Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт асфальтного покриття прибудинкових територій та внутрішньоквартальних проїздів по проспект Голосіївський, 122 корпус 1 у Голосіївському районі міста Києва
Очікувана вартість
636 000,00 UAH
UA-2020-04-21-000929-c 446e933fe13b498d94eb9323e87c9979
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Олійник Вадим Дмитрович

380442598219 arhitektyra.gol@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління будівництва та архітектури Голосіївської районної в місті Києві державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 39612276
Вебсайт: http://golos.kievcity.gov.ua/
Місцезнаходження: 03039, Україна , Київська обл., Київ, Просп. Голосіївський, 42
Контактна особа: Олійник Вадим Дмитрович
380442598219
arhitektyra.gol@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 21 квітня 2020 20:28
Звернення за роз’ясненнями: до 27 квітня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 05 травня 2020 00:00
Очікувана вартість: 636 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 3 180,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 3180 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Капітальний ремонт асфальтного покриття прибудинкових територій та внутрішньоквартальних проїздів по проспект Голосіївський, 122 корпус 1 у Голосіївському районі міста Києва
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 лот
Капітальний ремонт асфальтного покриття прибудинкових територій та внутрішньоквартальних проїздів по проспект Голосіївський, 122 корпус 1 у Голосіївському районі міста Києва
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03040, Україна, м. Київ, м. Київ, проспект Голосіївський, 122 корпус 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
21 квітня 2020 20:30
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 квітня 2020 20:29
Проект Договору підряду 2020.doc
21 квітня 2020 20:29
Загальні вимоги (асфальт2).docx
21 квітня 2020 20:29
асфал_т_просп._Голосiiвс_кий_122_корпус_1.PDF

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-04-21-000929-c.c1
Статус:
Вирішена
Учасник: КРИВЕНКО МИХАЙЛО ОЛЕКСІЙОВИЧ, Код ЄДРПОУ:2604721490
Дата подання: 24 квітня 2020 20:53
Уточнення по тендерній документації
Перелік запитань у вкладені.
Рішення замовника: Вимога задоволена
27 квітня 2020 14:34
На виконання п. 1 Ваших зауважень повідомляємо, що у випадку не подання відомостей з Єдиного державного реєстру підприємств та організацій України (ЄДРПОУ), які отримано не раніше ніж за 90 днів до дати оголошення даної закупівлі даний факт не являтиметься дискваліфікаційним.
За пунктами 2-5 Ваших зауважень повідомляємо, наявність або відсутність в статутних документах переліку видів діяльності підприємства не являтиметься дискваліфікаційною вимогою. У разі ж участі в процедурі закупівлі суб’єкта господарської діяльності, який не являється юридичною особою вказаний перелік документів, що стосуються юридичноі особи може не надаватися, а така пропозиція за вказаними обставинами буде акцептована. При цьому за Вами залишається право додаткового завантаження відповідних підтверджуючих документів суб’єкта господарської діяльності, який не являється юридичною особою згідно поданих Вами рекомендацій у разі участі такого суб’єкта в процедурі закупівлі.
За п. 6 Ваших зауважень повідомляємо, що дійсно вимога наявності відповідно затвердженої антикорупційної програми являється обов’язковою для юридичних осіб, у разі проведення державної закупівлю на суму робіт, що дорівнює або перевищує 20 мільйонів гривень. При цьому Закон не забороняє розробляти та мати у наявності зазначену вище програму при закупівлі в менших обсягах. У разі ж участі в торгах суб’єкта, якй не являється юридичною особою мати у наявності та завантажувати таку програму не обов’язково, що у свою чергу не являтиметься дискваліфікаційним фактором.
В частині необхідності надання у складі тендерних пропозицій відповідних кваліфікаційних сертифікатів проектувальників повідомляємо, що як визначено чинним законодавством у сфері містобудівної діяльності, а також з досвіду реалізації подібних проектів з капітального ремонту одним з вихідних документів зі складу вихідних даних, який в т.ч. вимагають експертні організації являється завдання на проектування. До складу завдання на проектування в т.ч. входять вимоги до розрахунку класу наслідків об’єкту будівництва, а також може включатися необхідність розробки заходів з охорони праці під час виконання будівельних робіт. Окрім того виникає необхідність операційного контролю якості (перевірки та уточнення геометричних розмірів, уклонів та нахилів), розробка схеми організації дорожнього руху в зоні виконання робіт, детальна розробка оптимальних проектних рішень, демонтаж та монтаж металевих складових горловин колодязів, наявність персоналу та відповідальної особи (осіб) з відповідною групою електробезпеки.
За п. 8 повідомляємо, що у разі наявності в принципі виробничої бази/складу на відстані, що становить понад 30 км пропозиція учасника за вказаною ознакою не буде визнаватися дискваліфікаційною та позитивно акцептована.
За п. 9 роз’яснюємо що вказані вимоги являються загальними. При цьому до складу пропозиції варто надавати виключно акредитацію в частині тих будівельних матеріалів, які будуть використовуватися під час реалізації предмету закупівлі.
За п. 10 відповідні документи надаються Учасником після акцептування пропозиції такого учасника як переможця закупівлі.
В будь-якому випадку до всіх Ваших зауважень та пропозицій звертаємо увагу на п. 34 загальних вимог закупівель, згідно якого у разі, якщо форми вищезазначених документів, які вимагаються у складі пропозиції не передбачені для Учасника законодавством України, в такому випадку Учасник повинен надати довідку у довільній формі про те, що ці документи не подаються з посиланням на відповідні норми законодавства України і, в такому випадку пропозиція учасника, за відсутності беззаперечних зауважень замовника буде акцептована як позитивна
Розгорнути Згорнути
На виконання п. 1 Ваших зауважень повідомляємо, що у випадку не подання відомостей з Єдиного державного реєстру підприємств та організацій України (ЄДРПОУ), які отримано не раніше ніж за 90 днів до дати оголошення даної закупівлі даний факт не являтиметься дискваліфікаційним.
За пунктами 2-5 Ваших зауважень повідомляємо, наявність або відсутність в статутних документах переліку видів діяльності підприємства не являтиметься дискваліфікаційною вимогою. У разі ж участі в процедурі закупівлі суб’єкта господарської діяльності, який не являється юридичною особою вказаний перелік документів, що стосуються юридичноі особи може не надаватися, а така пропозиція за вказаними обставинами буде акцептована. При цьому за Вами залишається право додаткового завантаження відповідних підтверджуючих документів суб’єкта господарської діяльності, який не являється юридичною особою згідно поданих Вами рекомендацій у разі участі такого суб’єкта в процедурі закупівлі.
За п. 6 Ваших зауважень повідомляємо, що дійсно вимога наявності відповідно затвердженої антикорупційної програми являється обов’язковою для юридичних осіб, у разі проведення державної закупівлю на суму робіт, що дорівнює або перевищує 20 мільйонів гривень. При цьому Закон не забороняє розробляти та мати у наявності зазначену вище програму при закупівлі в менших обсягах. У разі ж участі в торгах суб’єкта, якй не являється юридичною особою мати у наявності та завантажувати таку програму не обов’язково, що у свою чергу не являтиметься дискваліфікаційним фактором.
В частині необхідності надання у складі тендерних пропозицій відповідних кваліфікаційних сертифікатів проектувальників повідомляємо, що як визначено чинним законодавством у сфері містобудівної діяльності, а також з досвіду реалізації подібних проектів з капітального ремонту одним з вихідних документів зі складу вихідних даних, який в т.ч. вимагають експертні організації являється завдання на проектування. До складу завдання на проектування в т.ч. входять вимоги до розрахунку класу наслідків об’єкту будівництва, а також може включатися необхідність розробки заходів з охорони праці під час виконання будівельних робіт. Окрім того виникає необхідність операційного контролю якості (перевірки та уточнення геометричних розмірів, уклонів та нахилів), розробка схеми організації дорожнього руху в зоні виконання робіт, детальна розробка оптимальних проектних рішень, демонтаж та монтаж металевих складових горловин колодязів, наявність персоналу та відповідальної особи (осіб) з відповідною групою електробезпеки.
За п. 8 повідомляємо, що у разі наявності в принципі виробничої бази/складу на відстані, що становить понад 30 км пропозиція учасника за вказаною ознакою не буде визнаватися дискваліфікаційною та позитивно акцептована.
За п. 9 роз’яснюємо що вказані вимоги являються загальними. При цьому до складу пропозиції варто надавати виключно акредитацію в частині тих будівельних матеріалів, які будуть використовуватися під час реалізації предмету закупівлі.
За п. 10 відповідні документи надаються Учасником після акцептування пропозиції такого учасника як переможця закупівлі.
В будь-якому випадку до всіх Ваших зауважень та пропозицій звертаємо увагу на п. 34 загальних вимог закупівель, згідно якого у разі, якщо форми вищезазначених документів, які вимагаються у складі пропозиції не передбачені для Учасника законодавством України, в такому випадку Учасник повинен надати довідку у довільній формі про те, що ці документи не подаються з посиланням на відповідні норми законодавства України і, в такому випадку пропозиція учасника, за відсутності беззаперечних зауважень замовника буде акцептована як позитивна

Документи подані скаржником

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 05 травня 2020 00:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ХОЗХІМСЕРВІС" 611 267,51
UAH з ПДВ
611 267,51
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

04 травня 2020 23:20
Електронний підпис
04 травня 2020 18:00
Електронний підпис
04 травня 2020 17:59
276.imd

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ХОЗХІМСЕРВІС"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ "ХОЗХІМСЕРВІС"
#24157485
Переможець 611 267,51
UAH з ПДВ
05 травня 2020 13:08
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВ "ХОЗХІМСЕРВІС" #24157485

№ рішення у справі

122-р/тк

Дата рішення у справі

02.09.2021

Орган АМКУ, що прийняв рішення

ТАК АМКУ

№ рішення у справі

42-р/тк

Дата рішення у справі

10.08.2023

Орган АМКУ, що прийняв рішення

ТАК АМКУ

Документи

05 травня 2020 13:08
Рішення 05-05-25.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 05 травня 2020 13:08

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ХОЗХІМСЕРВІС"
#24157485
611 267,51
UAH з ПДВ
Документи

Документи

05 травня 2020 13:08
Рішення 05-05-25.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
22 липня 2020 11:49
Д.у. № 2 від 22.07.20 до Договору № 154 від 19.05.20.pdf зміни до договору
22 липня 2020 11:48
Електронний підпис зміни до договору
17 червня 2020 16:59
Д.у. № 1 від 17.06.20 до Договору № 154 від 19.05.20.pdf зміни до договору
17 червня 2020 16:54
Електронний підпис укладений
19 травня 2020 13:16
Договір № 154 від 19.05.20.pdf укладений
19 травня 2020 13:15

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
17 червня 2020
Дата публікації змін до договору:
17 червня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): В результаті проходження експертизи сума зменшилась.
Номер договору про закупівлю: 154
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
22 липня 2020
Дата публікації змін до договору:
22 липня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовженя строків виконання робіт згідно календарного графіку.
Номер договору про закупівлю: 154
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML