Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Капітальний ремонт асфальтного покриття прибудинкових територій та внутрішньоквартальних проїздів по проспект Голосіївський, 122 корпус 1 у Голосіївському районі міста Києва
Очікувана вартість
636 000,00 UAH
UA-2020-04-21-000929-c ● 446e933fe13b498d94eb9323e87c9979
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління будівництва та архітектури Голосіївської районної в місті Києві державної адміністрації |
Код ЄДРПОУ: | 39612276 |
Вебсайт: | http://golos.kievcity.gov.ua/ |
Місцезнаходження: | 03039, Україна , Київська обл., Київ, Просп. Голосіївський, 42 |
Контактна особа: |
Олійник Вадим Дмитрович 380442598219 arhitektyra.gol@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 21 квітня 2020 20:28 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 27 квітня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 05 травня 2020 00:00 |
Очікувана вартість: | 636 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 3 180,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 3180 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Капітальний ремонт асфальтного покриття прибудинкових територій та внутрішньоквартальних проїздів по проспект Голосіївський, 122 корпус 1 у Голосіївському районі міста Києва
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 лот
Капітальний ремонт асфальтного покриття прибудинкових територій та внутрішньоквартальних проїздів по проспект Голосіївський, 122 корпус 1 у Голосіївському районі міста Києва
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
03040, Україна, м. Київ, м. Київ, проспект Голосіївський, 122 корпус 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
21 квітня 2020 20:30 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
21 квітня 2020 20:29 |
Проект Договору підряду 2020.doc | |
21 квітня 2020 20:29 |
Загальні вимоги (асфальт2).docx | |
21 квітня 2020 20:29 |
асфал_т_просп._Голосiiвс_кий_122_корпус_1.PDF |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-04-21-000929-c.c1
Статус:
Вирішена
Учасник: КРИВЕНКО МИХАЙЛО ОЛЕКСІЙОВИЧ, Код ЄДРПОУ:2604721490
Дата подання: 24 квітня 2020 20:53
Уточнення по тендерній документації
Перелік запитань у вкладені.
Рішення замовника: Вимога задоволена
27 квітня 2020 14:34
На виконання п. 1 Ваших зауважень повідомляємо, що у випадку не подання відомостей з Єдиного державного реєстру підприємств та організацій України (ЄДРПОУ), які отримано не раніше ніж за 90 днів до дати оголошення даної закупівлі даний факт не являтиметься дискваліфікаційним.
За пунктами 2-5 Ваших зауважень повідомляємо, наявність або відсутність в статутних документах переліку видів діяльності підприємства не являтиметься дискваліфікаційною вимогою. У разі ж участі в процедурі закупівлі суб’єкта господарської діяльності, який не являється юридичною особою вказаний перелік документів, що стосуються юридичноі особи може не надаватися, а така пропозиція за вказаними обставинами буде акцептована. При цьому за Вами залишається право додаткового завантаження відповідних підтверджуючих документів суб’єкта господарської діяльності, який не являється юридичною особою згідно поданих Вами рекомендацій у разі участі такого суб’єкта в процедурі закупівлі.
За п. 6 Ваших зауважень повідомляємо, що дійсно вимога наявності відповідно затвердженої антикорупційної програми являється обов’язковою для юридичних осіб, у разі проведення державної закупівлю на суму робіт, що дорівнює або перевищує 20 мільйонів гривень. При цьому Закон не забороняє розробляти та мати у наявності зазначену вище програму при закупівлі в менших обсягах. У разі ж участі в торгах суб’єкта, якй не являється юридичною особою мати у наявності та завантажувати таку програму не обов’язково, що у свою чергу не являтиметься дискваліфікаційним фактором.
В частині необхідності надання у складі тендерних пропозицій відповідних кваліфікаційних сертифікатів проектувальників повідомляємо, що як визначено чинним законодавством у сфері містобудівної діяльності, а також з досвіду реалізації подібних проектів з капітального ремонту одним з вихідних документів зі складу вихідних даних, який в т.ч. вимагають експертні організації являється завдання на проектування. До складу завдання на проектування в т.ч. входять вимоги до розрахунку класу наслідків об’єкту будівництва, а також може включатися необхідність розробки заходів з охорони праці під час виконання будівельних робіт. Окрім того виникає необхідність операційного контролю якості (перевірки та уточнення геометричних розмірів, уклонів та нахилів), розробка схеми організації дорожнього руху в зоні виконання робіт, детальна розробка оптимальних проектних рішень, демонтаж та монтаж металевих складових горловин колодязів, наявність персоналу та відповідальної особи (осіб) з відповідною групою електробезпеки.
