Зубчасті колеса , зубчасті передачі та приводні елементи
Очікувана вартість
3 881 570,24 UAH
UA-2020-04-23-001072-c ccbfa7a42f2e49048511e232e4c55b89
Відкриті торги    Завершена
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Львівське комунальне підприємство "Львівелектротранс"
Код ЄДРПОУ: 03328406
Місцезнаходження: 79026, Україна , Львівська обл., Львів, Сахарова,2
Контактна особа: Фахівці публічних закупівель
380322377779
tenderlet@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 23 квітня 2020
Звернення за роз’ясненнями: до 04 травня 2020 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 10 травня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 14 травня 2020 18:00
Очікувана вартість: 3 881 570,24 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Відсутній

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Документація

Тендерна документація

07 травня 2020 17:16
Електронний цифровий підпис
07 травня 2020 17:09
Електронний цифровий підпис
07 травня 2020 16:14
Електронний цифровий підпис
28 квітня 2020 16:41
Електронний цифровий підпис
28 квітня 2020 16:40
Електронний цифровий підпис
28 квітня 2020 16:31
Електронний цифровий підпис
24 квітня 2020 11:57
Електронний цифровий підпис
23 квітня 2020 15:13
Електронний цифровий підпис
23 квітня 2020 14:57
Електронний цифровий підпис
07 травня 2020 16:55
Повідомлення про внесення змін до ТД-4.docx
07 травня 2020 16:10
Повідомлення про внесення змін до ТД-3.docx
28 квітня 2020 16:39
Тендерна документація_Зубчасті передачі для трамвайних вагонів КТ4-СУ - зі змінами.doc
28 квітня 2020 16:29
Тендерна документація_Зубчасті передачі для трамвайних вагонів КТ4-СУ - зі змінами.doc
23 квітня 2020 15:04
Тендерна документація_Зубчасті передачі для трамвайних вагонів КТ4-СУ.doc
28 квітня 2020 16:37
Повідомлення про внесення змін до ТД – 2.docx
28 квітня 2020 16:26
Повідомлення про внесення змін до ТД.docx
23 квітня 2020 15:05
Додаток 2 до Тендерної документації - Проект договору.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Креслення
Дата подання: 24 квітня 2020 11:14
Дата відповіді: 24 квітня 2020 11:59
Доброго дня. Чи можете ви надати креслення до закупівлі, бо у відкритому доступі ми їх не знайшли.
Відповідь: Доброго дня. Креслення завантажено в Технічний опис предмету закупівлі.
Креслення
Дата подання: 24 квітня 2020 12:46
Дата відповіді: 24 квітня 2020 13:02
Дякую за швидку відповідь. Але до сьомого лоту креслення (маточини зубчатого колеса) немає. Прошу додати.
Відповідь: Креслення до Лоту №7 відсутнє. Прохання вивчати технічні характеристики за № 16.002.029 згідно каталогу КТ4СУ Трамвайний вагон (UA15P) № Т-50621а.

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-07-16-000023 ● b2a1fca40fbd479f875de8920d6acbbc
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Дані автоматичних індикаторів ризиків
    2. Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 9 цього Закону
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 2020-07-16
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 2020-07-17 10:23:32
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

НАКАЗ

16.07.2020 № 123

Львів

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23.
НАКАЗУЮ:

1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказ.


Начальник Роман КРОЛЯК

Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 16.07.2020 № 123.


Витяг з переліку
процедур закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органуUA-2020-04-23-001072-c 23.04.2020. Дані автоматичних індикаторів ризиків RISK1-4_1. Інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 Закону України "Про публічні закупівлі".

Начальник відділу контролю у сфері закупівель Уляна ГРИГОРЧУК

Електронний цифровий підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Висновок про результати моніторингу закупівлі


Дата публікації: 31 липня 2020 ● Кінцевий строк оскарження: 15 серпня 2020

І. Вступна частина

  1. Інформація про замовника: Львівське комунальне підприємство "Львівелектротранс", 03328406, Україна, Львів, Сахарова,2
  2. Інформація про предмет закупівлі: Маточини зубчатого колеса, 3881570.24UAH, 42140000-2, ДК021, 40, штуки
  3. Інформація про оприлюднення: ccbfa7a42f2e49048511e232e4c55b89, 2020-04-23
  4. Застосована процедура закупівлі: Відкриті торги
  5. Підстава здійснення моніторингу: • Дані автоматичних індикаторів ризиків • Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 9 цього Закону
  6. Дата початку моніторингу: 17 липня 2020

