Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Зубчасті колеса , зубчасті передачі та приводні елементи
Очікувана вартість
3 881 570,24 UAH
UA-2020-04-23-001072-c ccbfa7a42f2e49048511e232e4c55b89
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Фахівці публічних закупівель

380322377779 tenderlet@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Львівське комунальне підприємство "Львівелектротранс"
Код ЄДРПОУ: 03328406
Місцезнаходження: 79026, Україна , Львівська обл., Львів, Сахарова,2
Контактна особа: Фахівці публічних закупівель
380322377779
tenderlet@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 23 квітня 2020 14:56
Звернення за роз’ясненнями: до 04 травня 2020 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 10 травня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 14 травня 2020 18:00
Очікувана вартість: 3 881 570,24 UAH з ПДВ

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:42140000-2: Зубчасті колеса, зубчасті передачі та приводні елементи


Тендерна документація

07 травня 2020 17:16
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
07 травня 2020 17:09
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
07 травня 2020 16:14
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
28 квітня 2020 16:41
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
28 квітня 2020 16:40
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
28 квітня 2020 16:31
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
24 квітня 2020 11:57
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
23 квітня 2020 15:13
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
23 квітня 2020 14:57
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
07 травня 2020 16:55
Повідомлення про внесення змін до ТД-4.docx
07 травня 2020 16:10
Повідомлення про внесення змін до ТД-3.docx
28 квітня 2020 16:39
Тендерна документація_Зубчасті передачі для трамвайних вагонів КТ4-СУ - зі змінами.doc
28 квітня 2020 16:29
Тендерна документація_Зубчасті передачі для трамвайних вагонів КТ4-СУ - зі змінами.doc
23 квітня 2020 15:04
Тендерна документація_Зубчасті передачі для трамвайних вагонів КТ4-СУ.doc
28 квітня 2020 16:37
Повідомлення про внесення змін до ТД – 2.docx
28 квітня 2020 16:26
Повідомлення про внесення змін до ТД.docx
23 квітня 2020 15:05
Додаток 2 до Тендерної документації - Проект договору.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Креслення
Дата подання: 24 квітня 2020 11:14
Дата відповіді: 24 квітня 2020 11:59
Доброго дня. Чи можете ви надати креслення до закупівлі, бо у відкритому доступі ми їх не знайшли.
Відповідь: Доброго дня. Креслення завантажено в Технічний опис предмету закупівлі.
Креслення
Дата подання: 24 квітня 2020 12:46
Дата відповіді: 24 квітня 2020 13:02
Дякую за швидку відповідь. Але до сьомого лоту креслення (маточини зубчатого колеса) немає. Прошу додати.
Відповідь: Креслення до Лоту №7 відсутнє. Прохання вивчати технічні характеристики за № 16.002.029 згідно каталогу КТ4СУ Трамвайний вагон (UA15P) № Т-50621а.

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-07-16-000023 ● b2a1fca40fbd479f875de8920d6acbbc
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Дані автоматичних індикаторів ризиків
    2. Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 16 липня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 17 липня 2020 10:23
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

НАКАЗ

16.07.2020 № 123

Львів

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23.
НАКАЗУЮ:

1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказ.


Начальник Роман КРОЛЯК

Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 16.07.2020 № 123.


Витяг з переліку
процедур закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органуUA-2020-04-23-001072-c 23.04.2020. Дані автоматичних індикаторів ризиків RISK1-4_1. Інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 Закону України "Про публічні закупівлі".

Начальник відділу контролю у сфері закупівель Уляна ГРИГОРЧУК

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

Порушення усунуто. Договір розірвано.

2020-10-30 11:23:14


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 31 липня 2020
Кінцевий строк оскарження: 15 серпня 2020

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  2. Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
  3. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  4. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу відображення закупівлі у річному плані встановлено порушення вимог частини 2 статті 4 Закону. За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель встановлено порушення вимог частини 16 статті 29 Закону.)

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Підтвердження усунення порушення

Усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї • відсутній механізм

Встановлено порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель • відсутній механізм

Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) • усунуто

Встановлено інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу відображення закупівлі у річному плані встановлено порушення вимог частини 2 статті 4 Закону. За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель встановлено порушення вимог частини 16 статті 29 Закону.) • відсутній механізм

Порушення усунено. Вжито заходів щодо розірвання договору № 00561 від 19.08.2020 та договір № 00410 від 01.06.2020.

