Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з монтажу системи пожежної сигналізації за кодом ДК 021:2015 45310000-3 Електромонтажні роботи
Очікувана вартість
700 000,00 UAH
UA-2020-04-23-000994-b b90dce80d56e4d9dac69b333b4f41033
Відкриті торги    Завершена    Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ірина Фомичова

+380975178890 shkola51@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КЗ "Маріупольська загальноосвітня школа І-ІІІ ст. № 51 Маріупольської міської ради Донецької області
Код ЄДРПОУ: 23031032
Місцезнаходження: 87522, Україна , Донецька обл., м. Маріуполь, вул. Станіславського, 1
Контактна особа: Ірина Фомичова
+380975178890
shkola51@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 23 квітня 2020 12:59
Звернення за роз’ясненнями: до 05 травня 2020 12:56
Оскарження умов закупівлі: до 11 травня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 15 травня 2020 12:56
Початок аукціону: 18 травня 2020 15:04
Очікувана вартість: 700 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 7 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45310000-3: Електромонтажні роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з монтажу системи пожежної сигналізації за кодом ДК 021:2015 45310000-3 Електромонтажні роботи
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 87522, Україна, Донецька область, Маріуполь, вул. Станіславського, 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 вересня 2020
ДК 021:2015: 45310000-3 — Електромонтажні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
30 квітня 2020 12:12
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
30 квітня 2020 12:12
протокол 16.docx
30 квітня 2020 12:12
Перелик_змiн (2).docx
30 квітня 2020 12:12
ТД__нова_редакцiя_iз_змiнами від 30.04.docx
23 квітня 2020 18:30
ТД зміни.docx
30 квітня 2020 12:12
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
28 квітня 2020 10:46
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
27 квітня 2020 10:48
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
23 квітня 2020 18:31
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
23 квітня 2020 13:49
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
30 квітня 2020 12:12
протокол 16.docx
28 квітня 2020 10:44
протокол.docx
27 квітня 2020 10:26
Протокол Затвердження ЗМІН АПС.doc
30 квітня 2020 12:12
Перелик_змiн (2).docx
28 квітня 2020 10:44
Перелик_змiн.docx
27 квітня 2020 10:26
Перелик_змiн.docx
30 квітня 2020 12:12
ТД__нова_редакцiя_iз_змiнами від 30.04.docx
28 квітня 2020 10:44
ТД__нова_редакцiя_iз_змiнами від 28.04.docx
27 квітня 2020 10:46
ТД__нова_редакцiя_iз_мiнами.docx
27 квітня 2020 10:26
ТД__нова_редакцiя_iз_мiнами.docx
23 квітня 2020 18:30
ТД зміни.docx
23 квітня 2020 12:59
ТД зміни.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Помилкі у тендерной документації.
Дата подання: 23 квітня 2020 16:33
Дата відповіді: 24 квітня 2020 09:11
Шановний Замовнику! У розділі IV п.1. 1.1. Кінцевий строк подання тендерних пропозицій 06.05.2020 р., а в закупівлі - до 15.05.2020. Виправте помілку, будь ласка
Відповідь: Помилки виправлені
Щодо проекту
Дата подання: 30 квітня 2020 09:50
Дата відповіді: 30 квітня 2020 10:44
Доброго дня! Ви маєте проект на Вашу будівлю? Якщо так надайте будь ласка спеціфікацію з переліком обладнання?
Відповідь: Доброго дня, Шановний учасник. Дякуємо за Вашу увагу до закупівлі. Що ви маєте на увазі з приводу проекту та специфікації? Ваші питання не зрозумілі
Загальне питання
Дата подання: 30 квітня 2020 10:10
Дата відповіді: 30 квітня 2020 10:40
Доброго дня! Надайте будь ласка розяснення, що Ви мали наувазі: Учасник повинен надати Копію акту обстеження об’єкту, підписаного представниками Замовника та Учасника не раніше дати аукціону оголошеної процедури закупівлі. " А що означає "..не раніше дати аукціону"? В день аукціону завантажити ніякий документ не можливо. Ви про що?
Відповідь: Доброго дня, Шановний учасник. Дякуємо за Вашу увагу до закупівлі. До моменту початку аукціону, учасник який планує приймати участь в аукціоні повинен прийти до закладу скласти акт обстеження об'єкта. Та завантажити акти до початку (дати) аукціону
Декларація
Дата подання: 04 травня 2020 15:20
Дата відповіді: 05 травня 2020 13:08
У тендерній документації міститься вимога: для підтвердження наявності відповідної матеріально-технічної та виробничої бази, Учасник до початку аукціону надає у складі пропозиції копію зареєстрованої належним чином у органах Держпраці декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці під час виконання робіт підвищеної небезпеки (робіт, що виконуються на висоті), яка дає право на виконання таких робіт на території Донецької області. Декларація відповідності видається на кожне місце виконання робіт окремо, не пізніше ніж за 5 робочих днів до початку виконання робіт. Вимагаємо видалити вимогу, що учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати, зокрема, декларацію відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці під час виконання робіт підвищеної небезпеки (робіт, що виконуються на висоті), яка дає право на виконання таких робіт на території Донецької області та сформувати дану вимогу, як обов'язкову для Переможця торгів.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня!