ІІ. Констатуюча частина

  1. Дата закінчення моніторингу закупівлі та інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 31 липня 2020 року. Предметом аналізу закупівлі були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення документів відповідно до вимог Закону України від 25.12.2015 №922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), що оприлюднюються, відповідності тендерної документації вимогам Закону, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Львівського комунального підприємства «Львівелектротранс» (далі – Замовник) на 2020 рік (UA-P-2020-04-15-005602-c); оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію Замовника та внесені зміни до неї, реєстр отриманих тендерних пропозицій; протокол розкриття тендерних пропозицій (по лотах 3 та 6); тендерні пропозиції ТОВ «Колійна техніка» (лот 3), ФОП Бойківа Олександра Андрійовича (лот 6, далі – ФОП Бойків О.А.); протоколи від 21.05.2020 № 140 і № 141; повідомлення про намір укласти договір (по лотах 3 та 6); договір поставки товарів від 04.06.2020 № 00418 та договір поставки товарів від 01.06.2020 № 00410, додаткову угоду №1 від 03.06.2020 року. Проведеним моніторингом відображення закупівлі у річному плані встановлено, що на порушення вимог пункту частини 2 статті 4 Закону річний план закупівель UA-P-2020-04-15-005602-c (до якого, відповідно до наявної в електронній системі закупівель інформації, 23.04.2020 вносилися зміни) не містить інформації про місцезнаходження Замовника. Також, встановлено, що на порушення вимог пункту 8 частини 2 статті 21 Закону опубліковане оголошення про проведення відкритих торгів не містить інформації про мову, якою повинні готуватися тендерні пропозиції. Відповідно до норм пункту 2 частини 2 статті 22 Закону у тендерній документації зазначаються підстави, встановлені статтею 17 цього Закону, та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників вимогам згідно із законодавством. Згідно з вимогами частини 3 статті 17 Закону спосіб документального підтвердження згідно із законодавством щодо відсутності підстав, передбачених пунктами 5, 6, 12 і 13 частини 1 та частиною 2 цієї статті, визначається замовником для надання таких документів переможцем процедури закупівлі через електронну систему закупівель. Окрім того, відповідно до норм частини 6 статті 17 Закону переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує 10 днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6, 8, 12 і 13 частини 1 та частиною 2 цієї статті, шляхом оприлюднення їх в електронній системі закупівель. Проте, проведеним моніторингом відповідності тендерної документації вимогам Закону встановлено, що на порушення вимог пункту 2 частини 2 статті 22, а також частини 3 статті 17 Закону у тендерній документації Замовника не визначено способу документального підтвердження переможцем торгів відсутності підстав, передбачених частиною 2 статті 17 Закону. Окрім того, на порушення частини 3 та частини 6 статті 17 Закону у тендерній документації (Додаток 3), визначено можливість надання переможцем документального підтвердження щодо відсутності підстав, визначених у статті 17 Закону, поштою або особисто особі Замовника. Частиною 16 статті 29 Закону визначено вичерпний перелік із двох підстав, за якими замовник вправі розмістити повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах Учасника, а саме: що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону, та на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю. Проведеним моніторингом встановлено, що Замовником оприлюднено повідомлення щодо виправлення учасниками ТОВ «Колійна техніка» (лот 3) та ФОП Бойків О.А. (лот 6) помилок, які не передбачені частиною 16 статті 29 Закону. Відповідно до норм частини 3 статті 12 Закону під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій та їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог Законів України «Про електронні документи та електронний документообіг» та «Про електронні довірчі послуги». Проте, учасниками, розгляд пропозицій яких здійснювався Замовником (лот 3 – ТОВ «Колійна техніка» та лот 6 – ФОП Бойків О.А.), при поданні тендерних пропозицій не враховано вимог Законів України «Про електронні документи та електронний документообіг» та «Про електронні довірчі послуги», а саме не накладено кваліфікованого електронного підпису чи електронно-цифрового підпису. Слід зазначити, що вимога щодо накладення при поданні учасниками тендерних пропозицій кваліфікованого електронного підпису чи електронно-цифрового підпису у тендерній документації Замовника відсутня. Проведеним моніторингом розгляду тендерної пропозиції ТОВ «Колійна техніка» (лот 3) встановлено, що при поданні тендерної пропозиції (14.05.2020) вказаним учасником завантажено як конфіденційні документи «Тех специф лот№3.pdf» та «Цінова пропозиція лот №3.pdf» (що вимагались Замовником відповідно до частини 1 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації - інформація щодо відповідності тендерної пропозиції учасника технічним вимогам Замовника, а саме технічних вимог, та цінова пропозиція) із зазначенням, що ціна за одиницю товару учасника та цінова пропозиція - фінансові документи, розкриваються на етапі посткваліфікації. Водночас, відповідно до вимог частини 2 статті 28 Закону конфіденційною не може бути визначена інформація про запропоновану ціну, інші