2020-11-16 14:13:54

Ризики, що спрацювали

RISK1-4_2

Лоти


Інформація про лот

Предмет закупівлі: Шестерні та вали редукторів
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 62 500,00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 625,00 UAH з ПДВ

Аукціон

Початок: 15 травня 2020 14:30
Закінчення: 15 травня 2020 14:51
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

25 комп
Шестерні та вали редукторів
ДК 021:2015: 42140000-2 — Зубчасті колеса, зубчасті передачі та приводні елементи
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Дата доставки: 31 грудня 2020

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія "з дати отримання товару" Пiсляоплата 20 Календарні 100

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 15 травня 2020 14:51

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "Колійна техніка" 59 400,00
UAH з ПДВ
36 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ БОЙКІВ ОЛЕКСАНДР АНДРІЙОВИЧ 58 750,00
UAH з ПДВ
35 950,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

14 травня 2020 17:49
Договір Технорейл.pdf
14 травня 2020 17:27
Статут.pdf
14 травня 2020 17:27
Договір АТОР 10-01-2019.pdf
14 травня 2020 17:27
Свідоцтво ПДВ.pdf
14 травня 2020 17:27
Наказ директор.pdf
14 травня 2020 17:27
Лист захист довкілля.pdf
14 травня 2020 17:26
Протокол директор.pdf
14 травня 2020 17:26
Протокол правочини.pdf
14 травня 2020 17:26
довідка щодо статуту.pdf
14 травня 2020 17:26
гарантійний лист.pdf

Конфіденційні документи

14 травня 2020 17:27
Технічні специфікації .pdf

Обґрунтування конфіденційності

Ціна за одиницю товару (послуги) учасника - фінансові документи, розкриваються на етапі посткваліфікації;

14 травня 2020 17:27
Цінова пропозиція черв пара.pdf

Обґрунтування конфіденційності

Цінова пропозиція - фінансові документи, розкриваються на етапі посткваліфікації;

Публічні документи

01 червня 2020 11:46
Договір.pdf
29 травня 2020 22:03
Довідка податкова.pdf
29 травня 2020 22:03
Dovidka_20150670390420366138.pdf
13 травня 2020 16:49
Технічна специфікація.pdf
13 травня 2020 16:49
Цінова пропозиція.pdf
13 травня 2020 16:49
Довідка щодо статуту.pdf
13 травня 2020 16:49
Витяг.pdf
13 травня 2020 16:49
Витяг ЄДРПОУ.pdf
13 травня 2020 16:49
Довідки та листи.pdf
13 травня 2020 16:49
Аналогічні договори.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "Колійна техніка"

ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ БОЙКІВ ОЛЕКСАНДР АНДРІЙОВИЧ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ БОЙКІВ ОЛЕКСАНДР АНДРІЙОВИЧ
#3370403259
Переможець 35 950,00
UAH з ПДВ
21 травня 2020 16:54
Вимога про усунення невідповідностей
до 19 травня 2020 14:04

Вимога про усунення невідповідностей

Повідомлення про усунення невідповідностей Згідно Закону України «Про публічні закупівлі» абз. 1, ч.16, Статті 29 « Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та /або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель». Згідно абз. 1, ч.9, Статті 26, «Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей». Згідно вищезазначеного прохання дозавантажити документи до тендерної пропозиції Учасника ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ БОЙКІВ ОЛЕКСАНДР АНДРІЙОВИЧ Закупівлі «Зубчасті колеса , зубчасті передачі та приводні елементи» UA-2020-04-23-001072-c Лоту №6 Шестерні та вали редукторів. Перелік виявлених невідповідностей : - не надані документи передбачені Тендерною документацією, Інструкцією з підготовки тендерної пропозиції ,а саме: п.3. «Після проведення аукціону (в разі зменшення ціни) учаснику-переможцю необхідно завантажити заповнений файл згідно Додатку №4 до Тендерної документації з урахуванням ціни пропозиції за результатами аукціону»; п.4. Після проведення аукціону (в разі зменшення ціни) учаснику-переможцю необхідно завантажити заповнений файл згідно Додатку №5 до Тендерної документації з урахуванням ціни пропозиції за результатами аукціону. Враховуючи вищезазначене, прохання надати (способом дозавантаження в електронну систему) документи відповідні до зазначених вимог.

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 21 травня 2020 16:54

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ БОЙКІВ ОЛЕКСАНДР АНДРІЙОВИЧ
#3370403259
35 950,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
30 жовтня 2020 12:43
ДУ 1 на розірвання Бойків О.А..jpg укладений
30 жовтня 2020 11:33
Електронний підпис укладений
04 червня 2020 13:43
Договір №00418.pdf укладений
04 червня 2020 13:41

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 04 червня 2020 — 29 жовтня 2020
Сума оплати за договором: 11 504,00
UAH
Причини розірвання договору: на вимогу ДАСУ