За п. 8 повідомляємо, що у разі наявності в принципі виробничої бази/складу на відстані, що становить понад 30 км пропозиція учасника за вказаною ознакою не буде визнаватися дискваліфікаційною та позитивно акцептована.
За п. 9 роз’яснюємо що вказані вимоги являються загальними. При цьому до складу пропозиції варто надавати виключно акредитацію в частині тих будівельних матеріалів, які будуть використовуватися під час реалізації предмету закупівлі.
За п. 10 відповідні документи надаються Учасником після акцептування пропозиції такого учасника як переможця закупівлі.
В будь-якому випадку до всіх Ваших зауважень та пропозицій звертаємо увагу на п. 34 загальних вимог закупівель, згідно якого у разі, якщо форми вищезазначених документів, які вимагаються у складі пропозиції не передбачені для Учасника законодавством України, в такому випадку Учасник повинен надати довідку у довільній формі про те, що ці документи не подаються з посиланням на відповідні норми законодавства України і, в такому випадку пропозиція учасника, за відсутності беззаперечних зауважень замовника буде акцептована як позитивна
Розгорнути
Згорнути
За пунктами 2-5 Ваших зауважень повідомляємо, наявність або відсутність в статутних документах переліку видів діяльності підприємства не являтиметься дискваліфікаційною вимогою. У разі ж участі в процедурі закупівлі суб’єкта господарської діяльності, який не являється юридичною особою вказаний перелік документів, що стосуються юридичноі особи може не надаватися, а така пропозиція за вказаними обставинами буде акцептована. При цьому за Вами залишається право додаткового завантаження відповідних підтверджуючих документів суб’єкта господарської діяльності, який не являється юридичною особою згідно поданих Вами рекомендацій у разі участі такого суб’єкта в процедурі закупівлі.
За п. 6 Ваших зауважень повідомляємо, що дійсно вимога наявності відповідно затвердженої антикорупційної програми являється обов’язковою для юридичних осіб, у разі проведення державної закупівлю на суму робіт, що дорівнює або перевищує 20 мільйонів гривень. При цьому Закон не забороняє розробляти та мати у наявності зазначену вище програму при закупівлі в менших обсягах. У разі ж участі в торгах суб’єкта, якй не являється юридичною особою мати у наявності та завантажувати таку програму не обов’язково, що у свою чергу не являтиметься дискваліфікаційним фактором.
В частині необхідності надання у складі тендерних пропозицій відповідних кваліфікаційних сертифікатів проектувальників повідомляємо, що як визначено чинним законодавством у сфері містобудівної діяльності, а також з досвіду реалізації подібних проектів з капітального ремонту одним з вихідних документів зі складу вихідних даних, який в т.ч. вимагають експертні організації являється завдання на проектування. До складу завдання на проектування в т.ч. входять вимоги до розрахунку класу наслідків об’єкту будівництва, а також може включатися необхідність розробки заходів з охорони праці під час виконання будівельних робіт. Окрім того виникає необхідність операційного контролю якості (перевірки та уточнення геометричних розмірів, уклонів та нахилів), розробка схеми організації дорожнього руху в зоні виконання робіт, детальна розробка оптимальних проектних рішень, демонтаж та монтаж металевих складових горловин колодязів, наявність персоналу та відповідальної особи (осіб) з відповідною групою електробезпеки.
За п. 8 повідомляємо, що у разі наявності в принципі виробничої бази/складу на відстані, що становить понад 30 км пропозиція учасника за вказаною ознакою не буде визнаватися дискваліфікаційною та позитивно акцептована.
За п. 9 роз’яснюємо що вказані вимоги являються загальними. При цьому до складу пропозиції варто надавати виключно акредитацію в частині тих будівельних матеріалів, які будуть використовуватися під час реалізації предмету закупівлі.