Повідомляємо, що Тендерну документацію Замовника складено відповідно до ч.2 ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі». Згідно з ч.4 ст.22 Тендерна документація не містить вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Здійснюючи закупівлі Замовник чітко дотримується ст.5 Закону України «Про публічні закупівлі». Закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників та рівне ставлення до них; об’єктивна та неупереджене визначення переможця процедури; запобігання корупційним діям і зловживанням. Беручі до уваги той факт, що надання послуг, які є предметом закупівлі, містить, серед іншого, виконання робіт підвищеної небезпеки (роботи на висоті), Замовником включено до Тендерної Документації вимогу: «Учасник до початку аукціону надає у складі пропозиції копію зареєстрованої належним чином у органах Держпраці декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці під час виконання робіт підвищеної небезпеки (робіт, що виконуються на висоті), яка дає право на виконання таких робіт на території Донецької області». Дана вимога обумовлена тим, що, згідно чинного законодавства, означені роботи включено до переліку робіт, які здійснюються на підставі Декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці. Декларація подається до територіального органу Держпраці за місцем виконання таких робіт. Виконання таких робіт без Декларації законодавством не передбачено. Дана вимога не є дискримінаційною, чи такою, що штучно обмежує коло потенційних Учасників. Територіальні органи Держпраці здійснюють реєстрацію відповідним чином складених Декларацій, незалежно від місця реєстрації подавача Декларації, на безоплатній основі протягом п’яти робочих днів з дня їх отримання.
Дякуємо за звернення!
Розгорнути всі запитання: 4 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-04-23-000994-b.b1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "ОХОРОННИЙ ХОЛДІНГ", Код ЄДРПОУ:38143880
Дата подання: 29 квітня 2020 16:55
Вимоги
Згідно Документації на закупівлю Учасники повинні надати: Документальне підтвердження впровадження системи менеджменту безпеки ланцюга постачань (чинний сертифікат ISO 28000:2007) стосовно монтажу систем пожежної сигналізації, оповіщання про пожежу, управління евакуацією людей, передавання тривожних сповіщень та електромонтажних робіт." Шановний Замовник , по-перше ДО ЧОГО ТУТ цей сертифікат? По -друге - ЯКЕ відношення він має до пожежної сигналізації? Цей стандарт направлений на зміцнення безпеки вантажів, транспортних засобів та об'єктів транспортної інфраструктури від загроз тероризму, контрабанди і розкрадань.. Не зрозуміло на підставі ЯКОГО ЗАКОНУ Ви це вимагаєте? Ми розуміємо, що Вам потрібно протянути свого виконавця, але в Одесі вже протянули свого та постраждали люди, тому Ми вимагаємо видали ці безглузді вимоги та не обмежувати коло учасників, тому, що для діяльності у пожежнії сфері Виконавці не будуть оформлювати цей документ, він просто тут не потрібен, тому його буде мати цей Виконавець який на всякий випадок його оформив.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
30 квітня 2020 09:20
Доброго дня, Шановний учасник. Дякуємо за Вашу увагу до закупівлі. Після ознайомлення з вимогою, тендерним комітетом прийнято рішення внести зміни до тендерної документації.
Номер вимоги: UA-2020-04-23-000994-b.b2
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "ОХОРОННИЙ ХОЛДІНГ", Код ЄДРПОУ:38143880
Дата подання: 30 квітня 2020 10:06
Технічне завдання
Згідно Тендерної документації зазначено: У складі тендерної пропозиції Учасник надає гарантійний лист від Виробника (Імпортера) обладнання автоматичної пожежної сигналізації, систем оповіщення та управління евакуацією людей, що буде монтуватися (прибори, сповіщувачі, гучномовці), в якому Виробник (Імпортер) гарантуватиме учаснику поставку обладнання для належного монтажу та у встановлені строки із зазначенням номеру даної закупівлі. "Шановний Замовник, згідно чинного законодавства підприємства мають право купувати обладнання будь-де, і це не обов'язково має бути Виробник. Такі випадки розповсюджені, тому що іноді вигодніше купувати у большої торгової організації, якій за об'єм виробник надає дуже великі знижки, аніж у Виробника. В данній закупівлі не має імпортерів, тому що весь асортимент обладнання виробляєтся на Україні. Тому не зрозуміло чому Ми повинні купувати дорожче, тим самим збільшуючі вартість данної закупівлі тільки щоб нам виробник надав гарантийний лист, який не має зовсім ніякої юридичної сили, тому що він не буде оформлений згідно норм ГК, щоб потім його можно було використовувати наприклад у суді. До того, якщо це буде наприклад лист не від Виробника, то не зрозуміло яким чинном Ви будете виріщувати чи має можливість він виконати свою гарантію? Також не зрозуміло, що Вам надасть цей лист? Договор у Вас буде з учасником, тому юридична відповідальність буде направлена на Учасника, а ні на виробника. До того ж в країні все ж карантин і у виробників також, тому Ваша вимога наражає працівників учасників додатково, а вимога безглузда. Нагадуємо Вам, що жоден нормативний акт, регламентуючий діяльність підприємств у сфері пожежної безпеки не обмежує підприємства наявністю листів від виробників. Якщо Ви бажаєте перестрахуватись, направте вимогу наприклад на досвід учасника, це як ніщо інще докаже на що спроможне підприємство. На підставі вищезгаданного просимо Вас видалити цю вимогу з документації та не обмежувати коло Учасників, Дякуємо!
