних монополій, розміщеного на офіційному сайті Антимонопольного комітету України (http://www.amc.gov.ua) Виробниче Управління Житлово-Комунального Господарства є суб"єктом природних монополій на території Чернівецької області.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 23 квітня 2020 16:29
Оскарження наміру укласти договір: 29 квітня 2020 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:65110000-7: Розподіл води


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
4295 м.куб
Послуги з централізованого водопостачання.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 60400, Україна, Чернівецька область, Глибоцький район, смт. Глибока, вул. Шевченка, 14
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 65110000-7 — Розподіл води

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

23 квітня 2020 16:09
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-05-04-000058 ● dcbad5f65a76423bb2d5232b48623f81
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 04 травня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 04 травня 2020 15:34
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЧЕРНІВЕЦЬКІЙ ОБЛАСТІ

Н А К А З

04.05.2020 № 16

Чернівці

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 190, із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.

В.о. начальника Лілія БОЙЧУК

Витяг з Додатку до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби
в Чернівецькій області
від 04 травня 2020 року № 16
№ з/п, унікальний номер, дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір та опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі:
2. UA-2020-04-23-001347-b від 23.04.2020 - Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Катерина СКУТАР

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2020-05-04 16:44:53

Про надання пояснень

У межах проведення моніторингу закупівлі за предметом «Послуги з централізованого водопостачання» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2020-04-23-001347-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 №23 із змінами, постала потреба в отриманні пояснення із такого питання:
1) Поясніть, з яких причин вами при застосуванні переговорної процедури закупівлі за предметом «Послуги з централізованого водовідведення» у пункті 13 Повідомлення про намір укласти договір під час застосування переговорної процедури умовою застосування обрано пункт 2 статті 35 Закону України «Про публічні закупівлі», в той час як з 19.04.2020 даний Закон діє в новій редакції.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту, із долученням (за наявності) їх документального підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2020-05-07 16:57:41

Пояснення.

Замовник КНП "Глибоцька ЦРЛ" оголошує свої закупівлі на електронному майданчику "ДЕРЖЗАКУПІВЛІ.ОНЛАЙН". Відповідно до інструкції з користування майданчиком "Щодо публікації переговорної процедури (скороченої)», опублікованої для замовників, КНП «Глибоцька ЦРЛ» заповнені основні параметри закупівлі, у тому числі підставою обрано ст.40, п.2 «Якщо роботи, товари чи послуги можуть бути виконані, поставлені чи надані виключно певним суб"єктом господарювання за наявності одного з випадків: - перелік випадків докладніше в ст. 40 п.2.» (копія оголошення для публікації додається). Окрім того, слід зауважити, що Замовником обрана Переговорна процедура закупівлі (скорочена), хоча закупівля здійснюється на додаткові кошти, виділені згідно з розпорядженням Глибоцької РДА від 25.03.2020 року №92 з метою необхідності дотримання санітарних правил і норм щодо запобігання поширенню коронавірусної інфекції та інших інфекційних захворювань.

Надання інформації про усунення порушення замовником

Встановлені порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель виникли у зв’язку з автоматичним формуванням інформації в електронній системі. Замовник КНП "Глибоцька ЦРЛ" правильно визначив підставу для застосування переговорної процедури закупівлі відповідно до нової редакції Закону України "Про публічні закупівлі". Оскільки в даний момент електронна система знаходиться на доопрацюванні, ДП "Прозорро" обіцяє виправити усі автоматично сформовані поля після оновлення функціоналу.

2020-05-15 17:03:02


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 13 травня 2020
Кінцевий строк оскарження: 28 травня 2020

Порушення виявлено

  1. Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Підтвердження усунення порушення

Не усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель • не усунуто

.

2020-05-18 09:59:25

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Глибоцьке виробниче управління житлово-комунального господарства
#03357553
Переможець 150 325,00
UAH з ПДВ
23 квітня 2020 16:29

Документи

23 квітня 2020 16:29
Електронний підпис
23 квітня 2020 16:23
Протокол

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 23 квітня 2020 16:29

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Глибоцьке виробниче управління житлово-комунального господарства
#03357553
150 325,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

23 квітня 2020 16:29
Електронний підпис
23 квітня 2020 16:23
Протокол

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 січня 2021 11:00
Бухгалтерська довідка укладений
02 січня 2021 10:58
Електронний підпис укладений
29 квітня 2020 15:06
Договір укладений
29 квітня 2020 15:04

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 29 квітня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 150 325,00
UAH (в тому числі ПДВ 25 054,16 UAH)