За п. 10 відповідні документи надаються Учасником після акцептування пропозиції такого учасника як переможця закупівлі.
В будь-якому випадку до всіх Ваших зауважень та пропозицій звертаємо увагу на п. 34 загальних вимог закупівель, згідно якого у разі, якщо форми вищезазначених документів, які вимагаються у складі пропозиції не передбачені для Учасника законодавством України, в такому випадку Учасник повинен надати довідку у довільній формі про те, що ці документи не подаються з посиланням на відповідні норми законодавства України і, в такому випадку пропозиція учасника, за відсутності беззаперечних зауважень замовника буде акцептована як позитивна
На виконання п. 1 Ваших зауважень повідомляємо, що у випадку не подання відомостей з Єдиного державного реєстру підприємств та організацій України (ЄДРПОУ), які отримано не раніше ніж за 90 днів до дати оголошення даної закупівлі даний факт не являтиметься дискваліфікаційним.
За пунктами 2-5 Ваших зауважень повідомляємо, наявність або відсутність в статутних документах переліку видів діяльності підприємства не являтиметься дискваліфікаційною вимогою. У разі ж участі в процедурі закупівлі суб’єкта господарської діяльності, який не являється юридичною особою вказаний перелік документів, що стосуються юридичноі особи може не надаватися, а така пропозиція за вказаними обставинами буде акцептована. При цьому за Вами залишається право додаткового завантаження відповідних підтверджуючих документів суб’єкта господарської діяльності, який не являється юридичною особою згідно поданих Вами рекомендацій у разі участі такого суб’єкта в процедурі закупівлі.
За п. 6 Ваших зауважень повідомляємо, що дійсно вимога наявності відповідно затвердженої антикорупційної програми являється обов’язковою для юридичних осіб, у разі проведення державної закупівлю на суму робіт, що дорівнює або перевищує 20 мільйонів гривень. При цьому Закон не забороняє розробляти та мати у наявності зазначену вище програму при закупівлі в менших обсягах. У разі ж участі в торгах суб’єкта, якй не являється юридичною особою мати у наявності та завантажувати таку програму не обов’язково, що у свою чергу не являтиметься дискваліфікаційним фактором.
В частині необхідності надання у складі тендерних пропозицій відповідних кваліфікаційних сертифікатів проектувальників повідомляємо, що як визначено чинним законодавством у сфері містобудівної діяльності, а також з досвіду реалізації подібних проектів з капітального ремонту одним з вихідних документів зі складу вихідних даних, який в т.ч. вимагають експертні організації являється завдання на проектування. До складу завдання на проектування в т.ч. входять вимоги до розрахунку класу наслідків об’єкту будівництва, а також може включатися необхідність розробки заходів з охорони праці під час виконання будівельних робіт. Окрім того виникає необхідність операційного контролю якості (перевірки та уточнення геометричних розмірів, уклонів та нахилів), розробка схеми організації дорожнього руху в зоні виконання робіт, детальна розробка оптимальних проектних рішень, демонтаж та монтаж металевих складових горловин колодязів, наявність персоналу та відповідальної особи (осіб) з відповідною групою електробезпеки.
За п. 8 повідомляємо, що у разі наявності в принципі виробничої бази/складу на відстані, що становить понад 30 км пропозиція учасника за вказаною ознакою не буде визнаватися дискваліфікаційною та позитивно акцептована.
За п. 9 роз’яснюємо що вказані вимоги являються загальними. При цьому до складу пропозиції варто надавати виключно акредитацію в частині тих будівельних матеріалів, які будуть використовуватися під час реалізації предмету закупівлі.
За п. 10 відповідні документи надаються Учасником після акцептування пропозиції такого учасника як переможця закупівлі.
