Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Нафта і дистиляти (бензин А-92 (талони), дизельне пальне (талони))
Petroleum and distillates (Petrol A-92 (coupons), diesel fuel (coupons))
Очікувана вартість
5 098 600,00 UAH
UA-2020-04-22-001845-b 6332a11ef3784827842e0f1b24ba44a2
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена    Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Шульга Інна Вікторівна

+380542682103 sumy_ekstrena@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: КНП Сумської обласної ради "Сумський обласний центр екстреної медичної допомоги та медицини катастроф"
Код ЄДРПОУ: 23824057
Місцезнаходження: 42317, Україна , Сумська область обл., село Юнаківка, вул. Новоселівська, 57
Контактна особа: Шульга Інна Вікторівна
+380542682103
sumy_ekstrena@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: Communal establishment of Sumy Regional Council "Sumy regional center of emergency medical care and disaster medicine"
National ID: 23824057
Contact point: Shulga Inna Victorivna
+380542682103
sumy_ekstrena@ukr.net

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 22 квітня 2020
Звернення за роз’ясненнями: до 15 травня 2020 15:00
Оскарження умов закупівлі: до 21 травня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 25 травня 2020 15:00
Початок аукціону: 02 червня 2020 14:10
Очікувана вартість: 5 098 600,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 50 986,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Publication date: 22 квітня 2020 16:57
Enquiries until: 15 травня 2020 15:00
Complaints submission until: до 21 травня 2020 00:00
Time limit for receipt of tenders: 25 травня 2020 15:00

Information

Estimated total value: 5 098 600 UAH including VAT
Minimal lowering step: 50 986 UAH
Minimal lowering step, %: 1,00 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09130000-9: Нафта і дистиляти


Scope of the procurement
АЗС у м. Суми (відстань до найближчої АЗС Учасника від адреси Замовника: м. Суми, пров. Громадянський, 4а не більше 2,5 км)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
122000 літр
бензин А-92 (талони)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: АЗС у м. Суми (відстань до найближчої АЗС Учасника від адреси Замовника: м. Суми, пров. Громадянський, 4а не більше 2,5 км), -, Сумська область, 40000, Україна
ДК 021:2015: 09130000-9 — Нафта і дистиляти

Petrol A-92 (coupons)
CPV: 09130000-9
Період постачання: по 31 грудня 2020
96000 літр
дизельне пальне (талони)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: АЗС у м. Суми (відстань до найближчої АЗС Учасника від адреси Замовника: м. Суми, пров. Громадянський, 4а не більше 2,5 км), -, Сумська область, 40000, Україна
ДК 021:2015: 09130000-9 — Нафта і дистиляти

Diesel fuel (coupons)
CPV: 09130000-9
Період постачання: по 31 грудня 2020

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 15 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-04-22-001845-b.b1
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ "НАДЕЖДА РИТЕЙЛ 2017", Код ЄДРПОУ:41022256
Дата подання: 14 травня 2020 16:19
Дискримінаційні дії з боку Замовника
Комунальне некомерційне підприємство Сумської обласної ради Сумський обласний центр екстреної медичної допомоги та медицини катастроф» (далі по тексту – Замовник) оголосило закупівлю у вигляді відкритих торгів за кодом ДК 021:2015–09130000-9 «Нафта і дистиляти» предметом закупівлі яких є (Бензин А-92 (талони), дизельне пальне (талони)).
В умовах тендерної документації, а саме у технічних вимогах, які вказані в додатку 3 до тендерної документації зазначено, що учасник торгів повинен відповідати вимогам про те, що у учасника повинно бути в наявності не менше 4 АЗС у м.Суми, а відстань найближчої АЗС учасника від адреси замовника: м. Суми, пров. Громадянський, 4а, не більше 2,5 км з зазначенням адрес.
Варто зазначити, що вказані умови тендерної документації є дискримінаційними та такими що надають перевагу одному з операторів ринку, а саме АЗС АВІАС та складені для забезпечення перемоги саме його операторів виходячи з наступного.