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
05 травня 2020 08:44
Доброго дня!
Повідомляємо, що Тендерну документацію Замовника складено відповідно до ч.2 ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі». Згідно з ч.4 ст.22 Тендерна документація не містить вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Здійснюючи закупівлі Замовник чітко дотримується ст.5 Закону України «Про публічні закупівлі». Закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників та рівне ставлення до них; об’єктивна та неупереджене визначення переможця процедури; запобігання корупційним діям і зловживанням.
Беручі до уваги обмеження, пов’язані з проти-епідеміологічними заходами, які вимушені застосовувати у своїй роботі виробники та імпортери обладнання та матеріалів, великі обсяги обладнання (у тому числі імпортного – наприклад, усе обладнання системи оповіщення, згідно проекту), яке повинно бути поставлено Виконавцем договору, Замовником було включено до Тендерної документації вимогу: «У складі тендерної пропозиції Учасник надає гарантійний лист від Виробника (Імпортера) обладнання автоматичної пожежної сигналізації, систем оповіщення та управління евакуацією людей, що буде монтуватися (прибори, сповіщувачі, гучномовці), в якому Виробник (Імпортер) гарантуватиме учаснику поставку обладнання для належного монтажу та у встановлені строки із зазначенням номеру даної закупівлі». Означена вимога включена до тендерної документації з огляду на те, що предмет закупівлі буде застосований для безпеки учасників освітнього процесу, з метою запобігання зриву навчального процесу та підтвердження спроможності Учасника виконати умови договору у необхідний проміжок часу, вільний від навчальних занять.
Дякуємо за звернення!
Номер вимоги: UA-2020-04-23-000994-b.c3
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "МВВ ІНЖИНІРІНГ", Код ЄДРПОУ:41432366
Дата подання: 25 травня 2020 11:53
Оскарження
Завантажено у файлі
Рішення замовника: Вимога не задоволена
25 травня 2020 17:56
Доброго дня!
Стосовно незгоди Скаржника з рішенням тендерного комітету повідомляємо наступне:
30.04.2020 р. до закупівлі було подано вимогу UA-2020-04-23-000994-b.b2 на виключення з ТД з абзацу 2 додатку №3 вимоги з надання гарантійних листів від Виробників (Імпортерів) обладнання автоматичної пожежної сигналізації, систем оповіщення та управління евакуацією людей, що буде монтуватися (прибори, сповіщувачі, гучномовці). За результатами розгляду означеної вимоги, вона була аргументована відхилена Замовником. У разі, якщо Учасник був незгоден з рішенням Замовника стосовно відхилення вимоги, Учасник мав можливість оскаржити це рішення у відповідних уповноважених органах у встановлений Законом України «Про публічні закупівлі» строк для оскарження умов Тендерної документації. Умови Тендерної документації не було оскаржено, відповідно Учасник, подаючи пропозицію, надає згоду з вимогами Тендерної документації, та бере на себе зобов’язання надати пропозицію, яка відповідає означеним вимогам.
Протоколом № 21 від 21.05.2020р. засідання тендерного комітету Комунального закладу «Маріупольська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 51 Маріупольської міської ради Донецької області» відхилено пропозицію учасника ТОВ «МВВ ІНЖИНІРІНГ» у закупівлі номер в Prozorro UA-2020-04-23-000994-b як таку, що не відповідає вимогам тендерної документації.
Стосовно заяви Скаржника щодо порушення Замовником п.1 ст.5 ЗУ «Про публічні закупівлі» повідомляємо наступне:
Тендерну документацію Замовника складено відповідно до ч.2 ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі». Згідно з ч.4 ст.22 Тендерна документація не містить вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Здійснюючи закупівлі Замовник чітко дотримується ст.5 Закону України «Про публічні закупівлі». Закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників та рівне ставлення до них; об’єктивна та неупереджене визначення переможця процедури; запобігання корупційним діям і зловживанням.
Щодо наведеного Скаржником переліку обладнання та номерів за порядком у відомості залишків складу, яку було надано Скаржником, мусимо звернути увагу на невідповідність найменувань у переліку обладнання у відомості та у кошторисній документації, яку було надано Скаржником у складі пропозиції.
Зазначене обладнання, як відсутне (згідно протоколу № 21 від 21.05.2020р) № за порядком у відомості залишків складу ТОВ «МВВ ІНЖИНІРІНГ» Найменування обладнання згідно відомості залишків
Блок вибору зон IPC-P10Z "ІРА Audio" 5 Блок вибору зон
Блок контролю ліній гучномовців IPC-LS "ІРА Audio" 7 Блок контролю ліній гучномовців
Блок тривожних повідомлень IPC-VRP "ІРА Audio" 8 Блок тивожних повідомлень
Виносна мікрофона консоль (для IPC-P10Z) 11 Виносна микрофонна консоль
Мікшируючий підсилювач IPA-Z120 "ІРА Audio" 23 Мікшуючий підсилювач
Настільний конденсаторний мікрофон ІРМ-Т2 "ІРА Audio" 25 Настільний конденсаторний мікрофон
Стельовий гучномовець IPS-C6P "ІРА Audio" 41 Стельовий гучномовець до 6 Вт.
БША к ППКПіУ "Вектор1» 9 Блок шлейфу адресний БШ-А
ППКПіУ «Вектор 1-2 А-0000-00-0-24/150- В1» 27 Прилад приймально-контрольний пожежний адресний
Сповіщувач димовий адресний СПД-ЗА 35 Сповіщувач пожежний димовий адресний оптико- електроний точечний
Сповіщувач пожежний ручний SPR-4L з адресним адаптером АА 38 Сповіщувач пожежний ручний адресний