В будь-якому випадку до всіх Ваших зауважень та пропозицій звертаємо увагу на п. 34 загальних вимог закупівель, згідно якого у разі, якщо форми вищезазначених документів, які вимагаються у складі пропозиції не передбачені для Учасника законодавством України, в такому випадку Учасник повинен надати довідку у довільній формі про те, що ці документи не подаються з посиланням на відповідні норми законодавства України і, в такому випадку пропозиція учасника, за відсутності беззаперечних зауважень замовника буде акцептована як позитивна
За пунктами 2-5 Ваших зауважень повідомляємо, наявність або відсутність в статутних документах переліку видів діяльності підприємства не являтиметься дискваліфікаційною вимогою. У разі ж участі в процедурі закупівлі суб’єкта господарської діяльності, який не являється юридичною особою вказаний перелік документів, що стосуються юридичноі особи може не надаватися, а така пропозиція за вказаними обставинами буде акцептована. При цьому за Вами залишається право додаткового завантаження відповідних підтверджуючих документів суб’єкта господарської діяльності, який не являється юридичною особою згідно поданих Вами рекомендацій у разі участі такого суб’єкта в процедурі закупівлі.
За п. 6 Ваших зауважень повідомляємо, що дійсно вимога наявності відповідно затвердженої антикорупційної програми являється обов’язковою для юридичних осіб, у разі проведення державної закупівлю на суму робіт, що дорівнює або перевищує 20 мільйонів гривень. При цьому Закон не забороняє розробляти та мати у наявності зазначену вище програму при закупівлі в менших обсягах. У разі ж участі в торгах суб’єкта, якй не являється юридичною особою мати у наявності та завантажувати таку програму не обов’язково, що у свою чергу не являтиметься дискваліфікаційним фактором.
В частині необхідності надання у складі тендерних пропозицій відповідних кваліфікаційних сертифікатів проектувальників повідомляємо, що як визначено чинним законодавством у сфері містобудівної діяльності, а також з досвіду реалізації подібних проектів з капітального ремонту одним з вихідних документів зі складу вихідних даних, який в т.ч. вимагають експертні організації являється завдання на проектування. До складу завдання на проектування в т.ч. входять вимоги до розрахунку класу наслідків об’єкту будівництва, а також може включатися необхідність розробки заходів з охорони праці під час виконання будівельних робіт. Окрім того виникає необхідність операційного контролю якості (перевірки та уточнення геометричних розмірів, уклонів та нахилів), розробка схеми організації дорожнього руху в зоні виконання робіт, детальна розробка оптимальних проектних рішень, демонтаж та монтаж металевих складових горловин колодязів, наявність персоналу та відповідальної особи (осіб) з відповідною групою електробезпеки.
За п. 8 повідомляємо, що у разі наявності в принципі виробничої бази/складу на відстані, що становить понад 30 км пропозиція учасника за вказаною ознакою не буде визнаватися дискваліфікаційною та позитивно акцептована.
За п. 9 роз’яснюємо що вказані вимоги являються загальними. При цьому до складу пропозиції варто надавати виключно акредитацію в частині тих будівельних матеріалів, які будуть використовуватися під час реалізації предмету закупівлі.
За п. 10 відповідні документи надаються Учасником після акцептування пропозиції такого учасника як переможця закупівлі.
В будь-якому випадку до всіх Ваших зауважень та пропозицій звертаємо увагу на п. 34 загальних вимог закупівель, згідно якого у разі, якщо форми вищезазначених документів, які вимагаються у складі пропозиції не передбачені для Учасника законодавством України, в такому випадку Учасник повинен надати довідку у довільній формі про те, що ці документи не подаються з посиланням на відповідні норми законодавства України і, в такому випадку пропозиція учасника, за відсутності беззаперечних зауважень замовника буде акцептована як позитивна
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ХОЗХІМСЕРВІС" #24157485 |
Переможець |
611 267,51
UAH з ПДВ
|
05 травня 2020 13:08
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
22 липня 2020 11:49
|
Д.у. № 2 від 22.07.20 до Договору № 154 від 19.05.20.pdf | зміни до договору |
22 липня 2020 11:48
|
Електронний підпис | зміни до договору |
17 червня 2020 16:59
|
Д.у. № 1 від 17.06.20 до Договору № 154 від 19.05.20.pdf | зміни до договору |
17 червня 2020 16:54
|
Електронний підпис | укладений |
19 травня 2020 13:16
|
Договір № 154 від 19.05.20.pdf | укладений |
19 травня 2020 13:15
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 17 червня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 17 червня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | В результаті проходження експертизи сума зменшилась. |
Номер договору про закупівлю: | 154 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 22 липня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 22 липня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовженя строків виконання робіт згідно календарного графіку. |
Номер договору про закупівлю: | 154 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |