Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні (апарат обробки крові центрифужного типу)
Очікувана вартість
2 300 000,00 UAH
UA-2020-04-22-001818-b 039eaef15f0045c3a57b4eab47033142
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ірина Зінов'єва

+380444607428 kmpb2@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КИЇВСЬКИЙ МІСЬКИЙ ПОЛОГОВИЙ БУДИНОК № 2" ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ)
Код ЄДРПОУ: 05496780
Місцезнаходження: 04074, Україна , Київська обл., м. Київ, ВУЛИЦЯ МОСТИЦЬКА будинок 11
Контактна особа: Ірина Зінов'єва
+380444607428
kmpb2@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 22 квітня 2020 16:50
Звернення за роз’ясненнями: до 20 травня 2020 14:07
Оскарження умов закупівлі: до 26 травня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 30 травня 2020 14:07
Початок аукціону: 01 червня 2020 12:20
Очікувана вартість: 2 300 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 11 500,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33190000-8: Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 штуки
Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні (апарат обробки крові центрифужного типу)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04074, Україна, м. Київ, Київ, вул.Мостицька,11
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 вересня 2020
ДК 021:2015: 33190000-8 — Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки здійснюються в безготівковій формі за рахунок бюджетних коштів. Вартість робіт визначається в національній валюті України - гривні. Замовник проводить розрахунки з ПОСТАЧАЛЬНИКОМ у відповідності до вимог п.1 ст. 49 Бюджетного кодексу через ГУДКСУ у м. Києві. Оплата товару здійснюється ПОКУПЦЕМ шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок ПОСТАЧАЛЬНИКА за фактично поставлений товар на підставі ______________________ (видаткових , товарно-транспортних накладних). Розрахунки за поставлений товар здійснюється на підставі ст.49 Бюджетного кодексу України з відтермінуванням платежу на 14 календарних днів. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунки за отриманий товар здійснюються протягом трьох банківських днів з дати отримання замовником бюджетного фінансування закупівлі на свій рахунок. Пiсляоплата 14 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
22 травня 2020 14:09
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
28 квітня 2020 16:08
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
22 квітня 2020 16:51
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
22 травня 2020 14:07
ПЕРЕЛІК ЗМІН_апарат_22.05.20.docx
22 травня 2020 14:07
протокол 33.pdf
22 травня 2020 14:07
ДОКУМЕНТАЦIЯ_апарат обробки крові 07.02.2020_нова редакція28.04.2020_нова редакція22.05.2020.docx
28 квітня 2020 16:07
26.pdf
28 квітня 2020 16:07
ПЕРЕЛІК ЗМІН_апарат оброб.крові.docx
28 квітня 2020 16:07
ДОКУМЕНТАЦIЯ_апарат обробки крові 07.02.2020_нова редакція28.04.2020.docx
22 квітня 2020 16:50
ТЕХНІЧНІ характеристики.docx
22 квітня 2020 16:50
договір апарат.docx
22 квітня 2020 16:50
ДОКУМЕНТАЦIЯ_апарат обробки крові 07.02.2020.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Щодо умов тендерної документації
Дата подання: 28 квітня 2020 17:26
Дата відповіді: 30 квітня 2020 15:51
Добрий день! В технічних умовах замовника зазначено, що даний апарат призначений для виконання лікувальних процедур видалення, обміну або фільтрації плазми пацієнтів, збору гранулоцитів, а також мати Програмне забезпечення з наступними протоколами: 1. Колекція мононуклеарів (МNС) з використанням LRS-камери, включаючи Т- лімфоцити 2. Колекція мононуклеарів (сМNС) неприривно-поточна 3. Колекція гранулоцитів 4. Лейкоцитоферез (депліція) 5. Еритроцитоферез (еритроцитообмін) 6. Лікувальний тромбоцитоферез (депліція) 7. Плазмообмін/плазмаферез 8. Каскадний плазмоферез 9. Обробка кісткового мозку 10. Донорська колекція тромбоцитів Оскільки, відповідно до лікувальних протоколів та міжнародного досвіду, збір та застосування гранулоцитів, колекція мононуклеарів, лейкоцитаферез, еритроцитаферез, обробка кісткового мозку проводяться виключно в умовах спеціалізованих закладах онкологічного, хірургічного, інфекційного профілю, просимо надати пояснення з якою метою та для яких цілей даний аппарат буде використовуватися у Вашому закладі? Призначення апарату має відповідати цілям використання саме у вашому закладі. Також, просимо надати пояснення які процедури Ваш заклад буде проводити у новонароджених 3 кг?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Висловлюємо Вам свою повагу. Вдячні за такий поглиблений аналіз роботи установи. Додатково інформуємо що метою і предметом діяльності установи є своєчасне та якісне лікування пацієнтів з використанням комплексу необхідних і доступних методів, диференційований підхід до вибору методів та засобів лікування різних категорій пацієнтів із забезпеченням принципів безперервності, послідовності та етапності, індивідуального підходу в організації та проведенні діагностики і лікування.
Заклад надає третинну (високоспеціалізовану) медичну допомогу, акредитований МОЗ України – вища категорія. Активно впроваджує новітні технології в діагностиці та лікуванні, що відзначено в т.ч. і на конкурсі «Ми рятуємо життя за допомогою новітніх технологій.
Згідно існуючих національних та міжнародних стандартів надання медичної допомоги в акушерстві, а саме в профільній допомозі медицини плода, велика частина новонароджених потребує такої високоспеціалізованої допомоги, як видалення, обмін та фільтрація плазми. В цілому ряді випадків цей метод є єдиним способом покращити прогноз новонародженої дитини на життя та здоров’я. Для вагітних та роділь, які мають такі важкі захворювання та ускладнення вагітності, як ізоімунний конфлікт, неімунний конфлікт, гестози важкого ступеню, гепатози даний метод лікування є провідним та дозволяє покращити результати лікування та запобігти інвалідизації жінки.