Також звертаємо увагу на недоречність посилання на п.6.3 Тендерної документації про те, що всі посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва вживаються у значенні «…. «або еквівалент»». Скаржником під час розробки пропозиції не було, вочевидь, прийнято рішення про заміну/часткову заміну обладнання, що наведене у Тендерній документації, на еквівалентне. Про що свідчить надана у складі пропозиції кошторисна документація з найменуванням конкретного обладнання та відповідними цінами.

Таким чином, Замовник вважає за необхідне відхилити вимогу ТОВ "МВВ ІНЖИНІРІНГ" про оскарження рішення тендерного комітету як таку, що не може бути задовільнена у відповідності з чинним законодавством.
Номер вимоги: UA-2020-04-23-000994-b.a4
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "МВВ ІНЖИНІРІНГ", Код ЄДРПОУ:41432366
Дата подання: 26 травня 2020 14:56
Оскарження
Оскарження завантажено
Рішення замовника: Вимога не задоволена
28 травня 2020 07:21
Повторну вимогу з оскарженням дискваліфікації ТОВ "МВВ ІНЖИНІРІНГ" відхилити як недійсну на підставі того, що вимога від цього Учасника стосовно цього питання вже була раніше розглянута Замовником.
Номер вимоги: UA-2020-04-23-000994-b.a5
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "МВВ ІНЖИНІРІНГ", Код ЄДРПОУ:41432366
Дата подання: 27 травня 2020 15:54
Оскарження протоколу
Файл завантажено
Рішення замовника: Вимога задоволена
28 травня 2020 07:15
Доброго дня!

Стосовно п.3 вимоги, а саме: «Форма тендерної пропозиції подана Учасником закупівлі ТОВ "НВФ"АВТ-ПРОМ" файл «51 тендерна пропоциц_я.PDF» відрізняється від форми тендерної пропозиції вказаної у додатку 2 Тендерної документації», повідомляємо наступне:

1. Тендерна документація не містить положення про те, що Учасник не може відступати від наведеної у Додатку 2 Форми.
2. Згідно п.2 Розділу V Тендерної документації, формальними (несуттєвими) помилками, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх тендерних пропозицій, є орфографічні помилки та технічні описки в словах та словосполученнях, що зазначені в документах, які надані учасником; зазначення назви документу, необхідність у наданні якого передбачена цією документацією, у спосіб що відрізняється від вказаного в цій документації, та який підготований безпосередньо учасником, у разі якщо такий документ за своїм змістом відповідає вимогам цієї документації, відсутність визначеної замовником інформації (її окремих фрагментів) у змісті певного документу, подання якого вимагається згідно тендерної документації, та за умови наявності такої інформації в повному об’ємі у змісті іншого документу, наданого у складі тендерної пропозиції, тощо.
3. Згідно Форми, наведеної у Додатку 2, вона повинна містити вказання посади, прізвища, ініціалів, власноручнийпідписуповноваженої особи Переможця, завіреніпечаткою (за наявності). На етапі подання пропозицій Учасники закупівлі не мають статусу Переможця закупівлі, та, відповідно, не можуть надати пропозицію за Формою, наведеною у Додатку 2 Тендерної документації.

Стосовно п.1 та п.2 вимоги – зауваження прийняті, Учасник буде повернений на кваліфікацію.


