Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

35110000-8 - Протипожежне, рятувальне та захисне обладнання (Захисна напівмаска та фільтри для напівмасок)
Очікувана вартість
46 800,00 UAH
UA-2020-04-22-000224-b 12a6b1db102a452ca0b47feb38b4679a
Закупівля без використання електронної системи    COVID-19    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ігор Віталійович Ткачук

+380688398993 knpmml9@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 22 квітня 2020
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО МАРІУПОЛЬСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ "МАРІУПОЛЬСЬКА МІСЬКА ЛІКАРНЯ №9"
Код ЄДРПОУ: 43522608
Місцезнаходження: 87510, Україна , Донецька обл., м. Маріуполь, вул. ГАГАРІНА, буд. 114/116
Контактна особа: Ігор Віталійович Ткачук
+380688398993
knpmml9@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:35110000-8: Протипожежне, рятувальне та захисне обладнання


На підставі Закону України від 17.03.2020р. №530-ІХ «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України, спрямованих на запобігання виникненню і поширенню коронавірусної хвороби (COVID-19)» із змінами, Постанови КМУ від 20.03.2020р. № 225 «Деякі питання закупівлі товарів, робіт і послуг, необхідних для здійснення заходів, спрямованих на запобігання виникненню та поширенню, локалізацію та ліквідацію спалахів, епідемій та пандемій коронавірусної хвороби (COVID-19) на території України» із змінами, здійснюється закупівля за кодом згідно з УКТЗЕД: 9020 00 00 00 - Захисна напівмаска
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
50 штуки
1) півмаска
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 87510, Україна, Донецька область, місто Маріуполь, вулиця Гагарина, будинок 114/116
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 травня 2020
ДК 021:2015: 35110000-8 — Протипожежне, рятувальне та захисне обладнання
100 штуки
2) корпус фільтру
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 87510, Україна, Донецька область, місто Маріуполь, вулиця Гагарина, будинок 114/116
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 травня 2020
ДК 021:2015: 35110000-8 — Протипожежне, рятувальне та захисне обладнання
1500 штуки
3) фільтр
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 87510, Україна, Донецька область, місто Маріуполь, вулиця Гагарина, будинок 114/116
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 травня 2020
ДК 021:2015: 35110000-8 — Протипожежне, рятувальне та захисне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Але, у разі затримки бюджетного фінансування, розрахунок за поставлений товар здійснюється протягом 3 банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного призначення на свій реєстраційний рахунок. Пiсляоплата 10 Календарні 100

Тендерна документація

22 квітня 2020 10:08
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ НАУКОВО - ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "СТАНДАРТ"
#25513947
Переможець 46 800,00
UAH з ПДВ
22 квітня 2020 10:08

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
04 січня 2021 14:19
Рішення про суму без пдв на закриття договору..docx укладений
04 січня 2021 14:19
Додаткова угода №2 (ІПН ПОКУПЦЯ).pdf зміни до договору
15 травня 2020 09:45
Додаткова угода №1 (про зменшення).pdf зміни до договору
12 травня 2020 16:24
Договір купівлі-продажу №118 від 22.04.2020р..pdf укладений
22 квітня 2020 10:10

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
1) півмаска 50 штуки 324,00
UAH з ПДВ
2) корпус фільтру 100 штуки 36,00
UAH з ПДВ
3) фільтр 1500 штуки 18,00
UAH з ПДВ

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
12 травня 2020
Дата публікації змін до договору:
12 травня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміна ціни в договорі про закупівлю у зв’язку зі зміною ставок податків і зборів та/або зміною умов щодо надання пільг з оподаткування - пропорційно до змін таких ставок та/або пільг з оподаткування (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Сторони дійшли згоди зменшити Суму договору на 7 800,00 грн. (Сім тисяч вісімсот гривень 00 копійок). 2. п.7.4. Договору викласти у наступній редакції: «Сума Договору: 39 000,00 грн (Тридцять дев’ять тисяч гривень 00 копійок), без ПДВ.» 3. Сторони дійшли згоди викласти Специфікацію (додаток №1 до Договору) у редакції (додаток №1 до цієї угоди). 4. розділ 8 «ПОРЯДОК РОЗРАХУНКІВ» Договору доповнити пунктами: п.8.3. Постачальник зобов'язаний перерахувати грошові кошти, зайво отримані від Покупця, на поточний рахунок Покупця, не пізніше 5 (п’яти) банківських днів з моменту отримання відповідної вимоги Покупця, яка вважається отриманою Постачальником після закінчення 3 (трьох) робочих днів з моменту відправки її Покупцем на поштову чи електронну адресу Постачальника, вказану у реквізитах Договору. п.8.4. Датою перерахування Постачальником грошових коштів вважається дата зарахування грошових коштів на поточний рахунок Покупця. 5. розділ 9 «ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ СТОРІН» Договору доповнити пунктами: п.9.5. У разі порушення строку перерахування Постачальником грошових коштів, зайво отриманих від Покупця, Постачальник сплачує пеню в розмірі 0,04 % від суми несвоєчасно перерахованих грошових коштів, але не більше подвійної облікової ставки НБУ, що діяла у відповідному періоді.
Номер договору про закупівлю: 118
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
15 травня 2020
Дата публікації змін до договору:
15 травня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони домовились реквізити Покупця викласти у редакції
Номер договору про закупівлю: 118
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
1) півмаска 50 штуки 324,00
UAH з ПДВ
2) корпус фільтру 100 штуки 36,00
UAH з ПДВ
3) фільтр 1500 штуки 18,00
UAH з ПДВ

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 22 квітня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 39 000,00
UAH (в тому числі ПДВ 1,00 UAH)