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2020-04-22-001818-b.c1
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ ДІАВІТА, Код ЄДРПОУ:39246308
Дата подання: 29 квітня 2020 17:36
порушення законодавства у сфері публічних закупівель
Враховуючи, що на території України належним чином зареєстровано всього два виробники обладнання, що закуповується Замовником: Terumo BCT та Fresenius Kabi AG, проте в сукупності всім кількісним, якісним та технічним вимогам до предмету закупівлі, які висуває Замовник в Додатку 1, відповідає продукція тільки одного виробника Terumo BCT, про що фактично і зазначено Замовником в медико-технічних вимогах (п.1 - Апарат обробки крові центрифужного типу SpectraOptia, Terumo BCT, або еквівалент – 1 шт..). Апарат із зазначеними характеристиками виробляється виключно компанією Terumo BCT і які є монопольною позицією цієї компанії на ринку України та, як наслідок, дискримінаційним по відношенню до інших учасників, в тому числі до Скаржника, тому Скаржник змушений звернутися до Органу оскарження за захистом своїх порушених прав та охоронюваних законом інтересів
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 05 травня 2020 23:23
рішення від 05.05.2020 № 8589 + лисмт Замовнику.pdf
Дата публікації: 05 травня 2020 23:18
рішення від 18.05.2020 № 9678.pdf
Дата публікації: 21 травня 2020 22:38
Коментар замовника щодо усунення порушення: Замовник виконав рішення АМКУ, вніс зміни до тендерної документації.
Дата виконання рішення замовником: 22 травня 2020 14:15
Номер скарги: UA-2020-04-22-001818-b.c2
Статус:
Скасовано
Скаржник: ТОВ ДІАВІТА, Код ЄДРПОУ:39246308
скарга на умови тендерної документації в новій редакції від 22.05.2020
Замовник не виконав рішення Органу оскарження № 9678-р/пк-пз від 18.05.2020, оскільки медико-технічні вимоги в новій редакції виписані таким чином, що в сукупності всім кількісним, якісним та технічним вимогам до предмету закупівлі, які висуває Замовник в Додатку 1, відповідає продукція тільки одного виробника Terumo BCT, про що фактично і зазначено Замовником в медико-технічних вимогах (п.1 - Апарат обробки крові центрифужного типу SpectraOptia, Terumo BCT, або еквівалент – 1 шт..). Апарат із зазначеними характеристиками виробляється виключно компанією Terumo BCT і які є монопольною позицією цієї компанії на ринку України та, як наслідок, дискримінаційним по відношенню до інших учасників, в тому числі до Скаржника, тому Скаржник повторно змушений звернутися до Органу оскарження за захистом своїх порушених прав та охоронюваних законом інтересів
Розгорнути Згорнути
Документи
Причина: Період оскарження закінчився
Номер скарги: UA-2020-04-22-001818-b.a3
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ ДІАВІТА, Код ЄДРПОУ:39246308
Дата подання: 11 червня 2020 17:37
про наявні порушення норм діючого законодавства у сфері публічних закупівель (після оцінки пропозицій учасників)
По результатам аукціону найбільш економічно вигідною визначена пропозиція Скаржника, проте в результаті розгляду Замовником тендерної пропозиції Скаржника, останнього було дискваліфіковано, а тендерну пропозицію відхилено через, начебто, невідповідність тендерної пропозиції вимогам тендерної документації Замовника, про що був складений Протокол №37 від 05.06.2020 року. Вважаємо, що дії Замовника є неправомірними, такими, що порушують права Скаржника та підлягають оскарженню, а рішення Замовника, оформлене Протоколом №37 від 05.06.2020року (далі Протокол), ухвалене з порушенням вимог Закону України «Про публічні закупівлі», та має бути скасоване з підстав, викладених у Скарзі.
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 16 червня 2020 21:08
рішення від 16.06.2020 № 11856+лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 16 червня 2020 21:08
рішення від 22.06.2020 №12285 .pdf
Дата публікації: 25 червня 2020 23:58
Коментар замовника щодо усунення порушення: Замовником вжито заходів відповідно до рішення АМКУ
Дата виконання рішення замовником: 30 червня 2020 15:19
Номер скарги: UA-2020-04-22-001818-b.c4
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ТОВ ДІАВІТА, Код ЄДРПОУ:39246308
Дата подання: 14 липня 2020 17:10
СКАРГА про наявні порушення норм діючого законодавства у сфері публічних закупівель (після оцінки пропозицій учасників)
По результатам аукціону найбільш економічно вигідною визначена пропозиція Скаржника, проте в результаті розгляду Замовником тендерної пропозиції Скаржника, останнього було повторно дискваліфіковано, а тендерну пропозицію повторно відхилено через, начебто, невідповідність тендерної пропозиції вимогам тендерної документації Замовника, про що був складений Протокол №51 від 06.07.2020 року. Відповідно до ч.2 п. 8 ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі» скарги, що стосуються прийнятих рішень, дії чи бездіяльності замовника, які відбулися після оцінки пропозицій учасників, подаються протягом 10 днів з дня оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, але до дня укладення договору про закупівлю. Вважаємо, що дії Замовника є неправомірними, такими, що порушують права Скаржника та підлягають оскарженню, а рішення Замовника, оформлене Протоколом №51 від 06.07.2020 року (далі Протокол), ухвалене з порушенням вимог Закону України «Про публічні закупівлі», та має бути скасоване з підстав, викладених у скарзі.
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 17 липня 2020 21:07
Рішення від 17.07.2020 № 13842 (+лист Замовнику).pdf
Дата публікації: 17 липня 2020 21:07
Рішення від 11.08.2020 № 15345.pdf
Дата публікації: 14 серпня 2020 21:05

Документи подані скаржником

29 квітня 2020 16:48
Скарга
14 травня 2020 15:29
Клопотання
14 травня 2020 15:29
Додаток 2
14 травня 2020 15:29
Додаток 3
14 травня 2020 15:29
Додаток 4
18 травня 2020 15:56
Додаток 2
18 травня 2020 15:58
Додаток 1

Документи подані замовником

07 травня 2020 17:05
Haemonetics_Certificate.pdf
07 травня 2020 17:05
Пояснення.pdf
07 травня 2020 17:05
Додаток до пояснення.docx
07 травня 2020 17:05
Пояснення до АМКУ.docx
07 травня 2020 17:05
Brochure_COM.TEC.pdf
07 травня 2020 17:05
Fresenius_Certificate.pdf
07 травня 2020 17:05
Амикус том1 основ.pdf
07 травня 2020 17:05
Амикустом2 PL.pdf
07 травня 2020 17:06
Амикустом3 MNC.pdf
07 травня 2020 17:06
Амикустом4 TPE.pdf
07 травня 2020 17:06
АмикусТом5RBCX.pdf
18 травня 2020 11:39
Пояснення до АМКУ 2._docx.docx
18 травня 2020 11:39
Копия_COMTEC_OP_en_2008.pdf
18 травня 2020 11:39
пояснення до АМКУ 2.pdf
18 травня 2020 14:45
лист.jpg
22 травня 2020 14:15
протокол 33.pdf

