Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Номерні знаки для транспортних засобів
Number boards for vehicles
Очікувана вартість
23 197 452,00 UAH
UA-2020-04-22-000584-c 9e64e0b4ce3c4963be6fe1d62ba631e6
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Дубас Максим Леонідович

080442722887 mtz@hsc.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: Головний сервісний центр МВС
Код ЄДРПОУ: 40109173
Вебсайт: http://hsc.gov.ua
Місцезнаходження: 04071, Україна , Київська область обл., Київ, вул. Лук’янівська, 62
Контактна особа: Дубас Максим Леонідович
080442722887
mtz@hsc.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: Main Service Center of the Ministry of Internal Affairs of Ukraine
National ID: 40109173
Contact point: Dubas Maksim
080442722887
mtz@hsc.gov.ua

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 22 квітня 2020 13:24
Звернення за роз’ясненнями: до 12 травня 2020 15:00
Оскарження умов закупівлі: до 18 травня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 22 травня 2020 15:00
Початок аукціону: 22 червня 2020 14:59
Очікувана вартість: 23 197 452,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 231 974,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 695000 UAH
Publication date: 22 квітня 2020 13:24
Enquiries until: 12 травня 2020 15:00
Complaints submission until: до 18 травня 2020 00:00
Time limit for receipt of tenders: 22 травня 2020 15:00

Information

Estimated total value: 23 197 452 UAH including VAT
Minimal lowering step: 231 974 UAH
Minimal lowering step, %: 1,00 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:14720000-4: Алюміній, нікель, скандій, титан і ванадій


Scope of the procurement
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
182900 Одиниця
Номерні знаки для транспортних засобів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04071, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Лук'янівська, 62
ДК 021:2015: 14720000-4 — Алюміній, нікель, скандій, титан і ванадій

Number boards for vehicles
CPV: 14720000-4
Період постачання: по 24 грудня 2020

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки проводяться шляхом безготівкового переказу коштів на поточний рахунок Продавця, вказаний у даному Договорі протягом 60 (шестидесяти) календарних днів з дати підписання уповноваженими представниками Сторін видаткових накладних. Пiсляоплата 60 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
13 травня 2020 12:40
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
13 травня 2020 12:39
ТД - знаки номерні (алюм) - зі змінами.docx
13 травня 2020 12:38
ЗМІНИ до ТД - веб.docx
22 квітня 2020 13:30
ПРОЄКТ ДОГОВОРУ ПРО ЗАКУПІВЛЮ.docx
22 квітня 2020 13:27
ТД - знаки номерні (алюм) - new.docx
13 травня 2020 12:40
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 квітня 2020 13:31
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
13 травня 2020 12:39
ТД - знаки номерні (алюм) - зі змінами.docx
13 травня 2020 12:38
ЗМІНИ до ТД - веб.docx
22 квітня 2020 13:30
ПРОЄКТ ДОГОВОРУ ПРО ЗАКУПІВЛЮ.docx
22 квітня 2020 13:27
ТД - знаки номерні (алюм) - new.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Уточнення вимог в тендерній документації
Дата подання: 30 квітня 2020 17:41
Дата відповіді: 05 травня 2020 11:34
Додаток 3, таблиця 1 містить вимогу, що учасник повинен надати копії балансу, звіту про фінансові результати та звіту про рух грошових коштів за останній звітний період (2019 рік) з відмітками про прийняття органом Держстату або надати документ про передачу та прийняття електронної звітності. У відповідності до положень Закону України «Про державну статистику», фінансова звітність визнається конфіденційною інформацію. Чи не є порушенням вимагати від учасників відкритого розміщення такої інформації і чи передбачено можливість розмістити даний документ з обмеженим доступом (документ прихований і доступний лише для Замовника)?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідно до частини другої статті 16 Закону України від 25 грудня 2015 року
№ 922-VIII «Про публічні закупівлі» (зі змінами) (далі – Закон) Замовник установив у тендерній документації кваліфікаційний критерій – наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю.
Відповідно до частини першої статті 16 Закону Замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційному критерію «Наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю» (таблиця 1 додатку 3 до тендерної документації), а саме – надання учасником копії балансу, звіту про фінансові результати та звіту про рух грошових коштів за останній звітний період (2019 рік) з відмітками про прийняття органом Держстату або надати документ про передачу та прийняття електронної звітності.
В свою чергу, згідно частини другої статті 28 Закону конфіденційною не може бути визначена інформація про запропоновану ціну, інші критерії оцінки, технічні умови, технічні специфікації та документи, що підтверджують відповідність кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону.
Таким чином, у разі визначення учасником конфіденційною інформацією про документи, які підтверджують інформації про їх відповідність кваліфікаційному критерію «Наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю», то тендерна пропозиція учасника буде відхилена відповідно до абзацу 8 пункту першого частини першої статті 31 Закону
Питання щодо надання фінансової звітності
Дата подання: 05 травня 2020 17:33
Дата відповіді: 08 травня 2020 15:47
Доброго дня! Розглянувши та ознайомившись з Тендерною документацію на закупівлю UA-2020-04-22-000584-c у нас з’явилось питання, яке полягає в наступному, а саме: в підпункті 4.1, пункту 4 таблиця №1, додатку 3 до Тендерної документації міститься наступна вимога про те, що: «Учасник повинен надати копії балансу, звіту про фінансові результати та звіту про рух грошових коштів за останній звітний період (2019 рік) з відмітками про прийняття органом Держстату або надати документ про передачу та прийняття електронної звітності», отже: питання Якщо, учасник закупівлі має збитковий баланс за 2019, чи буде (може бути) це підставою для дискваліфікації такого Учасника Замовником в участі по даній закупівлі або в подальшій відмові від підписання з ним договору в разі перемоги в аукціоні?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідно до частини другої статті 16 Закону України від 25 грудня 2015 року
№ 922-VIII «Про публічні закупівлі» (зі змінами) (далі – Закон) Замовник установив у тендерній документації кваліфікаційний критерій – наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю.
Відповідно до частини першої статті 16 Закону Замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційному критерію «Наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю» (таблиця 1 додатку 3 до тендерної документації), а саме – надання учасником копії балансу, звіту про фінансові результати та звіту про рух грошових коштів за останній звітний період (2019 рік) з відмітками про прийняття органом Держстату або надати документ про передачу та прийняття електронної звітності.
Тендерна пропозиція учасника подається відповідно до вимог тендерної документації (пункт 32 частини першої статті 1 Закону).
Беручи до уваги позицію Мінекономрозвитку України, викладену у листі від 26.02.2016 № 3302-06/5597-07, у разі якщо тендерна пропозиція учасника буде містити документ, який за змістом буде відповідати вимогам тендерної документації, Замовник буде самостійно приймати рішення про відповідність учасника визначеному критерію.
Уточнення до питання від 30.04.2020.
Дата подання: 06 травня 2020 17:14
Дата відповіді: 08 травня 2020 15:49
Уточнення до питання від 30.04.2020. ст. 21 Закону України «Про державну статистику» зазначає, що первинні дані відносяться до конфіденційної інформації і можуть розповсюджуватись чи використовуватись у зведеному та знеособленому вигляді. Ми, як можливий учасник в даній закупівлі, не заперечуємо і погоджуємось надати (завантажити) фінансову звітність у складі Тендерної пропозиції з можливістю ознайомитись з нею лише Замовнику закупівлі. Уточнення: чи є можливість розмістити дану інформацію конфіденційно від інших учасників та будь-якого кола спостерігачів, окрім Замовника? чи не буде конфіденційне (за можливості) розміщення даної інформації, окрім ознайомлення з нею Замовника, приводом (підставою) для дискваліфікації в участі по даній закупівлі, особи, яка її розмістила таким чином?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідно до частини другої статті 16 Закону України від 25 грудня 2015 року
№ 922-VIII «Про публічні закупівлі» (зі змінами) (далі – Закон) Замовник установив у тендерній документації кваліфікаційний критерій – наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю.
Відповідно до частини першої статті 16 Закону Замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційному критерію «Наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю» (таблиця 1 додатку 3 до тендерної документації), а саме – надання учасником копії балансу, звіту про фінансові результати та звіту про рух грошових коштів за останній звітний період (2019 рік) з відмітками про прийняття органом Держстату або надати документ про передачу та прийняття електронної звітності.
В свою чергу, згідно частини другої статті 28 Закону конфіденційною не може бути визначена інформація про запропоновану ціну, інші критерії оцінки, технічні умови, технічні специфікації та документи, що підтверджують відповідність кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону.
Також, повідомляємо, що відповідно до статті 14 Закону України від 16 липня 1999 року № 996-XIV «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні» (зі змінами) фінансова звітність підприємств не становить комерційної таємниці, не є конфіденційною інформацією та не належить до інформації з обмеженим доступом.
Таким чином, у разі визначення учасником конфіденційною інформацією про документи, які підтверджують інформації про їх відповідність кваліфікаційному критерію «Наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю», то тендерна пропозиція учасника буде відхилена відповідно до абзацу 8 пункту першого частини першої статті 31 Закону
Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-04-22-000584-c.b1
Статус:
Вирішена
Учасник: ДП "Завод "Динамо-Сілейр", Код ЄДРПОУ:37538264
Дата подання: 12 травня 2020 11:18
Про внесення змін до тендерної документації
Суть вимоги викладена у прикріпленому файлі "Вимога до Замовника".
Рішення замовника: Вимога задоволена
13 травня 2020 12:31
Будуть внесенні відповідні зміни до тендерної документації.

Документи подані скаржником

12 травня 2020 11:18
Вимога до Замовника

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2020-04-22-000584-c.b2
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ТОВ "СВІТЛОФОР", Код ЄДРПОУ:32950656
Дата подання: 01 червня 2020 17:07
Про допущення до аукціону учасника який не відповідає кваліфікаційним критеріям тендерної документації
Замовником було прийнято рішення про допущення до аукціону учасника ТОВ "СПЕЦЗНАК", який не відповідає кваліфікаційим критеріям тендерної документації
Документи
Рішення Органу оскарження: Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 04 червня 2020 19:42
рішення від 04.06.2020 № 11038 + лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 04 червня 2020 19:42
ршення від 15.06.2020 № 11813.pdf
Дата публікації: 18 червня 2020 22:58

Документи подані скаржником

01 червня 2020 15:55
Скарга до АМКУ.docx
01 червня 2020 15:55
Скарга до АМКУ.PDF

Документи подані замовником

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-09-23-000023 ● 9b46c5f8bfe541eb93baadb204b2b84f
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 22 вересня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 23 вересня 2020 10:20
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ

Н А К А З


22.09.2020 № 267

Київ



Про початок
моніторингу процедур закупівель


Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,

НАКАЗУЮ:

1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.


Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ

Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
від 22.09.2020 № 267
Витяг з переліку
процедур закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
67 UA-2020-04-22-000584-c 22.04.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель


Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

Головний сервісний центр МВС усунув порушення, шляхом приведення ціни за одиницю товару до визначеної за результатами аукціону в Договорі від 07.07.2020 № 151 через внесення відповідних змін до нього (укладено Додаткову угоду № 3 від 23.10.2020).

2020-10-23 15:25:47


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 19 жовтня 2020
Кінцевий строк оскарження: 03 листопада 2020

Порушення виявлено

  1. Внесення змін до істотних умов договору про закупівлю у випадках, не передбачених законом

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 29 травня 2020
UA-2020-04-22-000584-c9e64e0b4ce3c4963be6fe1d62ba631e6
Найменування: Головний сервісний центр МВС
Код ЄДРПОУ: 40109173
Місцезнаходження: 04071, Україна, Київська область обл., Київ, вул. Лук’янівська, 62
Учасник Документи Рішення Додатково
ДП "Завод "Динамо-Сілейр" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ПП "АВТОВІН" Документи
Допущено до аукціону
Документи
Вимога про усунення невідповідностей
до 28 травня 2020 16:26
ТОВ "СПЕЦЗНАК" Документи
Допущено до аукціону
Документи
Вимога про усунення невідповідностей
до 28 травня 2020 16:26
ТОВ "СВІТЛОФОР"
Документи
Допущено до аукціону
Документи
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ
Вимога про усунення невідповідностей
до 28 травня 2020 16:25

Документи

Публічні документи

21 травня 2020 15:35
Електронний підпис
21 травня 2020 15:35
Електронний підпис
21 травня 2020 15:31
Статут.pdf
21 травня 2020 15:31
Свідоцтво ПДВ.pdf
21 травня 2020 15:31
Протокол Селіхова.pdf
21 травня 2020 15:31
Проект договору метал.pdf
21 травня 2020 15:31
Письмова згода метал.pdf
21 травня 2020 15:31
Накладні метал.pdf
21 травня 2020 15:31
Наказ Селіхова.PDF
21 травня 2020 15:31
Дод угоди дог 92 8-11.pdf
21 травня 2020 15:31
Довіреність Гайдун.7z
21 травня 2020 15:31
Довідка персонал.pdf
21 травня 2020 15:31
Довідка досвід метал.pdf
21 травня 2020 15:31
Довідка банк кредити.pdf
21 травня 2020 15:31
Довідка 17 стаття.pdf
21 травня 2020 15:31
Банківська ліцензія.7z

Вимога про усунення невідповідностей

1) Перелік виявлених невідповідностей: відсутня інформація щодо звіту про рух грошових коштів за останній звітний період (2019 рік); 2) Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: пункт 4.1 таблиці 1 Додатку 3 до тендерної документації; пункт 1 примітки Додатку 3 до тендерної документації; 3) Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: довідку у довільній формі із зазначенням відповідного факту та з посиланням на законодавчі підстави, які передбачають неподання звіту про рух грошових коштів за останній звітний період (2019 рік)

Документи

Публічні документи

28 травня 2020 13:31
Електронний підпис
21 травня 2020 15:42
Електронний підпис
21 травня 2020 15:42
Електронний підпис
21 травня 2020 15:40
17. Можливість поставки.pdf
21 травня 2020 15:40
13.довідка банк.pdf
21 травня 2020 15:40
12. фін. звіт.pdf
21 травня 2020 15:40
Банківська ліцензія.7z
21 травня 2020 15:40
Лист для клієнтів.7z
21 травня 2020 15:40
Протокол НР.7Z
21 травня 2020 15:40
Наказ Фролова Ю.М.7Z
21 травня 2020 15:40
Витяг із Статуту.7z
21 травня 2020 15:40
Гарантія 3769-20.7z
21 травня 2020 15:40
2. тендерна пропозиція.pdf
21 травня 2020 15:40
16 витяг пдв.pdf
21 травня 2020 15:40
15 Статут.pdf
21 травня 2020 15:40
14. довідка ст.17.pdf
21 травня 2020 15:40
11.3 договір Піжовський.pdf
21 травня 2020 15:40
11.2 договір РСЦ.pdf
21 травня 2020 15:40
10 довідка досвід.pdf
21 травня 2020 15:40
9. довідка працівники.pdf
21 травня 2020 15:40
5 протокол на участь.pdf
21 травня 2020 15:40
1. інформ. про учас.pdf

Конфіденційні документи

21 травня 2020 15:40
7. паспорт код.pdf

Обґрунтування конфіденційності

Даний документ містить персональні дані, а тому є конфіденційним.

Вимога про усунення невідповідностей

1) Перелік виявлених невідповідностей: відсутня інформація щодо звіту про рух грошових коштів за останній звітний період (2019 рік); 2) Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: пункт 4.1 таблиці 1 Додатку 3 до тендерної документації; пункт 1 примітки Додатку 3 до тендерної документації; 3) Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: довідку у довільній формі із зазначенням відповідного факту та з посиланням на законодавчі підстави, які передбачають неподання звіту про рух грошових коштів за останній звітний період (2019 рік)

Документи

Публічні документи

05 липня 2020 13:15
Електронний підпис
03 липня 2020 09:30
Електронний підпис
23 червня 2020 15:39
Електронний підпис
23 червня 2020 15:35
Електронний підпис
27 травня 2020 16:45
Електронний підпис
21 травня 2020 21:18
Електронний підпис
21 травня 2020 21:18
Електронний підпис
21 травня 2020 21:16
Баланс копія.pdf
21 травня 2020 21:16
Витяг ЄДРПОУ (копія).pdf
21 травня 2020 21:16
Свідоцтво ПДВ (копія).pdf
21 травня 2020 21:16
Тендерна пропозиція.pdf
21 травня 2020 21:16
Наявність працівників.pdf

Вимога про усунення невідповідностей

1) Перелік виявлених невідповідностей: відсутня інформація щодо звіту про рух грошових коштів за останній звітний період (2019 рік); 2) Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: пункт 4.1 таблиці 1 Додатку 3 до тендерної документації; пункт 1 примітки Додатку 3 до тендерної документації; 3) Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: довідку у довільній формі із зазначенням відповідного факту та з посиланням на законодавчі підстави, які передбачають неподання звіту про рух грошових коштів за останній звітний період (2019 рік)

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВ "СВІТЛОФОР" #32950656

№ рішення у справі

400-р

Дата рішення у справі

28.12.2023

Орган АМКУ, що прийняв рішення

АМКУ

Документи

Публічні документи

28 травня 2020 09:34
Електронний підпис
22 травня 2020 11:29
Електронний підпис
22 травня 2020 11:29
Електронний підпис
22 травня 2020 11:28
ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ.PDF
22 травня 2020 11:28
Лист НБУ по ліцензії.pdf
22 травня 2020 11:28
Копія Статуту.PDF
22 травня 2020 11:28
Копія виписки з ЄДР.PDF
22 травня 2020 11:28
Довідка з банку 2.PDF
22 травня 2020 11:28
Довідка з банку 1.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ДП "Завод "Динамо-Сілейр"

ПП "АВТОВІН"

ТОВ "СПЕЦЗНАК"

ТОВ "СВІТЛОФОР"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 22 червня 2020 15:32

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "СПЕЦЗНАК" 19 868 858,00
UAH з ПДВ
12 989 999,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "СВІТЛОФОР" 23 048 400,00
UAH з ПДВ
12 990 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП "АВТОВІН" 23 097 480,00
UAH з ПДВ
16 900 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ДП "Завод "Динамо-Сілейр" 23 197 200,00
UAH з ПДВ
17 400 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

05 липня 2020 13:15
Електронний підпис
03 липня 2020 09:30
Електронний підпис
23 червня 2020 15:39
Електронний підпис
23 червня 2020 15:35
Електронний підпис
27 травня 2020 16:45
Електронний підпис
21 травня 2020 21:18
Електронний підпис
21 травня 2020 21:18
Електронний підпис
21 травня 2020 21:16
Баланс копія.pdf
21 травня 2020 21:16
Витяг ЄДРПОУ (копія).pdf
21 травня 2020 21:16
Свідоцтво ПДВ (копія).pdf
21 травня 2020 21:16
Тендерна пропозиція.pdf
21 травня 2020 21:16
Наявність працівників.pdf

Публічні документи

28 травня 2020 09:34
Електронний підпис
22 травня 2020 11:29
Електронний підпис
22 травня 2020 11:29
Електронний підпис
22 травня 2020 11:28
ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ.PDF
22 травня 2020 11:28
Лист НБУ по ліцензії.pdf
22 травня 2020 11:28
Копія Статуту.PDF
22 травня 2020 11:28
Копія виписки з ЄДР.PDF
22 травня 2020 11:28
Довідка з банку 2.PDF
22 травня 2020 11:28
Довідка з банку 1.pdf

Публічні документи

28 травня 2020 13:31
Електронний підпис
21 травня 2020 15:42
Електронний підпис
21 травня 2020 15:42
Електронний підпис
21 травня 2020 15:40
17. Можливість поставки.pdf
21 травня 2020 15:40
13.довідка банк.pdf
21 травня 2020 15:40
12. фін. звіт.pdf
21 травня 2020 15:40
Банківська ліцензія.7z
21 травня 2020 15:40
Лист для клієнтів.7z
21 травня 2020 15:40
Протокол НР.7Z
21 травня 2020 15:40
Наказ Фролова Ю.М.7Z
21 травня 2020 15:40
Витяг із Статуту.7z
21 травня 2020 15:40
Гарантія 3769-20.7z
21 травня 2020 15:40
2. тендерна пропозиція.pdf
21 травня 2020 15:40
16 витяг пдв.pdf
21 травня 2020 15:40
15 Статут.pdf
21 травня 2020 15:40
14. довідка ст.17.pdf
21 травня 2020 15:40
11.3 договір Піжовський.pdf
21 травня 2020 15:40
11.2 договір РСЦ.pdf
21 травня 2020 15:40
10 довідка досвід.pdf
21 травня 2020 15:40
9. довідка працівники.pdf
21 травня 2020 15:40
5 протокол на участь.pdf
21 травня 2020 15:40
1. інформ. про учас.pdf

Конфіденційні документи

21 травня 2020 15:40
7. паспорт код.pdf

Обґрунтування конфіденційності

Даний документ містить персональні дані, а тому є конфіденційним.

Публічні документи

21 травня 2020 15:35
Електронний підпис
21 травня 2020 15:35
Електронний підпис
21 травня 2020 15:31
Статут.pdf
21 травня 2020 15:31
Свідоцтво ПДВ.pdf
21 травня 2020 15:31
Протокол Селіхова.pdf
21 травня 2020 15:31
Проект договору метал.pdf
21 травня 2020 15:31
Письмова згода метал.pdf
21 травня 2020 15:31
Накладні метал.pdf
21 травня 2020 15:31
Наказ Селіхова.PDF
21 травня 2020 15:31
Дод угоди дог 92 8-11.pdf
21 травня 2020 15:31
Довіреність Гайдун.7z
21 травня 2020 15:31
Довідка персонал.pdf
21 травня 2020 15:31
Довідка досвід метал.pdf
21 травня 2020 15:31
Довідка банк кредити.pdf
21 травня 2020 15:31
Довідка 17 стаття.pdf
21 травня 2020 15:31
Банківська ліцензія.7z

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "СПЕЦЗНАК"

ТОВ "СВІТЛОФОР"

ПП "АВТОВІН"

ДП "Завод "Динамо-Сілейр"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ "СПЕЦЗНАК"
#36214472
Переможець
12 989 999,00
UAH з ПДВ
25 червня 2020 15:57
Обґрунтування аномально низької ціни
до 24 червня 2020 00:00

Обґрунтування аномально низької ціни

найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 40 або більше відсотків від середньоарифметичного значення ціни/приведеної ціни тендерних пропозицій інших учасників на початковому етапі аукціону

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 25 червня 2020 15:57

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "СПЕЦЗНАК"
#36214472
12 989 999,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
29 червня 2021 15:42
ДУ № 13 від 29.06.2021 - Спецзнак.pdf зміни до договору
29 червня 2021 15:25
Електронний підпис зміни до договору
12 травня 2021 15:37
Додаткова 12.pdf зміни до договору
12 травня 2021 15:31
Електронний підпис зміни до договору
08 квітня 2021 17:31
ДУ № 11 - Спецзнак.pdf зміни до договору
08 квітня 2021 17:29
Електронний підпис зміни до договору
03 березня 2021 16:46
ДУ № 10 - Зменшення.pdf зміни до договору
03 березня 2021 16:45
Електронний підпис зміни до договору
16 січня 2021 12:52
ДУ № 9 - 20 % - ТОВ Спецзнак.pdf зміни до договору
16 січня 2021 12:51
Електронний підпис зміни до договору
31 грудня 2020 13:38
ДУ № 8 - Пролонгація на 2021 рік.pdf зміни до договору
31 грудня 2020 13:12
Електронний підпис зміни до договору
30 грудня 2020 12:02
ДУ № 7 - Зменшен обсяг - Спецзнак.pdf зміни до договору
30 грудня 2020 12:00
Електронний підпис зміни до договору
29 грудня 2020 08:05
ДУ № 6 - Зменшен обсяг.pdf зміни до договору
29 грудня 2020 08:04
Електронний підпис зміни до договору
28 грудня 2020 17:52
ДУ № 5 - Пролонгація на 2021 рік.pdf зміни до договору
28 грудня 2020 17:51
Електронний підпис зміни до договору
10 грудня 2020 11:52
ДУ № 5.pdf зміни до договору
10 грудня 2020 11:51
Електронний підпис зміни до договору
19 листопада 2020 13:58
ДУ № 4.pdf зміни до договору
19 листопада 2020 13:57
Електронний підпис зміни до договору
23 жовтня 2020 15:21
ДУ № 3 - Зміна вартості Товару.pdf зміни до договору
23 жовтня 2020 15:21
Електронний підпис зміни до договору
11 вересня 2020 09:38
ДУ № 2 - Зміна вартості Товару.pdf зміни до договору
11 вересня 2020 09:37
Електронний підпис зміни до договору
19 серпня 2020 12:28
ДУ № 1 - Зміна реквизитів.pdf зміни до договору
19 серпня 2020 12:28
Електронний підпис укладений
07 липня 2020 11:24
Договір № 151 від 07.07.2020 - ТОВ Спецзнак - НЗ (алюм).pdf укладений
07 липня 2020 11:21

