Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
обладнання для імуногістохімічних досліджень
Очікувана вартість
518 000,00 UAH
UA-2020-04-22-001913-b ● 55563f5100094ce7af99389e9c968b8c
Відкриті торги
Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне некомерційне підприємство Сумської обласної ради Сумський обласний клінічний онкологічний диспансер |
Код ЄДРПОУ: | 05480996 |
Місцезнаходження: | 41835, Україна , Сумська обл., с Кальченки Білопільський район, вул. Центральна, 2 |
Контактна особа: |
Павлюченко Галина Олександрівна +380542700400 onkosumy@i.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 22 квітня 2020 17:24 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 30 травня 2020 17:29 |
Оскарження умов закупівлі: | до 05 червня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 09 червня 2020 17:29 |
Очікувана вартість: | 518 000,00 UAH з ПДВ |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:38430000-8: Детектори та аналізатори
Тендерна документація
27 травня 2020 15:51 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
27 травня 2020 15:47 |
Повідомленння про внесення змін.docx | |
27 травня 2020 15:47 |
ТД зі змінами.docx | |
22 квітня 2020 17:24 |
договор.docx |
27 травня 2020 15:51 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
27 травня 2020 15:47 |
Повідомленння про внесення змін.docx
|
|||
27 травня 2020 15:47 |
ТД зі змінами.docx
|
|||
22 квітня 2020 17:24 |
договор.docx
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-04-22-001913-b.b2
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ КАРЛ ЦЕЙСС, Код ЄДРПОУ:33192561
Дата подання: 28 травня 2020 00:31
Просимо усунути дискримінаційні вимоги
Рішенням № 9435-р/пк-пз від 14.05.2020 Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, Вас було зобов’язано внести зміни до тендерної документації з метою усунення порушень, зазначених у мотивувальній частині рішення.
Інформуємо Вас, що внесені Вами зміни до умов Тендерної документації не усувають дискримінаційних вимог, що обмежують нашу участь у закупівлі.
Просимо Вас, усунути дискримінаційні умови.
Розгорнути
Згорнути
Інформуємо Вас, що внесені Вами зміни до умов Тендерної документації не усувають дискримінаційних вимог, що обмежують нашу участь у закупівлі.
Просимо Вас, усунути дискримінаційні умови.
Рішення замовника: Вимога відхилена
29 травня 2020 15:42
Тендерний комітет КНП СОР СОКОД вважає дане запитання таким, яке не відповідає дійсності, виходячи із наступного.
Рішенням Антимонопольного комітету України від 14.05.2020 року № 9435-р/пк-пз зазначено порушення Замовником в частині посилання на конкретну марку чи виробника, в іншій частині вимог Скаржнику було відмовлено. Замовника не було зобов’язано вносить будь-які зміни до технічних характеристик модуля для стандартизованого відновлення антигенів.
Ураховуючи вимоги пункту 31 частини першої статті 1 Закону, тендерна документація розробляється та затверджується замовником і повинна містити перелік складових, визначених частиною другою статті 22 Закону, зокрема інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі у разі, якщо опис скласти неможливо або якщо доцільніше зазначити такі показники; посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами. Технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз "або еквівалент".
Ураховуючи викладене, замовник самостійно визначає необхідні технічні характеристики предмета закупівлі виходячи зі специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель та з дотриманням законодавства в цілому.
Крім того, Скаржник ТОВ "КАРЛ ЦЕЙСС" до своєї скарги долучив додаток №1 «Порівняльна таблиця представлених та встановлених технічних та якісних характеристик», де зазначено перелік запропонованих змін до тендерної документації в частині окремих положень.
Протоколом тендерного комітету від 27.05.2020 року №76 до тендерної документації внесені відповідні зміни, на які, наголошуємо, наполягав Скаржник, а саме:
• Можливість виконання сучасних протоколів обробки скелець «3-в-1» - регідратація, депарафінізація та відновлення антигенів одночасно та стартовий набір буферів високого та низького рН для протокол обробки скелець «3-в-1» для інсталяції приладу та навчання персоналу
• Наявність готових заводських протоколів для методики FLEX та можливість вільного програмування, корегування та створення власних протоколів користувача.
Враховуючи викладене, зазначене вище вимога від 28.05.2020 року не містить жодної конкретики у чому саме внесені зміни до тендерної документації не усувають дискримінаційних вимог.
Замовником виконано рішення Антимонопольного комітету України від 14.05.2020 року № 9435-р/пк-пз, а отже запитання від 28.05.2020 року є надуманим та безпідставним.
Рішенням Антимонопольного комітету України від 14.05.2020 року № 9435-р/пк-пз зазначено порушення Замовником в частині посилання на конкретну марку чи виробника, в іншій частині вимог Скаржнику було відмовлено. Замовника не було зобов’язано вносить будь-які зміни до технічних характеристик модуля для стандартизованого відновлення антигенів.
Ураховуючи вимоги пункту 31 частини першої статті 1 Закону, тендерна документація розробляється та затверджується замовником і повинна містити перелік складових, визначених частиною другою статті 22 Закону, зокрема інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі у разі, якщо опис скласти неможливо або якщо доцільніше зазначити такі показники; посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами. Технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз "або еквівалент".
Ураховуючи викладене, замовник самостійно визначає необхідні технічні характеристики предмета закупівлі виходячи зі специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель та з дотриманням законодавства в цілому.
Крім того, Скаржник ТОВ "КАРЛ ЦЕЙСС" до своєї скарги долучив додаток №1 «Порівняльна таблиця представлених та встановлених технічних та якісних характеристик», де зазначено перелік запропонованих змін до тендерної документації в частині окремих положень.
Протоколом тендерного комітету від 27.05.2020 року №76 до тендерної документації внесені відповідні зміни, на які, наголошуємо, наполягав Скаржник, а саме:
• Можливість виконання сучасних протоколів обробки скелець «3-в-1» - регідратація, депарафінізація та відновлення антигенів одночасно та стартовий набір буферів високого та низького рН для протокол обробки скелець «3-в-1» для інсталяції приладу та навчання персоналу
• Наявність готових заводських протоколів для методики FLEX та можливість вільного програмування, корегування та створення власних протоколів користувача.
Враховуючи викладене, зазначене вище вимога від 28.05.2020 року не містить жодної конкретики у чому саме внесені зміни до тендерної документації не усувають дискримінаційних вимог.
Замовником виконано рішення Антимонопольного комітету України від 14.05.2020 року № 9435-р/пк-пз, а отже запитання від 28.05.2020 року є надуманим та безпідставним.
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2020-04-22-001913-b.b1
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КАРЛ ЦЕЙСС", Код ЄДРПОУ:33192561
Дата подання: 30 квітня 2020 21:53
Дата подання: 30 квітня 2020 21:53
Скарга на умови закупівлі
Прошу: Прийняти скаргу до розгляду.
Прийняти рішення про встановлення порушень процедури закупівлі Класифікація за ДК 021:2015 (Єдиний закупівельний словник) – ДК 021:2015: 38430000-8 - Детектори та аналізатори (1 лот - Модуль для стандартизованого відновлених антигенів, оголошення [№ UA-2020-04-22-001913-b] , у разі необхідності залучити для отримання консультацій та експертних висновків представників державних органів (за погодженням з керівниками державних органів), експертів і спеціалістів, які не можуть бути пов’язаними особами та володіють спеціальними знаннями, необхідними для професійного та неупередженого розгляду скарги.
За наслідками встановлених порушень зобов'язати Замовника – Комунальне некомерційне підприємство Сумської обласної ради Сумський обласний клінічний онкологічний диспансер вжити заходів для їх усунення, зокрема зобовязати Замовника повністю або частоково скасувати свої рішення та усунути будь – які дискримінаціні умови, чи у разі неможливості виправити допущені порушення, відмінити процедуру закупівлі
Розгорнути
Згорнути
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 06 травня 2020 10:42
Рішення від 05.05.2020 № 8643 (+лист Замовнику).pdf
Дата публікації: 06 травня 2020 10:26
Інформація про резолютивну частину рішення від 14.05.2020 № 9435.pdf
Дата публікації: 15 травня 2020 23:46
Рішення від 14.05.2020 № 9435.pdf
Дата публікації: 19 травня 2020 21:39
Коментар замовника щодо усунення порушення: На виконання рішення Антимонопольного комітету України від 14.05.2020 № 9435-р/пк-пз Зомавник вніс зміни в тендерну документацію по закупівлі (№ UA-2020-04-22-001913-b)
Дата виконання рішення замовником: 27 травня 2020 15:49
Номер скарги: UA-2020-04-22-001913-b.b3
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КАРЛ ЦЕЙСС", Код ЄДРПОУ:33192561
Дата подання: 04 червня 2020 16:25
Дата подання: 04 червня 2020 16:25
Скарга на умови закупівлі (повторно)
П Р О Ш У:
• Прийняти скаргу до розгляду.
• Прийняти рішення про встановлення порушень процедури закупівлі Класифікація за ДК 021:2015 (Єдиний закупівельний словник) – ДК 021:2015: 38430000-8 - Детектори та аналізатори (1 лот - Модуль для стандартизованого відновлених антигенів, оголошення [№ UA-2020-04-22-001913-b] , у разі необхідності залучити для отримання консультацій та експертних висновків представників державних органів (за погодженням з керівниками державних органів), експертів і спеціалістів, які не можуть бути пов’язаними особами та володіють спеціальними знаннями, необхідними для професійного та неупередженого розгляду скарги.
• За наслідками встановлених порушень зобов'язати Замовника – Комунальне некомерційне підприємство Сумської обласної ради Сумський обласний клінічний онкологічний диспансер вжити заходів для їх усунення, зокрема зобовязати Замовника повністю або частоково скасувати свої рішення та усунути будь – які дискримінаціні умови, чи у разі неможливості виправити допущені порушення, відмінити процедуру закупівлі
Розгорнути
Згорнути
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 09 червня 2020 20:10
Рішення від 09.06.2020 № 11231 (+лист Замовнику).pdf
Дата публікації: 09 червня 2020 20:10
Інформація про резолютивну частину рішення від 18.06.2020 № 12124.pdf
Дата публікації: 19 червня 2020 23:14
Рішення від 18.06.2020 № 12124.pdf
Дата публікації: 23 червня 2020 23:21
Коментар замовника щодо усунення порушення: На виконання рішення Антимонопольного комітету України від 18.06.2020 № 12124-р/пк-пз Зомавник вніс зміни в тендерну документацію по закупівлі (№ UA-2020-04-22-001913-b)
Дата виконання рішення замовником: 26 червня 2020 15:55
Лоти
Інформація про лот
Предмет закупівлі: | модуль для стандартизованого відновлення антигенів |
Статус: | Торги відмінено |
Очікувана вартість: | 480 000,00 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок аукціону: | 4 800,00 UAH з ПДВ |
Позиції
1 шт
Модуль для стандартизованого відновлення антигенів
ДК 021:2015: 38430000-8 — Детектори та аналізатори
НК 024:2019: 57858 — Система обробки тканинних зразків ІВД, напівавтоматична
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
40022, Україна, Сумська область, Суми, вул. Привокзальна 31
Дата доставки:
31 грудня 2020
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Електронна документація лоту
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
Запитання до процедури
Неточність визначень, що неведнені у Технічних вимогах
Дата подання: 24 квітня 2020 16:01
Дата відповіді: 27 квітня 2020 10:33
Доброго дня!
Просимо замовника конкретизувати вимоги пункту 2 «Загальних вимог», що стосується того, що Товар, запропонований Учасником, повинен бути новим і таким, що не був у використанні.
Який товар Замовником визначається як «новий»?
Нової моделі? Новий для Замовника (щойно придбаний)?
Дя створення рівних умов для всіх учасників закупівлі, з метою уникнення закупівлі розпродажу запасів «нового» обладнання 10-ти річної давності виготовлення, встновіть необхідні роки виготовлення закуповуваного обладнання.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Не раніше 2019 року
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-04-22-001913-b.b2
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ КАРЛ ЦЕЙСС, Код ЄДРПОУ:33192561
Дата подання: 28 травня 2020 00:31
Просимо усунути дискримінаційні вимоги
Рішенням № 9435-р/пк-пз від 14.05.2020 Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, Вас було зобов’язано внести зміни до тендерної документації з метою усунення порушень, зазначених у мотивувальній частині рішення.
Інформуємо Вас, що внесені Вами зміни до умов Тендерної документації не усувають дискримінаційних вимог, що обмежують нашу участь у закупівлі.
Просимо Вас, усунути дискримінаційні умови.
Розгорнути
Згорнути
Інформуємо Вас, що внесені Вами зміни до умов Тендерної документації не усувають дискримінаційних вимог, що обмежують нашу участь у закупівлі.
Просимо Вас, усунути дискримінаційні умови.
Рішення замовника: Вимога відхилена
29 травня 2020 15:42
Тендерний комітет КНП СОР СОКОД вважає дане запитання таким, яке не відповідає дійсності, виходячи із наступного.
Рішенням Антимонопольного комітету України від 14.05.2020 року № 9435-р/пк-пз зазначено порушення Замовником в частині посилання на конкретну марку чи виробника, в іншій частині вимог Скаржнику було відмовлено. Замовника не було зобов’язано вносить будь-які зміни до технічних характеристик модуля для стандартизованого відновлення антигенів.
Ураховуючи вимоги пункту 31 частини першої статті 1 Закону, тендерна документація розробляється та затверджується замовником і повинна містити перелік складових, визначених частиною другою статті 22 Закону, зокрема інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі у разі, якщо опис скласти неможливо або якщо доцільніше зазначити такі показники; посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами. Технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз "або еквівалент".
Ураховуючи викладене, замовник самостійно визначає необхідні технічні характеристики предмета закупівлі виходячи зі специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель та з дотриманням законодавства в цілому.
Крім того, Скаржник ТОВ "КАРЛ ЦЕЙСС" до своєї скарги долучив додаток №1 «Порівняльна таблиця представлених та встановлених технічних та якісних характеристик», де зазначено перелік запропонованих змін до тендерної документації в частині окремих положень.
Протоколом тендерного комітету від 27.05.2020 року №76 до тендерної документації внесені відповідні зміни, на які, наголошуємо, наполягав Скаржник, а саме:
• Можливість виконання сучасних протоколів обробки скелець «3-в-1» - регідратація, депарафінізація та відновлення антигенів одночасно та стартовий набір буферів високого та низького рН для протокол обробки скелець «3-в-1» для інсталяції приладу та навчання персоналу
• Наявність готових заводських протоколів для методики FLEX та можливість вільного програмування, корегування та створення власних протоколів користувача.
Враховуючи викладене, зазначене вище вимога від 28.05.2020 року не містить жодної конкретики у чому саме внесені зміни до тендерної документації не усувають дискримінаційних вимог.
Замовником виконано рішення Антимонопольного комітету України від 14.05.2020 року № 9435-р/пк-пз, а отже запитання від 28.05.2020 року є надуманим та безпідставним.
Рішенням Антимонопольного комітету України від 14.05.2020 року № 9435-р/пк-пз зазначено порушення Замовником в частині посилання на конкретну марку чи виробника, в іншій частині вимог Скаржнику було відмовлено. Замовника не було зобов’язано вносить будь-які зміни до технічних характеристик модуля для стандартизованого відновлення антигенів.
Ураховуючи вимоги пункту 31 частини першої статті 1 Закону, тендерна документація розробляється та затверджується замовником і повинна містити перелік складових, визначених частиною другою статті 22 Закону, зокрема інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі у разі, якщо опис скласти неможливо або якщо доцільніше зазначити такі показники; посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами. Технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз "або еквівалент".
Ураховуючи викладене, замовник самостійно визначає необхідні технічні характеристики предмета закупівлі виходячи зі специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель та з дотриманням законодавства в цілому.
Крім того, Скаржник ТОВ "КАРЛ ЦЕЙСС" до своєї скарги долучив додаток №1 «Порівняльна таблиця представлених та встановлених технічних та якісних характеристик», де зазначено перелік запропонованих змін до тендерної документації в частині окремих положень.
Протоколом тендерного комітету від 27.05.2020 року №76 до тендерної документації внесені відповідні зміни, на які, наголошуємо, наполягав Скаржник, а саме:
• Можливість виконання сучасних протоколів обробки скелець «3-в-1» - регідратація, депарафінізація та відновлення антигенів одночасно та стартовий набір буферів високого та низького рН для протокол обробки скелець «3-в-1» для інсталяції приладу та навчання персоналу
• Наявність готових заводських протоколів для методики FLEX та можливість вільного програмування, корегування та створення власних протоколів користувача.
Враховуючи викладене, зазначене вище вимога від 28.05.2020 року не містить жодної конкретики у чому саме внесені зміни до тендерної документації не усувають дискримінаційних вимог.
Замовником виконано рішення Антимонопольного комітету України від 14.05.2020 року № 9435-р/пк-пз, а отже запитання від 28.05.2020 року є надуманим та безпідставним.
Скарги до лоту
Номер скарги: UA-2020-04-22-001913-b.b1
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КАРЛ ЦЕЙСС", Код ЄДРПОУ:33192561
Дата подання: 30 квітня 2020 21:53
Дата подання: 30 квітня 2020 21:53
Скарга на умови закупівлі
Прошу: Прийняти скаргу до розгляду.
Прийняти рішення про встановлення порушень процедури закупівлі Класифікація за ДК 021:2015 (Єдиний закупівельний словник) – ДК 021:2015: 38430000-8 - Детектори та аналізатори (1 лот - Модуль для стандартизованого відновлених антигенів, оголошення [№ UA-2020-04-22-001913-b] , у разі необхідності залучити для отримання консультацій та експертних висновків представників державних органів (за погодженням з керівниками державних органів), експертів і спеціалістів, які не можуть бути пов’язаними особами та володіють спеціальними знаннями, необхідними для професійного та неупередженого розгляду скарги.
За наслідками встановлених порушень зобов'язати Замовника – Комунальне некомерційне підприємство Сумської обласної ради Сумський обласний клінічний онкологічний диспансер вжити заходів для їх усунення, зокрема зобовязати Замовника повністю або частоково скасувати свої рішення та усунути будь – які дискримінаціні умови, чи у разі неможливості виправити допущені порушення, відмінити процедуру закупівлі
Розгорнути
Згорнути
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 06 травня 2020 10:42
Рішення від 05.05.2020 № 8643 (+лист Замовнику).pdf
Дата публікації: 06 травня 2020 10:26
Інформація про резолютивну частину рішення від 14.05.2020 № 9435.pdf
Дата публікації: 15 травня 2020 23:46
Рішення від 14.05.2020 № 9435.pdf
Дата публікації: 19 травня 2020 21:39
Коментар замовника щодо усунення порушення: На виконання рішення Антимонопольного комітету України від 14.05.2020 № 9435-р/пк-пз Зомавник вніс зміни в тендерну документацію по закупівлі (№ UA-2020-04-22-001913-b)
Дата виконання рішення замовником: 27 травня 2020 15:49
Номер скарги: UA-2020-04-22-001913-b.b3
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КАРЛ ЦЕЙСС", Код ЄДРПОУ:33192561
Дата подання: 04 червня 2020 16:25
Дата подання: 04 червня 2020 16:25
Скарга на умови закупівлі (повторно)
П Р О Ш У:
• Прийняти скаргу до розгляду.
• Прийняти рішення про встановлення порушень процедури закупівлі Класифікація за ДК 021:2015 (Єдиний закупівельний словник) – ДК 021:2015: 38430000-8 - Детектори та аналізатори (1 лот - Модуль для стандартизованого відновлених антигенів, оголошення [№ UA-2020-04-22-001913-b] , у разі необхідності залучити для отримання консультацій та експертних висновків представників державних органів (за погодженням з керівниками державних органів), експертів і спеціалістів, які не можуть бути пов’язаними особами та володіють спеціальними знаннями, необхідними для професійного та неупередженого розгляду скарги.
• За наслідками встановлених порушень зобов'язати Замовника – Комунальне некомерційне підприємство Сумської обласної ради Сумський обласний клінічний онкологічний диспансер вжити заходів для їх усунення, зокрема зобовязати Замовника повністю або частоково скасувати свої рішення та усунути будь – які дискримінаціні умови, чи у разі неможливості виправити допущені порушення, відмінити процедуру закупівлі
Розгорнути
Згорнути
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 09 червня 2020 20:10
Рішення від 09.06.2020 № 11231 (+лист Замовнику).pdf
Дата публікації: 09 червня 2020 20:10
Інформація про резолютивну частину рішення від 18.06.2020 № 12124.pdf
Дата публікації: 19 червня 2020 23:14
Рішення від 18.06.2020 № 12124.pdf
Дата публікації: 23 червня 2020 23:21
Коментар замовника щодо усунення порушення: На виконання рішення Антимонопольного комітету України від 18.06.2020 № 12124-р/пк-пз Зомавник вніс зміни в тендерну документацію по закупівлі (№ UA-2020-04-22-001913-b)
Дата виконання рішення замовником: 26 червня 2020 15:55
Інформація про відміну
Дата відміни
09 червня 2020 17:29
Причина відміни
Подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій