Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Сидіння, стільці, дивани за кодом ДК 021:2015: 39110000-6 Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них
Очікувана вартість
596 843,94 UAH
UA-2020-04-22-001828-b 10b1c51212cc465ebde3a3e20a97b73d
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Микола Геннадійович

+380977020711 zzso26@marschool26.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальний заклад "Маріупольська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №26 Маріупольської міськой ради"
Код ЄДРПОУ: 23030995
Вебсайт: https://www.marschool26.net/
Місцезнаходження: 87517, Україна , Донецька обл., м. Маріуполь, вул. Чорноморська ,12
Контактна особа: Микола Геннадійович
+380977020711
zzso26@marschool26.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 22 квітня 2020 16:52
Звернення за роз’ясненнями: до 28 квітня 2020 16:48
Оскарження умов закупівлі: до 04 травня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 08 травня 2020 16:48
Початок аукціону: 12 травня 2020 11:27
Очікувана вартість: 596 843,94 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 3 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39110000-6: Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них


Кількість поставки товарів:
Пуф D=600 мм, h=460. 20 одиниць
Пуф D=800 мм, h=430. 22 одиниць
Пуф D=900 мм, h=380. 22 одиниць
Пуф D=1200 мм, h=380. 22 одиниць
Диван офісний 1820х620х760 мм. 4 одиниць
Крісло 920х620х760 мм. 3 одиниць
Стілець 530х410х805 мм. 231 одиниць
Крісло офісне D=640. 420х480х880-1000 мм. 7 одиниць
Стілець м’який 450х440х790 мм. 89 одиниць
Кушетка 1900х580х530 мм. 1 одиниць
Стілець з пюпітром 20 одиниць
Крісло «Груша» 8 одиниць
Стілець обідній 300 одиниць
Лава 1200х300х260 мм. 10 одиниць
Лава 1500х350х460 мм. 6 одиниць
Пуф 400х400х420 мм. 3 одиниць
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
20 одиниця
Пуф D=600 мм, h=460.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 87517, Україна, Донецька область, Маріуполь, вул. Чорноморська ,12
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 21 серпня 2020
ДК 021:2015: 39110000-6 — Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них
22 одиниця
Пуф D=800 мм, h=430.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 87517, Україна, Донецька область, Маріуполь, вул. Чорноморська ,12
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 21 серпня 2020
ДК 021:2015: 39110000-6 — Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них
22 одиниця
Пуф D=900 мм, h=380
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 87517, Україна, Донецька область, Маріуполь, вул. Чорноморська ,12
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 21 серпня 2020
ДК 021:2015: 39110000-6 — Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них
22 одиниця
Пуф D=1200 мм, h=380.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 87517, Україна, Донецька область, Маріуполь, вул. Чорноморська ,12
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 21 серпня 2020
ДК 021:2015: 39110000-6 — Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них
4 одиниця
Диван офісний 1820х620х760 мм.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 87517, Україна, Донецька область, Маріуполь, вул. Чорноморська ,12
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 21 серпня 2020
ДК 021:2015: 39110000-6 — Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них
3 одиниця
Крісло 920х620х760 мм
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 87517, Україна, Донецька область, Маріуполь, вул. Чорноморська ,12
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 21 серпня 2020
ДК 021:2015: 39110000-6 — Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них
231 одиниця
Стілець 530х410х805 мм.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 87517, Україна, Донецька область, Маріуполь, вул. Чорноморська ,12
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 21 серпня 2020
ДК 021:2015: 39110000-6 — Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них
7 одиниця
Крісло офісне D=640. 420х480х880-1000 мм.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 87517, Україна, Донецька область, Маріуполь, вул. Чорноморська ,12
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 21 серпня 2020
ДК 021:2015: 39110000-6 — Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них
89 одиниця
Стілець м’який 450х440х790 мм.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 87517, Україна, Донецька область, Маріуполь, вул. Чорноморська ,12
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 21 серпня 2020
ДК 021:2015: 39110000-6 — Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них
1 одиниця
Кушетка 1900х580х530 мм
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 87517, Україна, Донецька область, Маріуполь, вул. Чорноморська ,12
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 21 серпня 2020
ДК 021:2015: 39110000-6 — Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них
20 одиниця
Стілець з пюпітром
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 87517, Україна, Донецька область, Маріуполь, вул. Чорноморська ,12
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 21 серпня 2020
ДК 021:2015: 39110000-6 — Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них
8 одиниця
Крісло «Груша»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 87517, Україна, Донецька область, Маріуполь, вул. Чорноморська ,12
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 21 серпня 2020
ДК 021:2015: 39110000-6 — Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них
300 одиниця
Стілець обідній
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 87517, Україна, Донецька область, Маріуполь, вул. Чорноморська ,12
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 21 серпня 2020
ДК 021:2015: 39110000-6 — Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них
10 одиниця
Лава 1200х300х260 мм.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 87517, Україна, Донецька область, Маріуполь, вул. Чорноморська ,12
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 21 серпня 2020
ДК 021:2015: 39110000-6 — Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них
6 одиниця
Лава 1500х350х460 мм.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 87517, Україна, Донецька область, Маріуполь, вул. Чорноморська ,12
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 21 серпня 2020
ДК 021:2015: 39110000-6 — Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них
3 одиниця
Пуф 400х400х420 мм.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 87517, Україна, Донецька область, Маріуполь, вул. Чорноморська ,12
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 21 серпня 2020
ДК 021:2015: 39110000-6 — Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 12 травня 2020 11:54

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ОВС плюс" 511 380,00
UAH з ПДВ
459 930,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "ФІСАЙ РОМАН ВІКТОРОВИЧ" 595 105,00
UAH з ПДВ
460 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Меблі-Техностиль" 589 635,00
UAH з ПДВ
589 635,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

13 травня 2020 13:27
ком.пр оновл
08 травня 2020 16:20
Електронний підпис
08 травня 2020 16:16
CанГигРичмен.jpg
08 травня 2020 16:16
свід ОВС.PDF
08 травня 2020 16:16
Свид ОВС.PDF
08 травня 2020 16:16
реквиз.PDF
08 травня 2020 16:16
Реквиз.2.PDF
08 травня 2020 16:16
Рекв.Замена р счета.PDF
08 травня 2020 16:16
рекв ОВС.PDF
08 травня 2020 16:16
прац.PDF
08 травня 2020 16:16
письмо бакр..PDF
08 травня 2020 16:16
овс дир.PDF
08 травня 2020 16:16
обладн.PDF
08 травня 2020 16:16
ліц.дозв.PDF
08 травня 2020 16:16
Лист погодж.PDF
08 травня 2020 16:16
Дов3.PDF
08 травня 2020 16:16
Довыдки гарант Файл (1).PDF
08 травня 2020 16:16
Довідки.PDF
08 травня 2020 16:16
Дилер ОВС НС.PDF
08 травня 2020 16:16
Гарант2.PDF
08 травня 2020 16:16
Сертификат 3.PDF
08 травня 2020 16:16
гарант.PDF
08 травня 2020 16:16
Сертификат 2.PDF
08 травня 2020 16:16
Гарант пост в термін.PDF
08 травня 2020 16:16
Гарант на товар.PDF
08 травня 2020 16:16
Сертификат 1.PDF
08 травня 2020 16:16
гарант (1).PDF
08 травня 2020 16:16
Витяг овс.PDF
08 травня 2020 16:16
Сэс5.PDF
08 травня 2020 16:16
Сэс4.PDF
08 травня 2020 16:16
Витяг 2020.rtf
08 травня 2020 16:16
Сэс3.PDF
08 травня 2020 16:16
Сэс2.PDF
08 травня 2020 16:16
висновок СЕЕ (клей) (1).pdf
08 травня 2020 16:16
Сэс1.PDF
08 травня 2020 16:16
Ком.роФайл (1).PDF
08 травня 2020 16:16
ПДВ Файл0001 (7).PDF
08 травня 2020 16:16
виписка овс.PDF
08 травня 2020 16:16
Пуф scan0002.JPG
08 травня 2020 16:16
анал дог ОВС 3.PDF
08 травня 2020 16:16
Пуф scan0001.JPG
08 травня 2020 16:16
Файл.PDF
08 травня 2020 16:15
анал дог ОВС 2.PDF
08 травня 2020 16:15
статут ОВС.PDF
08 травня 2020 16:15
zakljuchenie_sjes_stul_ja_i_kresla.pdf
08 травня 2020 16:15
zakljuchenie_sjes_korpusnaja_mebel.pdf
08 травня 2020 16:15
статистика.PDF
08 травня 2020 16:15
Сертифікат ДСП.pdf
08 травня 2020 16:15
ISO cв.pdf
08 травня 2020 16:15
ISO 14001.pdf
08 травня 2020 16:15
cт.17.PDF
08 травня 2020 16:15
4 опп.PDF

Публічні документи

08 травня 2020 14:18
Якість.pdf
08 травня 2020 14:18
Ціна.pdf
08 травня 2020 14:18
Тех. завдання.pdf
08 травня 2020 14:18
Сертификат на фанеру.pdf
08 травня 2020 14:18
Своєчасна поставка.pdf
08 травня 2020 14:18
санкції.pdf
08 травня 2020 14:18
Пропозиція.pdf
08 травня 2020 14:18
Проект договору.pdf
08 травня 2020 14:18
працівники.pdf
08 травня 2020 14:18
Паспорт.pdf
08 травня 2020 14:18
наявність МТБ.pdf
08 травня 2020 14:18
довкілля.pdf
08 травня 2020 14:18
Довідка ст.17.pdf
08 травня 2020 14:18
Детальний опис товару.pdf
08 травня 2020 14:18
висновок-на-ЛДСП.pdf
08 травня 2020 14:18
Виписка ЄДРПОУ.pdf
08 травня 2020 14:18
Certificate ЛДСП.pdf

Публічні документи

03 червня 2020 11:11
Електронний підпис
03 червня 2020 10:43
ст.17.pdf
03 червня 2020 10:43
public_doc (12).p7s
03 червня 2020 10:43
public_doc (10).pdf
03 червня 2020 10:43
Dovidka_20138450640980430225.pdf.p7s
03 червня 2020 10:43
Dovidka_20138450640980430225.pdf
07 травня 2020 10:58
Електронний підпис
07 травня 2020 10:57
32 Висновок ДСЕЕ труба.PDF
07 травня 2020 10:57
31 Висновок ДСЕЕ фанера.PDF
07 травня 2020 10:57
30 Висновок ДСЕЕ клей.PDF
07 травня 2020 10:57
25 Висновок ДСЕЕ Крайка.PDF
07 травня 2020 10:57
24 Висновок ДСЕЕ ДСП.pdf
07 травня 2020 10:57
22.2 Статут.pdf
07 травня 2020 10:57
22.1 Протоколи, накази.pdf
07 травня 2020 10:57
22 Повноваження.pdf
07 травня 2020 10:57
21 Проект договору.pdf
07 травня 2020 10:57
20 ГЛ про податки.pdf
07 травня 2020 10:57
16 Исо 14001.PDF
07 травня 2020 10:57
15 ISO 9001.PDF
07 травня 2020 10:57
12.1 Детальний опис.pdf
07 травня 2020 10:57
12 Тех. характеристики.pdf
07 травня 2020 10:57
11 Тендерна пропозиція.pdf
07 травня 2020 10:57
10 ЛГ про санкції.pdf
07 травня 2020 10:57
9.1 Довідка п.5.pdf
07 травня 2020 10:57
9 Довідки по ст.17.pdf
07 травня 2020 10:57
8 Витяг ПДВ.PDF
07 травня 2020 10:57
7.1 Витяг ЄДР.pdf
07 травня 2020 10:57
6 Статут.pdf
07 травня 2020 10:57
4.1 ІПН Сідельник.pdf
07 травня 2020 10:57
2.1.1 Видаткова накладна.pdf
07 травня 2020 10:57
2.1 Договір №1185.pdf
07 травня 2020 10:57
1 Наявність обладнання.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ОВС плюс"

ФОП "ФІСАЙ РОМАН ВІКТОРОВИЧ"

ТОВ "Меблі-Техностиль"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ОВС плюс"
#30988274
Відхилено 459 930,00
UAH з ПДВ
01 червня 2020 16:39
ФОП "ФІСАЙ РОМАН ВІКТОРОВИЧ"
#2879810072
Відхилено 460 000,00
UAH з ПДВ
01 червня 2020 16:46
ТОВ "Меблі-Техностиль"
#35659221
Переможець 589 635,00
UAH з ПДВ
01 червня 2020 16:54

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 01 червня 2020 16:54

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "Меблі-Техностиль"
#35659221
589 635,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
06 січня 2021 10:03
Звіт договір - 26-13.pdf укладений
06 січня 2021 10:03
Електронний підпис зміни до договору
20 серпня 2020 15:02
Додаткова угода №1 до дог. № 26-13.pdf зміни до договору
20 серпня 2020 14:59
Повідомлення про зміни до договору № 26-13.pdf зміни до договору
20 серпня 2020 14:59
Електронний підпис зміни до договору
24 червня 2020 12:48
Договір 26-13 сидіння, стільці.pdf зміни до договору
24 червня 2020 12:47
протокол 56.pdf зміни до договору
24 червня 2020 12:47
Електронний підпис укладений
12 червня 2020 12:27
26-13.pdf укладений
12 червня 2020 12:25

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
24 червня 2020
Дата публікації змін до договору:
24 червня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зазначити допущену помилку в оприлюдненому на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель prozorro.ua не всіх додатків (Додаток № 2 «Технічні характеристики») Договору № 26-13 від 12.06.2020 у закупівлі Сидіння, стільці, дивани у кількості 774 шт., за кодом ДК 021:2015: 39110000-6 Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них у кількості 774 шт., помилково не опублікованим, а допущену помилку вважати механічною та виправити шляхом публікації в електронній системі вірної та повної редакції договору.
Номер договору про закупівлю: 26-13
Договір:
Номер додаткової угоди: 56
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
20 серпня 2020
Дата публікації змін до договору:
20 серпня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. У зв'язку з непереборною силою та неможливістю виконати умови договору у строк, Сторони дійшли згоди продовжити строк постачання предмету договору до 31.10.2020 року. 2. Пункт 2.1. Розділу ІІ Договору № 26-13 від 12.06.2020 року викласти у наступній редакції: Строк (термін) поставки: до 31.10.2020 року. 3. Умови договору № 26-13 від 12.06.2020 року не порушені даною додатковою угодою та залишаються не змінні. 4. Ця додаткова угода укладена українською мовою у трьох оригінальних примірниках, які мають однакову юридичну силу та є невід'ємною частиною договору № 26-13 від 12.06.2020 року. 5. Ця додаткова угода набирає чинності з моменту підписання Сторонами та діє до 31.12.2020 р., а в частині фінансових зобов'язань - до повного її виконання. 6. Закінчення дії додаткової угоди не звільняє Сторони від її виконання та відповідальності за порушення її умов.
Номер договору про закупівлю: 26-13
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 12 червня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 589 635,00
UAH (в тому числі ПДВ 98 272,50 UAH)