Щодо вимоги про наявність у м. Суми не менше 4 АЗС, то таким вимогам відповідають лише АЗС, які працюють під брендом АВІАС та МАРШАЛ, проте такі оператори ринку, як WOG та BVS, ОККО та інші, які є постійними учасниками під час публічних закупівель є такими, що не відповідають вимогам, встановленим в умовах ТД, що є порушенням їх прав.

Щодо встановлення вимоги щодо відстані до найближчої АЗС не більше 2,5 км, то вказаним вимогам відповідає також лише мережа АЗС АВІАС зі своєю АЗС за адресою м. Суми, вул. Прокофьєва, 44, 2. Не зважаючи на те, що по відстані відповідає вимогам АЗС WOG зі своєю АЗС, яка розташована за адресою, м. суми, вул. Степана Бандери, 105, проте вказаний оператор не має у своєму користуванні 4 АЗС у м. Суми.

Виходячи з вищевикладеного, вимагаємо внести зміни в умови тендерної документації щодо підтвердження технічних вимог, шляхом зниження кількості заправок в м. Суми до 3 шт прибравши мінімальну відстань до однієї з АЗС, оскільки це є перешкодою для участі у торгах надійним прямим постачальникам палива та гарантує перемогу операторам, які працюють під брендом АВІАС.

В разі незадоволення нашої вимоги ми будемо змушені звернутися до АМКУ зі скаргою на дискримінаційні умови тендерної документації, які обмежують доступ для участі у публічних закупівлі, яка оголошена Комунальним некомерційним підприємством Сумської обласної ради Сумський обласний центр екстреної медичної допомоги та медицини катастроф» надійним постачальникам палива.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
18 травня 2020 17:05
У тендерній документації на закупівлю пального за кодом ДК 021:2015 09130000-9 Нафта і дистиляти (бензин А – 92, дизельне паливо) Замовником зазначено вимогу щодо відстані до найближчої АЗС Учасника від адреси Замовника не більше 2,5 км.
Зазначена вимога встановлена з метою вчасного здійснення заправки автомобілів екстреної швидкої допомоги, оскільки заправка даних автомобілів на далекій відстані може призвести до невчасного виїзду на місце виклику або невчасного надання медичної допомоги.
Крім того, дана вимога висунута з метою економії коштів, оскільки здійснення заправки автомобілів Замовника на віддаленій відстані від адреси розташування Замовника, а саме: м. Суми, пров. Громадянський, 4а вимагає додаткових фінансових витрат на пальне.
Слід також зазначити про велике навантаження на бригади екстреної швидкої медичної допомоги, відсутність пунктів постійного базування у м. Суми та про те, що автомобілі екстреної швидкої медичної допомоги виїжджають на виклики та обслуговують пацієнтів не повертаючись до місця їх дислокації.
Таким чином, заправка автомобілів екстреної швидкої допомоги пальним на АЗС Учасника може здійснюватись не тільки поруч з місцем дислокації, а й на території м. Суми та прилеглих територій, де надаються послуги з обслуговування пацієнтів.
Наявність розгалуженої мережі АЗС дає змогу водію екстреної швидкої допомоги здійснити дозаправку автомобіля пальним в будь-якому напрямку міста до виїзду або після повернення, що сприяє недопущенню та запобіганню настання негативних, летальних наслідків, які стосуються життя та здоров’я населення.
Відповідно до зазначеного вище, в тендерній документації встановлена вимога щодо наявності кількості АЗС Учасника по мережі у м. Суми не менше 4.
Керуючись, пунктом 31 статті 1, статтею 22 Закону та наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 13.04.2016 N 680 Замовник, під свої виробничі потреби розробляє тендерну документацію та визначає умови проведення публічних торгів, тому вважаємо нераціональним та недоцільним вносити зміни до тендерної документації.
Номер вимоги: UA-2020-04-22-001845-b.b2
Статус:
Очікує розгляду
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛІВАЙН ТОРГ", Код ЄДРПОУ:41449359
Дата подання: 01 червня 2020 16:24
Вимога відхилити пропозицію Учасника ТОВ «СОЛВІНГ СІСТЕМС» на етапі Прекваліфікація та не допустити до аукціону, що відбудеться 02.06.2020р., як таку, що не відповідає кваліфікаційним критеріям, установленим Документацією Замовника
Вимагаємо переглянути пропозицію учасника ТОВ "СОЛВІНГ СІСТЕМС", відхилити на етапі Прекваліфікація та не допустити до аукціону.
При візуальному огляді всіх довідок учасника ТОВ «СОЛВІНГ СІСТЕМС» помітно кидається в око, що усі підписі та відбитки печатки підприємства на листі накладені за допомогою комп’ютерних технологій без нанесення на папір підпису рукописним способом та фізичного встановлення відбитку печатки на паперовий документ до його сканування.
При досліджені наданих учасником ТОВ «СОЛВІНГ СІСТЕМС» документів, зокрема, гарантійного листа від ПП «Маршал» також, вбачається, що усі підписи та відбитки печатки підприємства на листі накладені за допомогою комп’ютерних технологій без нанесення на папір підпису рукописним способом та фізичного встановлення відбитку печатки на паперовий документ до його сканування. Також, при його огляді чітко помітно, що вихідний номер та дата накладені за допомогою комп’ютерних технології без фактичного друку та без нанесення на папір власноруч перед скануванням. Вказаний лист надруковано не на фірмовому бланку, а проставлений штамп з реквізитами підприємства, а печатка і підпис Бичкова О.І. також накладені за допомогою технології фото-шоп.
Договір між ТОВ "СОЛВІНГ СІСТЕМС" та ПП «Маршал» №363 від 08 листопада 2019 року також має недоліки. Договір та додаток №1 надруковані різними шрифтами, та мають різний відтінок фарби. Також, жодний пункт договору №363 від 08 листопада 2019року не має посилань на Додаток 1. Вказані обставини можуть свідчити про підроблення / надання учасником недостовірної інформації про можливості задовольнити вимоги Замовника.
Враховуючи встановлені учасником ТОВ «ЛІВАЙН ТОРГ» докази підроблення учасником ТОВ "СОЛВІНГ СІСТЕМС", Договорів та Гарантійних Листів нашого підприємства, вимагаємо перевірити всю інформацію, що надається учасником ТОВ "СОЛВІНГ СІСТЕМС" та не допускати ТОВ "СОЛВІНГ СІСТЕМС" до участі в торгах.