Документи подані скаржником

25 травня 2020 15:49
Скарга
25 травня 2020 15:49
Додаток

Документи подані скаржником

11 червня 2020 16:33
Скарга
22 червня 2020 13:54
додаткові пояснення
22 червня 2020 13:56
Додаток 1

Документи подані замовником

19 червня 2020 11:05
Додаток № 4.pdf
19 червня 2020 11:05
Додаток № 2.pdf
19 червня 2020 11:06
Додаток № 3.pdf
19 червня 2020 11:06
Пояснення.pdf
19 червня 2020 11:06
Пояснення до АМКУ19.06.docx
19 червня 2020 11:06
Додаток № 1.pdf
30 червня 2020 15:08
протокол43.pdf
30 червня 2020 15:19
протокол43.pdf

Документи подані скаржником

14 липня 2020 15:15
Скарга
14 липня 2020 15:15
Додаток 1
14 липня 2020 15:15
Додаток 2
23 липня 2020 10:21
Додаткові пояснення
23 липня 2020 10:22
Додаток 1

Документи подані замовником

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 01 червня 2020 12:47

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ ДІАВІТА 2 100 000,00
UAH з ПДВ
1 879 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ІНСТАМЕД" 2 300 000,00
UAH з ПДВ
1 980 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ ДАЙДЖЕСТ ГРУП 2 198 000,00
UAH з ПДВ
2 198 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

29 травня 2020 15:56
Електронний підпис
29 травня 2020 15:37
Технічний_опис.pdf
29 травня 2020 15:37
IFU - X6R2339 Amicus Apheresis Kit.pdf
29 травня 2020 15:37
IFU - X6R2326 Amicus Apheresis Kit.pdf
29 травня 2020 15:37
IFU - X6R2301 Amicus Apheresis Kit.pdf
29 травня 2020 15:37
CompoSeal Mobilea IIV14_UA.pdf
29 травня 2020 15:37
Amicus Ops Manual Volume 3 MNC Ukrainian.pdf
29 травня 2020 15:37
Цінова пропозиція.PDF
29 травня 2020 15:37
МТВ.PDF
29 травня 2020 15:37
Кваліфікація.PDF
29 травня 2020 15:37
Відповідність.PDF

Публічні документи

10 липня 2020 15:38
Електронний підпис
10 липня 2020 15:34
Довідки на переможця.pdf
11 червня 2020 16:43
Електронний підпис
11 червня 2020 16:43
Довідки на переможця.pdf
30 травня 2020 10:42
Електронний підпис
30 травня 2020 10:41
7. Реєстр документів.pdf

Публічні документи

29 травня 2020 11:10
Електронний підпис
29 травня 2020 11:10
3-Технiка_v2.pdf
27 травня 2020 12:13
Електронний підпис
27 травня 2020 12:12
3-Технiка_v1.pdf
07 травня 2020 15:38
Електронний підпис
07 травня 2020 15:38
3-Технiка.pdf
07 травня 2020 15:38
1-Тендерна пропозиція.pdf
07 травня 2020 15:38
2- Кваліфікація.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ ДІАВІТА

ТОВ "ІНСТАМЕД"

ТОВ ДАЙДЖЕСТ ГРУП

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ ДІАВІТА
#39246308
Рішення скасоване 1 879 000,00
UAH з ПДВ
30 червня 2020 15:05
ТОВ "ІНСТАМЕД"
#42268028
Рішення скасоване 1 980 000,00
UAH з ПДВ
30 червня 2020 15:05
ТОВ ДІАВІТА
#39246308
Відхилено 1 879 000,00
UAH з ПДВ
06 липня 2020 14:51
ТОВ "ІНСТАМЕД"
#42268028
Переможець 1 980 000,00
UAH з ПДВ
10 липня 2020 13:10

Документи

05 червня 2020 12:54
Електронний підпис
05 червня 2020 12:52
протокол37.pdf

Документи

06 липня 2020 14:51
Електронний підпис
06 липня 2020 14:49
протокол 51.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 10 липня 2020 13:10

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ІНСТАМЕД"
#42268028
1 980 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 вересня 2020 15:39
Електронний підпис укладений
18 серпня 2020 12:28
договір 186.pdf укладений
18 серпня 2020 12:26

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 18 серпня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 1 980 000,00
UAH (в тому числі ПДВ 129 532,71 UAH)