критерії оцінки, технічні умови, технічні специфікації та документи, що підтверджують відповідність кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону, і документи, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 цього Закону. Окрім того, учасником не наведено обґрунтованих підстав визначення відповідної інформації конфіденційною. Таким чином, Замовником на порушення вимог пункту 1 чсастини 1 статті 31 Закону не відхилено тендерну пропозицію учасника по лоту 3 ТОВ «Колійна техніка», який визначив конфіденційною інформацію, що не може бути визначена як конфіденційна відповідно до вимог частини 2 статті 28 Закону. Відповідно до вимог пункту 2.16 розділу 2 (Перелік документів, що подає учасник у тендерній пропозиції) Додатку 1 до тендерної документації Замовника учасник повинен надати скановану копію з оригіналу сертифікату якості продукції виробника або паспорт якості виробника; скановану копію з оригіналу сертифікату відповідності до ГОСТ, ДСТУ, технічним умовам, чи іншому нормативному документу чи технічному регламенту, якщо товар, що є предметом закупівлі, підлягає сертифікації; якщо товар не підлягає обов′язковій сертифікації в Україні – скановану копію довідки з органу сертифікації про це. Однак, проведеним моніторингом встановлено, що учасником ТОВ «Колійна техніка» (лот 3) у складі тендерної пропозиції не надано відповідних документів визначених у пункті 2.16 розділу 2 Додатку 1 до тендерної документації, щодо якості валу шестерні редуктора Т-3 Z-7 шліцевої. Також не подано довідки, що вказаний товар не підлягає обов′язковій сертифікації в Україні. На порушення вимог пункту 1 частини 1 статті 31 Закону Замовник не відхилив тендерну пропозицію учасника ТОВ «Колійна техніка», який не відповідає встановленим абзацом першим частини 3 статті 22 Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства. Також проведеним моніторингом встановлено, що на порушення вимог частини 6 статті 17 Закону переможець торгів по лоту 3 - ТОВ «Колійна техніка» не оприлюднив в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 8 частини 1 та частиною 2 статті 17 Закону, переможцем торгів по лоту 6 - ФОП Бойків О.А. не оприлюднено документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3 частини 1 та частиною 2 статті 17 Закону. Отже, за результатами моніторингу ознаку порушення законодавства у сфері публічних закупівель, щодо якої спрацював атоматичний індикатор ризиків RISK1-4-2 (перевищення строку розгляду тендерної пропозиції учасника) – по лотах 3 і 6 не підтверджено.
  2. Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу відображення закупівлі у річному плані встановлено порушення вимог частини 2 статті 4 Закону. За результатами аналізу правильності заповнення оголошення про проведення відкритих торгів документів відповідно до вимог Закону встановлено порушення вимог частини 2 статті 21 Закону. За результатами аналізу відповідності тендерної документації вимогам Закону встановлено порушення вимог пункту 2 частини 2 статті 22, а також включення до тендерної документації умови, що суперечить нормам частини 3 та частини 6 статті 17 Закону. За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель встановлено порушення вимог частини 16 статті 29 Закону. За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій та визначення переможця тендеру встановлено порушення вимог пункту 1 частини 1 статті 31 Закону. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, оприлюднення інформації про закупівлю, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору – порушень не встановлено.
  3. Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтею 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Західний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законодавством порядку, зокрема вжити заходів щодо розірвання договорів, а також недопущення таких порушень в подальшому, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.

Порушення виявлено

  1. Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї
  2. Встановлено порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
  3. Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій)
  4. Встановлено інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу відображення закупівлі у річному плані встановлено порушення вимог частини 2 статті 4 Закону. За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель встановлено порушення вимог частини 16 статті 29 Закону.)

Електронний цифровий підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Ризики, що спрацювали

RISK1-4_2

Лоти

Інформація про лот

Предмет закупівлі: Болти установчі
Статус: Торги відмінено
Очікувана вартість: 260 160,00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 2 601,60 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Відсутній
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

120 шт.
Болти установчі
ДК 021:2015: 42140000-2 — Зубчасті колеса, зубчасті передачі та приводні елементи
Доставка: Україна, Відповідно до документації,
Дата доставки: 31 грудня 2020

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія "З дати отримання товару" Пiсляоплата 20 Календарні 100

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Інформація про відміну

Дата відміни
14 травня 2020 18:00
Причина відміни
Подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій

Актуальні тендери

До пошуку