Розгорнути Згорнути
)
Рішення замовника: Очікується

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 27 травня 2020
UA-2020-04-22-001845-b6332a11ef3784827842e0f1b24ba44a2
Найменування: КНП Сумської обласної ради "Сумський обласний центр екстреної медичної допомоги та медицини катастроф"
Код ЄДРПОУ: 23824057
Місцезнаходження: 42317, Україна, Сумська область обл., село Юнаківка, вул. Новоселівська, 57
Учасник Документи Рішення
ТОВ "СОЛВІНГ СІСТЕМС" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛІВАЙН ТОРГ" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ БІОЕТАЛОН Документи
Допущено до аукціону
Документи

Документи

Публічні документи

24 травня 2020 15:08
Електронний підпис
24 травня 2020 15:07
Електронний підпис
24 травня 2020 15:07
8. Цінова пропозиція.pdf
24 травня 2020 15:07
13. ПУМБ 14.05.2020.pdf
24 травня 2020 15:07
9.Ліцензія Солвінг.pdf
24 травня 2020 15:07
9. Ліцензія СС копія.pdf
24 травня 2020 15:07
5. Відгук Зеленбуд.pdf
24 травня 2020 15:07
2. Статут ТОВ СС.pdf
24 травня 2020 15:07
2. Статут копия.pdf
24 травня 2020 15:07
2. Рішеня ЗУ про ТОВ.pdf
24 травня 2020 15:07
2. Опис.pdf
24 травня 2020 15:07
2. Витяг ПДВ.pdf
24 травня 2020 15:07
2. Витяг ПДВ (оригінал).pdf
24 травня 2020 15:07
2. Витяг з ЄДР 13.05.2020.pdf
24 травня 2020 15:07
1. Рішення Статут.pdf
24 травня 2020 15:07
1. Рішення адреса.pdf
24 травня 2020 15:07
1. Наказ на директора.pdf

Документи

Публічні документи

25 травня 2020 12:04
Електронний підпис
25 травня 2020 12:04
Електронний підпис
25 травня 2020 12:03
Статут.pdf
25 травня 2020 12:03
Дотримання.PDF
25 травня 2020 12:03
Довідка про паспорт.PDF
25 травня 2020 12:03
Довідка про партнерів.PDF
25 травня 2020 12:03
Довідка про паливо.PDF
25 травня 2020 12:03
Довідка про ліцензію.PDF
25 травня 2020 12:03
Відомості ЄДРПОУ 26.12.19.PDF
25 травня 2020 12:02
Відгуки оригінал.pdf
25 травня 2020 12:02
Витяг ПДВ.pdf
25 травня 2020 12:02
Виписка.pdf
25 травня 2020 12:02
Захист дов.PDF
25 травня 2020 12:02
Цінова місто.PDF
25 травня 2020 12:02
Тех вим місто.PDF
25 травня 2020 12:02
Ст.17.PDF
25 травня 2020 12:02
лист згода.PDF
25 травня 2020 12:02
Договір.PDF
25 травня 2020 12:02
ДОвідка дотрим.PDF
25 травня 2020 12:02
довідка гарантія ціни.PDF
25 травня 2020 12:02
Довідка АЗС мСУми.PDF
25 травня 2020 12:02
Витяг ЄДРПОУ 28.04.20р..PDF

Документи

Публічні документи

09 червня 2020 16:15
Електронний підпис
09 червня 2020 16:12
Копія ліцензії
09 червня 2020 16:02
Довідка з МВС
25 травня 2020 12:50
Електронний підпис
25 травня 2020 12:49
Електронний підпис
25 травня 2020 12:47
Тендерна пропозиція.pdf
25 травня 2020 12:47
Лист-згода.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "СОЛВІНГ СІСТЕМС"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛІВАЙН ТОРГ"

ТОВ БІОЕТАЛОН

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 02 червня 2020 14:38

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ БІОЕТАЛОН 3 911 000,00
UAH з ПДВ
3 911 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "СОЛВІНГ СІСТЕМС" 3 981 600,00
UAH з ПДВ
3 981 600,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛІВАЙН ТОРГ" 4 129 000,00
UAH з ПДВ
4 129 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

09 червня 2020 16:15
Електронний підпис
09 червня 2020 16:12
Копія ліцензії
09 червня 2020 16:02
Довідка з МВС
25 травня 2020 12:50
Електронний підпис
25 травня 2020 12:49
Електронний підпис
25 травня 2020 12:47
Тендерна пропозиція.pdf
25 травня 2020 12:47
Лист-згода.pdf

Публічні документи

24 травня 2020 15:08
Електронний підпис
24 травня 2020 15:07
Електронний підпис
24 травня 2020 15:07
8. Цінова пропозиція.pdf
24 травня 2020 15:07
13. ПУМБ 14.05.2020.pdf
24 травня 2020 15:07
9.Ліцензія Солвінг.pdf
24 травня 2020 15:07
9. Ліцензія СС копія.pdf
24 травня 2020 15:07
5. Відгук Зеленбуд.pdf
24 травня 2020 15:07
2. Статут ТОВ СС.pdf
24 травня 2020 15:07
2. Статут копия.pdf
24 травня 2020 15:07
2. Рішеня ЗУ про ТОВ.pdf
24 травня 2020 15:07
2. Опис.pdf
24 травня 2020 15:07
2. Витяг ПДВ.pdf
24 травня 2020 15:07
2. Витяг ПДВ (оригінал).pdf
24 травня 2020 15:07
2. Витяг з ЄДР 13.05.2020.pdf
24 травня 2020 15:07
1. Рішення Статут.pdf
24 травня 2020 15:07
1. Рішення адреса.pdf
24 травня 2020 15:07
1. Наказ на директора.pdf

Публічні документи

25 травня 2020 12:04
Електронний підпис
25 травня 2020 12:04
Електронний підпис
25 травня 2020 12:03
Статут.pdf
25 травня 2020 12:03
Дотримання.PDF
25 травня 2020 12:03
Довідка про паспорт.PDF
25 травня 2020 12:03
Довідка про партнерів.PDF
25 травня 2020 12:03
Довідка про паливо.PDF
25 травня 2020 12:03
Довідка про ліцензію.PDF
25 травня 2020 12:03
Відомості ЄДРПОУ 26.12.19.PDF
25 травня 2020 12:02
Відгуки оригінал.pdf
25 травня 2020 12:02
Витяг ПДВ.pdf
25 травня 2020 12:02
Виписка.pdf
25 травня 2020 12:02
Захист дов.PDF
25 травня 2020 12:02
Цінова місто.PDF
25 травня 2020 12:02
Тех вим місто.PDF
25 травня 2020 12:02
Ст.17.PDF
25 травня 2020 12:02
лист згода.PDF
25 травня 2020 12:02
Договір.PDF
25 травня 2020 12:02
ДОвідка дотрим.PDF
25 травня 2020 12:02
довідка гарантія ціни.PDF
25 травня 2020 12:02
Довідка АЗС мСУми.PDF
25 травня 2020 12:02
Витяг ЄДРПОУ 28.04.20р..PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ БІОЕТАЛОН

ТОВ "СОЛВІНГ СІСТЕМС"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛІВАЙН ТОРГ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ БІОЕТАЛОН
#38396868
Переможець 3 911 000,00
UAH з ПДВ
04 червня 2020 18:03

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 04 червня 2020 18:03

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ БІОЕТАЛОН
#38396868
3 911 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
14 квітня 2021 15:06
Електронний підпис укладений
29 березня 2021 16:40
Додаткова 5 до дог 220620 біоеталон.pdf зміни до договору
29 березня 2021 16:38
Електронний підпис укладений
31 грудня 2020 10:23
Додаткова 4 до дог 220620 біоеталон.pdf зміни до договору
31 грудня 2020 10:22
Електронний підпис укладений
27 листопада 2020 15:11
Додаткова 3 до дог 220620 Біоеталон.pdf зміни до договору
27 листопада 2020 14:47
Електронний підпис укладений
18 листопада 2020 08:24
Додаткова 2 до дог 220620 Біоеталон.pdf зміни до договору
18 листопада 2020 08:22
Електронний підпис укладений
26 червня 2020 15:21
Додаткова 1 до дог 220620 від 19062020 Біоеталон.pdf зміни до договору
26 червня 2020 15:18
Електронний підпис укладений
22 червня 2020 16:52
Договір укладений
22 червня 2020 16:47

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
25 червня 2020
Дата публікації змін до договору:
26 червня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): корегування умов оплати
Номер договору про закупівлю: 220620
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
17 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
18 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
  • збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, - не частіше ніж один раз на 90 днів з моменту підписання договору про закупівлю. Обмеження щодо строків зміни ціни за одиницю товару не застосовується у випадках зміни умов договору про закупівлю бензину та дизельного пального, газу та електричної енергії
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): коливання ціни на паливо
Номер договору про закупівлю: 220620
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
27 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
  • збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, - не частіше ніж один раз на 90 днів з моменту підписання договору про закупівлю. Обмеження щодо строків зміни ціни за одиницю товару не застосовується у випадках зміни умов договору про закупівлю бензину та дизельного пального, газу та електричної енергії
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): коливання ціни на ринку
Номер договору про закупівлю: 220620
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
31 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору на сток достатній для проведення процедури закупівлі на початку 2021 року в обсязі 782 140,00 грн. з ПДВ на період з 01.01.2021 по 30.03.2021
Номер договору про закупівлю: 220620
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 березня 2021
Дата публікації змін до договору:
29 березня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зменшення ціни Договору на пролонговану суму (782 140,00 грн.)
Номер договору про закупівлю: 220620
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 19 червня 2020 — 30 березня 2021
Сума оплати за договором: 3 910 747,48
UAH (в тому числі ПДВ 651 791,25 UAH)