Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з прання медичної білизни
Очікувана вартість
77 220,00 UAH
UA-2020-04-23-001234-c f72d70d5e2f74965a8feccd7aebe886d
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Доскочинська Ірина Анатоліївна

+380322769805 lred@ua.fm

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство Львівської обласної ради "Львівський обласний державний клінічний лікувально-діагностичний ендокринологічний центр"
Код ЄДРПОУ: 01998124
Місцезнаходження: 79010, Україна , Львівська обл., Львів, вул. Острозького, 1
Контактна особа: Доскочинська Ірина Анатоліївна
+380322769805
lred@ua.fm
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 23 квітня 2020 15:31
Звернення за роз’ясненнями: до 28 квітня 2020 17:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 07 травня 2020 17:00
Очікувана вартість: 77 220,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 540,54 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,70%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:98310000-9: Послуги з прання і сухого чищення


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
3510 кг
Послуги з прання медичної білизни
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 79010, Україна, Львівська область, Львів, вул. Острозького, 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 98310000-9 — Послуги з прання і сухого чищення

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Замовник здійснює оплату за надані послуги на підставі виставленого рахунку та акту виконаних робіт на умовах відстрочки платежу на термін не більше 30 календарних днів з моменту факту надання послуги. Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
24 квітня 2020 11:22
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
24 квітня 2020 11:16
Проект договору_нова редакція.doc
24 квітня 2020 11:16
Оголошення про проведення закупівлі_нова редакція.docx
23 квітня 2020 15:32
Технічні вимоги.docx
24 квітня 2020 11:22
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
23 квітня 2020 15:34
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
24 квітня 2020 11:16
Проект договору_нова редакція.doc
23 квітня 2020 15:32
Проект договору.doc
24 квітня 2020 11:16
Оголошення про проведення закупівлі_нова редакція.docx
23 квітня 2020 15:32
Оголошення про проведення закупівлі.docx
23 квітня 2020 15:32
Технічні вимоги.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 07 травня 2020 17:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП Борисюк Є.В. 68 445,00
UAH з ПДВ
68 445,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

07 травня 2020 16:53
2 витяг з ЄДРЮО.pdf
07 травня 2020 16:53
36 фінансова звітність.pdf
07 травня 2020 16:53
пропозиція.pdf
07 травня 2020 16:53
реєстр.pdf
07 травня 2020 16:53
37 звіт 1-дф.pdf
07 травня 2020 16:53
31 договір оренди.pdf
07 травня 2020 16:53
34 проект договору.pdf
07 травня 2020 16:53
7 медична книжка водія.pdf
07 травня 2020 16:53
1 витяг з РПЄП.pdf
07 травня 2020 16:53
5 ідентифікаційний код.pdf
07 травня 2020 16:53
9 копія техпаспорта.pdf
07 травня 2020 16:53
4 копія паспорта.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Борисюк Є.В.

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Борисюк Є.В.
#3045002299
Переможець 68 445,00
UAH з ПДВ
08 травня 2020 14:54

Документи

08 травня 2020 14:54
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 08 травня 2020 14:54

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Борисюк Є.В.
#3045002299
68 445,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

08 травня 2020 14:54
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
07 квітня 2021 15:22
Електронний підпис укладений
23 лютого 2021 11:16
SCAN0004.PDF зміни до договору
23 лютого 2021 11:14
Електронний підпис укладений
04 лютого 2021 12:19
SCAN0040.PDF зміни до договору
04 лютого 2021 12:06
Електронний підпис укладений
28 грудня 2020 16:01
SCAN0042.PDF зміни до договору
28 грудня 2020 15:56
Електронний підпис укладений
28 грудня 2020 15:53
SCAN0041.PDF зміни до договору
28 грудня 2020 15:50
Електронний підпис укладений
04 листопада 2020 16:22
SCAN0020.PDF зміни до договору
04 листопада 2020 16:11
Електронний підпис укладений
25 серпня 2020 14:24
Додаткова угода.PDF зміни до договору
25 серпня 2020 14:13
Електронний підпис укладений
21 травня 2020 14:25
Договір укладений
21 травня 2020 14:05
Договір укладений
21 травня 2020 14:05

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
25 серпня 2020
Дата публікації змін до договору:
25 серпня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі
Номер договору про закупівлю: 36/2240
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
03 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
04 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зменшення закупівлі
Номер договору про закупівлю: 36/2240
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зменшення обсягу закупівлі
Номер договору про закупівлю: 36/2240
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): продовження строку дії договору
Номер договору про закупівлю: 36/2240
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
04 лютого 2021
Дата публікації змін до договору:
04 лютого 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 20% угода до договору
Номер договору про закупівлю: 36/2240
Договір: не вказано
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
04 лютого 2021
Дата публікації змін до договору:
04 лютого 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 20% угода
Номер договору про закупівлю: 36/2240
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
04 лютого 2021
Дата публікації змін до договору:
23 лютого 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Через технічну несправність майданчика було не враховано до основної угоди суму 20%,тому повторно розміщується додаткова угода з розміщенням суми 20% угоди
Номер договору про закупівлю: 36/2240
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 21 травня 2020 — 31 березня 2021
Сума оплати за договором: 4 095,00
UAH