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
19 серпня 2020
Дата публікації змін до договору:
19 серпня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись частиною 1 статті 651 Цивільного кодексу України, ст. 188 Господарського кодексу України та пунктами 11.1, 11.5 Договору про закупівлю від 07.07.2020 № 151 (надалі за текстом – Договір), дійшли спільної згоди укласти цю Додаткову угоду до Договору (надалі за текстом – Угода), про наступне: 1. Реквізити Продавця у Розділі XІІІ Договору викласти в такій редакції.
Номер договору про закупівлю: 151
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
11 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
11 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, - не частіше ніж один раз на 90 днів з моменту підписання договору про закупівлю. Обмеження щодо строків зміни ціни за одиницю товару не застосовується у випадках зміни умов договору про закупівлю бензину та дизельного пального, газу та електричної енергії (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись пунктом 2 частини п’ятої статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VІII (зі змінами), ст. 188 Господарського кодексу України, статтями 651, 652 Цивільного кодексу України, пунктами 1.3, 11.1. Договору про закупівлю від 07.07.2020 № 151 (надалі за текстом – Договір) та відповідно до листа Продавця вх. № 14729, дійшли спільної згоди укласти цю Додаткову угоду до Договору
Номер договору про закупівлю: 151
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
23 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
23 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, - не частіше ніж один раз на 90 днів з моменту підписання договору про закупівлю. Обмеження щодо строків зміни ціни за одиницю товару не застосовується у випадках зміни умов договору про закупівлю бензину та дизельного пального, газу та електричної енергії (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до статті 188 Господарського кодексу України, статей 651, 652 Цивільного кодексу України, статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VІII (зі змінами), пункту 11.1. Договору про закупівлю від 07.07.2020 № 151 (надалі за текстом – Договір) та висновку Державної аудиторської служби України про результати моніторингу процедури закупівлі від 19 жовтня 2020 року, дійшли спільної згоди укласти цю Додаткову угоду до Договору
Номер договору про закупівлю: 151
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
12 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
19 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись пунктом 1 частини п’ятої статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VІII (зі змінами), статтею 188 Господарського кодексу України, статтями 651, 652 Цивільного кодексу України та пунктами 1.3, 11.1. Договору про закупівлю від 07.07.2020 № 151 (надалі за текстом – Договір), дійшли спільної згоди укласти цю Додаткову угоду до Договору
Номер договору про закупівлю: 151
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
10 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
10 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, - не частіше ніж один раз на 90 днів з моменту підписання договору про закупівлю. Обмеження щодо строків зміни ціни за одиницю товару не застосовується у випадках зміни умов договору про закупівлю бензину та дизельного пального, газу та електричної енергії (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись пунктом 2 частини п’ятої статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VІII (зі змінами), ст. 188 Господарського кодексу України, статтями 651, 652 Цивільного кодексу України, пунктами 1.3, 11.1. Договору про закупівлю від 07.07.2020 № 151 (надалі за текстом – Договір) та відповідно до листа Продавця вх. № 17864 від 12.11.2020, дійшли спільної згоди укласти цю Додаткову угоду до Договору
Номер договору про закупівлю: 151
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись пунктом 1 частини п’ятої статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VІII (зі змінами), статтею 188 Господарського кодексу України, статтями 651, 652 Цивільного кодексу України та пунктами 1.3, 11.1. Договору про закупівлю від 07.07.2020 № 151, дійшли спільної згоди укласти цю Додаткову угоду до Договору
Номер договору про закупівлю: 151
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись пунктом 1 частини п’ятої статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VІII (зі змінами), статтею 188 Господарського кодексу України, статтями 651, 652 Цивільного кодексу України та пунктами 1.3, 11.1. Договору про закупівлю від 07.07.2020 № 151 (надалі за текстом – Договір), дійшли спільної згоди укласти цю Додаткову угоду до Договору
Номер договору про закупівлю: 151
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись пунктом 1 частини п’ятої статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VІII (зі змінами), статтею 188 Господарського кодексу України, статтями 651, 652 Цивільного кодексу України та пунктами 1.3, 11.1. Договору про закупівлю від 07.07.2020 № 151 (надалі за текстом – Договір), дійшли спільної згоди укласти цю Додаткову угоду до Договору
Номер договору про закупівлю: 151
Договір:
Номер додаткової угоди: 7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
31 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зважаючи на необхідність проведення Покупцем на початку 2021 року процедури закупівлі номерних знаків для транспортних засобів, керуючись частиною шостою статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VІІІ (зі змінами) та пунктом 11.1. Договору про закупівлю від 07.07.2020 № 151 (надалі за текстом – Договір), дійшли спільної згоди укласти цю Додаткову угоду до Договору
Номер договору про закупівлю: 151
Договір:
Номер додаткової угоди: 8
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
16 січня 2021
Дата публікації змін до договору:
16 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зважаючи на необхідність проведення Покупцем на початку 2021 року процедури закупівлі номерних знаків для транспортних засобів, керуючись частиною шостою статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VІІІ (зі змінами) та пунктом 11.1. Договору про закупівлю від 07.07.2020 № 151 (надалі за текстом – Договір), Сторони дійшли взаємної згоди укласти цю Додаткову угоду до Договору (надалі за текстом – Угода) про закупівлю Товару у зв’язку з чим домовились: 1. Збільшити загальну вартість Договору у 2021 році на суму, що не перевищує 20 % суми (ціни Договору) визначеної у пункті 3.1. Розділу ІІІ Договору, зобов’язань 2020 року Покупця за Договором, розрахованої згідно Додатку 1 до Договору, та відповідно визначити обсяг коштів, необхідних для здійснення розрахунків за Договором у період з 01.01.2021 до 30.06.2021, а саме пункт 3.1. Розділу ІІІ Договору викласти в новій редакції
Номер договору про закупівлю: 151
Договір:
Номер додаткової угоди: 9
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
03 березня 2021
Дата публікації змін до договору:
03 березня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись пунктом 1 частини п’ятої статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VІII (зі змінами), статтею 188 Господарського кодексу України, статтями 651, 652 Цивільного кодексу України та пунктами 1.3, 11.1. Договору про закупівлю від 07.07.2020 № 151 (надалі за текстом – Договір), дійшли спільної згоди укласти цю Додаткову угоду до Договору
Номер договору про закупівлю: 151
Договір:
Номер додаткової угоди: 10
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
08 квітня 2021
Дата публікації змін до договору:
08 квітня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись пунктом 1 частини п’ятої статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VІII (зі змінами), статтею 188 Господарського кодексу України, статтями 651, 652 Цивільного кодексу України та пунктами 1.3, 11.1. Договору про закупівлю від 07.07.2020 № 151 (надалі за текстом – Договір), дійшли спільної згоди укласти цю Додаткову угоду до Договору
Номер договору про закупівлю: 151
Договір:
Номер додаткової угоди: 11
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
11 травня 2021
Дата публікації змін до договору:
12 травня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись пунктом 1 частини п’ятої статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VІII (зі змінами), статтею 188 Господарського кодексу України, статтями 651, 652 Цивільного кодексу України та пунктами 1.3, 11.1. Договору про закупівлю від 07.07.2020 № 151 (надалі за текстом – Договір), дійшли спільної згоди укласти цю Додаткову угоду до Договору
Номер договору про закупівлю: 151
Договір:
Номер додаткової угоди: 12
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 червня 2021
Дата публікації змін до договору:
29 червня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись пунктом 1 частини п’ятої статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VІII (зі змінами), статтею 188 Господарського кодексу України, статтями 651, 652 Цивільного кодексу України та пунктами 1.3, 11.1. Договору про закупівлю від 07.07.2020 № 151 (надалі за текстом – Договір), дійшли спільної згоди укласти цю Додаткову угоду до Договору
Номер договору про закупівлю: 151
Договір:
Номер додаткової угоди: 13
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 07 липня 2020 — 30 червня 2021
Сума оплати за договором: 9 289 987,99
UAH (в тому числі ПДВ 1 548 331,33 UAH)