Номер вимоги: UA-2020-04-23-000994-b.a6
Статус:
Очікує розгляду
Учасник: ТОВ "МВВ ІНЖИНІРІНГ", Код ЄДРПОУ:41432366
Дата подання: 05 червня 2020 12:39
Оскарження
Завантажено у файлі
)
Рішення замовника: Очікується

Документи подані скаржником

Документи подані скаржником

26 травня 2020 14:56
Оскарження 2.pdf

Документи подані скаржником

27 травня 2020 15:54
Оскарження переможця.pdf

Документи подані скаржником

05 червня 2020 12:39
Скарага на кошторис 51.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 18 травня 2020 15:31

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "МВВ ІНЖИНІРІНГ" 610 000,00
UAH з ПДВ
610 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "НВФ"АВТ-ПРОМ" 696 997,67
UAH з ПДВ
696 997,67
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "ЯРЕСЬКО АНДРІЙ ОЛЕКСАНДРОВИЧ" 699 980,00
UAH з ПДВ
699 980,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

20 травня 2020 23:13
Електронний підпис
20 травня 2020 23:13
Відомість залишків.pdf
20 травня 2020 18:20
Електронний підпис
20 травня 2020 18:19
Відомість ресурсів.pdf
20 травня 2020 18:19
Відомість .pdf
15 травня 2020 11:14
Електронний підпис
15 травня 2020 11:11
Удостоверения.pdf
15 травня 2020 11:11
ТП.pdf
15 травня 2020 11:11
Статут завірений.pdf
15 травня 2020 11:11
Скан лицензия ДАБИ.pdf
15 травня 2020 11:11
Проект Договору.pdf
15 травня 2020 11:11
Паспорт Маханьков.pdf
15 травня 2020 11:11
МВВ_витяг_ПДВ.pdf
15 травня 2020 11:11
Лист розяснення.pdf
15 травня 2020 11:11
Лист гарантія санкції.pdf
15 травня 2020 11:11
Кошторисна.pdf
15 травня 2020 11:11
Додаток 3.pdf
15 травня 2020 11:11
виписка від 12.02.2020.pdf
15 травня 2020 11:11
Аналогічний договір.pdf
15 травня 2020 11:11
Акт осмотра.pdf
15 травня 2020 11:11
Акт АВР.pdf
15 травня 2020 11:11
АВР заверен.pdf

Публічні документи

29 травня 2020 17:51
Електронний підпис
29 травня 2020 17:48
довідка ДПС зош 51.pdf
29 травня 2020 17:48
довідка мвс 2020_05_29.zip
28 травня 2020 17:32
Електронний підпис
28 травня 2020 17:09
акт завірений 2.pdf
28 травня 2020 17:09
ан дог завірений 2.pdf
28 травня 2020 17:08
довідка ан дог 2.pdf
15 травня 2020 12:43
Електронний підпис
15 травня 2020 11:42
проект договору 51 зош.pdf
15 травня 2020 11:42
паспорт Лосевська.pdf
15 травня 2020 11:42
лицензия пожарка.PDF
15 травня 2020 11:42
листи виробників 51.pdf
15 травня 2020 11:42
довідка субпідрядники.pdf
15 травня 2020 11:42
довідка ст.17.pdf
15 травня 2020 11:42
довідка реагування.pdf
15 травня 2020 11:42
ан дог та акт завірені.pdf
15 травня 2020 11:42
акт обстеження 51_0001.pdf
15 травня 2020 11:41
51 тех завдання.pdf
15 травня 2020 11:41
51 тендерна пропозиція.pdf
15 травня 2020 11:41
51 локальний кошторис.pdf
15 травня 2020 11:41
51 договірна ціна.pdf
15 травня 2020 11:41
51 дефектний акт.pdf

Публічні документи

15 травня 2020 12:47
СПД Яресько (2).PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "МВВ ІНЖИНІРІНГ"

ТОВ "НВФ"АВТ-ПРОМ"

ФОП "ЯРЕСЬКО АНДРІЙ ОЛЕКСАНДРОВИЧ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ "МВВ ІНЖИНІРІНГ"
#41432366
Рішення скасоване 610 000,00
UAH з ПДВ
21 травня 2020 13:12
Вимога про усунення невідповідностей
до 21 травня 2020 07:15
ТОВ "МВВ ІНЖИНІРІНГ"
#41432366
Відхилено 610 000,00
UAH з ПДВ
21 травня 2020 13:26
ТОВ "НВФ"АВТ-ПРОМ"
#32717395
Рішення скасоване 696 997,67
UAH з ПДВ
28 травня 2020 07:17
ТОВ "НВФ"АВТ-ПРОМ"
#32717395
Переможець 696 997,67
UAH з ПДВ
29 травня 2020 08:13
Вимога про усунення невідповідностей
до 29 травня 2020 07:19

Вимога про усунення невідповідностей

№1 ТОВ "МВВ ІНЖИНІРІНГ" Учасником ТОВ "МВВ ІНЖИНІРІНГ" не надано у складі пропозиції документів, що вимагаються: Абзацом 1 Додатку №3ТД (Відомість ресурсів до зведеного кошторисного розрахунку з обґрунтуванням та посиланням на постачальника) – надана відомість ресурсів не містить посилання на постачальників продукції. Абзацом 2 Додатку №3 ТД (Гарантійний лист від Виробника (Імпортера) обладнання автоматичної пожежної сигналізації, систем оповіщення та управління евакуацією людей, що буде монтуватися (прибори, сповіщувачі, гучномовці), в якому Виробник (Імпортер) гарантуватиме учаснику поставку обладнання для належного монтажу та у встановлені строки із зазначенням номеру даної закупівлі) – не надані відповідні гарантійні листи від виробників чи імпортерів обладнання (приладів, сповіщувачів, гучномовців). Таким чином пропозиція учасника ТОВ "МВВ ІНЖИНІРІНГ"має бути відхилена Замовником як така, що не відповідає вимогам Тендерної Документації

Документи

21 травня 2020 13:26
Електронний підпис

Вимога про усунення невідповідностей

Під час розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ «НВФ «АВТ-ПРОМ» виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією. Згідно зі статтею 29 ЗУ «Про публічні закупівлі», Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностейв інформації та/або документах, а саме: 1. Додаток 1 до Тендерної документації п.1: «Заповнена довідка завірена печаткою (за наявності) у формі, викладеній у Таблиці 5 Додатку № 5 до ТД, що містить інформацію про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, де зокрема вказати кваліфікований персонал у кількості: - не менш 1 особи (інженера-проектувальника), що пройшов професійну атестацію та підтвердив спроможність виконання робіт (послуг) з інженерно-будівельного проектування у частині кошторисної документації (надати копію відповідного кваліфікаційного сертифікату, завірену мокрою печаткою та підписом власника).» - надана копія не завірена печаткою та підписом власника. Необхідно надати копію, завірену мокрою печаткою та підписом власника. 2. Додаток 1 до Тендерної документації п.2: «Заповнена довідка у формі, викладеній у Таблиці 6 Додатку № 5 ТД, завірена печаткою (за наявності) з інформацією про виконання аналогічних договорів з аналогічним предметом закупівлі (не менше двух договорів), які зазначено в даній тендерної документації, з підтверджуючими документами (скан-копії з договорів зазначених у довідці, та актів виконаних послуг за ним або іншого документу, що підтверджує виконання договору ), завірені підписом уповноваженої особи та відбитком печатки).» - надано довідку з інформацією про виконання аналогічних договорів в кількості одного договору. Необхідно надати довідку з інформацією про виконання аналогічних договорів з аналогічним предметом закупівлі (не менше двух договорів), з підтверджуючими документами (скан-копії з договорів зазначених у довідці, та актів виконаних послуг за ним або іншого документу, що підтверджує виконання договору), завірені підписом уповноваженої особи та відбитком печатки

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 29 травня 2020 08:13

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "НВФ"АВТ-ПРОМ"
#32717395
696 997,67
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 лютого 2021 14:38
Звіт про виконання договору.docx укладений
02 лютого 2021 14:37
Електронний підпис зміни до договору
20 серпня 2020 09:14
доп угода АПС.PDF зміни до договору
20 серпня 2020 09:12
Електронний підпис укладений
16 червня 2020 11:52
Договор и кошторис АПС.docx укладений
16 червня 2020 11:50

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
20 серпня 2020
Дата публікації змін до договору:
20 серпня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зміна назви у коштирисній документації на "послуги з монтажу пожежної сигналізації"
Номер договору про закупівлю: 513
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 16 червня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 696 997,67
UAH (в тому числі ПДВ 116 166,28 UAH)